Показати схожі тендери

Закупівля М`ясо свійської птиці від ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-19-000835-b
План UA-P-2020-02-19-000899-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 14.04.2020 15:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 356 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
407.5 грн. (0,03 %)
Вартість подання пропозиції:
2 448 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2020 10:43 до 05.03.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2020 10:43
до 24.02.2020 12:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2020 10:43
до 01.03.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.03.2020 12:57
до 20.03.2020 12:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.03.2020 12:57
до 31.03.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 20.03.2020 12:48
-
Період уточнень
з 19.02.2020 10:43 до 24.02.2020 12:00
Період оскарження
з 19.02.2020 10:43 до 01.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 06.03.2020 12:57 до 20.03.2020 12:48
Період кваліфікації
з 06.03.2020 12:57 до 20.03.2020 12:48
Основні параметри
М`ясо свійської птиці
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 274 800 грн.
М`ясо куриці
Назва предмета закупівлі
М`ясо куриці
Очікувана вартість
1 274 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6374,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.03.2020 11:58
Закінчення аукціону
06.03.2020 12:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
М`ясо куриці
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
12 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
07501, Україна, Київська область, смт Баришівка, пров.Банний, 3
Дата постачання з
20.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СОХА ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
1 274 730 грн.
Учасник:
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
Пропозиція:
886 889 грн.
Учасник:
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
Пропозиція:
832 626 грн.
Учасник:
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
886 890 грн.
Учасник:
ФОП "ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
886 998 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.03.2020 11:58
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
81 500 грн.
Печінка куряча
Назва предмета закупівлі
Печінка куряча
Очікувана вартість
81 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
407,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.03.2020 12:17
Закінчення аукціону
06.03.2020 12:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Печінка куряча
Код ДК 021:2015
15112300-9 - Печінка свійської птиці
Кількість
1 800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
07501, Україна, Київська область, смт Баришівка, пров.Банний, 3
Дата постачання з
20.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СОХА ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
81 450 грн.
Учасник:
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
Пропозиція:
70 200 грн.
Учасник:
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
Пропозиція:
61 884 грн.
Учасник:
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
70 092 грн.
Учасник:
ФОП "ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
68 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.03.2020 12:17
Документи закупівлі
21.02.2020 14:21
-
-
19.02.2020 10:43
-
19.02.2020 10:43
-
Скасування
14.04.2020 15:03
Відсутність подальшої потреби у закупівлі
14.04.2020 15:03
-
14.04.2020 15:02
-
14.04.2020 15:02
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Аштема
Електронна пошта
Телефон
+380457651548
Замовник
ЄДРПОУ
42781137
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
07501
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
смт. Баришівка
Адреса
провулок Банний, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 М`ясо куриці
Період вимог/скарг з 06.03.2020 12:57 по 31.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
20.03.2020 12:32
-
16.03.2020 17:15
-
06.03.2020 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.03.2020 12:32 по 31.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.03.2020 12:35 по 31.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.03.2020 12:37 по 31.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.03.2020 12:43
-
20.03.2020 12:38
Витяг з ЄДР
20.03.2020 12:38
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Печінка куряча
Період вимог/скарг з 06.03.2020 12:57 по 31.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
20.03.2020 12:46
-
16.03.2020 17:18
-
06.03.2020 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 20.03.2020 12:46 по 31.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.03.2020 12:48
-
20.03.2020 12:47
Витяг з ЄДР
20.03.2020 12:47
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-02-19-000835-b-b1
Очікує підписання
886 998 грн.
886 998 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
12 000 (кілограми)
М`ясо куриці
Номенклатура
М`ясо куриці
Кількість
12 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-2020-02-19-000835-b-b2
Очікує підписання
68 000 грн.
68 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 800 (кілограми)
Печінка куряча
Номенклатура
Печінка куряча
Кількість
1 800
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-27-000069
Дата створення проекту
27.03.2020 10:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2020 17:50
Дата публікації висновку про результати
08.05.2020 14:34
Дата завершення усунення порушень
23.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 673-95-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2020 № 49 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби Від 30.03.2020 № 49 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі 11 UA-2020-02-19-000835-b 19.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.03.2020 00:00
Документи рішення
31.03.2020 17:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету зі змінами (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2020 №№ 7449-р/пк-пз та 7474-р/пк-пз, тендерні пропозиції по Лоту № 1 ФОП Випущенко Л.М., ФОП Мазаратій Н.І., ТОВ «Стартрейдінг» та ФОП Попович В.М., тендерні пропозиції по Лоту № 2 ФОП Випущенко Л.М. та ФОП Попович В.М., протокол засідання тендерного комітету від 16.03.2020 № 67 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій по Лоту № 1, протоколи розгляду тендерних пропозицій по Лоту № 1 від 20.03.2020 №№ 71а, 71б, 71в, 72а, протоколи розгляду тендерних пропозицій по Лоту № 2 від 20.03.2020 №№ 71г та 72б, повідомлення про наміри укласти договори від 20.03.2020, протокол засідання тендерного комітету від 14.04.2020 № 102 щодо відміни процедури закупівлі. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що до ТД 21.02.2020 вносились зміни, проте разом із змінами до тендерної документації Замовником не оприлюднено перелік змін в окремому документі, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, по Лоту № 2 дата і час розкриття тендерних пропозицій 06 березня 2020 року. Таким чином, встановлено, що в порушення вимог ч. 4 ст. 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М., яка за результатами оцінки по Лоту № 2 визначена найбільш економічно вигідною, оскільки строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, крім того, строк розгляду тендерної пропозиції не було аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Крім того, встановлено, що Замовник згідно з протоколами розгляду тендерних пропозицій по Лоту № 1 від 20.03.2020 №№ 71а, 71б та по Лоту № 2 від 20.03.2020 № 71г неправомірно відхилив тендерні пропозиції учасників ФОП Випущенко Л.М. та ФОП Мазаратій Н.І. відповідно у зв’язку з тим, що «учасниками не надано підтверджуючих документів щодо придбання м’яса саме у цих виробників (замовників)». Однак, під час моніторингу встановлено, що ТД не містить вимог щодо надання підтверджуючих документів на придбання товару у виробників (замовників), які зазначено у декларації виробника (посвідчення про якість) на товар та експертного висновку лабораторії ветеринарної медицини на продукцію, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог Додатку 2 до ТД. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, відхилено пропозиції учасників ФОП Випущенко Л.М. та ФОП Мазаратій Н.І., які відповідали вимогам ТД, та пропозиції яких були нижче від пропозиції переможця по Лоту № 1 на 54 372,00 грн та 109,00 грн відповідно, по Лоту № 2 – на 6 116,00 грн, чим порушено норми ч. 1 ст. 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції по Лоту № 2 ФОП Попович В.М., оскільки Переможцем у складі пропозиції не надано копію експертного висновку лабораторії ветеринарної медицини на продукцію, що є предметом закупівлі, чим не дотримано вимогу п. 6 Додатку 2 до ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію ФОП Попович В.М. як таку, що не відповідає умовам ТД. Вищевказане призвело до порушення ч. 4 ст. 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм ч. 1 ст. 3, ч. 4 ст. 28, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відповідно до інформації, опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, згідно з протоколом засідання від 14.04.2020 № 102 тендерним комітетом відмінено процедуру закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби.
Дата висновку
07.05.2020 00:00
Дата публікації
08.05.2020 14:34
Документи висновку
08.05.2020 14:34
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
13.08.2020 09:45
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
13.08.2020 09:45
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2020 № 52 Київ Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг за номерами UA-2020-02-19-000835-b.b3 та UA-2020-02-19-000835-b.c2 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-19-000835-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 19 лютого 2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 30 березня 2020 року № 49 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Рішеня
03.04.2020 18:03
Орган перевірки
09.04.2020 00:00
Документи повідомлення
03.04.2020 18:04
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 356 300 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2020 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380457651548
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 356 300 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2020 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380457651548
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності