Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2020-01-02-000412-c
План UA-P-2020-01-02-001649-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.01.2020 11:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 015 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.01.2020 12:35
до 08.01.2020 00:00
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Підстава для використання переговорної процедури
negotiation_2020_04_19.noCompetition
Обгрунтування використання переговорної процедури
Згідно ЗУ 922-VIII Стаття 35. Умови застосування переговорної процедури закупівлі 2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; Згідно ч. 1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Реєстр розміщений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/). Згідно з пунктом 93 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. № 2019-VIII (далі Закону - № 2019), універсальна послуга — постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України. У Законі № 2019 стаття 63 регулює питання надання універсальних послуг. Універсальні послуги постачальники таких послуг надають виключно побутовим та малим непобутовим споживачам. Отже, ті замовники, які є такими споживачів, на закупівлю електричної енергії проводять переговорну процедуру з постачальником універсальних послуг, оскільки в межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Також згідно пп.18 п.2 Розділу 2 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України від 23.11.2018 р. №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», яким вносяться зміни у Закон України "Про ринок електричної енергії", а саме: 18) у Законі України «Про ринок електричної енергії" у розділі XVII "Прикінцеві та перехідні положення»:у пункті 13: після абзацу десятого доповнити новим абзацом такого змісту: «Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов'язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону». Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2019 року. В реєстрі компаній котрим надано право бути Постачальником універсальних послуг в Чернівецькі області є виключно: ТОВ "Чернівецька обласна енергопостачальна компанія" код ЄДРПОУ 42102122
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
59440, Україна, Чернівецька область, c.Юрківці, Центральна 36
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
02.01.2020 12:35
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Проданюк
Електронна пошта
Телефон
+380993056626
Замовник
ЄДРПОУ
04418653
Повна назва
ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
59440
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Заставнівський район село Юрківці
Адреса
вул. Центральна, 36
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.01.2020 12:35 по 08.01.2020 0:00
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-01-02-000412-c-c1
Підписаний і діє
Номер
1-17/01/19
1 015 000 грн.
845 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
17.01.2020
Строк дії договору з
17.01.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (лот)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2020 р.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-20-000031
Дата створення проекту
20.01.2020 12:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.01.2020 15:00
Дата публікації висновку про результати
30.01.2020 16:15
Дата завершення усунення порушень
14.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.01.2020 № 3 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 січня 2020 року № 3 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 25. UA-2020-01-02-000412-c від 02.01.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.01.2020 00:00
Документи рішення
20.01.2020 15:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності застосування переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Юрковецької сільської ради Заставнівського району Чернівецької області (далі – Замовник); рішення уповноваженої особи від 02.01.2020 №1; протокол переговорів від 02.01.2020; повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2020; договір про закупівлю від 17.01.2020 №1-17/01/19; відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 27 січня 2020 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником обрано та застосовано переговорну процедуру закупівлі електричної енергії на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Проте, Замовником не враховано норми частини першої статті 3 та пункту 1 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії», та роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом у сфері закупівель, від 13.12.2018 № 3304-04-54502-07 щодо конкурентного ринку електричної енергії. Відповідно до Ліцензійного реєстру Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, розміщеного на сайті http//www.nerc.gov.ua/?id=16075, видано ліцензії на право постачання електричної енергії споживачам на території України 651 суб’єкту господарювання. Таким чином, Замовником проведено переговорну процедуру закупівель без настання умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону. Отже, на порушення вимог частини другої статті 35 Закону, Замовником неправомірно обрано та застосовано переговорну процедуру закупівлі електричної енергії. Крім того, в ході моніторингу встановлено, що Замовник надав відповідь на запит на 5-ий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, чим не дотримав вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, укладення додаткової угоди, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
30.01.2020 00:00
Дата публікації
30.01.2020 16:15
Документи висновку
30.01.2020 16:15
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-02-000412-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання: Чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону (відсутність конкуренції на відповідному ринку), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Рішеня
20.01.2020 16:22
Орган перевірки
24.01.2020 00:00
Документи повідомлення
20.01.2020 16:24
-
Відповідь
відповідь
В відповідь на запит Держаудитслужби, щодо щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону (відсутність конкуренції на відповідному ринку), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії. Повідомляємо наступне: 1. В 2020 році, при закупівлі електричної енергії на суму понад 200 000 грн. закон дозволяє застосовувати дві процедури здійснення закупівлі. Перша: відкриті торги, друга: скорочена переговорна процедура. Відкриті торги проводяться на загальних умовах. А переговорна процедура, як виняток, може застосовуватись виключно до кінця 2020 року. Обґрунтування: згідно пп.18 п.2 Розділу 2 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України від 23.11.2018 р. №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», яким вносяться зміни у Закон України "Про ринок електричної енергії", а саме: 18) у Законі України «Про ринок електричної енергії" у розділі XVII "Прикінцеві та перехідні положення»:у пункті 13: після абзацу десятого доповнити новим абзацом такого змісту: «Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов'язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону». Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року. ("Цитата: имчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України "Про ринок електричної енергії" для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону".) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2628-19 ЗУ 922-VIII дозволяє проводити переговорну процедуру: Стаття 35. Умови застосування переговорної процедури закупівлі 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; обґрунтування застосування переговорної процедури. Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. ТОВ «ЧОЕК» єдині в Чернівецькі області котрі мають ліцензію на провадження діяльності як Постачальник універсальних послуг, ліцензія на сайті НКРЕ http://www.nerc.gov.ua/ Щодо економічного обґрунтування закупівлі саме у постачальника універсальних послуг (ПУП): Держава встановлює тариф на продаж ел. енергії ПУПом включаючи всі витрати 2,8874 грн. за кВт http://ek.cv.ua/taryfy/-tov-chern-vecka-oblasna-energopostachalna-kompan-ya-nformu-pro-c-ni-na-un-versaln-poslugi-na-kvartal-2020-roku-z-01-s-chnya-po-31-bereznya-/ Вартість ел. Енергії на вільному ринку: Вартість самого товару ел.енергія на державному ринку де всі її купують в середньому 1,5665 грн. без ПДВ, з ПДВ 1,8798 грн. за кВт. https://www.oree.com.ua/?fbclid=IwAR09rGxt8DWyDFPyMx5lRKU9e0fTtdhQqArGefsuC7R3jsHKq-Y8pRVIcRk Вартість розподілу: 0,94 грн./кВт з ПДВ. Собівартість ел.енергії без маржи постачальників: 2,8198 грн за 1 кВт. Навіть якщо припустити що підприємці хочуть заробити 3%, то вартість складе понад 2,9 грн. за кВт ел.енергії. Всі менші тарифи є демпінгом, і ціною котра буде підніматися. Відповідно економічно закупівля у ПУП є ефективніша ніж на вільному ринку в 2020 році. От короткий список замовників котрі купують у ПУП: МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (котре надає роз?яснення) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-20-003590-b Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-21-001397-c Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-29-000464-b і багато інших.
Рішеня
27.01.2020 08:00
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 015 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380993056626
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 015 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380993056626
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності