Підстава для використання переговорної процедури
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обгрунтування використання переговорної процедури
На виконання Постанови НКРЕ від 08.08.2013 № 1070 «Щодо забезпечення функціонування кол-центрів суб’єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом», наказом № 647-од від 12.09.2013 “Про організаційні заходи зі створення кол-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго» було організовано створення та функціонування Call-центру ПАТ «Запоріжжяобленерго». На підставі існуючих на той час технічних можливостей виконано зазначене підключення до телекомунікаційної мережі ПАТ «Укртелеком» у м. Запоріжжя по бул. Гвардійському, 114 де розміщене телекомунікаційне обладнання ПАТ «Запоріжжяобленерго» та виконаний ряд організаційно-технічних заходів з прокладання волоконно-оптичної лінії зв’язку та розміщення телекомунікаційного обладнання згідно технічних умов № С-249 від 15.12.2003. З цього приводу у 2013 році між ПАТ “Запоріжжяобленерго” та ПАТ “Укртелеком” був укладений договір на отримання послуги фіксованого безкоштовного номеру 0-800-504-502 по всій Запорізькій області та організації багатоканального зв’язку із загальною телекомунікаційною мережею. Згідно з Переліком діючих дозволів на використання номерного ресурсу, розміщеним на веб-порталі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, згідно із дозволом на використання номерного ресурсу серія НР №007986 від 27.05.2015 код оператора 50 глобальної телекомунікаційної послуги 800 (номер телефону, за яким Call--центр надає інформаційно-довідкові послуги, а саме 0-800-504-502, входить до цього діапазону) на території України виділено ПАТ «Укртелеком». На сьогоднішній день Постановою НКРЕКП “Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами” від 12.06.2018 №373 також передбачена необхідність діяльності кол-центру оператора систем розподілу (ПАТ “Запоріжжяобленерго”). Кол-центр за номером 0-800-504-502 надавав та на сьогоднішній день надає абонентам (споживачам) інформацію, консультації, приймає інформацію щодо показань приладів обліку, про технологічні порушення (перерви в електропостачанні, незадовільна якість електричної енергії тощо), звернення, скарги. Інформація про засоби зв'язку з кол-центром розміщена на офіційному сайті ПАТ “Запоріжжяобленерго”, у куточках споживачів по 23 районам електричних мереж, а також на платіжних документах, які надаються споживачам. Зміна оператора телекомунікаційних послуг призведе до зміни номерного ресурсу. Подальше користування послугами раніше обраного оператора (ПАТ “Укртелеком”) без переходу на іншого оператору послуг зв'язку дозволить уникнути таких ризиків як: • додаткові витрати на послуги з налагодження обладнання зв’язку; • додаткові витрати на поширення нового єдиного телефонного номеру кол-центру; • несумісність послуг, що надаються іншими операторами (незабезпечення сумісності різних протоколів та інтерфейсів каналів зв’язку і як наслідок можлива заміна обладнання); • порушення безперервності зв’язку, що стане причиною призупинення роботи кол-центрів та додаткових питань чи претензій з боку Регулятора (Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) щодо незабезпечення мінімальної якості обслуговування споживачів; • обмеження доступу підприємств, установ, організацій та громадян України до роз'яснень, консультацій в період розділення (реформування) ринку електричної енергії. Отже, з метою подальшого забезпечення безперервної роботи кол-центру, недопущення настання вказаних вище наслідків, доцільним є подальше використання єдиного телефонного номеру (0-800-504-502), що можливе лише у разі надання послуг ПАТ “Укртелеком”.