Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Виходячи зі змісту наведеної норми Замовник не має право вносити зміни до оголошення закупівлі. Крім того, повідомляємо, що відповідно до п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (далі – Інструкція) «постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням «Продукти». Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». Враховуючи той факт, що Замовник здійснює свою діяльність у сфері освіти, зобов’язаний виконувати нормативні акти Міністерства освіти і науки України, зокрема, під час організації постачання продуктів до дошкільних дитячих закладів. Відповідно до Постанови КМУ № 348 від 29.03.2017 року ліквідовані санітарно-епідеміологічні служби та на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів покладені завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства. До того ж, інші вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування залишаються чинними. Згідно з ними вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку (суб’єктів господарювання). Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» (пункт 12.3), зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568 (далі – Правила) (зі змінами та доповненнями), передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 5.3 та п. 6.3.18 договору про закупівлю постачання продуктів харчування повинно здійснювати з суворим додержанням вимог наведеної вище Інструкції та Правил. Враховуючи вищезазначене, наявність санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів є обов’язковим