Закупівля код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова) від КНП "Дергачівська ЦРЛ" Дергачівської районної ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 28.01.2020 12:11до 09.03.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 28.01.2020 12:11
до 28.02.2020 17:00
Завершено
Період оскарження
з 28.01.2020 12:11
до 05.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.03.2020 12:20
до 10.03.2020 12:41
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2020 12:41
до 11.03.2020 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2020 12:41
до 22.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.03.2020 16:20
до 24.03.2020 16:12
Період уточнень
з
28.01.2020 12:11
до
28.02.2020 17:00
Період оскарження
з
28.01.2020 12:11
до
05.03.2020 00:00
Період аукціону
з
10.03.2020 12:20
до
10.03.2020 12:41
Період кваліфікації
з
10.03.2020 12:41
до
11.03.2020 16:20
Період кваліфікації
з
10.03.2020 12:41
до
11.03.2020 16:20
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова
Код ДК 021:2015
33110000-4 -
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62303, Україна, Харківська область, Дергачівський район, місто Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 №55
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.03.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 55
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
15 UA-2020-01-28-002365-a 28.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасників.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Дергачівська ЦРЛ» Дергачівської районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.03.2020 № 1-02/03, тендерну пропозицію ТОВ «СІНЕКС».
В ході проведення процедури закупівлі, через електронну систему закупівель Замовнику оприлюднено запитання від 31.01.2020 року, щодо роз’ясненнями тендерної документації та вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі від 31.01.2020 року.
Відповідь, на зазначені запитання та вимогу, Замовником оприлюднено 28.02.2020 року, чим порушено вимоги пункту першого статті 23 Закону, а саме: замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також, за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНЕКС» умовам тендерної документації.
ТОВ «СІНЕКС» не надано довідку з посиланням на нормативно-правові законодавчі акти щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, чим порушено вимоги пункту «б» Приміток до Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Також, відповідно до вимог абзацу 3 частини першої статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту першого статті 23 Закону.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що пропозиція ТОВ «СІНЕКС» складена з порушенням умов тендерної документації та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
19 березня 2020 року було оприлюднено в електронній системі закупівель органом державного фінансового контролю висновок про результати моніторингу закупівлі за процедурою «відкриті торги» Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради на закупівлю ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова) за номером оголошення UA-2020-01-28-002365-a.
За результатами висновку про результати моніторингу закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби було встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Керуючись абзацом 2 частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради не погоджується із висновком про результати моніторингу закупівлі та надає аргументовані заперечення до нього.
1. Щодо неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Абзацом третім та четвертим частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
На запитання та вимоги, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу, замовник надав необхідні відповіді пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно, на виконання зазначених вище положень Закону, кінцевий строк подання тендерних пропозицій для учасників було автоматично продовжено електронною системою.
Керуючись, абзацом другим частини 1 статті 10 зміни Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
03 березня 2020 року, на підставі Рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради, що викладене у Протоколі № 1-02/03 від 02 березня 2020 року, було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію у новій редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться.
Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради своєчасно оприлюднило інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу щодо внесення змін до тендерної документації і не порушило вимоги, встановлені статтею 10 Закону щодо строків для оприлюднення такої інформації.
2. Щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
В Додатку 2 тендерної документації Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради зазначений перелік документів, що має надати учасник. Зокрема, пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: «Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)».
Вимогою пункту «б» Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «б) документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України;».
Висновком про результати моніторингу закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби стверджуються наступне: «за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНЕКС» умовам тендерної документації. ТОВ «СІНЕКС» не надано довідку з посиланням на нормативно-правові законодавчі акти щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, чим порушено вимоги пункту «б» Приміток до Додатку 2 до тендерної документації.».
При розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» замовник керувався виключно відповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та нормами чинного законодавства, а саме:
По-перше, надання свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку передбачено тільки для учасників, які є платниками такого податку, про що заначено у дужках пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації – «якщо учасник є платником єдиного податку».
По-друге, вимоги про надання довідки з посиланням на нормативно-правові законодавчі акти щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку умовами тендерної документації не встановлювалося.
По-третє, довідка про документи, що не передбачені законодавством для Учасників мала бути в складі тендерної пропозиції у разі відсутності в учасника як свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ так і свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, тому як замовник вимагає тільки той документ, що є в учасника згідно до обраної ним системи оподаткування.
По-четверте, практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №16938-р/пк-пз від 19.11.2019 було розглянуто аналогічне питання (сторінка 5 зазначеного Рішення) та встановлена відсутність порушення умов тендерної документації в учасника, який надав тільки витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
У зв’язку із чим, тендерна пропозиція ТОВ «СІНЕКС» є такою що відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
На підставі вище викладеного, Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради не порушувало законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕКС», а висновок про результати моніторингу закупівлі містить опис порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що не відповідає дійсним вимогами тендерної документації.
Додаток
1. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16938-р/пк-пз від 19.11.2019 .
код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Тендер:
UA-2020-01-28-002365-a
Тип:
скарга
За тендером
UA-2020-01-28-002365-a.c4
Дата:
04.02.2020 11:13
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Прохання розглянути файли у вкладенні
Прохання розглянути файли у вкладенні
Автор:
39459829, ТОВ "Інкос лайн"
02140, Україна, м. Київ, Київ, вул. Вишняківська, 3
код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Питання:
За тендером : код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Тема:
уточнення ТЗ
Зміст:
Шановні члени тендерного комітету! Ми категорично проти пропозицій змінити п. 3.9, оскільки оснащення нового радіологічного обладання, що вводиться в експлуатацію, повинне мати пристрій для здійснення автоматичного контролю експозиції та дози ... ДІЯР України МОЗ України Наказ 16.02.2017 №51/151
Поряд з тим, викликає занепокоїння те, що п 3.5 вказує тільки на одного виробника детекторів, доступного в Україні для різних виоробників рентгенів. Просимо для розширення меж для інших виробників встановити п.3.5 в наступній редакції - Кількість пікселів матриці, не менше 2800x2800 для детектора розміром 43*43 см (+-3 мм)
Також п.3.8 викласти в редакції - не менше 800 мм. Оскільки більше клінічний ефект є вимоги наприклад 300 кг робоче навантаження столу! Можливо виставите таке обмеження?
Дата:
31.01.2020 16:10
Добрый день, за вашою вимогою пункт 3.9 було розширено як вимогу згідно з чинним законодавством України. Стосовно пункту 3.5 про зменшення вимоги по кількості пікселів у матриці цифрового детектора, буде прямо впливати на діагностичну цінність отриманого зображення за рахунок гіршої якості! І не буде прийнято до уваги. Стосовно пункту 3.8 Вашу вимогу не зрозуміло, оскільки в пункті йдеться про бездротову передачу інформації з детектора на робочу станцію лікаря. Дякуємо за зауваження!
28.02.2020 16:31
Питання:
За тендером : код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Тема:
Уточнення ТЗ
Зміст:
Просимо уточнити п. 1,3 що означає не вужче 25 - 630 мА? А - (10-500 мА) це вужче? В- (30-500 мА) це вужче? С- (30-800 мА) це вужче?
Просимо викласти в наступній редакції п. 1.3 - не менше 10 мА та не більше 800 мА
Дата:
31.01.2020 16:16
Добрий день! Дякуємо за зауваження. Пункти 1.2-1.5 будуть сформульовані більш чітко як вимога до закупки
28.02.2020 16:31
Питання:
За тендером : код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Тема:
Уточнення ТЗ
Зміст:
Просимо п. 1.5 викласти в наступній редакції в межах 0,4 -630 mAs
п. 1.4. просимо виключити, оскільки час експозиції треба розглядати в комплексі з програмним забезпеченням, оскільки різні виробники мають різні підходи, до зменшення променевого навантаження пацієнтам.
Дата:
31.01.2020 16:23
Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що даний пункт буде виключено з вимог
28.02.2020 16:34
Питання:
За тендером : код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Тема:
Уточнення ТЗ
Зміст:
просимо п. 3.7 просимо викласти не більше 150 um Або просимо надати розширену клінічно доказове посилання на статтю, або дослідження, яке вказує саме чому ви потребуєте розмір пікселя в загальній рентгенології не більше 142 um?!!!
Дата:
31.01.2020 16:27
Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє: «Особливістю всіх запропонованих систем є прагнення розробників підвищити розрізнювальну спроможність, що дозволяє за рахунок зменшення розмірів піксела матриці до 150, 97, 50 і навіть 42,5 мкм зменшити шум без збільшення експозиційної дози.» Цифрова рентгенологія. Методи одержання зображення та переваги перед традиційними технологіями. Розділ «Цифрова рентгенографія на основі повноформатної матриці.»
О.Б. Согоконь, І.Л. Волочай,
Ю.Т. Кіношенко, С.В. Бабанін,
В.В. Колишкін.
28.02.2020 16:35
Питання:
За тендером : код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Тема:
уточнення ТЗ
Зміст:
прошу уточнити п.5.1. Для чого вам такі вимоги для коліматора для детектора 43*43?
Мінімальне 0x0 ??? це як?
п. 5.3. Прошу зняти це неподобство, або поставити вимогу не менше 22 см. Оскільки є більші і красивіші LCD консолі.
Прошу надати розяснення, як п.6.1 з вашими параметрами впливає на клінічну роботу? Вважаємо що нижня межа 450 є надто завищена (до одного виробника) і створює навпаки незручності в дослідженнях людей з інвалідністю, на візочках е.t.c., А межа 1750 мм. є занижена, оскільки обмежує рентгенографію високих людей, яких в Україні є досить багато.
Дата:
31.01.2020 16:39
Добрий день!
Пункт 5.1 буде виключено
Стосовно існуючих більш красивих LCD консолей, наша вимога, Пункт 5.3, не як не обмежує їх у участі
Враховуючі що у пункті 6.1 межі переміщення детектора розміром 17”x17” рахуються від центру, достатні для досліджень у положенні стоячи і не як не обмежує участь інших учасників з кращими межами. Дякуємо за зауваження!
28.02.2020 16:36
На даному тендері відміни не були знайдені.
код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Тендер:
UA-2020-01-28-002365-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-01-28-002365-a.b1
Дата:
31.01.2020 10:45
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників
Пропонуємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, які не відповідають принципам визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Перелік надаємо у доданому файлі
Автор:
34494612, Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
03680, Україна, Київська область, Київ, проспект Академіка Глушкова, будинок 40, корпус 5, офіс 716.
Тендерний комітет замовника розглянув ваше звернення та повідоммляє, що відхиляє Вашу вимогу з наступних підстав:
1) Ви пропонуєте зменшити розмір детектора
Пункт 3.2 Ефективний розмір детектора, не менше 427 ? 427 мм, шо зменшить діагностичне поле.
2) Ви пропонуєте погіршити роздільну здатність детектора, що негативно відобразиться на діагностиці Пункт 3.6 Просторова роздільна здатність, не менше 3.6 ліній/мм
3)Видаляючи Пункт 3.9 Реєстрація отриманої дози при експозиції Наявність, ми порушуємо чинне законодавство України. Відповідно до закону забороняється ввезення в Україну, виробництво і прийняття в експлуатацію рентгенів без пристрою для здійснення автоматизованого контролю експозиції та дози (потужності дози).
4) 3.10 Аккумулятор детектору розрахований на роботу, не менше 5 годин, не бичимо за доцільно погіршувати цей показник
Погіршення показника пункту4.3 Повздовжнє зміщення деки стола, не менше 1200 мм, не є доцільним, оскільки допомагає позиціювати паціента більш комфортно для нього, те саме стосується пункту 4.10.1 Повздовжнє переміщення касето тримача, не менше 520 мм
5) Пункт про Розміщення LCD консолі для відображення та регулювання параметрів експозиції є дуже необхідним для оптимізації робочого процесу рентген лаборанта. Більшість сучасних європейських та інших виробників на сьогодні виносять цю інформацію на консоль розміщену на блоку випромінювача.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-01-28-002365-a.c3
Стан:
відхилено
Прохання розглянути файли у вкладенні
Прохання розглянути файли у вкладенні
Автор:
39459829, ТОВ "Інкос лайн"
02140, Україна, м. Київ, Київ, вул. Вишняківська, 3
Причина відміни:
Подача вимоги. Закінчився термін.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 500 000
грн.
Період подання пропозицій
до
09.03.2020 17:00
Замовник:
КНП "Дергачівська ЦРЛ" Дергачівської районної ради