Показати схожі тендери

Закупівля лот №1: ДК 021:2015: 15111000-6 – М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (м"ясо яловичини – охолоджене), лот №2: ДК 021:2015: 15112000-6 – М’ясо свійської птиці (філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена), лот №3: ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина (м’ясо свинини - охолоджене) від Новоселицька міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-24-000482-b
План UA-P-2020-02-24-002476-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.04.2020 16:09
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.03.2020 12:18
Очікувана вартість:
1 608 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 337.5 грн. (0,15 %)
Вартість подання пропозиції:
1 836 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.02.2020 14:39 до 10.03.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 24.02.2020 14:39
до 29.02.2020 15:00
Завершено
Період оскарження
з 24.02.2020 14:39
до 06.03.2020 00:00
Поточний період
Період аукціону
з 11.03.2020 12:18
-
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2020 13:20
до 13.03.2020 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2020 13:20
до 24.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2020 15:41
до 03.04.2020 16:09
Період уточнень
з 24.02.2020 14:39 до 29.02.2020 15:00
Період оскарження
з 24.02.2020 14:39 до 06.03.2020 00:00
Період аукціону
з 11.03.2020 12:18
Період кваліфікації
з 11.03.2020 13:20 до 13.03.2020 15:41
Період кваліфікації
з 11.03.2020 13:20 до 13.03.2020 15:41
Основні параметри
лот №1: ДК 021:2015: 15111000-6 – М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (м'ясо яловичини – охолоджене), лот №2: ДК 021:2015: 15112000-6 – М’ясо свійської птиці (філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена), лот №3: ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина (м’ясо свинини - охолоджене)
джерело фінансування - місцевий бюджет
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
552 500 грн.
ДК 021:2015: 15111000-6 – М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (м'ясо яловичини – охолоджене)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 15111000-6 – М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (м'ясо яловичини – охолоджене)
Очікувана вартість
552 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2762,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2020 11:37
Закінчення аукціону
11.03.2020 11:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
м'ясо яловичини – охолоджене
Код ДК 021:2015
15111000-9 - М’ясо великої рогатої худоби родини бикових
Кількість
4 250
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
60300, Україна, Чернівецька область, м. Новоселиця (Новоселицька ОТГ), вул. Чкалова, 3 (підвідомчі заклади освіти)
Дата постачання по
31.12.2020 14:44
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
після отримання видаткової накладної
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
Пропозиція:
551 650 грн.
Учасник:
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович
Пропозиція:
539 750 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2020 11:37
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
588 250 грн.
ДК 021:2015: 15112000-6 – М’ясо свійської птиці (філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 15112000-6 – М’ясо свійської птиці (філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена)
Очікувана вартість
588 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2941,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2020 12:14
Закінчення аукціону
11.03.2020 12:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена
Код ДК 021:2015
15112000-6 - М’ясо свійської птиці
Кількість
6 350
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
60300, Україна, Чернівецька область, м. Новоселиця (Новоселицька ОТГ), вул. Чкалова, 3 (підвідомчі заклади освіти)
Дата постачання по
31.12.2020 14:44
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
після отримання видаткової накладної
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
Пропозиція:
576 845 грн.
Учасник:
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович
Пропозиція:
588 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2020 12:14
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
467 500 грн.
ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина (м’ясо свинини - охолоджене)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина (м’ясо свинини - охолоджене)
Очікувана вартість
467 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2337,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2020 12:59
Закінчення аукціону
11.03.2020 13:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
м’ясо свинини - охолоджене
Код ДК 021:2015
15113000-3 - Свинина
Кількість
4 250
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
60300, Україна, Чернівецька область, м. Новоселиця (Новоселицька ОТГ), вул. Чкалова, 3 (підвідомчі заклади освіти)
Дата постачання по
31.12.2020 14:44
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
після отримання видаткових накладних
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД
Пропозиція:
446 650 грн.
Учасник:
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович
Пропозиція:
446 250 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2020 12:59
Документи закупівлі
03.03.2020 10:18
-
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Арсеній Сергій Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380373350899
Факс
+380373350753
Сайт:
https://www.novoselica.cv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04062050
Повна назва
Новоселицька міська рада
Поштовий індекс
60300
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Новоселиця
Адреса
вул. Чкалова, 3
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 15111000-6 – М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (м'ясо яловичини – охолоджене)
Період вимог/скарг з 11.03.2020 13:20 по 24.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.03.2020 15:25
-
11.03.2020 13:21
Витяг з ЄДР
Лот № 2 ДК 021:2015: 15112000-6 – М’ясо свійської птиці (філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена)
Період вимог/скарг з 11.03.2020 13:20 по 24.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.03.2020 15:40
-
11.03.2020 13:22
Витяг з ЄДР
Лот № 3 ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина (м’ясо свинини - охолоджене)
Період вимог/скарг з 11.03.2020 13:20 по 24.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.03.2020 15:41
-
11.03.2020 13:22
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-02-24-000482-b-c1
Підписаний і діє
Номер
94
539 750 грн.
449 791.67 грн.
З ПДВ
Підписано
02.04.2020
Строк дії договору з
02.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 250 (кілограми)
м'ясо яловичини – охолоджене
Номенклатура
м'ясо яловичини – охолоджене
Кількість
4 250
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.04.2020 16:07
-
03.04.2020 16:05
Підписаний договір
UA-2020-02-24-000482-b-c2
Підписаний і діє
Номер
85-14-20
576 845 грн.
480 704.17 грн.
З ПДВ
Підписано
26.03.2020
Строк дії договору з
26.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 350 (кілограми)
філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена
Номенклатура
філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена
Кількість
6 350
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.03.2020 17:11
-
UA-2020-02-24-000482-b-a3
Підписаний і діє
Номер
95
446 250 грн.
371 875 грн.
З ПДВ
Підписано
02.04.2020
Строк дії договору з
02.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 250 (кілограми)
м’ясо свинини - охолоджене
Номенклатура
м’ясо свинини - охолоджене
Кількість
4 250
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.04.2020 16:09
-
03.04.2020 16:06
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-31-000007
Дата створення проекту
31.03.2020 09:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2020 10:18
Дата публікації висновку про результати
09.04.2020 10:34
Дата завершення усунення порушень
24.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2020 № 11 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 31 березня 2020 року № 11 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2020-02-24-000482-b від 24.02.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2020 00:00
Документи рішення
31.03.2020 10:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Новоселицької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням (протокол № 2020/02.24-вт, № 2020/03-03-вт) тендерного комітету від 24.02.2020 та зі змінами від 03.03.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протоколи розкриття тендерних пропозицій від 13.03.2020; тендерні пропозиції учасників по лоту 1 та лоту 3 – Фізичної особи-підприємця Мокрієнка Віталія Андрійовича (далі – ФОП Мокрієнко В.А.), по лоту 2 – Товариства з обмеженою відповідальністю Наладка-Комерц ЛТД; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.03.2020 № 2020/03.13/2-вп, № 2020/03.13/2-вп, № 2020/03.13/3-вп; повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2020; договір від 26.03.2020 № 85-14-20, від 02.04.2020 № 94, № 95. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник визнав переможцем по лоту 1 та лоту 3 ФОП Мокрієнка В.А., пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до Додатку № 2 тендерної документації, у разі якщо учасник не є виробником товару, в складі тендерної пропозиції має бути надана завірена копія договору про співпрацю (договору купівлі-продажу) із виробником (або із його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем, посередником тощо) або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару учасником та показує його походження. Учасник ФОП Мокрієнко В.А. у складі тендерної пропозиції надав договір поставки від 01.01.2018 №15, укладений з виробником ДП «М'ясо Буковини» ВАТ «Новоселицький птахокомбінат», предметом якого є ковбасні та м’ясні вироби, що не відповідає вимогам даної закупівлі, предметом якої є свіже м’ясо, чим не дотримав вимоги Додатку № 2 тендерної документації. Також, декларація виробника (посвідчення про якість) від 13.02.2020 № 963, експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва від 05.01.2011 № 24-07-02, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.01.2014 № 05.03.02-04/5324, № 05.03.02-04/5325 та сертифікат якості від 04.01.2019, надані учасником ФОП Мокрієнком В.А., видані для м’ясо-ковбасних виробів (ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти), що не відповідає предмету даної закупівлі (ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо), чим не дотримано вимоги Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону по лоту 1 та лоту 3 не відхилив тендерну пропозицію ФОП Мокрієнка В.А. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.04.2020 00:00
Дата публікації
09.04.2020 10:34
Документи висновку
09.04.2020 10:34
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
порушення усунуті, договора по лоту 1 та 3 розірвано
Дата публікації
11.04.2020 12:51
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
14.04.2020 12:07
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
14.04.2020 12:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 608 250 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2020 15:00
Замовник:
Новоселицька міська рада
Контактний телефон:
+380373350899
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 608 250 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2020 15:00
Замовник:
Новоселицька міська рада
Контактний телефон:
+380373350899
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності