Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» (лот 1, лот 2 та лот 3), протоколи засідань тендерного комітету від 10 лютого 2020 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договори поставки від 25 лютого 2020 року №24 (лот 1), №26 (лот 2) та №25 (лот 3), пояснення від 13 травня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 24 лютого 2020 року №3447-р/пк-пз, №3454-р/пк-пз та №3435р/пк-пз.
За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», якого визначено переможцем торгів (лот 1), (лот 2) та (лот 3), вимогам тендерної документації в частині ненадання:
- копій усіх сторінок паспорту керівника учасника (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (пункту 4 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації).
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» (лот 1, лот 2 та лот 3) як такі, що не відповідають умовам тендерної документації та уклав з ним договори поставки від 25 лютого 2020 року №24 (лот 1), №26 (лот 2) та №25 (лот 3).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.