Показати схожі тендери

Закупівля Яйця від ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-19-000650-b
План UA-P-2020-02-19-000401-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.04.2020 14:37
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 20.03.2020 11:41
Закінчення аукціону 20.03.2020 12:02
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
240 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2020 10:21 до 19.03.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2020 10:21
до 09.03.2020 11:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2020 10:21
до 15.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 20.03.2020 11:41
до 20.03.2020 12:02
Завершено
Період кваліфікації
з 20.03.2020 12:02
до 31.03.2020 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2020 12:02
до 11.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.03.2020 16:17
до 23.04.2020 14:37
Період уточнень
з 19.02.2020 10:21 до 09.03.2020 11:00
Період оскарження
з 19.02.2020 10:21 до 15.03.2020 00:00
Період аукціону
з 20.03.2020 11:41 до 20.03.2020 12:02
Період кваліфікації
з 20.03.2020 12:02 до 31.03.2020 16:17
Період кваліфікації
з 20.03.2020 12:02 до 31.03.2020 16:17
Основні параметри
Яйця
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Яйця
Код ДК 021:2015
03142500-3 - Яйця
Кількість
92 300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07501, Україна, Київська область, смт Баришівка, пров.Банний, 3
Дата постачання з
20.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
12.03.2020 10:31
-
-
19.02.2020 10:21
-
19.02.2020 10:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Аштема
Електронна пошта
Телефон
+380457651548
Замовник
ЄДРПОУ
42781137
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
07501
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
смт. Баришівка
Адреса
провулок Банний, буд. 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГЛУШКО ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
239 980 грн.
Учасник:
ФОП "ХОМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
190 000 грн.
Учасник:
Пропозиція:
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.03.2020 12:02 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
31.03.2020 15:54
-
31.03.2020 15:53
-
31.03.2020 15:53
-
20.03.2020 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 31.03.2020 15:54 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.03.2020 16:17
-
31.03.2020 15:54
-
31.03.2020 15:54
Витяг з ЄДР
31.03.2020 15:54
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-02-19-000650-b-a1
Підписаний і діє
Номер
135
239 980 грн.
239 980 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.04.2020
Строк дії договору з
22.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
92 300 (штуки)
Яйця
Номенклатура
Яйця
Кількість
92 300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.04.2020 14:36
-
23.04.2020 14:35
-
23.04.2020 14:35
-
23.04.2020 14:35
-
23.04.2020 14:35
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-14-000005
Дата створення проекту
14.04.2020 10:45
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
21.04.2020 11:40
Дата публікації висновку про результати
08.05.2020 14:32
Дата завершення усунення порушень
23.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.04.2020 № 62 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.04.2020 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2020-02-19-000650-b 19.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.04.2020 00:00
Документи рішення
21.04.2020 11:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету б\д б\н (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП «ХОМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ФОП «ГЛУШКО ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2020 № 77 та № 80, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2020, договір від 22.04.2020 № 135. Моніторингом встановлено, що Замовником внесено зміни до ТД, однак, в окремому документі не оприлюднено перелік цих змін та положення тендерної документації, до яких вносились зміни 21.02.2020, 02.03.2020, 05.03.2020 та 12.03.2020, не відображено у вигляді закреслених даних в останній редакції ТД, опублікованій 12.03.2020, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником перевищено строк розгляду тендерних пропозицій, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідними, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. До того ж, моніторингом встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема: 1. В порушення пункту 2 додатку 3 до ТД – відсутні документи, що підтверджують проведення флюорографічного обстеження на всіх працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2. В порушення пункту 1 додатку 3 до ТД Переможцем надано копію договору оренди транспортного засобу, який не містить нотаріального посвідчення, оскільки відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та умовам тендерної документації. Таким чином, пропозиція ФОП «ГЛУШКО ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА», яка не відповідає вимогам ТД, не відхилена Замовником, що є порушенням пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Згідно з вимогами п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Крім того, згідно з вимогами п. 7 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Слід зазначити, що перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 22.04.2020 № 135 укладено на 21 день (22.04.2020) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (31.03.2020), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, договір про закупівлю від 22.04.2020 № 135 є нікчемним. Крім того, на порушення п. 5 ст. 7-1 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, Замовником не надано відповідь на запит про надання пояснення, опублікований органом державного фінансового контролю 22.04.2020.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року встановлено порушення вимоги ч. 2 ст. 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення ч. 4 статті 28, п. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 та п. 7 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення ч. 2 ст. 32 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами моніторингу встановлено порушення п. 5 ст. 7-1 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, оприлюдненні договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
07.05.2020 00:00
Дата публікації
08.05.2020 14:32
Документи висновку
08.05.2020 14:32
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Не усунуто
Дата публікації
27.10.2020 09:42
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : ні
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : ні
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю : ні
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу на закупівлю яєць (код ДК 021:2015: 03142500-3), очікуваною вартістю 240 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-19-000650-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень: щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ХОМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації (зазначити відповідні пункти тендерної документації). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
22.04.2020 16:35
Орган перевірки
28.04.2020 00:00
Документи повідомлення
22.04.2020 16:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2020 11:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380457651548
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2020 11:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380457651548
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності