Показати схожі тендери

Закупівля Газове паливо (природний газ). від Комунальний заклад вищої освіти "Житомирський базовий фармацевтичний коледж" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-12-28-000503-a
План UA-P-2019-12-28-001367-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.03.2020 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 068 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 682 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.12.2019 17:05 до 17.01.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.12.2019 17:05
до 07.01.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.12.2019 17:05
до 13.01.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.01.2020 13:00
до 26.02.2020 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.01.2020 13:00
до 08.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.02.2020 16:32
до 26.03.2020 11:27
Період уточнень
з 28.12.2019 17:05 до 07.01.2020 00:00
Період оскарження
з 28.12.2019 17:05 до 13.01.2020 00:00
Період кваліфікації
з 17.01.2020 13:00 до 26.02.2020 16:32
Період кваліфікації
з 17.01.2020 13:00 до 26.02.2020 16:32
Основні параметри
Газове паливо (природний газ).
Форма тендерної (цінової) пропозиціїю (Додаток 1), технічна специфікація предмету закупівлі (Додаток 2), відомості про учасника (Додаток 3), проект договору (Додаток 4) містяться у вигляді додатків, а також містяться у документації тендерних торгів.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 068 200 грн.
Газове паливо
Назва предмета закупівлі
Газове паливо
Примітки
(природний газ)
Очікувана вартість
1 068 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10682,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.01.2020 12:33
Закінчення аукціону
17.01.2020 13:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Газове паливо (природний газ).
Код ДК 021:2015
09120000-6 - Газове паливо
Кількість
109 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська буд. 99
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника у розмірі 100% місячної вартості за поставлений газ до 15 числа місяця наступного за місяцем поставки природного газу згідно рахунку та відповідного акту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ"
Пропозиція:
714 795.84 грн.
Учасник:
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Пропозиція:
604 950 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ"
Пропозиція:
715 040 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.01.2020 12:33
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярослав Валерійович Швалюк
Електронна пошта
Телефон
0958795222, 0981757068
Замовник
ЄДРПОУ
02011261
Повна назва
Комунальний заклад вищої освіти "Житомирський базовий фармацевтичний коледж" Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
10005
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вулиця Чуднівська 99, Житомир, Житомирська область, Україна, 10005
Кваліфікація
Лот № 1 Газове паливо
Період вимог/скарг з 17.01.2020 13:00 по 03.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не соответствует требованиям закупочной документации
Зміст
при детальній перевірці пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ», який надав найнижчу цінову пропозицію встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації, так як у складі пропозиції не надано документи, або документи що надано документи не відповідають умовам, що вимагалися в абзаці другому пункту 1.2. Розділу 3; пункті 5.3.3., Розділу 3; пункті 2.4. Розділу 5 тендерної документації, а саме: 1) Подана Учасником «Цінова пропозиція», «Оновлена цінова пропозиція» не місять вихідного номеру та дати складання документу чим порушено вимоги Розділу 3 тендерної документації, а саме абзац другий пункту 1.2. – «Всі документи, які учасник подає для підтвердження відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам та відсутності підстав для відмови в участі у торгах повинні містити підпис уповноваженої особи, крім оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Документи, що складаються безпосередньо учасником та необхідність у складенні яких випливає зі змісту підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації (форми довідок, листів, тощо), повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника за його наявності, мати вихідний номер, містити прізвище і ініціали та посаду або правовий статус (у випадку підписання довіреною особою, яка не входить до штату учасника і не займає посади) уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції особи учасника, дату складення документу.» 2) Подана Учасником «Довідка аналогічного договору» не відповідає вимогам пункту 5.3.3., Розділу 3 тендерної документації – «5.3.3. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, його ціни (загальної вартості договору), строку дії цього договору; місця постачання товару, обсягу постачання товару, назви замовника (споживача) за цим договором, його коду згідно з ЄДРПОУ, адреси цього замовника (споживача), П.І.Б. (без скорочень) і номеру телефону контактної особи цього замовника/споживача та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію, зазначеного ним у довідці виконаного аналогічного договору та оригінал листа-відгуку від замовника/споживача про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення, ціни договору, строку дії договору, і посади, П.І.Б. (без скорочень) та номеру телефону контактної особи замовника/споживача.» – оскільки Учасником в наданій довідці про виконання аналогіних договорів не вказано ЄДРПОУ Замовника; ПІБ контактної особи має бути без скорочень, проте довідка містить лише прізвище та ініціали контактної особи; не вказано інформацію про виконання запропонованого договору. Окрім того Учасником в довідці вказано номер Договору П0202, а надано Договір № П0202/2018 та відгуки від Замовника саме на договір № П0202/2018 дана невідповідність не підтверджує наявність взаємовідносин. 3) Учасником порушено вимоги Розділу 5 тендерної документації, а саме пункту 2.4.– «2.4. З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на газ природний. На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на газ природний, учасник закупівлі зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку виданої виключно з Торгово-промислової палати України «про ціну товару на внутрішньому ринку України», з зазначеною інформацією про ціну природного газу «за умови оплати протягом або після періоду (календарний місяць) поставки газу» в місяці, в якому припадає подача тендерної пропозиції. При формуванні своєї цінової пропозиції, а також під час участі в аукціоні Учасник повинен дотримуватися вищезазначеного документа, про що надає гарантійний лист. Тобто, ціна учасника за результатом аукціону має бути не нижчою від десяти відсотків від ціни зазначеної в довідці ТТП України. Якщо ж ціна не буде відповідати вищезазначеній вимозі, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена.» Враховуючи вищевикладене ціна тендерної пропозиції має становити +- 10% від Довідки Торгово-промислової палати України від ціни Нафтогазу «про ціну товару на внутрішньому ринку України», з зазначеною інформацією про ціну природного газу «за умови оплати протягом або після періоду (календарний місяць) поставки газу» в місяці, в якому припадає подача тендерної пропозиції , а не Української енергетичної біржи (УЕБ). Посилання на УЕБ є некоректним, оскільки, відображають стан ринку на певну дату, а саме як зазначено в довідці наданій Учасником ціна визначена УЕБ на дату 14.01.2010 року становить 5751, 37 грн. з ПДВ. Крім того, на УЕБ припадає усього близько 5% торгів по газу від загального обсягу споживання по Україні. Замовником в пункті 2.4. Розділу 5 тендерної документації визначено вимогу про ціну природного газу «за умови оплати протягом або після періоду (календарний місяць) поставки газу», що відображено та довідці від ТПП наданій Учасником (ціна на січень – 7 286,40). Запропонована Учасником ціна становить 5 550,00 грн. за тис. м. куб., що не відповідає встановленій Замовником вимозі . Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, при цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівель визначено статтею 18 Закону. Відповідно до абзацу першого частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, у тому числі до проекту договору про закупівлю, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації - жодних документів стосовно обґрунтування не погодження з вимогами тендерної документації або пропозицій стосовно внесення змін до тендерної документації у встановлені законодавством строки Учасником не надано. При цьому, оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, дана позиція також викладена в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. № 3302-06/42560-06. Враховуючи вищевикладене секретар тендерного комітету запропонував відхилити пропозицію Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи кваліфікації
23.01.2020 16:54
-
17.01.2020 13:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.01.2020 16:54 по 03.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.01.2020 16:55
-
23.01.2020 16:54
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 26.02.2020 16:28 по 08.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.02.2020 16:32
-
26.02.2020 16:28
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2019-12-28-000503-a-a2
Підписаний і діє
Номер
26-7174/20
604 950 грн.
504 125 грн.
З ПДВ
Підписано
26.03.2020
Строк дії договору з
26.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
109 000 (метри кубічні)
Газове паливо (природний газ).
Номенклатура
Газове паливо (природний газ).
Кількість
109 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.03.2020 11:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 068 200 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2020 00:00
Замовник:
Комунальний заклад вищої освіти "Житомирський базовий фармацевтичний коледж" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
0958795222, 0981757068
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 068 200 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2020 00:00
Замовник:
Комунальний заклад вищої освіти "Житомирський базовий фармацевтичний коледж" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
0958795222, 0981757068
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності