Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ"".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-01-24-000411-b
План UA-P-2020-01-24-003423-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.03.2020 10:39
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.03.2020 12:18
Закінчення аукціону 03.03.2020 12:40
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
18 870 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
94 350 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.01.2020 11:03 до 23.02.2020 13:00
Завершено
Період уточнень
з 24.01.2020 11:03
до 13.02.2020 13:00
Завершено
Період оскарження
з 24.01.2020 11:03
до 19.02.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 23.02.2020 13:01
до 03.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.03.2020 12:18
до 03.03.2020 12:40
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:40
до 04.03.2020 11:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2020 12:40
до 15.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2020 11:30
до 23.03.2020 10:39
Період уточнень
з 24.01.2020 11:03 до 13.02.2020 13:00
Період оскарження
з 24.01.2020 11:03 до 19.02.2020 00:00
Період аукціону
з 03.03.2020 12:18 до 03.03.2020 12:40
Період кваліфікації
з 23.02.2020 13:01 до 03.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:40 до 04.03.2020 11:30
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:40 до 04.03.2020 11:30
Основні параметри
Електрична енергія
Electric power supply
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
94 350
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енерія
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Electric power supply
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
7 400 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Вул.Вчительска(колишня Калініна) №9
Дата постачання з
19.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
До 1 числа розрахункового місяця на суму 20 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - До 10 числа розрахункового місяця на суму 40 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - До 25 числа розрахункового місяця на суму 40 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. - Повна оплата вартості обсягу спожитої електричної енергії здійснюється за фактичними показами засобів обліку електричної енергії, на початку періоду, наступного за розрахунковим до 10 числа.
Документи закупівлі
-
24.01.2020 11:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Шевчук
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Olena Shevchuk
Електронна пошта
Телефон
+380953534531
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайленко Юлія
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Михайленко Юлія
Електронна пошта
Телефон
+380952170207
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
35420080
Назва (англійською мовою)
КП "Словміськводоканал"
Повна назва
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Повна назва (англійською мовою)
КП "Словміськводоканал"
Поштовий індекс
84100
Країна
Украина
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Слов'янськ
Адреса
ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"
Пропозиція:
16 650 000 грн.
Учасник:
ТОВ "АС"
Пропозиція:
16 206 000 грн.
Учасник:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" : [email protected]
16 650 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
23.02.2020 13:01
Витяг з ЄДР
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерним комітетом уважно розглянуто та досліджено документи, надані Учасником закупівлі ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та встановлено обставини, які свідчать про невиконання вимог, зазначених у тендерній документації, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-01-24-000411-b відсутні наступні документи та не підтверджено інформацію: 1. Пунктом 4 підпункту 1.1. частини 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу (Інструкція з підготовки тендерної документації) тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: 4) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності Додатку 3 до тендерної документації. Учасник повинен надати в складі пропозиції документи, які підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристиками предмета закупівлі згідно із Додатком 3;» В Додатку 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу про надання учасниками: «В складі пропозиції надаються копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість товару, (сертифікатів якості). При цьому показники за даними документами можуть відрізнятись, але бути еквівалентними. У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. В такому випадку зазначені вище сертифікати на товар не надаються». Однак, всупереч вказаній вище вимозі за тендерною документацією у складі тендерної пропозиції ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" відсутній сертифікаті якості, також відсутній документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. З цієї підстави, тендерна пропозиція ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
23.02.2020 13:01
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерним комітетом уважно розглянуто та досліджено документи, надані Учасником закупівлі ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" та встановлено обставини, які свідчать про невиконання вимог, зазначених у тендерній документації, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-01-24-000411-b відсутні наступні документи та не підтверджено інформацію: 1. Пунктом 1.2. частини 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Інформація, зазначена Учасником в документах повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності, пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги» «Про електронні документи та електронний документообіг» та відповідати правилам оформлення вимог документів, а отже містити електронний цифровий підпис/КЕП уповноваженої посадової особи-підписанта для перевірки повноважень такої особи». Всупереч вказаної вимоги, тендерна пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" не містить електронного цифрового підпису/КЕПу уповноваженої посадової особи-підписанта для перевірки повноважень такої особи. З цієї підстави, тендерна пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Пунктом 4 підпункту 1.1. частини 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу (Інструкція з підготовки тендерної документації) тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: 4) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності Додатку 3 до тендерної документації. Учасник повинен надати в складі пропозиції документи, які підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристиками предмета закупівлі згідно із Додатком 3;» В Додатку 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу про надання учасниками: «В складі пропозиції надаються копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість товару, (сертифікатів якості). При цьому показники за даними документами можуть відрізнятись, але бути еквівалентними. У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. В такому випадку зазначені вище сертифікати на товар не надаються». Однак, всупереч вказаній вище вимозі за тендерною документацією у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" відсутній сертифікаті якості, також відсутній документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. З цієї підстави, тендерна пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" не відповідає вимогам тендерної документації. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" підлягає відхиленню згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Документи прекваліфікації
23.02.2020 13:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "АС" : [email protected]
16 206 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
23.02.2020 13:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерним комітетом уважно розглянуто та досліджено документи, надані Учасником закупівлі ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" та встановлено обставини, які свідчать про зазначення недостовірної інформації у тендерній пропозиції , а саме: 1. Частиною 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Стор. 21) тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження». Тендерна пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" має файл: «Гарантійний лист про відсутність відкритих виконавчих проваджень.pdf», в якому міститься гарантійний лист про відсутність відкритих виконавчих проваджень № 20/0201 від 21.02.2020 р., про те, що ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», в особі директора Наливайко Я.Ю., гарантує відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості. Задля прийняття Замовником законного та обґрунтованого рішення щодо оцінки тендерної пропозиції за вказаною вимогою тендерної документації, Замовник перевірив інформацію, що вказана довідці у Єдиному реєстрі боржників, що знаходиться у відкритому доступі за посиланням: https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. Так станом на 25.02.2020 року 16:30 годин у Єдиному реєстрі боржників міститься інформація про наявність відкритого виконавчого провадження відносно ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" (Код ЄДРПОУ 36860996) Відповідно до ч. 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», – у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або фак- ту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" підлягає відхиленню згідно пункту 3 частини 1 статті 30 Закону: «наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи прекваліфікації
23.02.2020 13:03
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.03.2020 12:40 по 15.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.03.2020 11:30
-
03.03.2020 12:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-01-24-000411-b-a1
Підписаний і діє
Номер
1025(20)E
16 206 000 грн.
13 505 000 грн.
З ПДВ
Підписано
23.03.2020
Строк дії договору з
23.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 400 000 (Кіловат-година)
Електрична енерія
Номенклатура
Електрична енерія
Кількість
7 400 000
Одиниця виміру
кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.03.2020 10:38
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-16-000008
Дата створення проекту
16.03.2020 14:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.03.2020 14:29
Дата публікації висновку про результати
25.03.2020 17:17
Дата завершення усунення порушень
09.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
07.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 62) 953-07-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Донецька
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.03.2020 № 14 Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7? Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ігор БЄЛІК Додаток до наказу управління від 16.03.2020 № 14 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КП "Комунальне підприємство Слов’янської міської ради "Словміськводоканал" UA-2020-01-24-000411-b 24.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.03.2020 00:00
Документи рішення
16.03.2020 14:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства Слов’янської міської ради «Словміськводоканал» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 24.01.2020 №31 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Електро Прайм», «УКР ГАЗ РЕСУРС» (далі – ТОВ«УКР ГАЗ РЕСУРС»), «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ»), «АС» (далі – ТОВ «АС»), «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2020, протокол засідання тендерного комітету від 04.03.2020 №34, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2020, договір про постачання електричної енергії споживачу від 23.03.2020 №1025(20)Е на суму 16 206 000,00 грн з ПДВ. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Також, за результатами аналізу тендерної пропозиції переможця торгів – ТОВ «АС» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника; - відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про постачання електричної енергії споживачу від 23.03.2020 №1025(20)Е на суму 16 206 000,00 грн з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини п’ятої статті 28 Закону та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
25.03.2020 00:00
Дата публікації
25.03.2020 17:17
Документи висновку
25.03.2020 17:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ в заперечення встановлених ознак порушень порядку проведення Процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом – «ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (Electric power supply)» (номер закупівлі UA-2020-01-24-000411-b) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним підприємством Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" (надалі – Замовник) Відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами «Моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону». Згідно оприлюдненої інформації в системі електронних закупівель Prozorro Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі 16 березня 2020 року о14:29:48 (інформація за ідентифікатором UA-M-2020-03-16-000008 ? 00b4d745e272457f8a1c6944d1f221e9). Висновками про результати моніторингу Східним офісом Держаудитслужби в Донецькій області від 16.03.2020 року (далі - Моніторинг) встановлено: 1. «…За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Також, за результатами аналізу тендерної пропозиції переможця торгів – ТОВ «АС» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника; - відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про постачання електричної енергії споживачу від 23.03.2020 №1025(20)Е на суму 16 206 000,00 грн з ПДВ., 25 березня 2020». «Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.» Не погоджуємось із таким результатом дослідження вимог за тендерною документацією; невірним тлумаченням її вимог, в тому числі стосовно надання документів, що передбачені статтею 17 Закону, а також не встановлення очевидних фактів виконання вимог за тендерною документацією учасником-переможцем ТОВ «АС». Відтак уважно вивчивши зауваження Органу контролю вважаємо за необхідне надати свої пояснення та заперечення щодо результатів фінансового контролю (моніторингу). Слід виокремити наступні питання, які підлягають спростуванню за висновками Моніторингу: 1. Спростування твердження, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 2. Спростування твердження, що Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3. Спростування твердження, що Замовником не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону; 4. Спростування тверджень, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону; 5. Спростування тверджень, що тендерна пропозиція ТОВ «АС» не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника; 6. Спростування тверджень, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Комунальне підприємство Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Комунальним підприємством Слов’янської міської ради "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ" 24.01.2020 року оголошено закупівлю відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою за предметом: «ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія (Electric power supply)» (номер закупівлі UA-2020-01-24-000411-b) на 2020 рік. 1. Тендерна документація розроблялася у дотримані вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року. Звертаємо увагу, що частиною 2 статті 18 Закону передбачено право усім суб’єктам закупівлі оскаржити вимоги за тендерною документацією у випадку порушення положень Закону Замовнику або формування перешкод участі у тендері: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.». Звертаємо увагу, що жоден із суб’єктів господарювання не подав Скаргу до органу оскарження на вимоги тендерної документації, що свідчить про відповідність умов закупівлі положенням Закону, принципам здійснення закупівель та рівним правам учасників на участь у закупівлі. Що стосується нібито не зазначення у тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то дана обставина не відповідає дійсності та спростовується вивченням змісту частини 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою автоматично». З огляду на вказане, необхідно розуміти усім суб’єктам процедури закупівлі, що тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій на умовах відсилочної норми – посилання на сторінку оголошення закупівлі в автоматизованій електронній системі закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-000411-b Уважно вивчивши сторінку оголошення про закупівлю, яка є невід’ємною частиною умов закупівлі, усі учасники закупівлі могли встановити дату та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Інформація про процедуру Дата оприлюднення: 24 січня 2020 Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 13:00 Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 13:00 Початок аукціону: 03 березня 2020 12:18 Тобто, тендерна документація разом із інформацією за оголошенням закупівлі містила чіткий безумовні дані щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій – до 23 лютого 2020 року до 13 год 00 хв. Саме тому Замовником не порушено вимог законодавства в цій частині. 2. Додатком 2 тендерної документації сформовано перелік документів, які підтверджують відповідність учасника-переможця процедури закупівлі вимогам за статтею 17 Закону: 1. Документ, який підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку – «Довідка, видана уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку»; 2. Документ, який підтверджує, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку - «Довідка, видана уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Запитувані документи видаються органами, що не ведуть відкритих реєстрів, відтак інформація в цій частині Замовником вимагалась обґрунтовано та законно. Що стосується підтвердження інформації по решті пунктів частини 1 статті 17 Закону, а саме: 2, 3, 8 – наголошуємо: форма та спосіб, що визначені тендерною документацією не передбачала вимоги надання документів саме з відкритих державних реєстрів, про що необґрунтовано стверджує Орган контролю. Цитата зі змісту тендерної документації: «Зведену довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови учасникові у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону. Довідка, що сформована учасником-переможцем на власному фірмовому бланку та за підписом і печаткою уповноваженої особи учасника. За даною довідкою учасник-переможець повинен підтвердити відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.». Відтак, запитувана інформація Замовником у формі довідки у довільній формі не є документом у розумінні ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», а також не відноситься до інформації, яка отримується учасником виключно з відкритих державних реєстрів! Якщо буквально тлумачити вимоги до тендерної документації можемо встановити, що тендерна документація не містила вимог про надання (підтвердження) учасником-переможцем інформації за пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме від Уповноважених органів, що є адміністраторами та володільцями відкритих державних реєстрів! Тобто в цій частині Замовником не допущено порушень. Додатком 2 тендерної документації вказана інформація вимагалась як факультативна у довільній формі від учасника. Звертаємо увагу, що примітками до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції». Узагальнюючи все викладене вище Замовником дотримано положень частини 3 статті 17 Закону, що «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» 3. Що стосується тверджень за Моніторингом, що Замовником не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону. Як повідомлялось раніше, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету №31 від 24 січня 2020 року містить окремий додаток №2 з ім’ям «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам замовника». Після зазначення переліку документів та факультативної інформації від учасника у відповідності до положень статті 17 Закону, Замовником виділено окреме речення наступного змісту: «Документи завантажуються в електронному вигляді». Тобто усі суб’єкти закупівлі повинні були розуміти, що переможець торгів після формування електронною системою закупівель Повідомлення про намір укласти Договір за наслідками прийнятого рішення Замовником у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику запитувані документи та інформацію саме в електронному вигляді через авторизований електронний майданчик учасника до системи Prozorro. Саме такий спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону повністю відповідає принципам закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: - «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; - «запобігання корупційним діям і зловживанням». Отже Замовником не допущено порушень Закону в цій частині. Більш того, учасником-переможцем торгів – ТОВ «АС» безперешкодно виконано вимоги щодо документального підтвердження своєї відповідності згідно додатку 2 тендерної документації. Окрім цього, учасником-переможцем ТОВ «АС» 04 березня 2020 року завантажено до системи електронних закупівель додаткові документи, що не передбачались як обов’язкові для учасника-переможця закупівлі. Тобто шкідливих наслідків у вигляді формування безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Замовником до ТОВ «АС» застосовано не було. 4. Стосовно спростування тверджень, що Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено (не допущено до аукціону) тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ» та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» з причин, що не відносяться до технічних вимог, визначених у тендерній документації, та до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частини п’ятої статті 28 Закону. Не можемо погодитись з таким звуженим тлумаченням вимоги Закону за частиною 5 статті 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.». Пунктом 1.1. за частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: … 13) інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією». Частиною 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації додатково до учасників встановлено наступну вимогу: «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 30 Закону». Тобто кожен з учасників процедури закупівлі розумів та усвідомлював вимоги за тендерною документацією та їх наслідки невиконання. Поряд з цим, жоден із учасників Процедури закупівлі не оскаржив вимоги за тендерною документацією в порядку статті 18 Закону, що свідчить про відсутність будь-яких порушень прав учасників щодо можливості на рівних умовах прийняти участь у закупівлі. Перелік підстав для відхилення з їх обґрунтованим описом сформовані за оприлюдненим в системі Prozorro Протоколом розгляду тендерних пропозицій, і свідчить про невідповідність тендерних пропозицій окремих учасників Процедури закупівлі вимогам за тендерною документацією, в тому числі технічним вимогам, до яких можуть бути віднесені описані по учасникам ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ". Звертаємо увагу, що тендерним комітетом не приймались за основу рішення про відхилення будь-якої тендерної пропозиції з підстав, що можуть бути віднесені до комерційної частини або цінової пропозиції. Однак Замовник не мав права ігнорувати невиконання інших вимог тендерної документації вказаними учасниками процедури закупівлі, оскільки це могло б призвести до порушення положень статті 30 Закону та таких принципів здійснення закупівлі як «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». До речі жоден із відхилених учасників процедури закупівлі не оскаржив прийняті рішення Замовника до Органу оскарження, що знову ж таки свідчить про їх законність та обґрунтованість. Тому стверджуємо про відсутність порушень допущених Замовником в цій частині. 5. Що спростування тверджень, що тендерна пропозиція ТОВ «АС» не містить електронної банківської гарантії, що не відповідає умовам пункту 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Можемо стверджувати про недостатньо уважне вивчення виконавцями Моніторингу тендерної пропозиції ТОВ «АС», оскільки ними не встановленого очевидного та безумовного виконання учасником ТОВ «АС» вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії на суму 94 350,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.). Так оголошенням про закупівлю та частиною 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сформовано наступну вимогу: «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.24 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 94 350,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 робочих днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.» Так в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» містяться наступні файли в архівному файлі «БГ (1).zip» з ім’ям: - Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS (1); - G1118-5107-60-GL_tender; - Підписаний_0000001770102838.1.0; - Підписаний_lic (12); - Підписаний_Доверка внутренняя от6.04.2018_compressed (14). (вказані файли додаються до даних Ґрунтовних пояснень) Уважне вивчення вказаних документів надає змогу пересвідчитись у повному та безумовному виконанні учасником ТОВ «АС» вимоги, щодо надання тендерного забезпечення на умовах тендерної документації. Зокрема, наданий лист вiд 20.02.2020 №E.35.0.0.0/4-88 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Стосовно банківської гарантії № G1118/5107/60 від 20.02.2020 підтверджує наступне (цитата): «Шановні панове, АТ КБ “ПРИВАТБАНК” цим підтверджує, що 20.02.2020 року надав БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № G1118/5107/60. Заявником гарантії є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АС" (ТОВ "АС"), ЄДРПОУ 31915956, юридична адреса 85700, Донецька обл., Волноваський район, мiсто Волноваха, ВУЛИЦЯ ШЕВЦОВОЇ, будинок 22А. Бенефіціаром гарантії є КОМУНАЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМIСЬКВОДОКАНАЛ", ЄДРПОУ 35420080. Сума гарантії UAH 94 350,00 (дев'яносто чотири тисячi триста п'ятдесят гривень 00 копiйок), термін дії з 20.02.2020 до 17.12.2020 включно. Гарантія надана як забезпечення тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія), номер закупівлі на сайті публічних закупівель Prozorro UA-2020-01-24-000411-b. Забезпеченням по даній гарантії виступає порука Станкєєва І.Г. (ІПН 2560509133) № G1118/5107/DP від 15.11.2018 року згідно Генеральної угоди № G1118/5107 від 15.11.2018 року про надання банківської гарантії. Гарантія підписана РЕГІОНАЛЬНИМ МЕНЕДЖЕРОМ МАРIУПОЛЬСЬКОЇ ФIЛIЇ ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦIЙНОГО БАНКУ "ПРИВАТБАНК" КРАСНІКОВОЮ МАРИНОЮ ОЛЕКСАНДРІВНОЮ, що діє на підставі довіреності № 1369-К-О від шостого квiтня дві тисячі вiсiмнадцятого року.» Отже у жодного із суб’єктів Процедури закупівлі як і у Органу державного фінансового контролю не має підстав стверджувати про ненадання учасником ТОВ «АС» у складі своєї тендерної пропозиції електронної банківської гарантії на умовах тендерної документації. 6. Нарешті щодо останнього спростування тверджень, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» відсутня копія посвідчення про результати перевірки знать правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання уповноваженої особи суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства, в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання, що не відповідає умовам пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника. Так частиною 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавству про охорону праці в галузі електропостачання у складі тендерної пропозиції надається довідка про уповноважену особу суб’єкта господарювання, що є відповідальною за дотримання законодавства про охорону праці, пожежної безпеки, правил безпечної експлуатації та правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія посвідчення про результати перевірки знать вказаних правил, протоколу або копія витягу із протоколу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище галузі, яка пройшла відповідне навчання». На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС» надано файли з наступним ім’ям: - 47. Довідка щодо уповноваженого з пожежної безпеки; - 47.1. Довідка щодо уповноваженого працівника; - 48. Посвідчення і протокол про проходж.навч.та підтвердж.знань у сфері ох.праці та пожеж.безпеки; - 49. Посвідчення про проходження навчання та підтвердж.знань у сфері ох.праці та пожеж.безпеки; - 50. Протокол перевiрки знань ПБЕ та ПТЕ електроустановок споживачів; - 50.1. Посвідчення Станкєєв І. Г. Вказані файли містять вичерпну інформацію та документи, за якою тендерний комітет зміг встановити наступне: - уповноваженим працівником ТОВ «АС», що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку є заступник директора Станкєєв Ігор Геннадійович; - Посвідчення на ім’я Станкєєва І.Г. про походження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки №04007095 видане навчальним пунктом Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Донецькій області; - Посвідчення на ім’я Станкєєва І.Г. про походження навчання Законів і нормативних актів про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання першої допомоги потерпілим в разі нещасного випадку №89-19-11, видане ТОВ «Регіональний навчальний центр»; - Протокол №89/19 від 16 серпня 2019 року засідань комісії з перевірки знань Законів і нормативних актів про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання першої допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, що утворена на підставі наказу ГУ Держпраці у Донецькій області від 27 березня 2017 року №559. Отже учасником ТОВ «АС» повністю виконано вказану вимогу за тендерною документацією та надані вичерпні документальні підтвердження. З огляду на вказане Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «АС». На завершення хочемо проінформувати Орган фінансового контролю та моніторингу про те, що згідно пункту 11 статті 71 Закону Замовник забезпечив проведення Процедури закупівлі з неухильним дотриманням Закону та не допустив «порушень, які матимуть негативний вплив для бюджетів», свідченням чого слугує інша частина Висновків про результати моніторингу даної закупівлі, далі – цитата: «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.». Відтак, зазначаємо про некоректність встановлення окремих обставин за результатами моніторингу. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Порушень прав учасників процедури закупівлі або вимог Закону не допущено. Підстав для розірвання Договору про закупівлю не встановлено.
Дата публікації
31.03.2020 17:43
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Відповідь
Грунтовні Пояснення КП "Словміськводоканал"
КН "Словміськводоканал" не погоджується з висновками з підстав наведених у Грунтовному Поясненні
Висновку
30.03.2020 16:10
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 870 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2020 13:00
Замовник:
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Контактний телефон:
+380953534531
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 870 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2020 13:00
Замовник:
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ""
Контактний телефон:
+380953534531
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності