Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області від Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-01-23-005176-a
План UA-P-2020-01-23-008756-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.08.2020 17:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.04.2020 11:35
Закінчення аукціону 21.04.2020 12:14
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
155 399 806.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 553 998.07 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.01.2020 18:23 до 24.02.2020 18:27
Завершено
Період уточнень
з 23.01.2020 18:23
до 14.02.2020 18:27
Завершено
Період оскарження
з 23.01.2020 18:23
до 20.02.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 24.02.2020 18:29
до 20.04.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.04.2020 11:35
до 21.04.2020 12:14
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2020 12:14
до 30.07.2020 10:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2020 15:03
до 10.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2020 10:44
до 13.08.2020 17:29
Період уточнень
з 23.01.2020 18:23 до 14.02.2020 18:27
Період оскарження
з 23.01.2020 18:23 до 20.02.2020 00:00
Період аукціону
з 21.04.2020 11:35 до 21.04.2020 12:14
Період кваліфікації
з 24.02.2020 18:29 до 20.04.2020 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2020 12:14 до 30.07.2020 10:44
Період кваліфікації
з 21.04.2020 12:14 до 30.07.2020 10:44
Основні параметри
Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області
Construction of vehicular road of general use of local value Primorske - Lazurne in Kherson region
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
776 999.03
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Construction of vehicular road of general use of local value Primorske - Lazurne in Kherson region
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, Голопристанский, Скадовский район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне
Дата постачання по
31.12.2020 18:27
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764. Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт, які планується виконати протягом поточного бюджетного року.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3)
Документи закупівлі
-
12.02.2020 16:41
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Веніслав Наталія Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Venislav Nataliia
Електронна пошта
Телефон
+380552490357
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
04014134
Назва (англійською мовою)
Department of Capital Construction of Kherson State Administration
Повна назва
Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Capital Construction of Kherson State Administration
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
просп.Ушакова, 47
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"
Пропозиція:
121 308 593.4 грн.
Учасник:
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
110 648 250.62 грн.
Учасник:
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
Пропозиція:
110 500 000 грн.
Учасник:
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
Пропозиція:
110 499 999 грн.
Учасник:
ТОВ ГРАНІТ-001
Пропозиція:
90 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ" : [email protected]
121 308 593.4 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
24.02.2020 18:30
Витяг з ЄДР
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" : [email protected]
110 500 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
24.02.2020 18:30
Витяг з ЄДР
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" : [email protected]
110 648 250.62 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
24.02.2020 18:31
Витяг з ЄДР
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" : [email protected]
110 499 999 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» частини 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням підстав користування - власне, орендоване або залучене. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими – надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). Учасником торгів ТОВ "Автомагістраль-Південь" в тендерній пропозиції для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, надано інформаційну довідку від 24 лютого 2020 року № 0224/2.1.1-Х в п.45 якої зазначено про залучення дорожнього катка BOMAG BW 24RH у кількості 3 штук, згідно договору надання послуг техніки від 25 вересня 2019 року № 2509/19-У, укладений з ТОВ «Белогві». Однак, відповідно до № 15 розділу «Котки» в додатку № 1 до вказаного договору кількість одиниць «Каток дорожній BOMAG BW 24RH» -2. Також слід зазначити, що Управління Служби безпеки України в Херсонській області листом від 28 лютого 2020 року № 71/22/68-1261 з метою попередження можливих економічних збитків державі повідомило про те, що в складі тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ "Автомагістраль-Південь" надано копію договору про надання послуг дорожньо - будівельних машин та механізмів з ТОВ «Белогві» з переліком дорожньо-будівельних машин та механізмів, що перебувають в арешті та у власності лізингових компаній, передача в оренду яких можлива лише при письмовому погоджені. Згідно з положеннями Закону України «Про виконавче провадження» рухоме майно ТОВ «Белогві», у тому числі дорожньо-будівельні машини та механізми, можуть бути вилучені Державною виконавчою службою у будь який час та примусово реалізовані, що може створити ризики до настання негативних наслідків у вигляді втрати фінансових ресурсів місцевого бюджету через неспроможність виконання договірних зобов’язань на будь-якому етапі будівництва автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області. Вказана інформація прийнята тендерним комітетом до уваги, але не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь". Відповідно до вищевказаного членами тендерного комітету вирішено: відхилити пропозицію учасника торгів - ТОВ "Автомагістраль-Південь" відповідно до пункту 4 частини 1 ст.30 Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
24.02.2020 18:32
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1.3. «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» частини 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Учасник підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, наданням копії договорів (з усіма додатками) Учасника (не менше одного) за останні п’ять років до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та позитивний лист-відгук з зазначенням інформації про належне виконання договору. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками). Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічно договору(ів) Учасник надає: - копію договору з усіма додатками та змінами до нього; - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму виконання договору; - акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму виконання договору; Учасником торгів ТОВ "МЕГО ЛТД" в тендерній пропозиції для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору, надано копії договорів: - від 01 грудня 2017 року номер 12/3 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вул. Островського (від вул. Тімірязєва до вул. Вайди) в м. Хуст Закарпатської області; - від 01 грудня 2017 року номер 12/2 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вул. Грушевського в м. Хуст Закарпатської області; - від 01 грудня 2017 року номер 12/1 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вул. Німецька в м. Хуст Закарпатської області; За результатами перевірки виявлена відсутність в складі тендерної пропозиції Учасника торгів додатків по кожному з аналогічних договорів, які є його невід’ємною частиною, а саме: - Графік виконання робіт - Розрахунок договірної ціни - План фінансування робіт Також слід зазначити, що Управління Служби безпеки України в Херсонській області листом від 28 лютого 2020 року № 71/22/68-1261 з метою попередження можливих економічних збитків державі повідомило про те, що в складі тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ "МЕГО ЛТД" надано копію договору про надання послуг дорожньо - будівельних машин та механізмів з ТОВ «ШБУ-58» з переліком дорожньо-будівельних машин та механізмів, що перебувають в арешті та у власності лізингових компаній, передача в оренду яких можлива лише при письмовому погоджені. Згідно з положеннями Закону України «Про виконавче провадження» рухоме майно ТОВ «ШБУ-58», у тому числі дорожньо-будівельні машини та механізми, можуть бути вилучені Державною виконавчою службою у будь який час та примусово реалізовані, що може створити ризики до настання негативних наслідків у вигляді втрати фінансових ресурсів місцевого бюджету через неспроможність виконання договірних зобов’язань на будь-якому етапі будівництва автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області. Вказана інформація прийнята тендерним комітетом до уваги, але не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕГО ЛТД". Відповідно до вищевказаного членами тендерного комітету вирішено: відхилити пропозицію учасника торгів - ТОВ "МЕГО ЛТД" відповідно до пункту 4 частини 1 ст.30 Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
24.02.2020 18:32
Витяг з ЄДР
ТОВ ГРАНІТ-001 : [email protected]
90 000 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1.3. «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» частини 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Учасник підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, наданням копії договорів (з усіма додатками) Учасника (не менше одного) за останні п’ять років до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та позитивний лист-відгук з зазначенням інформації про належне виконання договору. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками). Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) Учасник надає: - копію договору з усіма додатками та змінами до нього; - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму виконання договору; - акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму виконання договору; - лист-відгук від Замовника з інформацією про належне виконання договору. В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ «ГРАНІТ-001» надано копію договору від 19 листопада 2019 року № 338 укладеного з ДП «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» на капітальний ремонт вулиці Данила Галицького (від АЗС ANP), вул. Стрийська до об’їзної дороги в м.Болехів Івано-Франківської області з додатками та листом-відгуком про належне виконання договору. Відповідно до договору термін виконання робіт – грудень 2020 року, тобто на сьогодні договір не виконано у повному обсязі. Враховуючи, що умовами тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію – (досвід виконання аналогічного договору) не встановлено його часткове виконання, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. Також слід зазначити, що Управління Служби безпеки України в Херсонській області листом від 28 лютого 2020 року № 71/22/68-1261 з метою попередження можливих економічних збитків державі повідомило про те, що в складі тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ «ГРАНІТ-001» надано копію договору про надання послуг дорожньо - будівельних машин та механізмів з ТОВ «СПМК-17» з переліком дорожньо-будівельних машин та механізмів, що перебувають в арешті та у власності лізингових компаній, передача в оренду яких можлива лише при письмовому погоджені. Згідно з положеннями Закону України «Про виконавче провадження» рухоме майно ТОВ «Граніт-001», ТОВ «СПМК-17», у тому числі дорожньо-будівельні машини та механізми, можуть бути вилучені Державною виконавчою службою у будь який час та примусово реалізовані, що може створити ризики до настання негативних наслідків у вигляді втрати фінансових ресурсів місцевого бюджету через неспроможність виконання договірних зобов’язань на будь-якому етапі будівництва автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області. Вказана інформація прийнята тендерним комітетом до уваги, але не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001». Відповідно до вищевказаного членами тендерного комітету вирішено: відхилити пропозицію учасника торгів - ТОВ "ГРАНІТ-001" відповідно до пункту 4 частини 1 ст.30 Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
24.02.2020 18:33
Витяг з ЄДР
ТОВ ГРАНІТ-001 : [email protected]
90 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
14.04.2020 09:50
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.04.2020 15:03 по 05.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.04.2020 15:02
-
24.04.2020 14:59
Повідомлення про рішення
21.04.2020 12:14
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.05.2020 16:33 по 19.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю
Зміст
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
08.05.2020 16:33
-
08.05.2020 16:30
Повідомлення про рішення
08.05.2020 16:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.05.2020 15:50 по 20.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
09.05.2020 15:50
-
09.05.2020 15:44
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 16.06.2020 15:15 по 22.06.2020 9:48
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.06.2020 15:15
-
16.06.2020 15:11
Повідомлення про рішення
16.06.2020 15:06
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.06.2020 9:55 по 03.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16
Документи кваліфікації
22.06.2020 09:55
-
22.06.2020 09:53
Повідомлення про рішення
22.06.2020 09:48
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.06.2020 9:20 по 04.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
23.06.2020 09:20
-
23.06.2020 09:18
Повідомлення про рішення
Показати документи пропозиції
Період вимог/скарг з 24.07.2020 11:46 по 30.07.2020 10:25
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.07.2020 11:45
-
24.07.2020 11:42
Повідомлення про рішення
24.07.2020 11:24
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.07.2020 10:33 по 10.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
30.07.2020 10:32
-
30.07.2020 10:28
Повідомлення про рішення
30.07.2020 10:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.07.2020 10:44 по 10.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
30.07.2020 10:44
-
30.07.2020 10:38
Повідомлення про рішення
Угоди
UA-2020-01-23-005176-a-c6
Підписаний і діє
Номер
87/Д
110 499 999 грн.
92 083 332.5 грн.
З ПДВ
Підписано
13.08.2020
Строк дії договору з
13.08.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам)
Номенклатура
Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам)
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.08.2020 17:29
-
13.08.2020 17:28
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-05-07-000037
Дата створення проекту
07.05.2020 17:23
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.05.2020 14:29
Дата публікації висновку про результати
26.06.2020 18:57
Дата завершення усунення порушень
11.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
06.06.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.05.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 14.05.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2020-01-23-005176-a 23.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.05.2020 00:00
Документи рішення
15.05.2020 14:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 23.01.2020 № 13, нову редакцію тендерної документації, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.023.2020 № 70 зі змінами та перелік змін до неї, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ДОРБУДКАПІТАЛ», «Автомагістраль-Південь», «МЕГО ЛТД», «ГРАНІТ-001» (далі – ТОВ «ГРАНІТ-001»), відкритого акціонерного товариства «ДБТ № 4 м. Брест» (далі – ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест»), дочірнього підприємства «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» та приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 08.04.2020 № 6747-р/пк-пз та від 10.06.2020 № 11458-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 24.04.2020 № 220 та від 22.06.2020 № 6, повідомлення про намір укласти договору 23.06.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на виконання рішення колегії АМКУ від 10.06.2020 № 11458-р/пк-пз (16.06.2020) скасував свої рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» та про визначення ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 6) та повторно обрав переможцем торгів ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», а також відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (пункт 1 частини першої статті 30 Закону) за відсутності підстав, визначених ним у тендерній документації та у частині першій статті 30 Закону. Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. При цьому Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24.04.2020 № 220 визначив його переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону однією з підстав відхилення тендерної пропозиції переможця торгів є не надання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; Відповідно до інформації та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель, ТОВ «ГРАНІТ-001» 19.06.2020 завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Водночас на порушення частини п’ятої статті 28 Закону Замовник повторно здійснив розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 6 відхилив його тендерну пропозицію. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, та неправомірно обрав переможця торгів ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» установлено порушення частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариств з обмеженою відповідальністю «ДОРБУДКАПІТАЛ», «Автомагістраль-Південь», «МЕГО ЛТД», відкритого акціонерного товариства «ДБТ № 4 м. Брест», дочірнього підприємства «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ «ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» та приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
23.06.2020 00:00
Дата публікації
26.06.2020 18:57
Документи висновку
26.06.2020 18:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Держаудитслужбою по об’єкту: «Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області» (UA-2020-01-23-005176-a) 26 червня 2020 року опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі, відповідно до якого за результатами аналізу питання по тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» установлено порушення частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 30 Закону, а саме що «Замовник повторно здійснив розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 6 відхилив його тендерну пропозицію. Замовник відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ГРАНІТ-001» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, та неправомірно обрав переможця торгів ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест».». Зобов’язано протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. На виконання вищевказаних вимог, повідомляємо наступне. ТОВ «ГРАНІТ-001» 01 липня 2020 р. подано скаргу на рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції. Скарга подана щодо тих самих порушень, обставин та підстав, які викладені у Висновку Держаудитслужби від 26 червня 2020 року. Відповідно до п. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Відповідно до п. 6 ст. 18 Закону України «про публічні закупівлі», датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 14 та п. 15. ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Після оприлюднення рішення органу оскарження замовником у порядку, встановленому цією статтею, виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку, здійснюється в частині, що не були предметом розгляду органом оскарження. Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що наразі неможливо усунути порушення, викладені у Висновку про результати моніторингу закупівлі, у зв’язку із наявністю процедури оскарження. Замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження.
Дата публікації
06.07.2020 18:16
Документи інформації про усунення порушення
06.07.2020 18:19
-
28.07.2020 14:26
-
28.07.2020 15:18
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.05.2020 № 133 Київ Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-23-005176-a.b2, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-23-005176-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 23 січня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 14 травня 2020 року № 122 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Рішеня
26.05.2020 17:58
Орган перевірки
30.05.2020 00:00
Документи повідомлення
26.05.2020 17:59
-
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Згідно з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20 липня 2020 року №13948-р/пк-пз та на виконання висновку Державної аудиторської служби України з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом Департаменту інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації (правонаступник Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації згідно з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 24 жовтня 2019 року № 715) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРАНІТ-001" та рішення про визначення ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест" переможцем за процедурою закупівлі "Будівництво автомобільної дороги загального користування місцевого значення Приморське-Лазурне у Херсонській області " (UA-2020-01-23-005176-a). Протоколом від 24 липня 2020 року № 39 визначено ТОВ "ГРАНІТ-001" переможцем вищевказаної закупівлі.
Висновку
29.07.2020 08:52
Замовник
Документи повідомлення
29.07.2020 08:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
155 399 806.6 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2020 18:27
Замовник:
Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380552490357
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
155 399 806.6 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2020 18:27
Замовник:
Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380552490357
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності