Показати схожі тендери

Закупівля М"ясо 2 лоти: Лот №1 – М"ясо свійської птиці; Лот №2 – М"ясо яловичини і м"ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об"єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.) від Івано-Франківський національний медичний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-21-001602-a
План UA-P-2020-02-21-007232-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.04.2020 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 265 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
485 грн. (0,04 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.02.2020 15:10 до 12.03.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.02.2020 15:10
до 02.03.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.02.2020 15:10
до 08.03.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.03.2020 13:57
до 16.03.2020 10:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.03.2020 13:57
до 27.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.03.2020 10:15
до 07.04.2020 11:27
Період уточнень
з 21.02.2020 15:10 до 02.03.2020 00:00
Період оскарження
з 21.02.2020 15:10 до 08.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 12.03.2020 13:57 до 16.03.2020 10:15
Період кваліфікації
з 12.03.2020 13:57 до 16.03.2020 10:15
Основні параметри
М'ясо 2 лоти: Лот №1 – М'ясо свійської птиці; Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.)
Обсяг закупівлі: Лот №1 – М'ясо свійської птиці: 4 од. найменувань продукції - 4620 кг.; Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини: 9 од. найменувань - 6170 кг.;
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
485 000 грн.
Лот №1 – М'ясо свійської птиці (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.);
Назва предмета закупівлі
Лот №1 – М'ясо свійської птиці (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.);
Примітки
Обсяг закупівлі: 4 од. найменувань продукції - 4620 кг.;
Очікувана вартість
485 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
485,0
0,1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №1 – М'ясо свійської птиці (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.);
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
4 625
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Гермес-1"
Пропозиція:
453 300 грн.
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
780 000 грн.
Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.)
Примітки
Обсяг закупівлі: 9 од. найменувань - 6170 кг.
Очікувана вартість
780 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
786,0
0,10 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2020 13:30
Закінчення аукціону
12.03.2020 13:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.)
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
6 170
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ"
Пропозиція:
765 300 грн.
Учасник:
ПП "М'ЯСО КАРПАТ"
Пропозиція:
733 714 грн.
Учасник:
Приватне підприємство "Гермес-1"
Пропозиція:
732 960 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2020 13:30
Документи закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
21.02.2020 15:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тріщ Ростислав Іванович
Електронна пошта
Телефон
380342531559
Факс
380342530359
Сайт:
http://www.ifnmu.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02010758
Назва (англійською мовою)
Ivano-Frankivskii nacionalnii medichnii universitet
Повна назва
Івано-Франківський національний медичний університет
Повна назва (англійською мовою)
Ivano-Frankivskii nacionalnii medichnii universitet
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Галицька, буд.2
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 – М'ясо свійської птиці (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.);
Лот № 2 Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.)
Період вимог/скарг з 12.03.2020 13:57 по 27.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.03.2020 10:15
-
12.03.2020 13:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-02-21-001602-a-a1
Підписаний і діє
Номер
235/20
732 960 грн.
610 800 грн.
З ПДВ
Підписано
06.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 170 (кілограми)
Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.)
Номенклатура
Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.)
Кількість
6 170
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.04.2020 11:26
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-16-000038
Дата створення проекту
16.04.2020 13:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.04.2020 15:01
Дата публікації висновку про результати
27.04.2020 16:19
Дата завершення усунення порушень
13.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
09.05.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 158-48-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 16.04.2020_ № 21__ Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.04.2020 №21 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу 6 UA-2020-02-21-001602-a 21.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.04.2020 00:00
Документи рішення
16.04.2020 15:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківського національного медичного університету (далі – Замовник) на 2020 рік (зі змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), інформацію про відміну від 12.03.2020, протокол тендерного комітету від 16.03.2020 №2, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Гермес-1», укладений договір про закупівлю від 06.04.2020 №235-20 (далі – Договір). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником по лоту №2 «М'ясо яловичини і м'ясо свинини» укладено Договір з переможцем торгів Приватним підприємством «Гермес-1» з порушенням строків встановлених частиною другою статті 32 Закону та відповідно до частини першої статті 37 Закону він є нікчемним.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог, встановлених частиною другою статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
27.04.2020 00:00
Дата публікації
27.04.2020 16:19
Документи висновку
27.04.2020 16:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 265 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2020 00:00
Замовник:
Івано-Франківський національний медичний університет
Контактний телефон:
380342531559
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 265 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2020 00:00
Замовник:
Івано-Франківський національний медичний університет
Контактний телефон:
380342531559
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності