Показати схожі тендери

Закупівля за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel від Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-02-14-003444-c
План UA-P-2020-02-14-008216-c link
Статус Очікування пропозицій
Остання зміна 10.12.2021 15:22
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.06.2020 11:37
Очікувана вартість:
11 466 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
57 330 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2020 17:22 до 29.04.2020 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2020 17:22
до 19.04.2020 01:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2020 17:22
до 25.04.2020 00:00
Поточний період
Період аукціону
з 04.06.2020 11:37
-
Період уточнень
з 14.02.2020 17:22 до 19.04.2020 01:00
Період оскарження
з 14.02.2020 17:22 до 25.04.2020 00:00
Період аукціону
з 04.06.2020 11:37
Основні параметри
за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel
Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel
джерело фінансування власні кошти
source of financing own funds
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel
Код ДК 021:2015
90913000-0 - Послуги з очищення цистерн і резервуарів
Кількість
390 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Кагамлика,84
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
післяоплата
Документи закупівлі
21.04.2020 21:53
-
21.04.2020 21:53
-
21.04.2020 21:53
-
12.03.2020 16:20
-
12.03.2020 16:20
Тендерна документація
14.02.2020 17:23
Критерії прийнятності
14.02.2020 17:23
Критерії прийнятності
14.02.2020 17:23
Критерії прийнятності
14.02.2020 17:23
Критерії прийнятності
14.02.2020 17:23
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
14.02.2020 17:23
Проект договору
14.02.2020 17:22
Тендерна документація
Скасування
10.12.2021 15:22
Відмінити процедуру закупівлі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти (паливо)» з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максим Панченко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Maxim Panchenko
Електронна пошта
Телефон
+380532592917
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03351823
Назва (англійською мовою)
Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628
Повна назва
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Повна назва (англійською мовою)
Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628
Поштовий індекс
36008
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Кагамлика, буд. 84
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-12-000028
Дата створення проекту
12.11.2021 15:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.11.2021 15:10
Дата публікації висновку про результати
06.12.2021 16:15
Дата завершення усунення порушень
21.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
04.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 033-71-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Полтавська
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2021 № 492 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 12.11.2021 № 492 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2020-02-14-003444-c, 14.02.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.11.2021 00:00
Документи рішення
12.11.2021 15:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); виконання замовником рішення органу оскарження; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 (далі – замовник) на 2020 рік; вимоги учасника про усунення порушення від 27.02.2020 № UA-2020-02-14-003444-c.b1та від 04.03.2020 № UA-2020-02-14-003444-c.b2; відповіді замовника на вищевказані вимоги учасника про усунення порушення від 02.03.2020 та від 07.03.2020; скарги до процедури від 11.03.2021 № UA-2020-02-14-003444-c.c3 та від 24.04.2020 № UA-2020-02-14-003444-c.c4; рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 30.03.2020 № 5984-р/пк-пз та від 18.05.2020 № 9637-р/пк-пз; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи з питань публічних закупівель від 14.02.2020 № 2 зі змінами, внесеними протокольним рішенням уповноваженої особи з питань публічних закупівель від 12.03.2020 № 3, від 21.04.2020 № 6 в частині окремих питань з метою підтвердження виконання рішення органу оскарження. Моніторингом питання виконання замовником рішення органу оскарження встановлено наступне. Рішенням Колегії АМКУ від 30.03.2020 № 5984-р/пк-пз, оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.04.2021, зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-003444-c, а саме до пункту 3 розділу V та пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Замовником внесено окремі зміни до тендерної документації та здійснено відмітку в електронній системі закупівель «Рішення АМКУ задоволено, настанови виконано». Моніторингом встановлено, що фактично замовником не внесені зміни до тендерної документації в частині питань, які підлягали розгляду Колегії АМКУ. Рішенням Колегії АМКУ від 18.05.2020 № 9637-р/пк-пз, оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.05.2021, встановлено, що замовник не виконав рішення органу оскарження та не усунув невідповідності в частині внесення змін до тендерної документації та зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-003444-c. В ході моніторингу органом державного фінансового контролю 22.11.2021 надано запит замовнику через електронну систему закупівель з приводу надання пояснення з яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі. В свою чергу замовником 24.11.2021 надано відповідь: «…З яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel, що опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-003444-c нам невідомі, так, як уповноважена особа, що працює на даний час призначена в серпні 2021 року. Стосовно самої закупівлі. Рішення АМКУ може бути оскаржено до суду протягом 30 днів з моменту його публікації. Законом не передбачена необхідність повідомляти орган оскарження про намір подати позовну заяву до суду. Якщо ж рішення не буде оскаржуватися в суді, воно є обов’язковим до виконання протягом 30 днів з моменту публікації. Також АМКУ може зобов’язати замовника скасувати закупівлю. Наразі в електронній системі не реалізована можливість виконати таке рішення до того, як замовник відправить відповідь АМКУ через відповідну кнопку. В задоволеній скарзі ця кнопка стає активна тільки після виконання певних дій, що залежать від суті оскарження, а саме: внесення змін в тендерну документацію; повернення учасника (ів) на кваліфікацію. В іншому випадку кнопка залишатиметься неактивною, а закупівля – заблокованою. Нам відома інформація про задоволення рішення АМКУ, настанови виконано, проте подальші дії уповноваженої особи, що здійснювала вищезазначену закупівлю нам не відомі.». Відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю та відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель не свідчать про виконання рішення органу оскарження. Отже, замовником не дотримано норми частини дванадцятої статті 18 Закону в частині не виконання рішення органу оскарження. Враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій сплинув 29.04.2020, у замовника відсутня можливість виправити порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації. Із зазначеного випливає, що замовником в порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону не відмінено процедуру закупівлі. Так, вказаною нормою визначено, що замовник відміняє торги в разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Окремо слід зазначити, що замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 5 Конкретна назва предмета закупівлі) вказав: «за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel». В той же час, замовником також в оголошенні про проведення відкритих торгів (в розділі 6 Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (занаявності)) зазначено, «ДК 021:2015: 90913000-0 — Послуги з очищення цистерн і резервуарів CPV: 90913000-0». Таким чином, в оголошенні про проведення відкритих торгів замовником вказано різну інформацію, що не створює єдиного підходу для учасників під час підготовки тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання виконання замовником рішення органу оскарження встановлено порушення абзацу 2 частини дванадцятої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом відміни закупівлі з урахуванням норм статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
03.12.2021 00:00
Дата публікації
06.12.2021 16:15
Документи висновку
06.12.2021 16:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
18.05.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 9637-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД" від 24.04.2020 № UA2020- 02-14-003444-с.с4 Колегія постановила Зобов'язати Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 90913000-0 — Послуги з очищення цистерн і резервуарів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-14-003444-C, з метою усунення порушень, які викладені'у мотивувальній частині рішення. Оскільки на даному етапі внести зміни чи виправити помилки в ТД неможливо, то Замовником прийняте рішення про відміну відкритих торгів.
Дата публікації
10.12.2021 15:50
Документи інформації про усунення порушення
-
10.12.2021 15:52
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11466000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-003444-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - під час аналізу веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель встановлено, що наявні задоволені рішення органу оскарження, проте подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 станом на 22.11.2021 відсутні. З огляду вищевказане просимо надати пояснення з яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
22.11.2021 08:29
Орган перевірки
26.11.2021 00:00
Документи повідомлення
22.11.2021 08:30
-
Відповідь
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 22.11.2021
З яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel, що опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-003444-c нам невідомі, так, як уповноважена особа, що працює на даний час призначена в серпні 2021 року. Стосовно самої закупівлі. Рішення АМКУ може бути оскаржено до суду протягом 30 днів з моменту його публікації. Законом не передбачена необхідність повідомляти орган оскарження про намір подати позовну заяву до суду. Якщо ж рішення не буде оскаржуватися в суді, воно є обов’язковим до виконання протягом 30 днів з моменту публікації. Також АМКУ може зобов’язати замовника скасувати закупівлю. Наразі в електронній системі не реалізована можливість виконати таке рішення до того, як замовник відправить відповідь АМКУ через відповідну кнопку. В задоволеній скарзі ця кнопка стає активна тільки після виконання певних дій, що залежать від суті оскарження, а саме: внесення змін в тендерну документацію; повернення учасника (ів) на кваліфікацію. В іншому випадку кнопка залишатиметься неактивною, а закупівля – заблокованою. Нам відома інформація про задоволення рішення АМКУ, настанови виконано, проте подальші дії уповноваженої особи, що здійснювала вищезазначену закупівлю нам не відомі.
Рішеня
24.11.2021 15:27
Замовник
Документи повідомлення
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
11 466 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2020 01:00
Замовник:
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Контактний телефон:
+380532592917
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
11 466 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2020 01:00
Замовник:
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Контактний телефон:
+380532592917
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності