Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 березня 2020року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Замовника про закупівлю, річний план UA-P-2020-01-18-000748-b, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.01.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 03.02.2020, тендерні пропозиції «Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю» (далі - Переможець) та ТОВ «Спарта 2015», протокол (рішення) Замовника про відхилення пропозиції учасника від 10.02.2020, протокол (рішення) Замовника від 21.02.2020, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 22.02.2020, договір від 05.03.2020 № 56-ПХ/вт.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу (рішення) Замовника від 21.02.2020 розгляд тендерної пропозиції учасника торгів «Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю» проведено з порушенням норми частини четвертої статті 28 Закону, а саме не оприлюднив протягом п’яти робочих днів з дня визначення наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Переможця. Крім того, на порушення частини четвертої статті 28 Закону, Замовник про можливість продовження строку розгляду тендерної пропозиції зазначив тільки 21.02.2020 у протоколі (рішенні) Замовника від 21.02.2020 року, при цьому у згаданому протоколі не містяться аргументовані причини продовження строку розгляду тендерної пропозиції цього учасника.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника торгів «Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю» відповідно до протоколу від 21.02.2020 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником, але на порушення вимог частини шостої статті 28 Закону не прийнято рішення про визнання цього учасника переможцем.
Отже, розрахований ризик-системою індикатор ризику RISK1-4_1 (Замовник недотримав строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку) підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції Переможця торгів встановлено порушення частини четвертої та шостої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, визначення переможця, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.