Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» від Рівненський окружний адміністративний суд.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-11-22-001991-c
План UA-P-2019-11-22-003117-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.12.2019 16:19
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.12.2019 13:59
Закінчення аукціону 13.12.2019 14:50
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
44 804 052 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
224 020.26 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.11.2019 16:50 до 13.12.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.11.2019 16:50
до 03.12.2019 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.11.2019 16:50
до 09.12.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.12.2019 13:59
до 13.12.2019 14:50
Завершено
Період кваліфікації
з 13.12.2019 14:50
до 16.12.2019 22:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.12.2019 14:50
до 27.12.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.12.2019 22:25
до 27.12.2019 16:19
Період уточнень
з 22.11.2019 16:50 до 03.12.2019 00:00
Період оскарження
з 22.11.2019 16:50 до 09.12.2019 00:00
Період аукціону
з 13.12.2019 13:59 до 13.12.2019 14:50
Період кваліфікації
з 13.12.2019 14:50 до 16.12.2019 22:25
Період кваліфікації
з 13.12.2019 14:50 до 16.12.2019 22:25
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
224 020
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87»
Код ДК 021:2015
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. 16 Липня, 87
Дата постачання по
25.04.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи – на підставі актів форм «КБ-2в» та «КБ-3» згідно визначених проектно-кошторисною документацією обсягів і об’ємів робіт, але не більше, як 95% їх загальної вартості за договірною ціною.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта (черги будівництва) в експлуатацію.
Документи закупівлі
-
05.12.2019 16:57
-
Тендерна документація
05.12.2019 16:44
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
29.11.2019 16:00
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кіба Юлія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380362634139
Факс
226-04-98
Сайт:
http://adm.rv.court.gov.ua/sud1770/
Замовник
ЄДРПОУ
34847329
Повна назва
Рівненський окружний адміністративний суд
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
16 липня, 87
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
Пропозиція:
43 989 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд"
Пропозиція:
38 898 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Компанія Барбакан"
Пропозиція:
37 000 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"
Пропозиція:
34 820 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
34 810 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"
Пропозиція:
34 800 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП"
Пропозиція:
34 799 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.12.2019 14:50 по 27.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
16.12.2019 21:46
-
documentType.award.awardNotice
13.12.2019 14:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.12.2019 21:51 по 27.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
16.12.2019 21:58
-
documentType.award.awardNotice
16.12.2019 21:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.12.2019 21:58 по 27.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
16.12.2019 22:04
-
documentType.award.awardNotice
16.12.2019 21:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.12.2019 22:05 по 27.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
16.12.2019 22:10
-
documentType.award.awardNotice
16.12.2019 22:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.12.2019 22:11 по 27.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
16.12.2019 22:14
-
documentType.award.awardNotice
16.12.2019 22:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.12.2019 22:14 по 27.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
16.12.2019 22:18
-
documentType.award.awardNotice
16.12.2019 22:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.12.2019 22:19 по 27.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.12.2019 22:22
-
documentType.award.awardNotice
16.12.2019 22:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-11-22-001991-c-b1
Підписаний і діє
Номер
152-19
43 989 000 грн.
36 657 500 грн.
З ПДВ
Підписано
27.12.2019
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87»
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.12.2019 16:15
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-15-000006
Дата створення проекту
15.01.2020 11:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2020 11:54
Дата публікації висновку про результати
28.01.2020 11:01
Дата завершення усунення порушень
12.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 168-77-83
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Рівненська
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.01.2020 № 7 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.01.2020 № 7. Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-11-22-001991-с 22.11.2019 Інформація отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.01.2020 00:00
Документи рішення
15.01.2020 11:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію та тендерну документацію із внесеними змінами, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Фірма Опорядрембуд» та відхилені пропозиції учасників ТОВ «АРІКОНС ГРУП», ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР», ТОВ-фірма «Кортакоз», ТОВ «будівельно – монтажна компанія «Містобуд», ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «Спецавто – Буд» на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2019 № 84/1, № 84/2, № 84/3, № 84/4, № 84/5, № 84/6, № 84/7, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2019, договір від 27.12.2019 № 152-19, додаткова угода від 27.12.2019 № 1 до договору підряду від 27.12.2019 № 152-19, пояснення Рівненського окружного адміністративного суду (далі – Замовник) отримане через електронну систему закупівель 17.01.2020. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником не дотримано вимоги абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Так, пунктом 2 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема: вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Так, додаток 1 до тендерної документації замовника не містить вимог щодо надання учасником торгів інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до пояснень Замовника, «замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлювалася вимога щодо підтвердження учасниками відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначалася форма інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників деяким критеріям. Разом з тим, відповідно до примітки додатку 1 Замовником зазначалося, що учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі інформацію про відсутність підстав у довільній формі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до примітки додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначено, що учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, однак вищезазначені примітки не містять вимог щодо надання учасником торгів інформації про відсутність підстав у довільній формі, визначених частиною першою статті 17 Закону. Тобто, тендерна документація на закупівлю робіт з Реконструкції приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87, складена з не дотриманням вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця торгів ТОВ «Фірма Опорядрембуд» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин. Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Гарантія має містити, зокрема: - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п. 3 розділу 3 даної тендерної документації. Пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації та частиною третьою статті 24 Закону передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Згідно з наданою в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд» банківською гарантією від 12 грудня 2019 року № 26169/19-ТГ, гарант безвідклично зобов'язується протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Банком-Гарантом першої письмової вимоги від Бенефіціара (Замовника), сплатити Бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для Бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких Бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Тобто, у наданій банківській гарантії від 12 грудня 2019 року № 26169/19-ТГ відсутня підстава для не повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в пункті 3 розділу III тендерної документації. З даного приводу Замовником у своїх поясненнях вказано, що «банківська гарантія надана ТОВ «Фірма Опорядрембуд», оформлена у відповідності до вимог постанови Правління НБУ та тендерної документації Замовника, оскільки містить безвідкличне зобов’язання щодо сплати суми забезпечення тендерної пропозиції у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, зазначення у банківській гарантії наданій ТОВ «Фірма Опорядрембуд», як обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, частини третьої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” та відсутність у її переліку однієї із складових, тендерним комітетом Замовника, була розцінена, як технічна помилка банку». Відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №4 до тендерної документації). В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд», наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації Замовника та завантажено Додаток 4 завірений печаткою та підписом директора ТОВ «Фірма Опорядрембуд». Крім того, Замовником передбачено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника (Додатку №4 до цієї тендерної документації) та ввести об’єкт в експлуатацію. Відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Також, згідно п. 10 Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати, зокрема: розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт по даній процедурі закупівлі з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та Законів – в електронному вигляді (файли у форматі *.pdf, *.bsdu або *.bdcu, експортований з програмного комплексу через обмінний блок даних). Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктних інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розроблені проектної документації. Так, додатком № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено найменування робіт і витрат та їх обсяги, зокрема: ІІ черга реконструкції, Локальний кошторис 2-1-7 на вентиляцію. Розділ 1. Система вентиляції ПВ2 (п. 1361- Клапан протипожежний із тепловим замком КПМ 500х250 – 1 шт) та Розділ 2. Система вентиляції ПВ3 (п. 1362 - Установлення камер припливних типових без секцiї зрошення продуктивнiстю до 10 тис.м3/год – 1 камера, п. 1363 - Припливно-витяжна установка в зборі SkyStar- SS4 – 1 шт, п. 1364 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н нормальнi] товщиною 0,5 мм, дiаметром до 200 мм – 0,1884 (100 м2), п. 1365 - Гнучкий алюмінієвий повітропровід Алювент С-200 – 30 шт, п. 1366 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,6 мм, дiаметром до 450 мм – 0,1256 (100 м2), п. 1367 - Iзоляцiя плоских поверхонь матами мiнераловатними прошивними на склотканинi або металевiй сiтцi – 1,256 (10 м2), п. 1368 - Теплова ізоляція повітропроводу ISOTEC KIM- AL-50 – 12,56 м2. Однак, в завантаженому учасником ТОВ «Фірма Опорядрембуд» локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 (в т.ч. 2-га черга) (файл 9.2 Кошториси ч. 2. Pdf) відсутня інформація по вищезазначених найменуваннях робіт та витрат передбачених додатком №4, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в пункті 10 додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пояснень Замовника, «Так, додаток № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації, містить загальний перелік робіт і витрат та їх обсяги по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», до якого включено, зокрема будівельні роботи на вентиляцію (2-га черга, Локальний кошторис № 2-1-7). При перевірці тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», тендерним комітетом було встановлено відсутність сторінки 3 електронного примірника Локального кошторис № 2-1-7, зокрема: Розділ 1. Система вентиляції ПВ2 (п. 1361- Клапан протипожежний із тепловим замком КПМ 500х250 – 1 шт) та Розділ 2. Система вентиляції ПВ3 (п. 1362 - Установлення камер припливних типових без секцiї зрошення продуктивнiстю до 10 тис.м3/год – 1 камера, п. 1363 - Припливно-витяжна установка в зборі SkyStar- SS4 – 1 шт, п. 1364 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н нормальнi] товщиною 0,5 мм, дiаметром до 200 мм – 0,1884 (100 м2), п. 1365 - Гнучкий алюмінієвий повітропровід Алювент С-200 – 30 шт, п. 1366 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,6 мм, дiаметром до 450 мм – 0,1256 (100 м2), п. 1367 - Iзоляцiя плоских поверхонь матами мiнераловатними прошивними на склотканинi або металевiй сiтцi – 1,256 (10 м2), п. 1368 - Теплова ізоляція повітропроводу ISOTEC KIM- AL-50 – 12,56 м2. Однак, зазначена помилка тендерним комітетом Замовника була розцінене як технічна, з огляду на наступне. В тендерній пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації Замовника, та завантажено Додаток 4 завірений печаткою та підписом директора ТзОВ «Фірма Опорядрембуд». Крім того, ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника (Додатку №4 до цієї тендерної документації) та ввести об’єкт в експлуатацію. Разом з тим, повідомляємо що після оголошення ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» переможцем закупівлі, останнім на виконання вимог тендерної документації подано оригінали локальних кошторисів у паперовому вигляді у повному обсязі, в тому числі сторінку 3 Локального кошторису № 2-1-7. При цьому, розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» в частині локального кошторису №2-1-7 як на момент подання тендерної пропозиції вказаним учасником так і після оголошення його переможцем, - не змінився». Крім того, слід зазначити, відповідно до вимог п. 1 Розділу V тендерної документації учасником ТОВ «Фірма Опорядрембуд», якого визнано переможцем закупівлі, завантажено документи в електронній системі закупівель зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Однак, інформація по вищезазначених найменуваннях робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 (в т.ч. 2-га черга) (файл 3 Кошториси ч. 2. Pdf), відсутня. Описані вище невідповідності пропозиції учасника-переможця умовам тендерної документації не відносяться до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених Замовником. З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд», якого визнано переможцем торгів, не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно частини першої статті 30 Закону, Замовник повинен відхилити таку пропозицію. Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника – переможця ТОВ «Фірма Опорядрембуд» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Аналізом відхилених Замовником тендерних пропозицій учасників ТОВ «АРІКОНС ГРУП», ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР», ТОВ-фірма «Кортакоз», ТОВ «будівельно – монтажна компанія «Містобуд», ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «Спецавто – Буд» встановлено, що пропозиції вказаних учасників не відповідають вимогам тендерної документації та підлягали відхиленню відповідно до частини першої статті 30 Закону. З огляду на вищевикладене, торги підлягали відміні Замовником згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону - у разі відхилення всіх тендерних пропозицій відповідно до Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення пропозиції переможця торгів ТОВ «Фірма Опорядрембуд», та порушення абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в частині не відміни торгів. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.01.2020 00:00
Дата публікації
28.01.2020 11:01
Документи висновку
28.01.2020 11:01
-
Оскарження в суді
Рівненський окружний адміністративний суд не погоджується з Висновком про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області публічної закупівлі №UA-2019-11-22-001991-c (відкриті торги), предмет закупівлі – роботи по «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», опублікованим 28.01.2020. Відтак, керуючись частиною 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник оскаржує вказаний Висновок у судовому порядку.
Дата публікації
10.02.2020 12:40
Документи оскарження в суді
10.02.2020 12:43
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Рівненський окружний адміністративний суд (далі – Замовник) не погоджується з Висновком від 28.01.2020 про результати моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (далі – Держаудитслужба) публічної закупівлі №UA-2019-11-22-001991-c (відкриті торги), предмет закупівлі – роботи по «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», у зв’язку з його необґрунтованістю та безпідставністю. Водночас, згідно з абзацом 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи наведене, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби, які полягають в наступному. Так, згідно з резолютивною частиною вказаного Висновку, Держаудитслужбою встановлено порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, зокрема, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Окрім того, за змістом констатуючої частини Висновку контролюючим органом вказано, що додаток 1 до тендерної документації Замовника не містить вимог щодо надання учасником торгів інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Разом з тим, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, Замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлювалася вимога щодо підтвердження учасниками відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначалася форма інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників деяким критеріям – довільна. Разом з тим, відповідно до примітки додатку 1 Замовником зазначалося, що учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі інформацію про відсутність підстав у довільній формі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». При перевірці тендерним комітетом Замовника поданих тендерних пропозицій учасників встановлено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону подана всіма учасниками торгів в довільній формі, в тому числі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 вказаної Статті. Таким чином, Замовником при формуванні тендерної документації та перевірці пропозицій учасників дотримано вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а відсутність вказівки саме у додатку 1 до тендерної документації Замовника щодо вимог надання учасником торгів інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, не вплинуло на проведення процедури закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Поряд з цим, інформація щодо наявності/відсутності умов, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону наявна у вільному доступі таких загальнодержавних реєстрів, як Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно. Зазначене узгоджується з листом Мінекономрозвитку України №3304-04/1983-06 від 17.01.2019. Відтак, документальне підтвердження вказаної інформації Замовником не вимагалося. Крім того, згідно резолютивної частини вказаного Висновку за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону в частині невідхилення пропозиції переможця торгів ТОВ «Фірма Опорядрембуд», та порушення абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в частині невідміни торгів, у зв’язку з відсутністю у наданій переможцем банківській гарантії від 12 грудня 2019 року №26169/19-ТГ підстави для неповернення забезпечення тендерної пропозиції в разі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в пункті 3 розділу III тендерної документації; відсутністю інформації по окремих найменуваннях робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 (2-га черга) (файл 3 Кошториси ч. 2.pdf). Так, згідно з наданою в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд» банківською гарантією від 12 грудня 2019 року №26169/19-ТГ, гарант безвідклично зобов'язується протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Банком-Гарантом першої письмової вимоги від Бенефіціара (Замовника), сплатити Бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для Бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких Бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Водночас, частиною 3 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Відтак, банківська гарантія надана ТОВ «Фірма Опорядрембуд», оформлена у відповідності до вимог постанови Правління НБУ та тендерної документації Замовника, оскільки містить безвідкличне зобов’язання щодо сплати суми забезпечення тендерної пропозиції у зв'язку з виникненням обставин, за яких Бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною 3 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, зазначення у банківській гарантії, наданій ТОВ «Фірма Опорядрембуд», як обставини, при якій Бенефіціару (Замовнику) надається право вимагати платіж, частини 3 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” та відсутність у переліку гарантії однієї зі складових, тендерним комітетом Замовника розцінено, як формальна (технічна) помилка банку-гаранта. Зазначене додатково підтверджується листом Акціонерного товариства «Банк інвестицій та заощаджень» (далі – Банк) №02-5/8-7/22/1 від 29.01.2020 (копія додається), наданим на адресу Замовника та переможця закупівлі за змістом якого Банк безумовно підтвердив допущену ним у банківській гарантії від 12 грудня 2019 року №26169/19-ТГ технічну помилку та взяті на себе згідно з частиною 3 статті 24 Закону зобов’язання у повному обсязі. Щодо відсутності інформації про найменування окремих робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» слід зазначити наступне. Відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №4 до тендерної документації). Так, додаток № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації, містить загальний перелік робіт і витрат та їх обсяги по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», до якого включено, зокрема будівельні роботи на вентиляцію (2-га черга, Локальний кошторис № 2-1-7). При перевірці тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», тендерним комітетом було встановлено відсутність сторінки 3 електронного примірника Локального кошторис №2-1-7, зокрема, по Розділу 1. Система вентиляції ПВ2 (п. 1361- Клапан протипожежний із тепловим замком КПМ 500х250 – 1 шт) та Розділу 2. Система вентиляції ПВ3 (п. 1362 - Установлення камер припливних типових без секцiї зрошення продуктивнiстю до 10 тис.м3/год – 1 камера, п. 1363 - Припливно-витяжна установка в зборі SkyStar- SS4 – 1 шт, п. 1364 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н нормальнi] товщиною 0,5 мм, дiаметром до 200 мм – 0,1884 (100 м2), п. 1365 - Гнучкий алюмінієвий повітропровід Алювент С-200 – 30 шт, п. 1366 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,6 мм, дiаметром до 450 мм – 0,1256 (100 м2), п. 1367 - Iзоляцiя плоских поверхонь матами мiнераловатними прошивними на склотканинi або металевiй сiтцi – 1,256 (10 м2), п. 1368 - Теплова ізоляція повітропроводу ISOTEC KIM- AL-50 – 12,56 м2. Водночас, зазначена помилка розцінена тендерним комітетом Замовника, як технічна, з огляду на наступне. Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. За змістом тендерної документації по предмету закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» Замовником не встановлювався чіткий перелік прикладів можливих помилок в оформленні тендерної пропозиції учасників, які можуть бути розцінені як формальні (технічні), що жодним чином не свідчить про неповноту та /або неправильне оформлення такої документації. При цьому, кваліфікація помилки в оформленні пропозиції учасника, як формальної (технічної, описки), може мати місце залежно від ступеня її впливу на зміст тендерної пропозиції учасника в цілому. Поряд з цим, в тендерній пропозиції ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації Замовника, та завантажено Додаток 4, завірений печаткою та підписом директора ТзОВ «Фірма Опорядрембуд». Разом з тим, після оголошення ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» переможцем закупівлі, останнім на виконання вимог тендерної документації подано оригінали локальних кошторисів у паперовому вигляді у повному обсязі, в тому числі сторінку №3 Локального кошторису № 2-1-7. При цьому, розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» в частині локального кошторису №2-1-7 та в цілому як на момент подання тендерної пропозиції вказаним учасником, так і після оголошення його переможцем, не змінився. Останнє безсумнівно свідчить про формальний (технічний) характер допущеної учасником помилки. З урахуванням наведеного, висновок Держаудитслужби в частині виявлених порушень є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає основним принципам й засадам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Додаток: 1. Лист №02-5/8-7/22/1 від 29.01.2020.
Дата публікації
30.01.2020 16:36
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-001991-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань. 1. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема: вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, додаток 1 до тендерної документації замовника не містить вимог щодо надання учасником торгів інформації про відсутність підстав у довільній формі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Крім того, пп. 2 п. 1 «Перелік документів, що має надати переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» додатку 3 до тендерної документації вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином умови тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 узгоджуються з вимогами абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону? 2. Відповідно до інформації, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, учасник ТОВ «АРІКОНС ГРУП» через електронну систему закупівель 19.12.2019 звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення в частині Надання додаткових пояснень та реагування на недоліки пропозиції Переможця торгів (номер вимоги UA-2019-11-22-001991-c.b1). Відповідно до частини першої статті 23 Закону, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону. Однак, станом на 15.01.2020 Замовником не надано відповідь на вимогу про усунення порушень від 19.12.2019 у строк, що не перевищує три робочих дні, з дня їх оприлюднення в електронній системі. Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином не надання відповіді на вимогу про усунення порушень узгоджуються з вимогами частини першої статті 23 Закону? 3. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин: Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Гарантія має містити, зокрема: - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п. 3 розділу 3 даної тендерної документації. Пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації та частиною третьою статті 24 Закону передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. У наданій в складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» банківській гарантії від 12 грудня 2019 року № 26169/19-ТГ, відсутня підстава для не повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними, що не відповідає вимогам встановленим Замовником (п. 3 розділу III тендерної документації). Також, відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №4 до тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника (Додатку №4 до цієї тендерної документації) та ввести об’єкт в експлуатацію. В тендерній пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації Замовника та завантажено Додаток 4 завірений печаткою та підписом директора ТзОВ «Фірма Опорядрембуд». Крім того, відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Також, згідно п. 10 Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати, зокрема: розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт по даній процедурі закупівлі з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та Законів – в електронному вигляді (файли у форматі *.pdf, *.bsdu або *.bdcu, експортований з програмного комплексу через обмінний блок даних). Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктних інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розроблені проектної документації. Так, додатком № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено найменування робіт і витрат та їх обсяги, зокрема: ІІ черга реконструкції, Локальний кошторис 2-1-7 на вентиляцію. Розділ 1. Система вентиляції ПВ2 (п. 1361- Клапан протипожежний із тепловим замком КПМ 500х250 – 1 шт) та Розділ 2. Система вентиляції ПВ3 (п. 1362 - Установлення камер припливних типових без секцiї зрошення продуктивнiстю до 10 тис.м3/год – 1 камера, п. 1363 - Припливно-витяжна установка в зборі SkyStar- SS4 – 1 шт, п. 1364 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н нормальнi] товщиною 0,5 мм, дiаметром до 200 мм – 0,1884 (100 м2), п. 1365 - Гнучкий алюмінієвий повітропровід Алювент С-200 – 30 шт, п. 1366 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,6 мм, дiаметром до 450 мм – 0,1256 (100 м2), п. 1367 - Iзоляцiя плоских поверхонь матами мiнераловатними прошивними на склотканинi або металевiй сiтцi – 1,256 (10 м2), п. 1368 - Теплова ізоляція повітропроводу ISOTEC KIM- AL-50 – 12,56 м2. Однак, в завантаженій учасником ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», тендерній пропозиції відсутня інформація по вищезазначених найменуваннях робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 (в т.ч. 2-га черга) (файл 9.2 Кошториси ч. 2. Pdf). Зважаючи на вищенаведене, просимо забезпечити надання членами тендерного комітету Рівненського окружного адміністративного суду, якими проводився розгляд тендерної пропозиції ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», пояснень з вищевказаних невідповідностей тендерної пропозиції умовам тендерної документації та відповідно визнання його переможцем торгів. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
16.01.2020 11:20
Орган перевірки
22.01.2020 00:00
Документи повідомлення
16.01.2020 11:21
-
Відповідь
Пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87» (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-22-001991-c) повідомляємо наступне. Щодо узгодження тендерної документації з вимогами абзацу 1 частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відтак, замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлювалася вимога щодо підтвердження учасниками відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначалася форма інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників деяким критеріям. Разом з тим, відповідно до примітки додатку 1 Замовником зазначалося, що учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі інформацію про відсутність підстав у довільній формі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи, вимоги ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у пп. 2 п. 1 «Перелік документів, що має надати переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» Додаток 3 встановлено обов’язок надання переможцем довідки/інформації у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Довідка/інформація у довільній формі не є документальним підтвердженням інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, який є відкритим. Довідка/інформація є лише інформацією переможця про відсутність однієї з підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не її документальним підтвердженням. Щодо надання Замовником відповіді на вимогу учасника ТОВ «АРІКОНС ГРУП» про усунення порушень від 19.12.2019. Після проведення електронного аукціону, 19.12.2019 учасник ТОВ «АРІКОНС ГРУП» через електронну систему закупівель звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення в частині надання додаткових пояснень та реагування на недоліки пропозиції Переможця торгів (номер вимоги UA-2019-11-22-001991-c.b1). Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Оскільки ТОВ «АРІКОНС ГРУП» звернувся до Замовника із вимогою після спливу зазначеного у ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» строку звернення, то Замовником було розцінено дану вимогу як вимогу про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Так, частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно з частиною 1 статті 251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Частиною 1 статті 252 Цивільного кодексу України встановлено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Питання перебігу строку врегульоване частиною 1 статті 253 Цивільного кодексу України згідно з якою перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Разом з тим, за правилами частини 1 статті 255 Цивільного кодексу України, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. З урахуванням наведеного Замовник вважає, що надання відповіді на вимогу учасника ТОВ «АРІКОНС ГРУП» про усунення порушень від 19.12.2019 через електронну систему закупівель можливе у строк до 24.12.2019. Проте, 24.12.2019, при завантаженні Замовником відповіді на вимогу учасника ТОВ «АРІКОНС ГРУП» про усунення порушень від 19.12.2019, встановлено, що обрахунок строку для надання відповіді здійснюється електронною системою закупівель в годинах та хвилинах, а не в днях як це визначено частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». А тому з урахуванням часу подання ТОВ «АРІКОНС ГРУП» вимоги строк для надання відповіді на неї в електронній системі закупівлі закінчився о 12 год. 24 хв. 24.12.2019. Відтак, Замовником було прийнято рішення про надіслання учаснику ТОВ «АРІКОНС ГРУП» відповіді на його електронну поштову скриньку, зазначену в тендерній пропозиції. Вказана обставина підтверджується роздруківкою надіслання електронного листа. Щодо порушення вимог тендерної документації ТОВ «Фірма Опорядрембуд», надання банківської гарантії, яка не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне. Згідно пункту 2 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника Гарантія має містити безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до вимог п. 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов'язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Згідно з банківською гарантією наданою учасником ТОВ «Фірма Опорядрембуд», гарант безвідклично зобов'язується протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Банком-Гарантом першої письмової вимоги від Бенефіціара (Замовника), сплатити Бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для Бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких Бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі". Частиною 3 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Відтак, банківська гарантія надана ТОВ «Фірма Опорядрембуд», оформлена у відповідності до вимог постанови Правління НБУ та тендерної документації Замовника, оскільки містить безвідкличне зобов’язання щодо сплати суми забезпечення тендерної пропозиції у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, зазначення у банківській гарантії наданій ТОВ «Фірма Опорядрембуд», як обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, частини третьої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” та відсутність у її переліку однієї із складових, тендерним комітетом Замовника, була розцінена, як технічна помилка банку. Щодо відсутності інформації про найменування робіт та витрат у локальному кошторисі (Форма №1) на будівельні роботи № 2-1-7 на вентиляцію приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87 учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд». Відповідно до п. 6 розділу III «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №4 до тендерної документації). Так, додаток № 4 «Технічне завдання» до тендерної документації, містить загальний перелік робіт і витрат та їх обсяги по об’єкту «Реконструкція приміщення в м. Рівне по вул. 16 Липня, 87», до якого включено, зокрема будівельні роботи на вентиляцію (2-га черга, Локальний кошторис № 2-1-7). При перевірці тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», тендерним комітетом було встановлено відсутність сторінки 3 електронного примірника Локального кошторис № 2-1-7, зокрема: Розділ 1. Система вентиляції ПВ2 (п. 1361- Клапан протипожежний із тепловим замком КПМ 500х250 – 1 шт) та Розділ 2. Система вентиляції ПВ3 (п. 1362 - Установлення камер припливних типових без секцiї зрошення продуктивнiстю до 10 тис.м3/год – 1 камера, п. 1363 - Припливно-витяжна установка в зборі SkyStar- SS4 – 1 шт, п. 1364 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н нормальнi] товщиною 0,5 мм, дiаметром до 200 мм – 0,1884 (100 м2), п. 1365 - Гнучкий алюмінієвий повітропровід Алювент С-200 – 30 шт, п. 1366 - Прокладання повiтроводiв з оцинкованої сталi класу Н [нормальнi] товщиною 0,6 мм, дiаметром до 450 мм – 0,1256 (100 м2), п. 1367 - Iзоляцiя плоских поверхонь матами мiнераловатними прошивними на склотканинi або металевiй сiтцi – 1,256 (10 м2), п. 1368 - Теплова ізоляція повітропроводу ISOTEC KIM- AL-50 – 12,56 м2. Однак, зазначена помилка тендерним комітетом Замовника була розцінене як технічна, з огляду на наступне. В тендерній пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд», наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації Замовника, та завантажено Додаток 4 завірений печаткою та підписом директора ТзОВ «Фірма Опорядрембуд». Крім того, ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника (Додатку №4 до цієї тендерної документації) та ввести об’єкт в експлуатацію. Разом з тим, повідомляємо що після оголошення ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» переможцем закупівлі, останнім на виконання вимог тендерної документації подано оригінали локальних кошторисів у паперовому вигляді у повному обсязі, в тому числі сторінку 3 Локального кошторису № 2-1-7. При цьому, розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» в частині локального кошторису №2-1-7 як на момент подання тендерної пропозиції вказаним учасником так і після оголошення його переможцем, - не змінився. Додаток: - Підтвердження надіслання електронного листа від 24.12.2019 на адресу ТОВ «АРІКОНС ГРУП»; - Сторінка 3 Локального кошторису № 2-1-7.
Рішеня
17.01.2020 17:44
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 804 052 грн.
Період подання пропозицій
до 13.12.2019 00:00
Замовник:
Рівненський окружний адміністративний суд
Контактний телефон:
380362634139
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 804 052 грн.
Період подання пропозицій
до 13.12.2019 00:00
Замовник:
Рівненський окружний адміністративний суд
Контактний телефон:
380362634139
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності