Показати схожі тендери

Закупівля Природний газ від Мамалигівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-01-31-000888-c
План UA-P-2020-01-31-001391-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.03.2020 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 431 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 310 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.01.2020 14:08 до 16.02.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.01.2020 14:08
до 06.02.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.01.2020 14:08
до 12.02.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.02.2020 14:30
до 21.02.2020 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.02.2020 14:30
до 03.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.02.2020 15:59
до 11.03.2020 11:21
Період уточнень
з 31.01.2020 14:08 до 06.02.2020 00:00
Період оскарження
з 31.01.2020 14:08 до 12.02.2020 00:00
Період кваліфікації
з 17.02.2020 14:30 до 21.02.2020 15:59
Період кваліфікації
з 17.02.2020 14:30 до 21.02.2020 15:59
Основні параметри
Природний газ
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 431 000 грн.
Природний газ
Назва предмета закупівлі
Природний газ
Очікувана вартість
1 431 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14310,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.02.2020 13:57
Закінчення аукціону
17.02.2020 14:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Природний газ
Код ДК 021:2015
09120000-6 - Газове паливо
Кількість
159 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
60364, Україна, Чернiвецька область, МАМАЛИГІВСЬКА/С.МАМАЛИГА, комунальні заклади
Дата постачання з
01.04.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Дата підписання акту приймання-передачі
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
Пропозиція:
761 292 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"
Пропозиція:
607 221 грн.
Учасник:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Пропозиція:
663 984 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
Пропозиція:
595 296 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.02.2020 13:57
Документи закупівлі
31.01.2020 14:09
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горбенко Сергій Романович
Електронна пошта
Телефон
0373352231
Замовник
ЄДРПОУ
04417659
Повна назва
Мамалигівська сільська рада
Поштовий індекс
60364
Країна
Україна
Область або регіон
Чернiвецька область
Населений пункт
МАМАЛИГА
Адреса
вул. Головна, буд.48
Кваліфікація
Лот № 1 Природний газ
Період вимог/скарг з 17.02.2020 14:30 по 03.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.02.2020 15:58
-
21.02.2020 15:57
Пропозиція, що перемогла
17.02.2020 14:30
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-01-31-000888-c-c1
Підписаний і діє
Номер
02-ЕМ/2020
595 296 грн.
496 080 грн.
З ПДВ
Підписано
10.03.2020
Строк дії договору з
10.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
159 000 (метри кубічні)
Природний газ
Номенклатура
Природний газ
Кількість
159 000
Одиниця виміру
м.куб.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.03.2020 15:32
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-03-03-000002
Дата створення проекту
03.03.2021 11:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.03.2021 11:21
Дата публікації висновку про результати
25.03.2021 10:55
Дата завершення усунення порушень
09.04.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
26.03.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.03.2021 № 157 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03 березня 2021 року № 157 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-01-31-000888-c від 31.01.2020 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.03.2021 00:00
Документи рішення
03.03.2021 11:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до істотних умов договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Мамалигівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протокол від 31.01.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 21.02.2021 №25; повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2021; договір від 10.03.2021 № 2-ЕМ/2020 (далі – Договір); повідомлення про внесення змін до договору від 04.08.2020, від 07.09.2020, від 23.09.2020, від 25.09.2020, від 15.10.2020, від 26.10.2020, від 12.112020, від 08.12.2020, від 28.12.2020, від 18.01.2021 та від 01.02.2021; додаткові угоди від 04.08.2020 №01, від 07.09.2020 №02, від 21.09.2020 №03, від 25.09.2020 №04, від 15.10.2020 №05, від 26.10.2020 №06, від 09.11.2020 №07, від 07.12.2020 №08, від 22.12.2020 №09, від 28.12.2020 №10, від 18.01.2021 № 11 та від 29.01.2021 №12 до Договору; пояснення Замовника з документами, наданими через електронну систему закупівель 09.03.2021. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в частині внесення змін до істотних умов договору встановлено, що між Замовником та ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» (далі – Сторони) укладені додаткові угоди від 04.08.2020 №01, від 07.09.2020 №02, від 25.09.2020 №04, від 15.10.2020 №05, від 26.10.2020 №06, від 09.11.2020 №07, від 07.12.2020 №08, від 18.01.2021 № 11 до Договору, якими внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару на підставі пункту другого частини п’ятої статті 41 Закону. Слід зазначити, що дана закупівля Замовником проведена в період дії Закону в редакції до 19.04.2020. Відповідно до пункту 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Проте, Замовник на порушення пункту 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, додатковою угодою від 04.08.2020 №01 вніс зміни в пункт 11.2 розділу 11 «Строк дії договору та інші умови», виклавши його в наступній редакції: 11.2 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобовязань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник на запит Держаудитслужби надав пояснення щодо підстав збільшення ціни за 1000 куб. м. природного газу, разом з яким надав звернення ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» від 04.08.2020 № 0108, від 31.08.2020 № 0110, від 02.09.2020 № 0111, від 15.09.2020 №0115, від 26.10.2020 №0116, від 15.11.2020 №0117, від 04.01.2021 №0120 та експертні висновки Київської торгово-промислової палати від 04.08.2020 № Ц-810/2 і № Ц-810/3, від 18.08.2020 № Ц-869, від 04.09.2020 № Ц-967, від 11.09.2020 № Ц-968/1, від 26.10.2020 № Ц-1195/1, від 02.11.2020 № Ц-1225, від 04.01.2021 № Ц-1/5, які містять інформацію щодо ціни природного газу, розміщену на офіційному сайті Товарної біржі «Українська енергетична біржа» (далі – ТБ «Українська енергетична біржа») за адресою https://www.ueex.com.ua. Слід зазначити, що відповідно до пункту 6.5. Договору, Постачальник має право підвищити ціну на 1 кубометр газу не більше ніж на 10% не частіше одного разу на 30 календарних днів в разі коливання ціни на ринку (в відповідності до Закону Про публічні закупівлі), при незмінності основної ціни договору (допускається зменшення ціни). Підтвердженням коливання ціни на ринку є довідка з органів статистики (допускається копія інформації з сайту органів статистики підтверджуюча коливання ціни на ринку), довідка торгово- промислової палати і/або довідка НКРЕКП котра надається в оригіналі (копії завіреною постачальником) Замовнику разом з додатковою угодою. Так, Додатковою угодою від 04.08.2020 № 01 до Договору сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 01.07.2020, а саме: ціна газу за 1000 куб. м. склала 4118,40 грн з ПДВ (за основним договором від 10.03.2020 № 2-ЕМ/2020 ціна складала 3744,00 грн з ПДВ), тобто ціна зросла на 10 %. Відповідно до наданих Замовником експертних висновків Київської торгово-промислової палати від 04.08.2020 № Ц-810/2 і № Ц-810/3, за даними ТБ «Українська енергетична біржа» станом на 03.08.2020 середньозважена ціна по всіх умовах оплати складала: ресурс липня 2020 р. – 4087,61 грн./тис. куб. м з ПДВ, ресурс серпня 2020 р. – 4248,19 грн./тис. куб. м з ПДВ, тобто ціна у серпні 2020 року порівняно з липнем 2020 року зросла на 3,9%. Додатковою угодою від 07.09.2020 № 02 до Договору сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 01.08.2020 до 4412,08 грн./тис. куб. м газу з ПДВ або в порівнянні з Додатковою угодою від 04.08.2020 № 01 на 7,1%. При цьому, Замовником не надано документів про підтвердження факту коливання ціни на ринку, на підставі яких Додатковою угодою від 07.09.2020 № 02 збільшено ціну за одиницю товару з 01.08.2020, а надані експертні висновки від 04.08.2020 № Ц-810/2 і № Ц-810/3 не стосуються періоду між укладанням Додаткових угод № 01 та № 02. Додатковою угодою від 25.09.2020 № 04 до Договору сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 01.09.2020 до 4786,40 грн./тис. куб. м газу з ПДВ або в порівнянні з Додатковою угодою від 07.09.2020 № 02 на 8,5%. Відповідно до наданого Замовником експертного висновку Київської торгово-промислової палати від 18.08.2020 № Ц-869, за даними ТБ «Українська енергетична біржа» станом на 17.08.2020 середньозважена ціна по всіх умовах оплати складала: ресурс вересня 2020 р. – 4622,51 грн./тис. куб. м з ПДВ, тобто ціна у вересні 2020 року у порівнянні з серпнем 2020 року (експертний висновок від 04.08.2020 № Ц-810/3) зросла на 8,8%. Проте, з урахуванням не підтвердження факту коливання ціни під час укладання Додаткової угоди від 07.09.2020 № 02 Замовник під час укладання Додаткової угоди від 25.09.2020 № 04 у порівнянні з Додатковою угодою від 04.08.2020 № 01 безпідставно підвищив ціну за одиницю товару більше, ніж на 10%, що суперечить вимогам пункту другого частини четвертої статті 36 Закону. Додатковою угодою від 15.10.2020 № 05 до Договору сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 15.09.2020 до 5265,00 грн./тис. куб. м газу з ПДВ або в порівнянні з Додатковою угодою від 25.09.2020 № 04 на 10%. Згідно з наданим Замовником експертним висновком Київської торгово-промислової палати від 04.09.2020 № Ц-967, за даними ТБ «Українська енергетична біржа» станом на 02.09.2020 середньозважена ціна на природний газ ресурсу вересня 2020 р., передплата (базис – віртуальна торгова точка) склала 5237,90 грн./тис. куб. м з ПДВ. При цьому, ціни вказані експертному висновку від 04.09.2020 № Ц-967 не можуть порівнюватися з цінами, вказаними у попередніх експертних висновках, оскільки в них зазначені різні види цін, а саме: в експертних висновках від 18.08.2020 № Ц-869, від 04.08.2020 № Ц-810/2 і № Ц-810/3 зазначені середньозважені ціни по всіх умовах оплати, а в експертному висновку від 04.09.2020 № Ц-967 зазначена середньозважена ціна у віртуальній торговій точці на умовах передплати. Крім того, уклавши додаткову угоду від 15.10.2020 № 05 про збільшення ціни за одиницю товару з 15.09.2020, Замовник порушив пункт 6.5 Договору в частині не дотримання строку підвищення ціни за 1 кубометр газу не частіше одного разу на 30 календарних днів, оскільки згідно додаткової угоди від 25.09.2020 № 04 сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 01.09.2020. Додатковою угодою від 26.10.2020 № 06 до Договору сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 01.10.2020 до 5790,00 грн./тис. куб. м газу з ПДВ або в порівнянні з Додатковою угодою від 15.10.2020 № 05 на 9,97%. Відповідно до наданого Замовником експертного висновку Київської торгово-промислової палати від 11.09.2020 № Ц-968/1, за даними ТБ «Українська енергетична біржа» станом на 03.09.2020 середньозважена ціна на природний газ ресурсу жовтня 2020 р., передплата (базис – віртуальна торгова точка) склала 5742,00 грн./тис. куб. м з ПДВ. Проте, з урахуванням безпідставності збільшення ціни за Додатковою угодою від 15.10.2020 № 05, ціну за 1000 куб. м. природного газу збільшено більше, ніж на 10%, що суперечить вимогам пункту другого частини четвертої статті 36 Закону № 922. При цьому, уклавши додаткову угоду від 26.10.2020 № 06 про збільшення ціни за одиницю товару з 01.10.2020, Замовник порушив пункт 6.5 Договору в частині не дотримання строку підвищення ціни за 1 кубометр газу не частіше одного разу на 30 календарних днів, оскільки згідно додаткової угоди від 15.10.2020 № 05 сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 15.09.2020. Додатковою угодою від 09.11.2020 № 07 до Договору сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 15.10.2020 до 6325,44 грн./тис. куб. м газу з ПДВ або в порівнянні з Додатковою угодою від 26.10.2020 № 06 на 9,2%. Згідно з наданим Замовником експертним висновком Київської торгово-промислової палати від 26.10.2020 № Ц-1195/1, за даними ТБ «Українська енергетична біржа» станом на 22.10.2020 середньозважена ціна на природний газ ресурсу жовтня 2020 р., передплата (базис – віртуальна торгова точка) склала 6513,40 грн./тис. куб. м з ПДВ. Крім того, уклавши додаткову угоду від 09.11.2020 № 07 про збільшення ціни за одиницю товару з 15.10.2020, Замовник порушив пункт 6.5 Договору в частині не дотримання строку підвищення ціни за 1 кубометр газу не частіше одного разу на 30 календарних днів, оскільки згідно додаткової угоди від 26.10.2020 № 06 сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 01.10.2020. Додатковою угодою від 07.12.2020 № 08 до Договору сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 01.11.2020 до 6861,00 грн./тис. куб. м газу з ПДВ або в порівнянні з Додатковою угодою від 09.11.2020 № 07 на 8,5%. Відповідно до наданого Замовником експертного висновку Київської торгово-промислової палати від 02.11.2020 № Ц-1225, за даними ТБ «Українська енергетична біржа» середньозважена ціна на природний газ ресурсу листопада 2020 р. (післяплата) склала 6700,00 грн./тис. куб. м з ПДВ. Уклавши додаткову угоду від 07.12.2020 № 08 про збільшення ціни за одиницю товару з 01.11.2020, Замовник порушив пункт 6.5 Договору в частині не дотримання строку підвищення ціни за 1 кубометр газу не частіше одного разу на 30 календарних днів, оскільки згідно додаткової угоди від 09.11.2020 № 07 сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 15.10.2020. При цьому, ціна, яка зазначена в експертному висновку від 02.11.2020 № Ц-1225 не може порівнюватися з цінами, вказаними у попередніх експертних висновках, оскільки в них зазначені різні види цін, а саме: в експертних висновках від 04.09.2020 № Ц-967, від 11.09.2020 № Ц-968/1, від 26.10.2020 № Ц-1195/1 зазначені середньозважені ціни у віртуальній торговій точці на умовах передплати, а в експертному висновку від 02.11.2020 № Ц-1225 зазначена середньозважена ціна на умовах післяплати. Додатковою угодою від 18.01.2021 № 11 до Договору сторонами збільшено ціну за одиницю товару з 18.01.2021 до 7547,10 грн./тис. куб. м газу з ПДВ або в порівнянні з Додатковою угодою від 07.12.2020 № 08 на 10%. Відповідно до наданого Замовником експертного висновку Київської торгово-промислової палати від 04.01.2021 № Ц-1/5, за даними ТБ «Українська енергетична біржа» середньозважена ціна на природний газ ресурсу січня 2021 року (передплата) склала 8105,88 грн./тис. куб. м з ПДВ. Таким чином, вносячи зміни до істотних умов договору щодо підвищення ціни за одиницю товару додатковими угодами від 07.09.2020 №02 (щодо ціни, яка застосовується з 01.08.2020), від 25.09.2020 №04 (щодо ціни, яка застосовується з 01.09.2020), 15.10.2020 №05 (щодо ціни, яка застосовується з 15.09.2020), від 26.10.2020 №06 (щодо ціни, яка застосовується з 01.10.2020), від 09.11.2020 №07 (щодо ціни, яка застосовується з 15.10.2020), від 07.12.2020 №09 (щодо ціни, яка застосовується з 01.11.2020) та від 18.01.2021 №11 (щодо ціни, яка застосовується з моменту підписання даної додаткової угоди), Замовник порушив вимоги пункту другого частини четвертої статті 36 Закону. Такі дії можуть призвести до недоотримання Замовником активів. Крім того, при укладанні додаткових угод від 15.10.2020 № 05 (щодо ціни, яка застосовується з 15.09.2020), від 26.10.2020 №06 (щодо ціни, яка застосовується з 01.10.2020), від 09.11.2020 №07 (щодо ціни, яка застосовується з 15.10.2020), від 07.12.2020 №09 (щодо ціни, яка застосовується з 01.11.2020) Замовник порушив пункт 6.5 договору в частині не дотримання строку підвищення ціни за 1 кубометр газу не частіше одного разу на 30 календарних днів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правомірності внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту другого частини четвертої статті 36 Закону, пункту 6 розділу Х Закону (в редакції, чинній з 19.04.2020). За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 6.5 Договору про закупівлю. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції,– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо: усунення порушення вимог пункту другого частини четвертої статті 36 Закону шляхом приведення істотних умов Договору від 10.03.2020 № 2-ЕМ/2020 до вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема припинити зобов’язання за додатковими угодами від 07.09.2020 №02, від 25.09.2020 №04, від 15.10.2020 №05, від 26.10.2020 №06, від 09.11.2020 №07, від 07.12.2020 №08, від 18.01.2021 № 11 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України; недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 6 розділу Х Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.03.2021 00:00
Дата публікації
25.03.2021 10:55
Документи висновку
25.03.2021 10:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-01-31-000888-c проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, Мамалигівська сільська рада інформує про наступне. Мамалигівською сільською радою, вносячи зміни до істотних умов договору №2-ЕМ/2020 від 10.03.2020 року щодо підвищення ціни за одиницю товару додатковими угодами, не порушено вимоги п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вимогою вказаної статті зазначено, що зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Слід звернути увагу на те, що законодавець не обмежує сторони договору у кількості разів внесення змін до договору щодо ціни товару. При цьому в першій додатковій угоді зміна ціни товару в межах 10 % має відраховуватися від ціни, яка зазначена у первинному договорі, а в наступних додаткових угодах - від ціни товару з урахуванням змін, попередньо внесених додатковими угодами до договору. Крім того, укладені додаткові угоди до договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, не призвели до збільшення загальної вартості договору, а навпаки за згодою сторін, шляхом укладання додаткової угоди від 22.12.2020 року №09, було зменшено обсяг закупівлі та суму договору від 10.03.2020 № 2-ЕМ/2020 на 59996,02 гривень. Щодо порушення вимог п.6.5. договору про закупівлю, так сільською радою допущено недотримання умов даного договору, але при цьому сільська рада в даному випадку керувалась ст.651 Цивільного кодексу України та вносила зміни за домовленістю та згодою сторін, незалежно від наявності підстав порушення договору. Також, вносячи зміни до умов договору №2-ЕМ/2020 від 10.03.2020 року, постачальником природного газу не завдано даними діями шкоди сільській раді, про це свідчить те, що вартість укладеного договору складала 595296,00 грн., а в кінці року за згодою сторін зменшено обсяг закупівлі та суму договору та яка становила 535299,98 гривень.
Дата публікації
01.04.2021 19:23
Документи інформації про усунення порушення
01.04.2021 19:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Природний газ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-31-000888-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань: 1) На підставі якого (яких) документу (документів) додатковими угодами від 04.08.2020 № 1, від 07.09.2020 № 2, від 25.09.2020 № 4, від 15.10.2020 № 5, від 26.10.2020 № 6, від 09.11.2020 № 7, від 07.12.2020 № 8, від 18.01.2021 № 11 внесено зміни до договору від 10.03.2020 № 2-ЕМ/2020 в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%? Надайте, будь ласка, підтверджуючі документи. 2) На якій підставі додатковою угодою від 18.01.2021 № 11 збільшено суму договору від 10.03.2020 № 2-ЕМ/2020 на 107059,00 гривень? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
04.03.2021 10:38
Орган перевірки
11.03.2021 00:00
Документи повідомлення
04.03.2021 10:39
-
Відповідь
Пояснення
У відповідь на Ваш запит від 04.03.2021 року повідомляємо наступне: 1. Мамалигівською сільською радою територіальної громади, при закупівлі природного газу на 2020 рік дотримувалися вимоги п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція) в частині зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та вимоги п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Крім того, у роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 зазначено, що внесення змін щодо ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. У цьому ж роз’ясненні Міністерство економічного розвитку і торгівлі України називає одним з органів, які уповноважені надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, Державну службу статистики України, хоча також вказує, що перелік відповідних органів не є вичерпним. Отже, Мамалигівською сільською радою здійснювались внесення змін до договору від 10.03.2020 № 2-ЕМ/2020, шляхом укладання додатковими угодами від 04.08.2020 № 1, від 07.09.2020 № 2, від 25.09.2020 № 4, від 15.10.2020 № 5, від 26.10.2020 № 6, від 09.11.2020 № 7, від 07.12.2020 № 8, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%, на підставі звернень постачальника ТОВ «Екотехноінвест» із наданням підтверджуючих документів – довідок торгово-промислової палати (скановані копії листів ТОВ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ) та експертні висновки ТПП додаються). За згодою сторін, шляхом укладання додаткової угоди від 22.12.2020 року №09, було зменшено обсяг закупівлі та суму договору від 10.03.2020 № 2-ЕМ/2020 на 59996,02 гривень. Отже, загальна сума договору становила 535299,98 грн. з ПДВ (п.5.4. договору від 10.03.2020 №2-ЕМ/2020). (595286,00-59996,02). 2. Мамалигівською сільською радою відповідно до вимог ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція) якою визначено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та вимог ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) якою визначено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, продовжено строк дії договору від 10.03.2020 №2-ЕМ/2020 на наступний 2021 рік, шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2020 року №10. Застосування цієї норми законодавства вимагає дотримання певних умов: 1) продовжувати на 20 % на наступний рік можна тільки договори про закупівлю, укладені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) продовжувати дію договору про закупівлю необхідно з урахуванням усіх змін, що були внесені до нього протягом року (у разі наявності); 3) норму застосовують лише в разі прийняття рішення розпорядником проводити процедуру закупівлі в наступному році. Процедура продовження дії договору про закупівлю на 20% на наступний рік, при реєстрації бюджетних зобов’язань в органах Казначейства необхідно дотримуватись термінів подання відповідних підтвердних документів. Тому з метою правильного застосування норми ч.5 ст.36 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Мамалигівська сільська рада дотримувалась такого порядку: 1. продовжено строк дії договору від 10.03.2020 №2-ЕМ/2020 на наступний 2021 рік, шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2020 року №10, без зазначення в додатковій угоді конкретної суми. Це було зроблено у зв’язку з тим, що статтею 631 Цивільного кодексу України визначено поняття та вимоги щодо строку дії договорів, відповідно до якої продовження дії договору можливе в разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку. 2. 18.01.2021 року укладено додаткову угоду № 11 до договору про закупівлю якою визначено конкретну суму в межах 20 % від тієї, що визначена в договорі про закупівлю в попередньому році. В нашому випадку сума договору від 10.03.2020 №2-ЕМ/2020, з урахуванням зменшення обсягу закупівлі та суми договору, згідно додаткової угоди №09 від 22.12.2020 року, що становить 535299,98 гривень. Отже, Мамалигівською сільською радою, за згодою сторін укладено додаткову угоду від 18.01.2021 №11 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році від 10.03.2020 №2-ЕМ/2020 (535299,98 грн.) та становить 107059,00 гривень.
Рішеня
09.03.2021 13:41
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 431 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.02.2020 00:00
Замовник:
Мамалигівська сільська рада
Контактний телефон:
0373352231
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 431 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.02.2020 00:00
Замовник:
Мамалигівська сільська рада
Контактний телефон:
0373352231
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності