Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля ДГР 0-200 від Державний професійно-технічний навчальний заклад "Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-01-23-000392-b
План UA-P-2020-01-21-001435-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.04.2020 21:48
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.03.2020 12:51
Закінчення аукціону 05.03.2020 13:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
690 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.01.2020 11:49 до 04.03.2020 11:54
Завершено
Період уточнень
з 23.01.2020 11:49
до 23.02.2020 11:54
Завершено
Період оскарження
з 23.01.2020 11:49
до 29.02.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.03.2020 12:51
до 05.03.2020 13:24
Завершено
Період кваліфікації
з 05.03.2020 13:24
до 11.03.2020 15:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.03.2020 13:24
до 22.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.03.2020 15:06
до 01.04.2020 21:48
Період уточнень
з 23.01.2020 11:49 до 23.02.2020 11:54
Період оскарження
з 23.01.2020 11:49 до 29.02.2020 00:00
Період аукціону
з 05.03.2020 12:51 до 05.03.2020 13:24
Період кваліфікації
з 05.03.2020 13:24 до 11.03.2020 15:06
Період кваліфікації
з 05.03.2020 13:24 до 11.03.2020 15:06
Основні параметри
Вугілля ДГР 0-200
фінансування з обласного бюджету
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 290 (тонни)
Вугілля ДГР 0-200
Опис предмета закупівлі
Вугілля ДГР 0-200
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
290
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
24106, Україна, Вінницька область, с.Мазурівка, вул.Польова,1
Дата постачання по
31.12.2020 11:54
Позиція : №2 50 (тонни)
Вугілля ДГ 13-100
Опис предмета закупівлі
Вугілля ДГ 13-100
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
24106, Україна, Вінницька область, с.Мазурівка, вул.Польова,1
Дата постачання по
31.12.2020 11:54
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
26.02.2020 10:56
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рашкован Василь Андрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978861764
Замовник
ЄДРПОУ
25496858
Повна назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти
Поштовий індекс
24106
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Мазурівка
Адреса
вул.Польова,1 с.Мазурівка, Чернівецького району Вінницької області
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Мегалюкс"
Пропозиція:
615 400 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Пропозиція:
550 000 грн.
Учасник:
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
Пропозиція:
549 920 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"
Пропозиція:
500 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.03.2020 13:24 по 22.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.03.2020 15:06
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
05.03.2020 13:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-01-23-000392-b-c1
Підписаний і діє
Номер
38
500 000 грн.
500 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.03.2020
Строк дії договору з
01.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
290 (тонни)
Вугілля ДГР 0-200
Номенклатура
Вугілля ДГР 0-200
Кількість
290
Одиниця виміру
т
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
50 (тонни)
Вугілля ДГ 13-100
Номенклатура
Вугілля ДГ 13-100
Кількість
50
Одиниця виміру
т
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
01.04.2020 21:48
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-05-27-000009
Дата створення проекту
27.05.2020 10:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.05.2020 12:26
Дата публікації висновку про результати
11.06.2020 17:20
Дата завершення усунення порушень
26.06.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
18.06.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.05.2020 №26 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 27.05.2020 №26 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2020-01-23-000392-b 23.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.05.2020 00:00
Документи рішення
27.05.2020 12:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік державного професійно-технічного навчального закладу «Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Праймсвелл», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару за державні кошти від 31 березня 2020 року №38 та пояснення від 09 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Крім того, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону замовником не розміщено в електронній системі закупівель перелік змін, що вносились до тендерної документації. Також, установлено, що замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке розміщене в електронній системі закупівель 09 лютого 2020 року, оприлюднив роз’яснення на звернення 26 лютого 2020 року, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині надання роз’яснення у строк протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення. Поряд з цим, установлено, що замовником на запит оприлюднений в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності не надано відповідь у термін, визначений частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону та абзацу другого частини другої статті 23 Закону За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення стосовно тендерної документації установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.06.2020 00:00
Дата публікації
11.06.2020 17:20
Документи висновку
11.06.2020 17:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Договір №38 від 31.03.2020р. про закупівлю вугілля розірвано додатковою угодою №38/1 від 18 червня 2020р.
Дата публікації
18.06.2020 11:07
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля ДГР 0-200 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-23-000392-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань: 1. З яких підстав у тендерній документації не міститься кінцевого строку подання тендерних пропозицій? 2. Яким чином замовник виконав вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) стосовно надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення? 3. Чому замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації в окремому документі та не відображено зміни у вигляді закреслених даних у новій редакції тендерної документації? Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
01.06.2020 14:44
Орган перевірки
05.06.2020 00:00
Документи повідомлення
01.06.2020 14:45
-
Відповідь
Пояснення з приводу рішення про моніторинг.
.1. З яких підстав у тендерній документації не міститься кінцевого строку подання тендерних пропозицій? В тендерній документації термін "кінцевий строк подання тендерних пропозицій" узагальнений. Тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. При оголошені закупівлі встановлено кінцевий строк подання пропозицій. 2. Яким чином замовник виконав вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) стосовно надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення? Звернень щодо тендерної документації по даній закупівлі не було, тому необхідності в надані розяснень не було. 3. Чому замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації в окремому документі та не відображено зміни у вигляді закреслених даних у новій редакції тендерної документації? Зміни, що внесені до тендерної документації, розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової. В новій редакції закреслювати не було що, тільки добавили ще одну марку вугілля. Можливо, дійсно, потрібно було закреслити одну марку і на томість написати дві марки вугілля, внести перелік змін і опублікувати їх. В подальшому приймемо це до уваги.
Рішеня
09.06.2020 23:00
Замовник
Документи повідомлення
09.06.2020 23:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
690 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2020 11:54
Замовник:
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти
Контактний телефон:
+380978861764
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
690 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.03.2020 11:54
Замовник:
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти
Контактний телефон:
+380978861764
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності