Закупівля Бланки - код ДК 021:2015 – 22820000-4 (Бланки документів про освіту та вчених звань, бланки документів про присудження наукових ступенів, що виготовляються поліграфічним способом) від Державне підприємство "Інфоресурс".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 19.02.2020 14:47до 20.03.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2020 14:47
до 10.03.2020 15:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2020 14:47
до 16.03.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 20.03.2020 15:02
до 01.04.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.04.2020 14:09
до 24.04.2020 14:36
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2020 14:36
до 28.04.2020 13:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2020 13:17
до 09.05.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2020 13:17
до 12.05.2020 11:37
Період уточнень
з
19.02.2020 14:47
до
10.03.2020 15:00
Період оскарження
з
19.02.2020 14:47
до
16.03.2020 00:00
Період аукціону
з
24.04.2020 14:09
до
24.04.2020 14:36
Період кваліфікації
з
20.03.2020 15:02
до
01.04.2020 00:00
Період кваліфікації
з
24.04.2020 14:36
до
28.04.2020 13:17
Період кваліфікації
з
24.04.2020 14:36
до
28.04.2020 13:17
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Бланки - код ДК 021:2015 – 22820000-4 (Бланки документів про освіту та вчених звань, бланки документів про присудження наукових ступенів, що виготовляються поліграфічним способом)
Forms - code of the SC 021: 2015 - 22820000-4 (Forms of documents on education and academic titles, forms of documents on awarding scientific degrees produced in the printing method)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бланки - код ДК 021:2015 – 22820000-4 (Бланки документів про освіту та вчених звань, бланки документів про присудження наукових ступенів, що виготовляються поліграфічним способом)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Forms - code of the SC 021: 2015 - 22820000-4 (Forms of documents on education and academic titles, forms of documents on awarding scientific degrees produced in the printing method)
Код ДК 021:2015
22820000-4 -
Бланки
Кількість
1 506 100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, Олександра Довженка, 3
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Нецінові критерії номенклатури
Назва
Строк поставки товару
Назва (англійською мовою)
Delivery time
Опис
Список значень
Значення
0 %
Назва
у строк більше 10 (десяти) робочих днів
Значення
30 %
Назва
у строк до 10 (десяти) робочих днів включно
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата товарів здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати поставки Постачальником товарів на підставі пред’явленого рахунка на оплату товарів.
Бланки - код ДК 021:2015 – 22820000-4 (Бланки документів про освіту та вчених звань, бланки документів про присудження наукових ступенів, що виготовляються поліграфічним способом)
Бланки - код ДК 021:2015 – 22820000-4 (Бланки документів про освіту та вчених звань, бланки документів про присудження наукових ступенів, що виготовляються поліграфічним способом)
Тендер:
UA-2020-02-19-002878-b
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На прекваліфікацію:
UA-2020-02-19-002878-b.a1
Дата:
27.03.2020 16:34
Стан:
Відмовлено в задоволенні
СКАРГА
Державне підприємство «Інфоресурс» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю: Бланки - код ДК 021:2015 – 22820000-4 (Бланки документів про освіту та вчених звань, бланки документів про присудження наукових ступенів, що виготовляються поліграфічним способом).
Скаржник – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря», взяло участь у вищезазначеній публічній закупівлі, подавши відповідну пропозицію.
20.03.2020 року відбулось автоматичне розкриття частини тендерних пропозицій учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі учасників закупівлі. Крім Скаржника на торги подали свої тендерні пропозиції ще два учасники: ТОВ «Видавничий дім «Сам» та
ДП «Київська офсетна фабрика». Вивчивши кваліфікаційні частини тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що учасник - ДП «Київська офсетна фабрика» завантажило у своїй пропозиції деякі електронні документи Скаржника, які наше підприємство використовувало у минулорічній процедурі закупівлі цього ж Замовника (UA-2019-03-01-001290-b). Листом від 25.03.2020 року № 544-06/20 електронною поштою Скаржник просив Замовника звернути увагу на цей факт. Проте, 26.03.2020 року тендерні пропозиції всіх трьох учасників були допущені до електронного аукціону, в тому числі тендерна пропозиція учасника ДП «Київська офсетна фабрика».
Вважаємо, що допущення до електронного аукціону ДП «Київська офсетна фабрика» є незаконним, таким що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», принципи публічних закупівель, а також порушує права та інтереси Скаржника як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників з огляду на наступне:
1. Для участі в зазначеній процедурі закупівлі ДП «Київська офсетна фабрика» використало електронні документи Скаржника, а саме – в файлі «Супровідні документи на папір.pdf» містяться документи, що завантажені нашим підприємством у закупівлі UA-2019-03-01-001290-b, зокрема супроводжувальні паспорти про якість № 4 від 12.01.2018 року (папір спеціальний захищений ТУ У 21.1-32876028-001-2004), № 91 від 25.10.2018 року (папір спеціальний захищений ТУ У 21.1-32876028-001-2004), декларація про відповідність, сертифікати якості тощо. Вказані документи за поставкою паперу наявні виключно у нашого підприємства та не надавались будь-яким іншим суб’єктам господарювання.
Таким чином, ДП «Київська офсетна фабрика» завантажило в систему публічних закупівель частину документів переможця минулорічної процедури закупівлі UA-2019-09-03-001628-b Бланки - код ДК 021:2015 – 22820000-4 (Бланки документів про освіту та вчених звань, бланки документів про присудження наукових ступенів, що виготовляються поліграфічним способом) посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-01-001290-b), видаючи їх за свої.
На підтвердження цього повідомляємо, що документи на папір, в яких зазначається конкретний номер піддону за поставкою відповідного паперу та дата супроводжувального документа однакова. Зрозуміло, що за різними поставками не може бути однакових дат та номерів піддону у супроводжувальних документах. Крім того, документи містять однакові реквізити, місця «скріплення» тощо (додаються до скарги). Аналогічні вади має декларація про відповідність та сертифікати якості.
А головне – вказані оригінали документів наявні саме у нашого підприємства та не надавались іншим учасникам. Встановивши вищезазначений факт, наше підприємство звернулось за підтвердження цієї інформації до підприємства, що видало ці документи.
ТОВ «Малинська фабрика спеціального паперу» повідомило Скаржника, що супроводжувальні паспорти про якість № 4 від 12.01.2018 року (папір спеціальний захищений ТУ У 21.1-32876028-001-2004) та № 91 від 25.10.2018 року (папір спеціальний захищений ТУ У 21.1-32876028-001-2004) не надавались іншим суб’єктам господарювання, у т.ч. ДП «Київська офсетна фабрика».
Більш того, ДП «Київська офсетна фабрика» навіть завантажило у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідчений переклад, видаючи його за власний документ, який начебто наявний у підприємства.
Разом з тим, переклад з нотаріальним засвідченням підпису перекладача (зареєстровано в реєстрі під № 50447 від 26 вересня 2018 року), робило саме наше підприємство. Послуги з перекладу були сплачені співробітником відділу маркетингу та збуту ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» Овсієнко Оксаною (доказ додається до скарги).
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу).
Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням завіряються безпосередньо печаткою учасника (за наявності) та підписом учасника.
Згідно з пунктом 3 Додаток № 6 до Тендерної документації «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для підтвердження відповідності і виконання технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи відповідно до вимог даного Додатку до Тендерної документації, а саме:
- супроводжувальний паспорт про якість або декларація про відповідність на папір або сертифікат якості на папір (оригінал або копія), видані виробником або постачальником паперу, які підтверджують відповідність паперу, який буде використовуватися при виробництві запропонованого учасником товару, вимогам, встановленим у даному Додатку до Тендерної документації.
На порушення вищевикладеного, ДП «Київська офсетна фабрика» замість підготовки тендерної пропозиції на підставі наявних у підприємства оригіналів документів, скористалось тендерною пропозицією та електронними документами Скаржника за минулорічною закупівлею UA-2019-03-01-001290-b цього ж Замовника Бланки - код ДК 021:2015 – 22820000-4 (Бланки документів про освіту та вчених звань, бланки документів про присудження наукових ступенів, що виготовляються поліграфічним способом) посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-01-001290-b), видавши деякі минулорічні документи переможця (іншого Учасника) за власні.
Оригінали усіх документів тендерної пропозиції Скаржника, а також частини документів ДП «Київська офсетна фабрика», наявні саме у нашого підприємства. ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» не надавало відповідні документи ДП «Київська офсетна фабрика», а також не здійснювало поставку відповідного паперу вказаному підприємству.
Замовник не звернув уваги на вищезазначений факт та допустив тендерні пропозиції всіх трьох учасників до електронного аукціону. Зазначивши, що підстави для відхилення, передбачені частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
Разом з тим, пункт 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Частина 7 статті 28 цього Закону встановлює, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Принципами публічних закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічну закупівлю» серед іншого, є добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінку тендерних пропозицій, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Допущення до аукціону ДП «Київська офсетна фабрика», яке скористалось документами Скаржника, видавши їх за власні, є незаконним, таким що порушує вимоги тендерної документації, які зазначені вище, норми Закону України «Про публічні закупівлі», принципи публічних закупівель, а також порушує права та інтереси Скаржника як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників.
2. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (за наявності) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до тендерної документації (додаток 1 пункт 3) у довідці зазначається інформація про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, укладеного протягом трьох останніх календарних років (не раніше 01.01.2017).
За тендерною документацією аналогічним договором вважається договір про виробництво та/або постачання бланків документів державного зразка з елементами захисту, що виготовляються поліграфічним способом згідно окремих технічних описів.
Довідка за тендерною документацією повинна обов’язково містити наступну інформацію:
- найменування (для юридичної особи) / прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) замовника, для якого виконувався аналогічний договір, його код ЄДРПОУ (для юридичної особи) / реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи) або серія та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) та контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові та посада контактної особи замовника;
- предмет договору, найменування товарів, вартісні та кількісні показники договору;
- дата підписання договору та строк (термін) його дії.
На підтвердження виконання аналогічного договору надається копія вказаного у довідці договору та копії відповідних актів, видаткових накладних або інших документів, що підтверджують його виконання.
Лист-відгук з позитивною оцінкою виконання аналогічного договору від контрагента учасника, з яким укладався аналогічний договір, зазначений у довідці про виконання аналогічного договору та копія якого надана учасником.
На порушення вищевикладеного, довідка ДП «Київська офсетна фабрика» від 20.03.2020 року № 75000-07/147 на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не містить таку обов’язкову за тендерною документацією інформацію, як найменування товарів, вартісні та кількісні показники договору.
Крім того, ДП «Київська офсетна фабрика» завантажено у якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору договір за іншим кодом закупівлі згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 2245, а саме: друкована продукція з елементами захисту (ДК 021:2015: 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту), хоча закупівля проводиться за кодом: 22820000-4 – Бланки.
Таким чином, ДП «Київська офсетна фабрика» не підтверджено у спосіб, який передбачений тендерною документацію, такий кваліфікаційний критерій, як досвід виконання аналогічного договору.
У будь-якому випадку, використання електронних документів Скаржника, переможця за минулорічною процедурою закупівлі, та видання їх за оригінали, що є в наявності в учасника, є таким, що порушує вимоги тендерної документації, які зазначені вище, норми Закону України «Про публічні закупівлі», принципи публічних закупівель, а також порушує права та інтереси Скаржника як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити органом оскарження порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Встановити органом оскарження порушення в бездіяльності Замовника, що полягає у не відхиленні тендерної пропозиції ДП «Київська офсетна фабрика».
3. Зобов`язати Замовника Державне підприємство «Інфоресурс» скасувати рішення щодо допущення тендерної пропозиції учасника ДП «Київська офсетна фабрика» до електронного аукціону та відхилити зазначену тендерну пропозицію відповідно до вищенаведених вимог Закону та умов тендерної документації.
Автор:
32068913, ДП Поліграфічний комбінат Зоря
04074, Україна, Київська область, Київ, 04074, м. Київ, вул. Лугова, 1а