Показати схожі тендери

Закупівля Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-01-22-002809-a
План UA-P-2020-01-22-010361-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.03.2020 09:49
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.03.2020 15:27
Закінчення аукціону 04.03.2020 15:48
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
108 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
108 500 грн. (0,1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.01.2020 17:08 до 22.02.2020 19:00
Завершено
Період уточнень
з 22.01.2020 17:08
до 12.02.2020 19:00
Завершено
Період оскарження
з 22.01.2020 17:08
до 18.02.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 22.02.2020 19:04
до 04.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.03.2020 15:27
до 04.03.2020 15:48
Завершено
Період кваліфікації
з 04.03.2020 15:48
до 04.03.2020 16:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2020 15:48
до 15.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2020 16:43
до 17.03.2020 09:49
Період уточнень
з 22.01.2020 17:08 до 12.02.2020 19:00
Період оскарження
з 22.01.2020 17:08 до 18.02.2020 00:00
Період аукціону
з 04.03.2020 15:27 до 04.03.2020 15:48
Період кваліфікації
з 22.02.2020 19:04 до 04.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 04.03.2020 15:48 до 04.03.2020 16:43
Період кваліфікації
з 04.03.2020 15:48 до 04.03.2020 16:43
Основні параметри
Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів
The current small repair of objects of street and road network and engineering structures in Chernihiv
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
108 500
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
The current small repair of objects of street and road network and engineering structures in Chernihiv
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом попередньої оплати на придбання матеріалів, яка здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі 30 % від договірної ціни
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Подальші розрахунки за надані послуги Замовник проводить поетапно протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання акту приймання виконаних робіт або акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору.
Документи закупівлі
-
14.02.2020 15:16
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
22.01.2020 17:08
Проект договору
22.01.2020 17:08
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Гончаров
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Olexii Honcharov
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Плиско Н В
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Плиско Н В
Електронна пошта
Телефон
+380462941542
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Назва (англійською мовою)
Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva CHernigivskoi miskoi radi
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva CHernigivskoi miskoi radi
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШБУ-77"
Пропозиція:
108 485 268 грн.
Учасник:
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
Пропозиція:
108 479 500 грн.
Прекваліфікація
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради : [email protected]
108 479 500 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.02.2020 19:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
108 485 268 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.02.2020 19:04
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.03.2020 15:48 по 15.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.03.2020 16:43
-
Звіт про оцінку
04.03.2020 15:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-01-22-002809-a-b1
Підписаний і діє
Номер
7461-2
108 479 500 грн.
90 399 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
16.03.2020
Строк дії договору з
16.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів
Номенклатура
Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.03.2020 09:49
-
17.03.2020 09:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-21-000007
Дата створення проекту
21.04.2020 11:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2020 14:29
Дата публікації висновку про результати
13.05.2020 23:13
Дата завершення усунення порушень
28.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.04.2020 № 94 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.04.2020 № 94 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-01-22-002809-a 22.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.04.2020 00:00
Документи рішення
21.04.2020 14:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, тендерні пропозиції комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради та товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77», протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2020 № 59, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2020, договір від 16.03.2020 № 7461-2 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 16.03.2020 № 1, додаткова угода до Договору від 04.05.2020 № 2, пояснення Замовника від 29.04.2020, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містила вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 10 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій комунального підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради та товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.05.2020 00:00
Дата публікації
13.05.2020 23:13
Документи висновку
13.05.2020 23:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про усунення порушення викладена в протоколі № 136 який додається
Дата публікації
20.05.2020 16:48
Документи інформації про усунення порушення
20.05.2020 16:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів (код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг), очікуваною вартістю 108 500 000,00 гривень (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-22-002809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим наданням відповідних документів) щодо внесення додатковою угодою № 1 змін до порядку здійснення розрахунків за договором про закупівлю від 16.03.2020 № 7461-2, з урахуванням вимог передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 08.02.2020). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
27.04.2020 14:02
Орган перевірки
01.05.2020 00:00
Документи повідомлення
27.04.2020 14:04
-
Відповідь
Відповідь
Внесення додатковою угодою №1 змін до порядку здійснення розрахунків за договором про закупівлю № 7461-2 від 16 березня 2020 року (далі - Договір) було здійснено Замовником з метою приведення у відповідність умов розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору до норм діючого законодавства України, а саме: до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі - Постанова № 1070), з огляду на той факт, що постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», яка була застосована в проекті договору, втратила чинність. Пунктом 1 Постанови № 1070 було встановлено, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців. Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Головні розпорядники бюджетних коштів відповідають за прийняте рішення, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів відповідно до вимог Бюджетного кодексу України. Керуючись Постановою № 1070 начальником управління житлово- комунального господарства Чернігівської міської ради був виданий наказ від 28 лютого 2020 року № 14/1 яким були затверджені відповідні умови попередньої оплати за товари, роботи і послуги. Також, згідно із ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. від 08.02.2020 року) (далі - Закон № 922) договір про закупівлю укладають відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів (далі - ГК) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Утім, Закон № 922 не містить переліку істотних умов договору про закупівлю, які сторони договору мали б обов’язково погодити під час його укладення. Як передбачено ч. 1 ст. 180 ГК, зміст господарського договору становлять умови, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджених сторонами, так і тих, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства. При цьому договір уважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо всіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів цього виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї зі сторін повинна бути досягнута згода (ч. 2 ст. 180 ГК). Під час укладення господарського договору сторони зобов’язані у будь- якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ч. З ст. 180 ГК). Виходячи з вищевказаного законодавство не відносить порядок оплати до істотних умов договору. Водночас ч. 4 ст. 36 Закону № 922 установлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених у цій нормі. Таким чином, якщо сторони договору не визначили, що порядок оплати - це істотна умова договору, то надалі вони можуть змінювати такий порядок. Звертаємо Вашу увагу на те, що будь-яких інших змін, в тому числі до таких істотних умов Договору як предмет, ціна та строк дії договору, сторонами не вносилися.
Рішеня
29.04.2020 11:26
Замовник
Документи повідомлення
29.04.2020 11:26
-
29.04.2020 11:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
108 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2020 19:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
108 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2020 19:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності