Показати схожі тендери

Закупівля ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг) від Служба автомобільних доріг у Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-11-15-001002-c
План UA-P-2019-11-15-002552-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.04.2020 12:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.03.2020 13:29
Закінчення аукціону 30.03.2020 13:50
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
655 009 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 310 018 грн. (0,2 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2019 12:51 до 03.02.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2019 12:51
до 24.01.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2019 12:51
до 30.01.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 03.02.2020 10:00
до 03.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.03.2020 13:29
до 30.03.2020 13:50
Завершено
Період кваліфікації
з 30.03.2020 13:50
до 03.04.2020 12:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.03.2020 13:50
до 14.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2020 12:59
до 24.04.2020 12:03
Період уточнень
з 15.11.2019 12:51 до 24.01.2020 10:00
Період оскарження
з 15.11.2019 12:51 до 30.01.2020 00:00
Період аукціону
з 30.03.2020 13:29 до 30.03.2020 13:50
Період кваліфікації
з 03.02.2020 10:00 до 03.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 30.03.2020 13:50 до 03.04.2020 12:59
Період кваліфікації
з 30.03.2020 13:50 до 03.04.2020 12:59
Основні параметри
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 275 045
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
UA-ROAD
H-12 Суми - Полтава з обходом м. Сум
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) км 12+090 - км 67+120
Дата постачання по
31.12.2021 14:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Документи закупівлі
-
24.01.2020 11:39
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Овчаренко Сергій Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Ovcharenko Serhii Mykhailovych
Електронна пошта
Телефон
380542700479
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
24014538
Назва (англійською мовою)
Motor Roads Service in Sumy Oblast
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Сумській області
Повна назва (англійською мовою)
Motor Roads Service in Sumy Oblast
Поштовий індекс
40002
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
Роменська,79/2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
619 974 999 грн.
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
618 664 982 грн.
Учасник:
ТОВ Миколаївбудцентр
Пропозиція:
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" : [email protected]
619 974 999 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:01
Витяг з ЄДР
ТОВ Миколаївбудцентр : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
Відповідно до пп. 5.1.3. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, окрім іншого, позитивний (-і) відгук (-ки) замовника послуг/робіт (балансоутримувача об’єкту будівництва або ремонту) за аналогічним (ми) договором (-ами) або декларації /сертифікати/ інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують готовність об’єкту до експлуатації, виданих на об’єкт(и), який(і) за основними показниками є не меншим, ніж об’єкт предмета закупівлі –37 км 676 м. На підтвердження кваліфікаційної вимоги «документальне підтвердження виконання аналогічних договорів» ТОВ «Миколаївбудцентр» надав: Відгуки від замовника/балансоутримувача об’єкту ремонту: 1.надані Учаснику як безпосередньому виконавцю : - автодорога О 1710369 верхній шар а/б 7,282 тис. кв.м - автодорога О1710138 верхній шар а/б 12,635 тис. кв.м - автодорога О1719372 верхній шар а/б 33,518 тис. кв.м Разом 53,435 2. надані Учаснику як виконавцю на умовах субпідряду : - автодорога О220215 верхній шар а/б 57,189 тис. кв.м - автодорога О221304 верхній шар а/б 26,553тис. кв.м - автодорога О160202 верхній шар а/б 18,449 тис. кв.м - автодорога М-03 (по місту Полтава) нижній шар а/б 16,064 тис. кв.м - автодорога Т-15-08 верхній шар а/б 62,352+68,325 тис. кв.м (САД в Миколаївській області) - автодорога Т-15-07 верхній шар а/б 14,396 тис. кв.м (САД в Миколаївській області) Разом 263,328 3. надані іншому підприємству, який Учасником зазначається як генпідрядник, а Учасник визначається ним як субпідрядник: - автодорога М-14 верхній шар а/б 37, 958 тис. кв.м (САД в Херсонській області) -автодорога Н-03 верхній шар а/б 24,15 тис. кв.м + 17,294 тис. кв.м (САД в Чернівецькій області) - автодорога Т-15-07 верхній шар а/б 28,895 тис. кв.м (САД в Миколаївській області). У відгуках Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 21.08.2019 № 1753/03-17 та від 21.08.2019 № 1754/03-17 не зрозуміло, до якого договору (генпідряду або субпідряду) відноситься інформація про виконані за окремими видами обсяги робіт. У зв’язку з цим та на підставі ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою підтвердження інформації, наданої Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Замовником направлено запити за № 10/189 від 14.02.2020 та за № 10/195 від 17.02.2020 до Служби автомобільних доріг у Миколаївській області. Цими листами Замовник просив уточнити обсяги робіт, виконані ТОВ «Миколаївбудцентр» в якості субпідрядника по відгукам від 21.08.2019 № 1753/03-17 та № 1754/03-17. Втім, листами від 19.02.2020р. за номерами 499/03-17 та 500/03-17 Службою автомобільних доріг у Миколаївській області повідомлено Замовника, що зазначені вище відгуки не видавалися та не зареєстровані в журналі реєстрації кореспонденції. Таким чином, учасником торгів ТОВ «Миколаївбудцентр» надано недостовірну інформацію для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Крім того, тендерною документацією встановлено, що для учасників, які виконували роботи у якості субпідрядника, та які не мають можливості отримати позитивний відгук від замовника/балансоутримувача, документальним підтвердженням кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» є позитивний відгук від Замовника/ Балансоутримувача Генпідряднику та відгук Генерального підрядника Субпідряднику з зазначенням номеру та дати договору, предмета договору, ціни договору, року виконання робіт та обсягів виконаних робіт по аналогічному договору (-ам), а також - загальний журнал робіт по об’єкту ( зазначеному у відгуку ), що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або ДБН А.3.1-5:2016 (сканована копія), або - копії Додатків Б,В,Г СОУ 42.1-37641918-128:2014 (по об’єкту зазначеному у відгуку) . Разом з тим, Учасник надав документи, в яких (у Повідомленні про закінчення робіт з поточного середнього ремонту та в Акті прийняття робіт з поточного ремонту) не зазначені залучені на об’єкті субпідрядники. Проте, відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014 у разі залучення субпідрядника відомості про нього повинні відображатися в зазначених документах. У зв’язку з тим, що в Повідомленні про закінчення робіт з поточного середнього ремонту та в Акті прийняття робіт з поточного ремонту відомості про субпідрядника - ТОВ «Миколаївбудцентр» не зазначені, вказані документи не підтверджують наявність досвіду Учасника по цим об’єктам. Таким чином, Учасник документально підтвердив наявність досвіду виконання аналогічних договорів за обсягами верхнього шару 171,69 тис. кв.м, при необхідному 334,8 тис.кв.м., що встановлено технічною частиною тендерної документації. Таким чином, учасником торгів ТОВ «Миколаївбудцентр» надано частково недостовірну інформацію для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, і, як наслідок, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». З урахуванням викладеного, керуючись п.3 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Миколаївбудцентр», оскільки наявні підстави, зазначені у ч.7 ст.28 Закону. УХВАЛИЛИ: 1. Відхилити пропозицію ТОВ «Миколаївбудцентр» відповідно до п.3 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки наявні підстави, зазначені у ч.7 ст.28 Закону.
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:01
Витяг з ЄДР
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
Відповідно до п. 5.1.3. тендерної документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: - позитивний (-і) відгук (-ки) замовника послуг/робіт (балансоутримувача об’єкту будівництва або ремонту) за аналогічним (ми) договором (-ами) або декларації /сертифікати/ інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують готовність об’єкту до експлуатації, виданих на об’єкт(и), який(і) за основними показниками є не меншим, ніж об’єкт предмета закупівлі –37 км 676 м. У складі тендерної пропозиції учасник надав зведену інформаційну довідку про досвід виконання аналогічних договорів за 2015 - 2019 роки від 27.01.2020 р. вих. №8/8 відповідно до Додатку 4 тендерної документації, до якої включає досвід на об’єктах Вінницької області (виконавець учасник консорціуму ТОВ «Шляхбуд») та Республіки Сербія (виконавець АТ ГП Будівельна компанія «Планум» (GP Planum a.d.)). Слід зазначити, що сертифікат про виконання проекту окружної дороги на замовлення Публічної компанії «Автошляхи Сербії» виконавцем робіт зазначено АТ ГП Будівельна компанія «Планум»(GP Planum a.d.)), яка не є учасником Консорціуму "МІКСТРАНСБУД". Разом з тим, наданого та підтвердженого досвіду іншого учасника Консорціуму ТОВ «Шляхбуд» недостатньо для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: підтверджено лише обсяг робіт (по верхньому шару покриття) на 323,4 тис.кв.м замість 334,8 тис.кв.м, що передбачено технічною частиною тендерної документації даної закупівлі. Керуючись абз.2 п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» запропонував відхилити тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «МІКСТРАНСБУД», оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначених Замовником у тендерній документації. УХВАЛИЛИ: 1. Відхилити пропозицію КОНСОРЦІУМ «МІКСТРАНСБУД» відповідно до абз.2 п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
618 664 982 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:02
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.03.2020 13:50 по 14.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.04.2020 12:58
-
documentType.award.awardNotice
30.03.2020 13:51
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-11-15-001002-c-b1
Підписаний і діє
Номер
5ПС-ДД/2281
618 664 982 грн.
516 002 334.87 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2020
Строк дії договору з
22.04.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг)
Номенклатура
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-ROAD
H-12 Суми - Полтава з обходом м. Сум
Документи договору
24.04.2020 11:59
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-17-000059
Дата створення проекту
17.09.2020 18:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.09.2020 19:18
Дата публікації висновку про результати
13.10.2020 18:56
Дата завершення усунення порушень
29.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
09.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 912-74-15
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 607-06-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2020 № 190 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.09.2020 № 190 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 37 UA-2019-11-15-001002-c 15.11.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.09.2020 00:00
Документи рішення
17.09.2020 19:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року) (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, обґрунтованості відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів (з публікацією англійською мовою), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 №15.11 (із змінами від 24.01.2020 №24.1), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр», КОНСОРЦІУМ «МІКСТРАНСБУД», товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі - ТОВ «Автомагістраль-Південь» або учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2020, протокол визначення переможця від 02.04.2020№02.04.ВП-4, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2020, договір від 22.04.2020 №5ПС-ДД/2281. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація містить посилання на тип та марку (суміші крупнозернистий тип А, суміші тип ЩМА-20), однак не містить вираз «або еквівалент». Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також, в ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не відповідають вимогам тендерної документації, в частині не підтвердження кваліфікаційним критеріям. Так, згідно підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасники для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення надання послуг/виконання робіт, згідно Додатку 3 до тендерної документації. При цьому, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься у Додатку 5 до тендерної документації, передбачено виконання робіт зі монтажу залізобетонних автопавільйонів, а також влаштування освітлення на пішоходних переходах. Однак встановлено, що надані у складі тендерних пропозицій учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» та учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» довідки від 31.01.2020 №0131/2-С2 та від 05.12.2019 №10385 не містять інформацію про наявність зварника та електрика. Отже, учасниками ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не забезпечено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Також встановлено, що учасником-переможцем ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано Зміни №1 до Банківської гарантії від 13.12.2019 від №016-001-48732-2019 (далі - банківська гарантія), виданої Акціонерним банком «Південний». Слід зазначити, що дана банківська гарантія надана на вимогу тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 09.01.2020 №09.01, як забезпечення тендерної пропозиції учасника на закупівлю робіт «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 - Ремонт доріг)», (ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг). Однак моніторингом встановлено, що редакція тендерної документації від 09.01.2020 скасована рішеннями тендерного комітету від 21.01.2020 №21.01 та 24.01.2020 №24.01. За таких умов, банківська гарантія не враховує вимоги тендерної документації, наведені в останній редакції, у відповідності до якої учасники повинні надати свої Пропозиції. Враховуючи викладене банківська гарантія не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, у зв’язку з чим пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації. Також, моніторингом питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи Учасника, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції. Однак, на тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» накладено ЕЦП, який не можливо ідентифікувати, що не відповідає вимогам пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону, визначив переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» та оприлюднив договір від 22.04.2020 №5ПС-ДД/2281. Слід зазначити, що відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.10.2020 00:00
Дата публікації
13.10.2020 18:56
Документи висновку
13.10.2020 18:56
-
Оскарження в суді
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Дата публікації
28.10.2020 15:57
Документи оскарження в суді
28.10.2020 15:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-11-15-001002-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація (далі - ТД) містить посилання на тип та марку (суміші крупнозернистий тип А, суміші тип ЩМА-20), однак не містить вираз «або еквівалент» Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону» Заперечення Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону). Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «суміші крупнозернистий тип А, суміші тип ЩМА-20» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надані у складі тендерних пропозицій довідки ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не містять інформацію про наявність в учасників електрика та зварника, в той час як Технічне завдання передбачало виконання робіт з монтажу залізобетонних автопавільйонів, а також влаштування освітлення на пішоходних переходах, і це свідчить про невідповідність вимогам підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Визначено Висновком порушення «В порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону». Заперечення Пунктом 5.1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення надання послуг/виконання робіт, згідно Додатку 3 до ТД. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення виконання робіт (Додаток 3), яка визначена як документальне підтвердження відповідного кваліфікаційного критерія, не містить конкретного вичерпного переліку професій, по яких необхідно надати інформацію. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують наявність в учасників працівників з кваліфікацією зварника та електрика, у ТД не передбачено. Тому, підстави вважати надані довідки ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» такими, що не відповідають умовам ТД, відсутні. САД у Сумській області звертає увагу, що відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Тобто, на спеціалізовані роботи, пов’язані з підключенням до інженерних мереж, що знаходяться на балансі постачальників послуг (газ, ел.енергія, зв'язок тощо) як правило, залучаються на умовах субпідряду спеціалізовані установи, які мають відповідні допуски та вузькопрофільних фахівців. Можливість залучення субпідрядників передбачена проектом Договору надання послуг, викладеному у Додатку 6 до ТД. До речі, ТД передбачено монтаж вже готових залізобетонних автопавільйонів (виготовлених у заводських умовах) без проведення зварювальних робіт на будівельному майданчику. За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищевказані учасники підтвердили відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що Учасником «Автомагістраль-Південь» надано банківську гарантію, в якій зазначено вимоги тендерної документації в редакції, яка на час відкриття пропозицій вже була скасована. На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення вимог статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації». Заперечення Згідно з частиною 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД. Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення у гарантії щодо дати затвердження ТД не передбачено. Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в нової редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД. Однак, положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 № 15.11, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 21.01.2020 № 21.01 та від 24.01.2020 № 24.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 3 275 045,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії. У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантією» являється спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. З викладеного випливає, що банківська гарантія від 13.12.2019 № 016-001-48732-2019 зі зміною № 1 від 16.01.2020, надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідає вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містить усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначає безвідкличні та безумовні зобов’язання банка-гаранта сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 3 275 045,00 грн., у випадку настання однієї з підстав, передбачених частиною 3 статті 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер і назву публічної закупівлі № UA-2019-11-15-001002-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також зауважимо, що банківська гарантія та зміна № 1 до неї містить посилання на ту редакцію ТД, що була діючою на момент її складення (видання). Окрім того, Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до тендерної документації, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано. Таким чином, при наданні банківської гарантії учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області, а тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції були відсутніми. 4. В інформації про результати моніторингу зазначено, що На тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» накладено ЕЦП, який неможливо ідентифікувати, що не відповідає вимогам пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації. На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР». Заперечення Відповідно до пункту 1.1. розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи Учасника, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції. На момент розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі членами тендерного комітету проведено перевірки ЕЦП ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» шляхом завантаження його на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) та встановлено, що тендерну пропозицію до даної процедури закупівлі підписано уповноваженою особою – Директором товариства Тесельським Петром Івановичем. На даний час, при підготовці цих заперечень на Висновок, виявлено, що при завантаженні ЕЦП на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) з’являється повідомлення «Виникла помилка при перевірці файлів. Виникла помилка при спробі отримати статус сертифікату за протоколом OCSP(81), однак технічні несправності та/чи особливості роботи електронного сервісу не можуть ставитися у вину Учасника та САД у Сумській області, як Замовника, та свідчити про порушення ним вимог Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 та пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» як таких, що не відповідають умовам тендерної документації.
Дата публікації
21.10.2020 15:10
Документи інформації про усунення порушення
21.10.2020 15:10
-
21.10.2020 15:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
655 009 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2020 10:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Сумській області
Контактний телефон:
380542700479
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
655 009 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2020 10:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Сумській області
Контактний телефон:
380542700479
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності