Показати схожі тендери

Закупівля «Запасні частини до колійної техніки ВПРС, ВПР» від ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-14-000601-c
План UA-P-2020-02-14-001572-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.03.2020 16:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.03.2020 12:03
Закінчення аукціону 03.03.2020 12:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 307 270.44 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 000 грн. (0,48 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2020 10:24 до 02.03.2020 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2020 10:24
до 21.02.2020 01:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2020 10:24
до 27.02.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.03.2020 12:03
до 03.03.2020 12:24
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:24
до 13.03.2020 09:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2020 12:24
до 24.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2020 09:28
до 25.03.2020 16:03
Період уточнень
з 14.02.2020 10:24 до 21.02.2020 01:00
Період оскарження
з 14.02.2020 10:24 до 27.02.2020 00:00
Період аукціону
з 03.03.2020 12:03 до 03.03.2020 12:24
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:24 до 13.03.2020 09:28
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:24 до 13.03.2020 09:28
Основні параметри
«Запасні частини до колійної техніки ВПРС, ВПР»
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
82 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПРС, ВПР (підбійки)»
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
91
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
16.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
14.02.2020 10:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій
Електронна пошта
Телефон
+380444069837
Замовник
ЄДРПОУ
40123454
Повна назва
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Качалова, 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ САНТАНА ОЙЛ
Пропозиція:
3 307 245.6 грн.
Учасник:
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
Пропозиція:
3 307 080 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.03.2020 12:24 по 24.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.03.2020 09:28
-
Звіт про оцінку
03.03.2020 12:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-02-14-000601-c-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦРЕКМ/В-20037
3 307 080 грн.
2 755 900 грн.
З ПДВ
Підписано
25.03.2020
Строк дії договору з
25.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
91 (штуки)
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПРС, ВПР (підбійки)»
Номенклатура
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПРС, ВПР (підбійки)»
Кількість
91
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.03.2020 16:02
-
25.03.2020 16:02
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-01-000051
Дата створення проекту
01.12.2020 17:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.12.2020 20:45
Дата публікації висновку про результати
23.12.2020 10:58
Дата завершення усунення порушень
13.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
23.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 636-12-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.12.2020 № 260 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 260 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16. UA-2020-02-14-000601-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.12.2020 00:00
Документи рішення
01.12.2020 20:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22.12.2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності його тендерній пропозиції, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник, Філія), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 14.02.2020 № 20/20-ТК, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФІНІТ ТРЕЙД» (далі: ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД», учасник - переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.03.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2020 № 46/20-ТК, повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 11.03.2020, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2020 року, договір від 25.03.2020 № ЦРЕКМ-20037 та додаткову угоду № 1 від 28.04.2020 року. Моніторингом правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі не містяться дані про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, внесення яких передбачено пунктом 8 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (зі змінами) (далі – Наказ № 490) та абзацу 4 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, пункт 3.1 розділу 3 тендерної документації містить вимогу: «Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи з тендерною пропозицією подаються в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм згідно п.3.2. розділу 3.». Вимогами частини третьої статті 12 Закону визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно з вимогами частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Водночас, відповідно до вимог частини першої статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна пропозиція являється електронним документом в розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та будь-якому випадку повинна містити накладений електронний цифровий підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Проте, жоден документ тендерної пропозиції ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД», як і сама тендерна пропозиція, не містять накладеного електронного цифрового підпису, що є порушенням вимог частини третьої статті 12 Закону. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 25.03.2020 № ЦРЕКМ-20037.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 8 Наказу № 490 та абзацу 4 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності його тендерній пропозиції, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.12.2020 00:00
Дата публікації
23.12.2020 10:58
Документи висновку
23.12.2020 10:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
Дата публікації
30.12.2020 23:46
Документи інформації про усунення порушення
30.12.2020 23:47
-
Повідомлення
Відповідь
Звернення до ДАСУ
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
Висновку
30.12.2020 23:46
Замовник
Документи повідомлення
30.12.2020 23:47
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 307 270.44 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2020 01:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 307 270.44 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2020 01:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069837
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності