Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 15.11.2019 14:25до 30.11.2019 15:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2019 14:25
до 20.11.2019 15:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2019 14:25
до 26.11.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.12.2019 14:15
до 02.12.2019 14:54
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2019 14:54
до 04.12.2019 14:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2019 14:54
до 15.12.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2019 14:22
до 16.12.2019 19:17
Період уточнень
з
15.11.2019 14:25
до
20.11.2019 15:00
Період оскарження
з
15.11.2019 14:25
до
26.11.2019 00:00
Період аукціону
з
02.12.2019 14:15
до
02.12.2019 14:54
Період кваліфікації
з
02.12.2019 14:54
до
04.12.2019 14:22
Період кваліфікації
з
02.12.2019 14:54
до
04.12.2019 14:22
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Монітор, багатофункціональний пристрій
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Монітор, багатофункціональний пристрій
Код ДК 021:2015
30230000-0 -
Комп’ютерне обладнання
Кількість
75
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, пр. Аношкіна, 7/42 (Кам'янський ВП ГУНП в Дніпропетровській області)
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар або акта приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 7 банківських днів з дня отримання товару Замовником
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Монітор, багатофункціональний пристрій
Звернення:
За тендером : Монітор, багатофункціональний пристрій
Тема:
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Зміст:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата оприлюднення звернення:
18.11.2019 10:04
Доброго дня! Дякуємо за питання. Аналоги допускаються, але характеристики повинні відповідати вказаним характеристикам в Додатку 1 до оголошення.. Фізичні особи-підприємці дійсно мають право брати участь у будь-яких закупівлях не звертаючи уваги на те, чи є ФОП платником ПДВ чи ні. У зв'язку з тим, що наша установа не є платником ПДВ ми оприбутковуємо на баланс товар за ціною з ПДВ у разі, якщо товар мав ціну з ПДВ та без ПДВ, якщо у ціну товару ПДВ не входило (товар без ПДВ). Тому, при визначенні переможця ми розглядаємо цінову пропозицію таку, яка є за результатом аукціону не звертаючи уваги чи то з ПДВ чи без ПДВ.
Дата оприлюднення відповіді:
18.11.2019 10:25
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
245 823
грн.
Період подання пропозицій
до
30.11.2019 15:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області