Показати схожі тендери

Закупівля М"ясо (М"ясо яловиче охолоджене (м’якоть); печінка яловича охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-01-21-002572-a
План UA-P-2020-01-21-008828-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.02.2020 16:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
357 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
196.5 грн. (0,06 %)
Вартість подання пропозиції:
1 162.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.01.2020 15:48 до 06.02.2020 16:35
Завершено
Період уточнень
з 21.01.2020 15:48
до 27.01.2020 16:35
Завершено
Період оскарження
з 21.01.2020 15:48
до 02.02.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.02.2020 14:22
до 10.02.2020 15:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.02.2020 14:22
до 21.02.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.02.2020 15:46
до 25.02.2020 16:00
Період уточнень
з 21.01.2020 15:48 до 27.01.2020 16:35
Період оскарження
з 21.01.2020 15:48 до 02.02.2020 00:00
Період кваліфікації
з 07.02.2020 14:22 до 10.02.2020 15:46
Період кваліфікації
з 07.02.2020 14:22 до 10.02.2020 15:46
Основні параметри
М'ясо (М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть); печінка яловича охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
240 300 грн.
М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)
Назва предмета закупівлі
М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)
Очікувана вартість
240 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1201,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.02.2020 12:40
Закінчення аукціону
07.02.2020 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Олександра Довженка, 3-А
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Вінпродтрейд"
Пропозиція:
239 850 грн.
Учасник:
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"
Пропозиція:
202 500 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.02.2020 12:40
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
39 300 грн.
Печінка яловича охолоджена
Назва предмета закупівлі
Печінка яловича охолоджена
Очікувана вартість
39 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
196,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.02.2020 13:01
Закінчення аукціону
07.02.2020 13:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Печінка яловича охолоджена
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Олександра Довженка, 3-А
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Вінпродтрейд"
Пропозиція:
38 952 грн.
Учасник:
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"
Пропозиція:
38 880 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.02.2020 13:01
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
77 400 грн.
Тушка курчати-бройлера охолоджена
Назва предмета закупівлі
Тушка курчати-бройлера охолоджена
Очікувана вартість
77 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
387,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.02.2020 13:55
Закінчення аукціону
07.02.2020 14:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тушка курчати-бройлера охолоджена)
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
1 100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Олександра Довженка, 3-А
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Вінпродтрейд"
Пропозиція:
76 890 грн.
Учасник:
ФОП Ключников А.В.
Пропозиція:
77 220 грн.
Учасник:
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"
Пропозиція:
66 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.02.2020 13:55
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Шевиркіна
Електронна пошта
Телефон
+380975052368
Сайт:
http://dnz23.edu.vn.ua
Замовник
ЄДРПОУ
25496692
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
21007
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
М. ВІННИЦЯ
Адреса
ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А
Кваліфікація
Лот № 1 М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)
Період вимог/скарг з 07.02.2020 14:22 по 21.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.02.2020 15:38
-
Звіт про оцінку
07.02.2020 14:22
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Печінка яловича охолоджена
Період вимог/скарг з 07.02.2020 14:22 по 21.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.02.2020 15:42
-
Звіт про оцінку
07.02.2020 14:22
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Тушка курчати-бройлера охолоджена
Період вимог/скарг з 07.02.2020 14:22 по 21.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.02.2020 15:46
-
Звіт про оцінку
07.02.2020 14:23
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-01-21-002572-a-b1
Підписаний і діє
Номер
24
202 500 грн.
168 750 грн.
З ПДВ
Підписано
25.02.2020
Строк дії договору з
25.02.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 500 (кілограми)
М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)
Номенклатура
М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.02.2020 15:50
-
Підписаний договір
UA-2020-01-21-002572-a-b2
Підписаний і діє
Номер
26
38 880 грн.
32 400 грн.
З ПДВ
Підписано
25.02.2020
Строк дії договору з
25.02.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
600 (кілограми)
Печінка яловича охолоджена
Номенклатура
Печінка яловича охолоджена
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.02.2020 15:57
-
Підписаний договір
UA-2020-01-21-002572-a-b3
Підписаний і діє
Номер
25
66 000 грн.
55 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.02.2020
Строк дії договору з
25.02.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 100 (кілограми)
Тушка курчати-бройлера охолоджена)
Номенклатура
Тушка курчати-бройлера охолоджена)
Кількість
1 100
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.02.2020 16:00
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-05-08-000007
Дата створення проекту
08.05.2020 09:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2020 11:50
Дата публікації висновку про результати
18.05.2020 15:13
Дата завершення усунення порушень
02.06.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2020 №23 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.05.2020 №23 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2020-01-21-002572-a 21.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2020 00:00
Документи рішення
08.05.2020 11:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» (лот 1, лот 2 та лот 3), протоколи засідань тендерного комітету від 10 лютого 2020 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договори поставки від 25 лютого 2020 року №24 (лот 1), №26 (лот 2) та №25 (лот 3), пояснення від 13 травня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 24 лютого 2020 року №3447-р/пк-пз, №3454-р/пк-пз та №3435р/пк-пз. За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», якого визначено переможцем торгів (лот 1), (лот 2) та (лот 3), вимогам тендерної документації в частині ненадання: - копій усіх сторінок паспорту керівника учасника (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»); - копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (пункту 4 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» (лот 1, лот 2 та лот 3) як такі, що не відповідають умовам тендерної документації та уклав з ним договори поставки від 25 лютого 2020 року №24 (лот 1), №26 (лот 2) та №25 (лот 3).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.05.2020 00:00
Дата публікації
18.05.2020 15:13
Документи висновку
18.05.2020 15:13
-
Оскарження в суді
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» подано позов до Вінницького окружного адміністративного суду
Дата публікації
29.05.2020 15:42
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» не погоджується із висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, вважаємо його необґрунтованим, прийнятим з формальних підстав, в результаті невірного застосування нормативно-правових актів, що порушує права й законні інтереси Замовника. Окрім того, висновок підлягає скасуванню по причині невідповідності фактичним обставинам та покладанню обов’язку по вчиненню дій, щодо зобов`язання розірвати договір, не конкретизувавши правові норми та обставини які дозволяють їх застосування. Тому, відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено в суді.
Дата публікації
25.05.2020 11:16
Документи інформації про усунення порушення
25.05.2020 11:27
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (м'ясо яловиче охолоджене (м’якоть); печінка яловича охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-21-002572-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань: 1. Яким чином учасник ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 10 лютого 2020 року (лот 1, 2 та 3), обрано переможцем торгів, виконав вимоги: - пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації в частині завантаження файлів з копією усіх сторінок паспорту керівника учасника? - пункту 4 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт? 2. Чому не дотримано вимогу частини першої статті 32 Закону, в частині ненадання відповіді на вимогу про надання інформації по пропозиції переможця торгів, яка розміщена учасником закупівлі ТОВ «Вінпродтрейд» в електронній системі закупівель 17 лютого 2020 року? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
12.05.2020 14:47
Орган перевірки
16.05.2020 00:00
Документи повідомлення
12.05.2020 14:48
-
Відповідь
Відповідь на запитання
лист №112 від 13.05.2020 з додатками; лист №113 від 13.05.2020 з додатками; лист №114 від 13.05.2020 з додатками;
Рішеня
13.05.2020 14:45
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
357 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.02.2020 16:35
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380975052368
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
357 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.02.2020 16:35
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380975052368
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності