Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Веб-камери
Звернення:
За тендером : Веб-камери
Тема:
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Зміст:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата оприлюднення звернення:
20.11.2019 10:50
На даному тендері відміни не були знайдені.
Веб-камери
Тендер:
UA-2019-11-19-001808-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-11-19-001808-b.a1
Дата:
20.11.2019 13:53
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Умови
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить вимогу, що є дискримінаційною, а саме: «13.2. довідку у довільній формі, що засвідчує наявність в учасника кваліфікованого персоналу, із детальним переліком (не менше 3 осіб, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій) (підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок)».
Жодним нормативним актом не передбачене обмеження участі в публічних закупівлях, в зв’язку з вказаням певної кількості спеціалістів у сфері ІТ і не передбачене право Замовника на встановлення таких обмежень. Вищезазначена вимога спрямована на обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі, тому це є дискримінаційною умовою відносно інших Учасників, враховуючи тип продукції, що є предметом даної закупівлі (веб-камери) - тож конкретизована кількість спеціалістів в сфері інформаційних технологій ніяк не вплине на поставку товару.
Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель, а саме в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати цю вимогу, або принаймні кількісний показник спеціалістів в сфері інформаційних технологій.
Автор:
41860186, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Декабристів, будинок 23-В
Шановний потенційний Учаснику торгів!
Стосовно положення Документації торгів, що викликало у Вас зауваження, хочемо пояснити наступне:
1. Дане положення не суперечить жодній нормі Законодавства України.
2. Вимога про наявність кваліфікованого персоналу в кількості не менше 3 осіб, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій, обумовлена великим обсягом закупівлі, здійсненням поставки по всій території України та важливістю проектів, які впроваджує Банк із застосуванням зазначеного обладнання.
3. Банк потребує забезпечення якості постачання, комплектації, консультаційної та гарантійної підтримки, якість яких забезпечується, в тому числі, кваліфікацією персоналу постачальника. Банк має негативний досвід, коли постачальник, який тільки перепродає товар, після здійснення поставки не міг кваліфіковано відповісти на суто технічні питання.
4. Розділ XII проекту договору на закупівлю передбачає гарантійне обслуговування товару, в тому числі безкоштовне усунення дефектів під час його експлуатації протягом всього строку гарантійного обслуговування (п. 12.1 проекту договору). Замовник вважає, що без належної кваліфікації персоналу Учасник не здатен забезпечити належне виконання такого обслуговування».