Показати схожі тендери

Закупівля ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка - Чапліївка - Погорілівка - Реутинці (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-11-15-002076-c
План UA-P-2019-11-15-005229-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 16.12.2019 17:26
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.01.2020 11:05
Очікувана вартість:
15 805 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
79 025 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2019 17:13 до 16.12.2019 09:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2019 17:13
до 06.12.2019 09:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2019 17:13
до 12.12.2019 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 16.12.2019 09:03
-
Поточний період
Період аукціону
з 21.01.2020 11:05
-
Період уточнень
з 15.11.2019 17:13 до 06.12.2019 09:00
Період оскарження
з 15.11.2019 17:13 до 12.12.2019 00:00
Період аукціону
з 21.01.2020 11:05
Період кваліфікації
з 16.12.2019 09:03
Основні параметри
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка - Чапліївка - Погорілівка - Реутинці (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191705 Shostka - Chapliyivka - Pohorilivka - Reutyntsi (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка - Чапліївка - Погорілівка - Реутинці (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191705 Shostka - Chapliyivka - Pohorilivka - Reutyntsi (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
158 050
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191705 Шостка - Чапліївка - Погорілівка - Реутинці (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191705 Shostka - Chapliyivka - Pohorilivka - Reutyntsi (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О191705 Шостка - Чапліївка - Погорілівка - Реутинці (окремими ділянками)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Документи закупівлі
15.11.2019 17:15
-
Проект договору
Скасування
16.12.2019 17:26
У зв’язку з прийняттям розпорядження т.в.о. голови Сумської обласної державної адміністрації І. Купрейчик від 09.12.2019 №658-ОД «Про ліквідацію державного підприємства «Дороги Сумщини» відсутня подальша потреба в закупівлі послуг
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Касьян Яна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kasyan Yana Alexandrivna
Електронна пошта
Телефон
0954531719
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
42524164
Назва (англійською мовою)
Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
Повна назва
Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Повна назва (англійською мовою)
Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Торговий дім "Дінастія"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" : [email protected]
розглядається
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
16.12.2019 09:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" : [email protected]
розглядається
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
16.12.2019 09:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
розглядається
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
16.12.2019 09:04
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-12-03-000039
Дата створення проекту
03.12.2019 11:46
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.12.2019 15:47
Дата публікації висновку про результати
18.12.2019 16:41
Дата завершення усунення порушень
24.12.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
25.12.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.12.2019 № 343 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.12.2019 № 343 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2019-11-15-002076-c 15.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2019 00:00
Документи рішення
03.12.2019 15:47
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік державного підприємства «Дороги Сумщини», оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 №15.11. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-5-2) не підтверджено. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 16.12.2019 прийняв рішення про відміну торгів, через відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
18.12.2019 00:00
Дата публікації
18.12.2019 16:41
Документи висновку
18.12.2019 16:41
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
15 805 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2019 09:00
Замовник:
Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Контактний телефон:
0954531719
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
15 805 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2019 09:00
Замовник:
Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Контактний телефон:
0954531719
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності