Показати схожі тендери

Закупівля Газове паливо від Роменський коледж Державного вищого навчального закладу Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-01-10-001954-c
План UA-P-2019-12-12-005351-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.03.2020 16:18
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 31.01.2020 11:26
Закінчення аукціону 31.01.2020 12:05
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
900 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.01.2020 16:22 до 30.01.2020 08:00
Завершено
Період уточнень
з 10.01.2020 16:22
до 20.01.2020 08:00
Завершено
Період оскарження
з 10.01.2020 16:22
до 26.01.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.01.2020 11:26
до 31.01.2020 12:05
Завершено
Період кваліфікації
з 31.01.2020 12:05
до 04.02.2020 10:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.01.2020 12:05
до 15.02.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.02.2020 10:06
до 10.03.2020 16:18
Період уточнень
з 10.01.2020 16:22 до 20.01.2020 08:00
Період оскарження
з 10.01.2020 16:22 до 26.01.2020 00:00
Період аукціону
з 31.01.2020 11:26 до 31.01.2020 12:05
Період кваліфікації
з 31.01.2020 12:05 до 04.02.2020 10:06
Період кваліфікації
з 31.01.2020 12:05 до 04.02.2020 10:06
Основні параметри
Газове паливо
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Газ природний
Код ДК 021:2015
09120000-6 - Газове паливо
Кількість
140
Одиниця виміру
тисяча кубічних метрів
Адреса постачання
42009, Україна, Сумська область, Ромни, Горького, буд. 250
Дата постачання з
01.02.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
17.01.2020 16:48
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рось Ольга Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380544872016
Сайт:
http://rckneu.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00284032
Повна назва
Роменський коледж Державного вищого навчального закладу Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Поштовий індекс
42009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Ромни
Адреса
Горького 250
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ"
Пропозиція:
714 000 грн.
Учасник:
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Пропозиція:
675 360 грн.
Учасник:
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
Пропозиція:
674 800 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
Пропозиція:
667 100 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ"
Пропозиція:
567 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.01.2020 12:05 по 15.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.02.2020 17:01
-
Пропозиція, що перемогла
31.01.2020 12:05
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-01-10-001954-c-c1
Підписаний і діє
Номер
41DB407-345-20
567 000 грн.
472 500 грн.
З ПДВ
Підписано
06.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
140 (тисяча кубічних метрів)
Газ природний
Номенклатура
Газ природний
Кількість
140
Одиниця виміру
тисяча кубічних метрів
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.03.2020 16:17
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-03-000002
Дата створення проекту
03.11.2020 08:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.11.2020 12:11
Дата публікації висновку про результати
20.11.2020 12:20
Дата завершення усунення порушень
05.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
25.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 05) 426-87-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Сумська
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.11.2020 № 40 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 02.11.2020 №40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-01-10-001954-c 10.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.11.2020 00:00
Документи рішення
03.11.2020 12:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Роменського фахового коледжу Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету Замовника від 12.12.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СУМИГАЗ ЗБУТ» (далі - ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ»), протокол засідання тендерного комітету від 03.02.2020 № 3, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – колегія АМКУ) від 03.03.2020 № 4056-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2020, договір від 06.03.2020 № 41DВ407-345-20, додаткові угоди від 20.03.2020 № 1, від 27.03.2020 № 2, від 30.04.2020 № 3, від 30.09.2020 № 4, від 20.10.2020 № 5, від 23.10.2020 № 6, від 04.11.2020 № 7, від 13.11.2020 № 8, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 06.11.2020 та від 13.11.2020 року. Моніторинг закупівлі щодо тих обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019) в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: пункт 1 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу, що замовник вправі витребувати під час проведення кваліфікації учасників документи, що підтверджують кваліфікацію учасника у письмовій формі, при цьому документи повинні бути надані на вимогу замовника протягом строку, що становить 2 робочі дні або більший термін, залежно від строку, який залишився у замовника для здійснення розгляду пропозицій для проведення кваліфікації, що не передбачено Законом (в редакції від 01.12.2019) та суперечить вимогам абзацу четвертого частини п’ятої статті 28 Закону (в редакції від 01.12.2019), яким визначено, що замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції; пункт 11.11 проекту договору передбачає, що відповідно до статті 631 Цивільного кодексу України сторони встановлюють, що умови цього договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання, у той час як застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим, оскільки необхідно враховувати, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважати при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом (в редакції від 01.12.2019), а також ураховувати особливості, визначені Законом (в редакції від 01.12.2019), під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю. Крім того, Замовник у пункті 4 розділу 5 тендерної документації посилається на нормативні документи, які втратили чинність (Указ Президента від 16 вересня 2015 р. №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 вересня 2015 р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», який втратив чинність 17 травня 2017 р.), що є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). Також встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель опублікував перелік змін, що вносились до тендерної документації, на четвертий день після оприлюднення нової редакції тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами моніторингу установлено, що Замовник у додатку 4 до тендерної документації визначив, що у разі виявлення протягом поставки товару недоліків (дефектів) - Замовник повідомляє про це Постачальника, який зобов’язаний за свій рахунок усунути недоліки у строки та в порядку, визначені в акті про їх усунення (надати довідку у довільній формі у складі тендерної пропозиції). При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» відсутня вищезазначена довідка у довільній формі, що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.12.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 06.03.2020 № 41DВ407-345-20 (далі - Договір) на суму 567 000,00 гривень. Крім того, установлено, що пункт 11.12 Договору містить можливість застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України, що не передбачено для договорів, які укладаються за результатами відкритих торгів. Моніторингом установлено, що Замовник посилаючись до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019) вносив зміни до істотних умов Договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару, зокрема додатковою угодою від 27.03.2020 № 2 ціну газу за 1000 куб.м збільшено з 4064,9012 до 4471,3913 грн з ПДВ з 01.03.2020; додатковою угодою від 30.04.2020 № 3 ціну газу за 1000 куб.м збільшено з 4471,3913 до 4918,53043 грн з ПДВ; додатковою угодою від 23.10.2020 № 6 ціну газу за 1000 куб.м збільшено з 5410,35 до 5951,38 грн з ПДВ; додатковою угодою від 04.11.2020 № 7 ціну газу за 1000 куб.м збільшено з 5951,38 до 6546,5180 грн з ПДВ з 10.10.2020; додатковою угодою від 13.11.2020 № 8 ціну газу за 1000 куб.м збільшено з 6546,5180 до 7201,16 грн з ПДВ з 01.11.2020 року. Відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Відповідно до документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, при внесенні додатковою угодою від 27.03.2020 № 2 змін до істотних умов Договору Замовник керувався листом державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх ринків» (далі – ДП «Держзовнішінформ») від 17.03.2020 № 232/29, в якому міститься інформація про відпускний рівень цін на природний газ за березень 2020 року, що не відображає коливання ціни природного газу на ринку в період з 06.03.2020 (дата укладення Договору) по 27.03.2020 (дата внесення змін до Договору). При внесенні змін до істотних умов Договору додатковою угодою від 30.04.2020 № 3 Замовник керувався листом ДП «Держзовнішінформ» від 06.04.2020 № 232/33, у якому міститься інформація про відпускний рівень цін на природний газ за квітень 2020 року, що не відображає коливання ціни природного газу на ринку в період з 27.03.2020 (дата внесення останніх змін до Договору) по 30.04.2020 року. При внесенні змін до істотних умов Договору додатковою угодою від 23.10.2020 № 6 Замовник керувався листом Сумської торгово-промислової палати від 12.10.2020 № ЦД-105, в якому міститься інформація про вартість природного газу за вересень-жовтень 2020 року, що не відображає коливання ціни природного газу на ринку в період з 20.10.2020 (дата внесення останніх змін до Договору) по 23.10.2020 року. При внесенні змін до істотних умов Договору додатковою угодою від 04.11.2020 № 7 Замовник керувався листом Сумської торгово-промислової палати від 26.10.2020 № ЦД-122, в якому міститься інформація про вартість природного газу за жовтень 2020 року, що не відображає коливання ціни природного газу на ринку в період з 23.10.2020 (дата внесення останніх змін до Договору) по 04.11.2020 року. При внесенні змін до істотних умов Договору додатковою угодою від 13.11.2020 № 8 Замовник керувався листом ДП «Держзовнішінформ» від 06.11.2020 № 122/199, в якому міститься інформація про середньозважені ціни на природний газ за результатами електронних біржових торгів на ТБ «Українська енергетична біржа», а також їх коливання за жовтень-листопад 2020 року, що не відображає коливання ціни природного газу на ринку в період з 04.11.2020 (дата внесення останніх змін до Договору) по 13.11.2020 року. Отже, Замовник безпідставно додатковими угодами від 27.03.2020 № 2, від 30.04.2020 № 3, від 23.10.2020 № 6, від 04.11.2020 № 7 та від 13.11.2020 № 8 вносив зміни до істотних умов Договору, якими збільшував ціну газу за 1000 куб.м, чим порушив вимоги пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник при внесенні змін до Договору додатковою угодою від 20.03.2020 № 1 оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору 27.03.2020 (на 7-й день з дня внесення змін), чим порушив вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). Крім того, у формах повідомлень про внесення змін до договору Замовник не відобразив інформацію про суму договору після внесення змін та кількість товару після внесення змін, чим порушив вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі - наказ № 490).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 01.12.2019) та внесення змін до неї установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22, абзацу четвертого частини п’ятої статті 28, абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.01.2019 року). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Крім того, установлено, що договір містить можливість застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України, що не передбачено для договорів, які укладаються за результатами відкритих торгів.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.11.2020 00:00
Дата публікації
20.11.2020 12:20
Документи висновку
20.11.2020 12:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Напрвлено листа до ТОВ "СУМИГАЗЗБУД" про розірвання договору.
Дата публікації
26.11.2020 14:23
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі газового палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-10-001954-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (документів). Просимо надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «СУМИГАЗ ЗБУТ» від 06.03.2020 № 41DВ407-345-20 (додаткові угоди від 20.03.2020 № 1, від 27.03.2020 № 2, від 30.04.2020 № 3, від 30.09.2020 № 3, від 20.10.2020 № 5, від 23.10.2020 № 6) щодо збільшення ціни газу за 1000 куб.метрів. Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
04.11.2020 13:22
Орган перевірки
10.11.2020 00:00
Документи повідомлення
04.11.2020 13:23
-
Відповідь
Інформація щодо підстав укладання додаткових угод до Договору від 06.03.2020 № 41ДВ407-345-20
Щодо внесення змін до договору від 06.03.2020 №41ДВ407-345-20, а саме укладення додаткових угод від 20.03.2020 № 1, від 27.03.2020 № 2, від 30.04.2020 № 3, від 30.09.2020 № 3, від 20.10.2020 № 5, від 23.10.2020 № 6, повідомляємо, що ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» надано листи від 05.12.2019 ДП «Держзовнішінформ» про відпускний рівень цін на природний газ для установ i організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів на території України та Довідки Сумської торгово-промислової палати про вартість природного газу, за 1000 куб. м. (додаються).
Рішеня
06.11.2020 16:31
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі газового палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-10-001954-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів із такого питання. Чи надавав переможець торгів – ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» особисто або поштою відповідно до вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації довідку, видану уповноваженим державним органом щодо відсутності (наявності) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)? Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснень) долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
11.11.2020 14:29
Орган перевірки
17.11.2020 00:00
Документи повідомлення
11.11.2020 14:30
-
Відповідь
Пояснення на запит від 11.11.20
На Ваш запит повідомляємо, що переможець торгів – ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» надавав довідку видану уповноваженим державним органом щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Довідка додається.
Рішеня
13.11.2020 11:30
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2020 08:00
Замовник:
Роменський коледж Державного вищого навчального закладу Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Контактний телефон:
380544872016
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2020 08:00
Замовник:
Роменський коледж Державного вищого навчального закладу Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Контактний телефон:
380544872016
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності