Показати схожі тендери

Закупівля М"ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2 від Львівський національний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-06-001949-a
План UA-P-2020-02-06-004139-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.04.2020 14:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 763 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 677.5 грн. (0,21 %)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.02.2020 16:40 до 21.02.2020 23:00
Завершено
Період уточнень
з 06.02.2020 16:40
до 11.02.2020 23:00
Завершено
Період оскарження
з 06.02.2020 16:40
до 17.02.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.02.2020 16:26
до 26.03.2020 21:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.02.2020 16:26
до 06.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.03.2020 21:22
до 08.04.2020 14:48
Період уточнень
з 06.02.2020 16:40 до 11.02.2020 23:00
Період оскарження
з 06.02.2020 16:40 до 17.02.2020 00:00
Період кваліфікації
з 24.02.2020 16:26 до 26.03.2020 21:22
Період кваліфікації
з 24.02.2020 16:26 до 26.03.2020 21:22
Основні параметри
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
735 500 грн.
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена
Назва предмета закупівлі
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена
Очікувана вартість
735 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3677,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.02.2020 15:53
Закінчення аукціону
24.02.2020 16:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
7 200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Університетська, 1
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Документи позиції
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Покупцем в 10-ний термін, у безготівковому порядку, після отримання товару на склад, на банківський рахунок Продавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА"
Пропозиція:
522 330.9 грн.
Учасник:
ТОВ "ГПК- М'ЯСО"
Пропозиція:
520 000 грн.
Учасник:
ФОП Поронюк Богдан Юрійович
Пропозиція:
551 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"
Пропозиція:
730 800 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.02.2020 15:53
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 028 000 грн.
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена
Назва предмета закупівлі
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена
Очікувана вартість
1 028 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5140,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.02.2020 11:24
Закінчення аукціону
24.02.2020 11:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
6 400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Університетська,1
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Документи позиції
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Покупцем в 10-ний термін, у безготівковому порядку, після отримання товару на склад, на банківський рахунок Продавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА"
Пропозиція:
751 723.34 грн.
Учасник:
ТОВ "ГПК- М'ЯСО"
Пропозиція:
746 000 грн.
Учасник:
ФОП Поронюк Богдан Юрійович
Пропозиція:
751 720 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 027 680 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.02.2020 11:24
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Іваночко
Електронна пошта
Телефон
+380322394261
Замовник
ЄДРПОУ
02070987
Повна назва
Львівський національний університет імені Івана Франка
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Університетська, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена
Період вимог/скарг з 24.02.2020 16:26 по 13.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
02.03.2020 22:35
-
Звіт про оцінку
24.02.2020 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 02.03.2020 22:35 по 27.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації
Документи кваліфікації
16.03.2020 18:41
-
Звіт про оцінку
02.03.2020 22:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.03.2020 18:41 по 24.03.2020 18:42
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.03.2020 14:46
-
16.03.2020 18:41
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.03.2020 18:42 по 04.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
24.03.2020 18:46
-
24.03.2020 18:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 24.03.2020 18:46 по 06.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.03.2020 21:06
-
24.03.2020 18:46
Витяг з ЄДР
Лот № 2 М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена
Період вимог/скарг з 24.02.2020 16:26 по 13.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
02.03.2020 22:33
-
Звіт про оцінку
24.02.2020 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 02.03.2020 22:33 по 24.03.2020 18:48
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.03.2020 14:56
-
Звіт про оцінку
02.03.2020 22:34
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.03.2020 18:48 по 04.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
24.03.2020 18:52
-
24.03.2020 18:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 24.03.2020 18:52 по 06.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації; Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.03.2020 21:16 по 06.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.03.2020 21:22
-
26.03.2020 21:17
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-02-06-001949-a-b3
Підписаний і діє
Номер
08/04-Л1
730 800 грн.
609 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.04.2020
Строк дії договору з
08.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 200 (кілограми)
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена
Номенклатура
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена
Кількість
7 200
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.04.2020 14:47
-
Підписаний договір
UA-2020-02-06-001949-a-b4
Підписаний і діє
Номер
08/04-Л2
1 027 680 грн.
856 400 грн.
З ПДВ
Підписано
08.04.2020
Строк дії договору з
08.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 400 (кілограми)
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена
Номенклатура
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена
Кількість
6 400
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.04.2020 14:48
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-02-000028
Дата створення проекту
02.04.2020 16:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.04.2020 18:10
Дата публікації висновку про результати
29.04.2020 19:09
Дата завершення усунення порушень
15.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
30.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.04.2020 № 83 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ до наказу Державної аудиторської служби України 08.04.2020 № 83 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2020-02-06-001949-a 06.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.04.2020 00:00
Документи рішення
08.04.2020 18:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.02.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 02.03.2020, від 11.03.2020, від 16.03.2020, від 18.03.2020 , від 24.03.2020, від 26.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГПК- М'ЯСО» (далі – ТОВ «ГПК- М'ЯСО»), фізичної особи-підприємця Кононович Христини Андріївни (далі – ФОП Кононович Х.А.), фізичної особи-підприємця Поронюк Богдана Юрійовича (далі – ФОП Поронюк Б.Ю.), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР»), договори про закупівлю від 08.04.2020 № 08/04-Л1 та № 08/04-Л2. Моніторингом встановлено, що Замовник в пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 4 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановив вимогу про надання учасником заповненого та підписаного проекту договору. Також додатком 4 тендерної документації доведено проект договір про закупівлю в якому пунктом 13.1 зазначено, що невід’ємною частиною цього договора є Спеціфікація (Додаток 1). Однак, учасник ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» у складі тендерної пропозиції по лоту 2 «Свинина охолоджена» надав проект договору без зазначеної специфікації на товар (тазостегнова частина (охолоджена, без кості), шийна частина (охолоджена, без кості) та Корейка (охолоджена, без кості)), чим не виконав вимогу пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 4 розділ 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» по лоту 2 «Свинина охолоджена», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю від 08.04.2020 № 08/04-Л2. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-4-1, RISK-2-13) не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГПК- М'ЯСО», ФОП Кононович Х.А., ФОП Поронюк Б.Ю., своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
27.04.2020 00:00
Дата публікації
29.04.2020 19:09
Документи висновку
29.04.2020 19:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За наслідками проведеного моніторингу Державна аудиторська служба України зобов’язала вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Після обговорення членами тендерного комітету висновку Державної аудиторської служби України секретар тендерного комітету Іваночко І. Б. узагальнила висловлені позиції та повідомила, що за наслідками обговорення висновку Державної аудиторської служби України (ID моніторингу: UA-M-2020-04-02-000028) встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» учасником фактично було допущено технічну описку, що є формальною опискою, і до додатку 3 «Проект договору» завантажено специфікацію із характеристиками щодо лоту №1. Тендерним комітетом вказаний недолік було розцінено у якості технічної помилки та віднесено до формальної (несуттєвої) помилки, оскільки Додаток 4 до тендерної документації замовника під назвою «Опис товару, їх технічні, якісні та кількісні характеристики М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2» та додаток 1 – «Тендерна пропозиція» подані учасником із урахуванням усіх технічних вимог і характеристик до товару, що висвітлені замовником у тендерній документації. Відтак, наявність двох документів із правильними характеристиками і одного, де учасником випадково завантажено документ із іншого лоту, дозволяє зробити висновок про присутність технічної помилки – формально помилки, що відповідно до Закону не може трактуватись як однозначна невідповідність вимогам тендерної документації. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону № 922). Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Щодо висновку Державної аудиторської служби України про необхідність розірвання договору через порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону необхідно врахувати наступне. ЗУ «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла на момент оголошення (підлягає застосуванню згідно перехідних положень нової редакції закону) у статтях 36 та 37 передбачені лише основні вимоги до договору про закупівлю та підстави визнання його недійсним, водночас вказаний закон не регулює питання щодо можливості розірвання укладеного договору через підстави наведені у статті 30 закону. Відтак, згідно статті 37 закону підставами для визнання договору про закупівлю нікчемним є: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Однак у випадку із договором, що укладений із учасником ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» не підлягає застосуванню жодна із вказаних підстав. Статтею 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відтак, враховуючи відсутність у спеціальному законі положень, що регулюють відносини пов’язані із процедурою розірвання укладеного із учасником договору про закупівлю, застосуванню підлягають загальні правила визначені ЦК України та ГК України. Відповідно до статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. П. 6.2 та п 6.4 Договору №08/04-Л2 від 08.04.2020 року передбачена лише одна підстава за якої кожна сторона вправі достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір, а саме - у разі невиконання зобов'язань іншою стороною. Відтак, у замовника відсутні підстави для одностороннього розірвання договору №08/04-Л2 про закупівлю М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2 від 08.04.2020 року. У вказаному випадку замовник керуючись статтею 188 ГК України з метою виконання рішення Державної аудиторської служби України взмозі лише направити ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» пропозицію розірвати договір. Враховуючи вищенаведене, згідно із вимогами Закону голова тендерного комітету Лозинський М. В. поставив на голосування питання про направлення Товариству з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" ЄДРПОУ: 43272454 пропозиції про надання відповіді про способи виконання рішення за результатами моніторингу та ініціювали розірвання Договору №08/04-Л2 про закупівлю від 08.04.2020 року.
Дата публікації
07.05.2020 19:49
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 763 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2020 23:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 763 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2020 23:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності