Показати схожі тендери

Закупівля Масло вершкове (без додавання рослинних жирів), жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/0,18 кг - 1/0,2 кг від ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-01-18-000267-c
План UA-P-2020-01-18-000748-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.03.2020 12:17
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.02.2020 11:57
Закінчення аукціону 03.02.2020 12:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 354 050 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 770.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.01.2020 23:03 до 03.02.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.01.2020 23:03
до 24.01.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.01.2020 23:03
до 30.01.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.02.2020 11:57
до 03.02.2020 12:18
Завершено
Період кваліфікації
з 03.02.2020 12:18
до 22.02.2020 20:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.02.2020 12:18
до 04.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.02.2020 20:35
до 05.03.2020 12:17
Період уточнень
з 18.01.2020 23:03 до 24.01.2020 00:00
Період оскарження
з 18.01.2020 23:03 до 30.01.2020 00:00
Період аукціону
з 03.02.2020 11:57 до 03.02.2020 12:18
Період кваліфікації
з 03.02.2020 12:18 до 22.02.2020 20:35
Період кваліфікації
з 03.02.2020 12:18 до 22.02.2020 20:35
Основні параметри
Масло вершкове (без додавання рослинних жирів), жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/0,18 кг - 1/0,2 кг
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
масло вершкове (без додавання рослинних жирів), жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/0,18 кг - 1/0,2 кг
Код ДК 021:2015
15530000-2 - Вершкове масло
Кількість
18 130
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
18.01.2020 23:00
-
18.01.2020 23:00
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тарасюк Інна Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+380671331746
Сайт:
http://jovtnvo.dnepredu.com
Замовник
ЄДРПОУ
02142282
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Поштовий індекс
50014
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська обл.
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
Пропозиція:
3 154 620 грн.
Учасник:
ТОВ Спарта 2015
Пропозиція:
2 871 792 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.02.2020 12:18 по 22.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Пропозицію учасника відхилено
Документи кваліфікації
11.02.2020 21:52
-
03.02.2020 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.02.2020 21:53 по 04.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
учасника визначено переможцем
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
22.02.2020 20:35
-
11.02.2020 21:53
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-01-18-000267-c-a1
Підписаний і діє
Номер
56-ПХ/вт
3 154 620 грн.
2 628 850 грн.
З ПДВ
Підписано
05.03.2020
Строк дії договору з
05.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
18 130 (кілограми)
масло вершкове (без додавання рослинних жирів), жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/0,18 кг - 1/0,2 кг
Номенклатура
масло вершкове (без додавання рослинних жирів), жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/0,18 кг - 1/0,2 кг
Кількість
18 130
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.03.2020 12:17
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-02-21-000021
Дата створення проекту
21.02.2020 13:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.03.2020 17:35
Дата публікації висновку про результати
23.03.2020 16:33
Дата завершення усунення порушень
07.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
07.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
16.03.2020 № 57 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.03.2020 № 57 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2020-01-18-000267-c 18.01.2020 Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.03.2020 00:00
Документи рішення
16.03.2020 17:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 березня 2020року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Замовника про закупівлю, річний план UA-P-2020-01-18-000748-b, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.01.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 03.02.2020, тендерні пропозиції «Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю» (далі - Переможець) та ТОВ «Спарта 2015», протокол (рішення) Замовника про відхилення пропозиції учасника від 10.02.2020, протокол (рішення) Замовника від 21.02.2020, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 22.02.2020, договір від 05.03.2020 № 56-ПХ/вт. Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу (рішення) Замовника від 21.02.2020 розгляд тендерної пропозиції учасника торгів «Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю» проведено з порушенням норми частини четвертої статті 28 Закону, а саме не оприлюднив протягом п’яти робочих днів з дня визначення наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Переможця. Крім того, на порушення частини четвертої статті 28 Закону, Замовник про можливість продовження строку розгляду тендерної пропозиції зазначив тільки 21.02.2020 у протоколі (рішенні) Замовника від 21.02.2020 року, при цьому у згаданому протоколі не містяться аргументовані причини продовження строку розгляду тендерної пропозиції цього учасника. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника торгів «Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю» відповідно до протоколу від 21.02.2020 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником, але на порушення вимог частини шостої статті 28 Закону не прийнято рішення про визнання цього учасника переможцем. Отже, розрахований ризик-системою індикатор ризику RISK1-4_1 (Замовник недотримав строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку) підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції Переможця торгів встановлено порушення частини четвертої та шостої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, визначення переможця, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.03.2020 00:00
Дата публікації
23.03.2020 16:33
Документи висновку
23.03.2020 16:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 354 050 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2020 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Контактний телефон:
+380671331746
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 354 050 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2020 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Контактний телефон:
+380671331746
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності