Показати схожі тендери

Закупівля Газове паливо (Природний газ) від Управління освіти Хмільницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-12-18-002635-c
План UA-P-2019-12-18-004392-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.03.2020 08:59
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.03.2020 14:40
Закінчення аукціону 02.03.2020 15:07
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 488 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 440 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.12.2019 17:57 до 17.01.2020 18:30
Завершено
Період уточнень
з 18.12.2019 17:57
до 07.01.2020 18:30
Завершено
Період оскарження
з 18.12.2019 17:57
до 13.01.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 17.01.2020 18:34
до 01.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.03.2020 14:40
до 02.03.2020 15:07
Завершено
Період кваліфікації
з 02.03.2020 15:07
до 03.03.2020 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.03.2020 15:07
до 14.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.03.2020 15:41
до 17.03.2020 08:59
Період уточнень
з 18.12.2019 17:57 до 07.01.2020 18:30
Період оскарження
з 18.12.2019 17:57 до 13.01.2020 00:00
Період аукціону
з 02.03.2020 14:40 до 02.03.2020 15:07
Період кваліфікації
з 17.01.2020 18:34 до 01.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 02.03.2020 15:07 до 03.03.2020 15:41
Період кваліфікації
з 02.03.2020 15:07 до 03.03.2020 15:41
Основні параметри
Газове паливо (Природний газ)
Gas guel (natural gas)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
134 640
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Природний газ
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Gas guel (natural gas)
Код ДК 021:2015
09120000-6 - Газове паливо
Кількість
440 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.02.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
18.12.2019 18:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Заплитнюк
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zaplytniuk Andrii
Електронна пошта
Телефон
+380974513286
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://khmuo.mkhedu.vn.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Липень Ірина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Липень Ірина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
+380971517538
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
04544464
Назва (англійською мовою)
Department for Education of Khmilnyk City Counsil of Vinnytsia Oblast
Повна назва
Управління освіти Хмільницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department for Education of Khmilnyk City Counsil of Vinnytsia Oblast
Поштовий індекс
22000
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Хмільник
Адреса
вул. ШЕВЧЕНКА, 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Пропозиція:
2 191 200 грн.
Учасник:
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
Пропозиція:
1 584 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
Пропозиція:
1 583 900 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" : [email protected]
1 583 900 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
17.01.2020 18:35
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
17.01.2020 18:35
Витяг з ЄДР
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" : [email protected]
2 191 200 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
17.01.2020 18:36
Витяг з ЄДР
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" : [email protected]
1 584 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
17.01.2020 18:36
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи прекваліфікації
24.02.2020 15:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.03.2020 15:07 по 14.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.03.2020 15:41
-
02.03.2020 15:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-12-18-002635-c-a1
Підписаний і діє
Номер
114104F4CWFB030/102
1 583 900 грн.
1 319 916.67 грн.
З ПДВ
Підписано
16.03.2020
Строк дії договору з
16.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
440 000 (метри кубічні)
Природний газ
Номенклатура
Природний газ
Кількість
440 000
Одиниця виміру
метр кубічний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.03.2020 08:59
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-06-02-000015
Дата створення проекту
02.06.2020 13:07
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2020 15:56
Дата публікації висновку про результати
19.06.2020 15:42
Дата завершення усунення порушень
04.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2020 №30 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02.06.2020 №30 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2019-12-18-002635-с 18.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2020 00:00
Документи рішення
02.06.2020 15:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік управління освіти Хмільницької міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Вінницягаз збут», ТОВ «Екотехноівест», ТОВ «Укр газ ресурс», ТОВ «Благогаз збут», повідомлення про намір укласти договір, договір на постачання природного газу від 16 березня 2020 року №114104F4CWFB030/102, додаткові угоди від 27 березня 2020 року №1, від 21 квітня 2020 року №2, повідомлення про внесення змін до договору та пояснення від 05 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 14 лютого 2020 року №2901-р/пк-пз та від 14 лютого 2020 року №2923-р/пк-пз. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 27 березня 2020 року №1 та від 21 квітня 2020 року №2 - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення норм пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення норм пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.06.2020 00:00
Дата публікації
19.06.2020 15:42
Документи висновку
19.06.2020 15:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Лист щодо неможливості усунення порушень та протокол засідання тендерного комітету управління освіти Хмільницької міської ради №123 від 26 червня 2020 року
Дата публікації
26.06.2020 15:17
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-18-002635-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. З яких підстав укладено додаткові угоди від 27 березня 2020 року №1, від 21 квітня 2020 року №2, якими збільшено ціну на природний газ та зазначте обґрунтовані та документально підтверджені підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку? 2. Чому в повідомленнях про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору після внесення змін та кількості товарів після внесення змін? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.06.2020 17:29
Орган перевірки
09.06.2020 00:00
Документи повідомлення
03.06.2020 17:30
-
Відповідь
Відповідь на запит
Пояснення у вкладенні
Рішеня
05.06.2020 16:13
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 488 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2020 18:30
Замовник:
Управління освіти Хмільницької міської ради
Контактний телефон:
+380974513286
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 488 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2020 18:30
Замовник:
Управління освіти Хмільницької міської ради
Контактний телефон:
+380974513286
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності