Показати схожі тендери

Закупівля Овочі та фрукти від ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-27-000703-a
План UA-P-2020-02-26-002880-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 22.06.2020 16:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
780 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 820 грн. (0,23 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2020 10:17 до 19.03.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2020 10:17
до 09.03.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2020 10:17
до 15.03.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.03.2020 13:05
до 02.04.2020 09:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2020 13:05
до 13.04.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 02.04.2020 09:29
-
Період уточнень
з 27.02.2020 10:17 до 09.03.2020 18:00
Період оскарження
з 27.02.2020 10:17 до 15.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 20.03.2020 13:05 до 02.04.2020 09:29
Період кваліфікації
з 20.03.2020 13:05 до 02.04.2020 09:29
Основні параметри
Овочі та фрукти
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
364 000 грн.
Овочі (капуста, морква, цибуля, картопля, буряк, огірки, помідори)
Назва предмета закупівлі
Овочі (капуста, морква, цибуля, картопля, буряк, огірки, помідори)
Очікувана вартість
364 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1820,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.03.2020 12:06
Закінчення аукціону
20.03.2020 12:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Овочі (капуста, морква, цибуля, картопля, буряк, огірки, помідори)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
21 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
07501, Україна, Київська область, смт Баришівка, пров.Банний, 3
Дата постачання з
27.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗІКІЙ КАТЕРИНА БОРИСІВНА"
Пропозиція:
298 000 грн.
Учасник:
ФОП "ХОМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
300 000 грн.
Учасник:
ТОВ ПРОДОВОЛЬЧА ГУРТОВНЯ
Пропозиція:
299 900 грн.
Учасник:
ФОП "СОХА ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
364 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.03.2020 12:06
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
416 000 грн.
Фрукти (яблука, банани, апельсини, лимони)
Назва предмета закупівлі
Фрукти (яблука, банани, апельсини, лимони)
Очікувана вартість
416 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2080,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.03.2020 12:32
Закінчення аукціону
20.03.2020 13:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фрукти (яблука, банани, апельсини, лимони)
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
10 850
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
07501, Україна, Київська область, смт Баришівка, пров.Банний, 3
Дата постачання з
27.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗІКІЙ КАТЕРИНА БОРИСІВНА"
Пропозиція:
349 999 грн.
Учасник:
ФОП "ХОМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
350 000 грн.
Учасник:
ТОВ ПРОДОВОЛЬЧА ГУРТОВНЯ
Пропозиція:
395 500 грн.
Учасник:
ФОП "СОХА ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
415 957.5 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.03.2020 12:32
Документи закупівлі
12.03.2020 16:53
-
-
Скасування
22.06.2020 16:39
неможливість усунення порушень
22.06.2020 16:39
-
22.06.2020 16:37
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Аштема
Електронна пошта
Телефон
+380457651548
Замовник
ЄДРПОУ
42781137
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
07501
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
смт. Баришівка
Адреса
провулок Банний, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Овочі (капуста, морква, цибуля, картопля, буряк, огірки, помідори)
Період вимог/скарг з 20.03.2020 13:05 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
31.03.2020 15:24
-
31.03.2020 15:22
-
31.03.2020 15:22
-
20.03.2020 13:06
Витяг з ЄДР
20.03.2020 13:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 31.03.2020 15:24 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
31.03.2020 15:30
-
31.03.2020 15:29
-
31.03.2020 15:29
-
31.03.2020 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 31.03.2020 15:30 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
31.03.2020 15:34
-
31.03.2020 15:33
-
31.03.2020 15:33
-
31.03.2020 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 31.03.2020 15:34 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.03.2020 15:36
-
31.03.2020 15:35
-
31.03.2020 15:34
Витяг з ЄДР
31.03.2020 15:34
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Фрукти (яблука, банани, апельсини, лимони)
Період вимог/скарг з 20.03.2020 13:05 по 13.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
02.04.2020 09:21
-
01.04.2020 15:42
-
31.03.2020 15:19
-
20.03.2020 13:06
Витяг з ЄДР
20.03.2020 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 02.04.2020 9:21 по 13.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
02.04.2020 09:23
-
02.04.2020 09:23
-
02.04.2020 09:23
-
02.04.2020 09:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 02.04.2020 9:23 по 13.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
02.04.2020 09:28
-
02.04.2020 09:27
-
02.04.2020 09:27
-
02.04.2020 09:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 02.04.2020 9:28 по 13.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.04.2020 09:29
-
02.04.2020 09:29
-
02.04.2020 09:28
Витяг з ЄДР
02.04.2020 09:28
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-02-27-000703-a-b1
Очікує підписання
364 000 грн.
364 000 грн.
Без ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
21 500 (кілограми)
Овочі (капуста, морква, цибуля, картопля, буряк, огірки, помідори)
Номенклатура
Овочі (капуста, морква, цибуля, картопля, буряк, огірки, помідори)
Кількість
21 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-2020-02-27-000703-a-b2
Очікує підписання
415 957.5 грн.
415 957.5 грн.
Без ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 850 (кілограми)
Фрукти (яблука, банани, апельсини, лимони)
Номенклатура
Фрукти (яблука, банани, апельсини, лимони)
Кількість
10 850
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-03-000003
Дата створення проекту
03.04.2020 10:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.04.2020 13:22
Дата публікації висновку про результати
10.04.2020 13:22
Дата завершення усунення порушень
25.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
28.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 617-78-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2020 № 50 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 50 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 26 UA-2020-02-27-000703-a 27.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.04.2020 00:00
Документи рішення
06.04.2020 13:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н (далі – ТД), протоколи засідання тендерного комітету б/д № 91а, б/д № 91б, б/д № 91в, б/д № 93б, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Зікій Катерина Борисівна, ФОП Хоменко Олександр Олександрович, ТОВ «Продовольча Гуртовня», ФОП Соха Володимир Дмитрович (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2020. За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції Переможця по лотам № 1 та № 2 умовам ТД, зокрема: 1. В порушення підпункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» виписка з ЄДРПОУ видана раніше дати оголошення процедури закупівлі. 2. В порушення додатку № 3 до ТД Переможцем не надано експертний висновок за результатами бактеріологічних випробувань. 3. В порушення пункту 6 Додатку № 2 до ТД Переможцем не надано декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. 4. Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано копію декларації виробника (посвідчення свідоцтво про якість) на товар на такі позиції як: банан, апельсин, лимон. При цьому п. 1 розділу 3 ТД визначено, що якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір, та всупереч вимогам абз. 7 ч. 1 ст. 31 Закону не відмінив торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону та абз. 7 ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, розкритті тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи передбачені ст. 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
10.04.2020 00:00
Дата публікації
10.04.2020 13:22
Документи висновку
10.04.2020 13:22
-
Повідомлення
Відповідь
Відповідь на висновок
Роз'яснення щодо зауважень
Висновку
14.04.2020 15:05
Замовник
Документи повідомлення
14.04.2020 15:05
-
14.04.2020 15:05
-
14.04.2020 15:06
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
780 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2020 18:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380457651548
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
780 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2020 18:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380457651548
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності