Закупівля Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група);
Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит»; від Івано-Франківський національний медичний університет.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 14.02.2020 11:44до 12.03.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2020 11:44
до 02.03.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2020 11:44
до 08.03.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.03.2020 14:13
до 15.04.2020 16:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.03.2020 14:13
до 26.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2020 16:29
до 28.04.2020 11:15
Період уточнень
з
14.02.2020 11:44
до
02.03.2020 00:00
Період оскарження
з
14.02.2020 11:44
до
08.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з
12.03.2020 14:13
до
15.04.2020 16:29
Період кваліфікації
з
12.03.2020 14:13
до
15.04.2020 16:29
Основні параметри
Лоти
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група);
Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит»;
Обсяг закупівлі : всього 7 од. найменувань - 1452 шт., з них:
Лот 1.: 1000 шт. Стілець учнівський ( 6 ростова група) для навчальних аудиторій ІФНМУ;
Лот 2.: 6 од. найменувань ( 452 шт.) з них: для навчальних та адміністративних (службових) приміщень та кафедр ІФНМУ: 1. стілець офісний класу «ІСО» (тканина) – 300 шт.; 2. стілець офісний класу «ІСО» (пластик) – 80 шт.; 3. крісло офісне класу «Престиж» - 50 шт.; 4. крісло керівника офісне – 10 шт.;
для розміщення у фойє центрального та навчального корпусів для загального використання відвідувачами і студентами університету: 5. диван офісний чорний класу «Візит» - 6 шт.; 6. диван офісний коричневий класу «Візит» – 6 шт.;
Лот 2. Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит»;
Примітки
Обсяг закупівлі: 6 од. найменувань ( 452 шт.) з них:
для навчальних та адміністративних (службових) приміщень та кафедр ІФНМУ: 1. стілець офісний класу «ІСО» (тканина) – 300 шт.; 2. стілець офісний класу «ІСО» (пластик) – 80 шт.; 3. крісло офісне класу «Престиж» - 50 шт.; 4. крісло керівника офісне – 10 шт.;
для розміщення у фойє центрального та навчального корпусів для загального використання відвідувачами і студентами університету:
5. диван офісний чорний класу «Візит» - 6 шт.;
6. диван офісний коричневий класу«Візит» – 6 шт.;
Лот 2. Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит»;
Код ДК 021:2015
39110000-6 -
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
6
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Фортечна, 3 (склад адміністративно-господарського відділу ІФНМУ)
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до ст. 2, 20 Закону на веб - порталі уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення відкритих торгів UA-2020-02-14-000740-b на закупівлю по предмету: Лот 1. Стілець учнівський (6 рост. група) код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) на очікувану вартість – 586 000.00 грн. разом з ПДВ.
Кінцевий строк подачі пропозиції призначено на 12.03.2020 р. о 00:00 год.
17.03.2020 р. о 09:00 год. на засіданні тендерного комітету розглянуто пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКАН ГРУП", яка визначена електронним аукціоном, як найбільш економічно-вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації та встановлено наступне:
згідно п. 4 тендерної документації, з метою уникнення дискваліфікації потенційних учасників/переможців процедури закупівлі з підстав неподання чи подання неповної інформації, замовник звертав увагу останніх на повне і всеохоплююче ознайомлення з усіма вимогами даної тендерної документації а також з усіма вимогами, визначені в її додатках.
згідно п. 5.1. тендерної документації замовник вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору і на підставі п.5.1.1 п.5.1 ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати копію виконаного аналогічного договору, (договір повинен бути наданий у форматі «pdf» або «jpeg» як скан-копія оригіналу з усіма додатками до нього та видатковими накладними, що свідчитиме про його виконання) при цьому аналогічним договором вважається договір, в якому предметом закупівлі зазначено товар, який визначається за кодом згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) та вартість договору /договорів має бути спів розмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо.
В складі тендерної пропозиції учасником подано Договір № 70 від 21.10.2019 р, на суму 235 350.00 грн., укладений з відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради. Інших договорів цим учасником подано не було, а відтак вартість поданого договору не є співрозмірною вартості цій закупівлі по цьому лоту, що не відповідає вищезазначеному кваліфікаційному критерію.
Окрім цього, згідно п. 6 «Якісні і кількісні характеристики» Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагались наступні важливі тех. параметри: основа каркасу стільця: горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба кругла - діаметр – не менше 20 мм. і не більше 25 мм.
Натомість, вищевказаним учасником запропоновано та фотовізуальними файлами підтверджено наступні технічні параметри: основа каркасу стільця - горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба квадратна - діаметр –20 мм., що не відповідають вимогам тендерної документації замовника.
17.03.2020 р. о 09:00 год. на засіданні тендерного комітету прийнято рішення про відхилення найбільш економічно-вигідної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "НІКАН ГРУП" як таку , що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
19.03.2020 р. о 16:30 год. на засіданні тендерного комітету розглянуто пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"", яка визначена електронним аукціоном наступною найбільш економічно-вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації та було встановлено:
згідно п. 4 тендерної документації, з метою уникнення дискваліфікації потенційних учасників/переможців процедури закупівлі з підстав неподання чи подання неповної інформації, замовник звертав увагу останніх на повне і всеохоплююче ознайомлення з усіма вимогами даної тендерної документації а також з усіма вимогами, визначені в її додатках.
Тендерний комітет замовника, не досліджуючи інших документів, окрім інформації та документів поданих цим учасником виключно в складі тендерної пропозиції, приходить до висновку, що тендерна пропозиція цього учасника в частині технічних вимог містить суперечливу інформацію, має декларативний характер і в дійсності вказує на неможливість визнання цього учасника переможцем, виходячи з наступного:
згідно п. 9 «Якісні і кількісні характеристики» Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» замовником вимагались наступні важливі тех. параметри: основа каркасу стільця: горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба кругла - діаметр – не менше 20 мм. і не більше 25 мм.
На підтвердження цих вимог, зазначеним учасником подано документ - «Відповідність технічним вимогам. pdf», де в п. 9 останнім зазначено неправдиве підтвердження цих тех. параметрів з посиланням на 1 с. паспорту на цей виріб.
Як вбачається з с. 1 документу «ПАСПОРТ виробу.pdf», учасник в ньому зазначає, що дуги для утримання спинки та сидіння виготовлені з труби круглої діаметром не менше 20 мм. і не більше 25 мм, однак з графічного зображення виробу розміщеного на с. 2 цього паспорту виробу вбачається протилежна інформація в тому, що в предметі закупівлі - дуги для утримання спинки та сидіння стільця виготовлені саме з квадратної труби. Це і підтверджують подані цим учасником фотовізуальні документи, а саме: «фото стілець 5.pdf», «фото стілець 4.pdf», «фото стілець 3.pdf» , «фото стілець 2.pdf» , «фото стілець 1.pdf» .
20.03.2020 о 09:00 год. на засіданні тендерного комітету розглянуто пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ПРОМІНЬ" та визначено останнього переможцем даної закупівлі ( протокол № 4 від 20.03.2020 р.)
Згідно п.п.2 п.2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – «Закон») замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 цього Закону.
Згідно ч. 3 ст. 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати замовнику документи що підтверджують відсутність судимості службової особи учасника, яка підписала тендерну документацію, за злочин, вчинений з корисливих мотивів.
Станом на 15.04.2020 р. переможцем процедури закупівлі вищевказаних документів не надано, що є правовою підставою для скасування рішенння замовника про визначення останнього переможцем процедури закупівлі.
Лот 2. Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит»;
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2020_ № 25
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.05.2020 №25
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-14-000740-b 14.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Фрнківського національного медичного університету (далі-Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення торгів, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету від 16.03.2020 року №2, 17.03.2020 року №2, 19.03.2020 року №3, 20.03.2020 року №4, 15.04.2020 року №5, 15.04.2020 року №6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Нікан груп», ТОВ Фабрика меблів «Династія», ТОВ Науково-виробниче підприємство «Промінь», ТОВ СМФ «Престиж», укладений договір від 27 березня 2020 року №221/20 та 28 квітня 2020 року № 276/20. (далі-Договір).
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації вимагає від учасника надати таблицю відповідності технічним вимогам замовника в зазначеній формі з посиланням на сторінку технічного опису чи тех. паспорту виробника.
Учасником торгів ТОВ СМФ «Престиж» у своїй тендерній пропозиції надано зазначений документ проте без посилань на сторінку технічного опису чи тех. паспорту виробника.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагались наступні важливі тех. параметри: основа каркасу стільця: горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба кругла – діаметр – не менше 20мм. і не більше 25мм.
Учасником торгів ТОВ СМФ «Престиж» подано в складі своєї пропозиції документ «Паспорт якості», однак фотовізуальними файлами підтверджено наступні технічні параметри: основа каркасу стільця – горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба квадратна, що не відповідає інформації зазначеній в поданому файлі та не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ СМФ «Престиж», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Згідно наказу № 25 від 15.05.2020 р. та на підставі висновку від 27 травня 2020 р. про результати моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області було встановлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації вимагав від учасника надати таблицю відповідності технічним вимогам замовника в зазначеній формі з посиланням на сторінку технічного опису чи тех. паспорту виробника. Учасником торгів ТОВ СМФ «Престиж» у своїй тендерній пропозиції надано зазначений документ, про те без посилань на сторінку технічного опису чи тех. паспорту виробника. Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагались наступні важливі тех. параметри: основа каркасу стільця: горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба кругла – діаметр – не менше 20мм. і не більше 25мм. Учасником торгів ТОВ СМФ «Престиж» подано в складі своєї пропозиції документ «Паспорт якості», однак фотовізуальними файлами підтверджено наступні технічні параметри: основа каркасу стільця – горизонтально розміщені труби, дуги для утримання спинки та сидіння – труба квадратна, що не відповідає інформації зазначеній в поданому файлі та не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім цього, на підставі вищезгаданого висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області прийнято рекомендації і зобов’язання до Замовника щодо здійснення заходів направлених на усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства: вжити заходів щодо розірвання укладеного договору відповідно до законодавства або подати аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На засіданні тендерного комітету ІФНМУ розглянуто вищевказаний висновок Держаудитслуби та прийнято рішення про : 1) Розірвання Договору № 276/20 від 28.04.2020 р., укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»» за результатами відкритих торгів (ID UA-2020-02-14-000740-b) згідно предмету закупівлі в частині Лоту №1 Стілець учнівський ( 6 ростова група) ; 2) Завершення закупівлі в частині Лоту №1 Стілець учнівський ( 6 ростова група) в електронній системі закупівель Уповноваженого органу - шляхом завантаження додаткової угоди про розірвання вищевказаного договору. №) повідомлення про прийняте рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в порядку п. 17 ст. 8 Закону;
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група); Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит» (ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000740-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Що розуміється замовником під поняттям співрозмірність, яке прописано у пункті 5.1.1 тендерної документації, де зазначено, що учасник торгів повинен надати копію виконаного аналогічного договору, що має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
21.05.2020 14:52
Орган перевірки
27.05.2020 00:00
Відповідь
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету«Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група); Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит» (ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)»,Замовник надає пояснення із наступних питань. 1. Що розуміється замовником під поняттям співрозмірність, яке прописано у пункті 5.1.1 тендерної документації, де зазначено, що учасник торгів повинен надати копію виконаного аналогічного договору, що має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо? .
Замовник, в кваліфікаційних вимогах в частині досвіду виконання аналогічного договору визначив критерій, що аналогічним договором вважається договір в якому предметом закупівлі зазначено товар, який визначається за кодом згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) та вартість договору /договорів має бути співрозмірним цій закупівлі в розрізі вартості за лотом окремо. Зазначений критерій необхідно розуміти, що вартість аналогічного договору по кожному лоту окремо мав відповідати розміру не меншому від очікуваної вартості по кожному лоту окремо . Особливість цього критерію також слугувала - як захід, з метою залучення до участі в процедурі закупівлі саме добросовісних учасників, з високою діловою репутацією.
З повагою -, Замовник.
Зміст:
а з круглої труби може бути металевий каркас по першому лоту? якість же точно гірше не буде при використанні круглої труби з такою ж товщиною стінки
Дата:
14.02.2020 12:42
Шановний Замовнику! З круглої труби виготовлення нижньої частини каркасу стільця не може бути, оскільки згідно технічного завдання замовником чітко визначено виготовлення каркасу стільців учнівських саме з труб квадратних або прямокутних форм з відповідною товщиною стінки, а верхня частина стільця - з круглої труби.
З повагою -,
Замовник
14.02.2020 16:54
Питання:
За тендером : Лот 1 Стілець учнівський (6 ростова група);
Лот 2 Стілець офісний класу «ІСО» (тканина), стілець офісний класу «ІСО» (пластик), крісло офісне класу «Престиж», крісло керівника офісне, диван офісний чорний класу «Візит», диван офісний коричневий класу «Візит»;
Тема:
Невідповідність технічних вимог фактично можливим розмірам каркасу стільця
Зміст:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, згідно технічних вимог матеріал каркасу стільця повинен бути металевий, цільно-зварної конструкції, виконаний з квадратної труби "увага" 250*250 або прямокутної труби 250*280 мм, тобто 25*25 см або 25*28 см. Це відповідає дійсності чи це описка.
Дата:
25.02.2020 14:27
Шановний учаснику! Це звичайна описка, тобто 25*25 мм або 25*28 мм.
З повагою-,
Замовник
25.02.2020 16:52
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
955 000
грн.
Період подання пропозицій
до
12.03.2020 00:00
Замовник:
Івано-Франківський національний медичний університет