Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 08.11.2019 21:42до 24.11.2019 18:00
Завершено
Період уточнень
з 08.11.2019 21:42
до 14.11.2019 18:00
Завершено
Період оскарження
з 08.11.2019 21:42
до 20.11.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.11.2019 13:54
до 25.11.2019 14:21
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2019 14:21
до 10.12.2019 20:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2019 14:21
до 21.12.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 10.12.2019 20:40
-
Період уточнень
з
08.11.2019 21:42
до
14.11.2019 18:00
Період оскарження
з
08.11.2019 21:42
до
20.11.2019 00:00
Період аукціону
з
25.11.2019 13:54
до
25.11.2019 14:21
Період кваліфікації
з
25.11.2019 14:21
до
10.12.2019 20:40
Період кваліфікації
з
25.11.2019 14:21
до
10.12.2019 20:40
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Пікнометри ДК 021:2015 38425600-6
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пікнометри ДК 021:2015 38425600-6 (пікнометр в комплекті: набір калібрувальних сфер (1 шт.), набір вимірювальних комірок (вставок) (1 шт.), комплект для підключення джерела газу (гелій, азот) (1 шт.), газовий редуктор з манометрами (1 шт.), вакуумний насос масляний із ловушкою, для забезпечення вакууму не гірше 50 мТорр (6.7 Па), абсолютного тиску (1 шт.), термостат-циркулятор з діапазоном не вужче -20...+150°С, роздільна здатність та точність не гірше 0,1°C, потужність нагрівача не менше 2 кВт, потужність охолодження при 0С не менше 170 Вт, комп’ютер із специфікацією, принтер сумісний з пікнометром і з компьютером (1 шт.))
Код ДК 021:2015
38425600-6 -
Пікнометри
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Дата постачання по
01.07.2020 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати:
Аванс
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання договору у розмірі 100%. Здійснюється передоплата товару у розмірі 100 % відповідно до Постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), яка освоюється протягом шести місяців з моменту укладення договору. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету.
Відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг визнати торги такими, які не відбулися.
Пікнометри ДК 021:2015 38425600-6 (пікнометр в комплекті: набір калібрувальних сфер (1 шт.), набір вимірювальних комірок (вставок) (1 шт.), комплект для підключення джерела газу (гелій, азот) (1 шт.), газовий редуктор з манометрами (1 шт.), вакуумний насос масляний із ловушкою, для забезпечення вакууму не гірше 50 мТорр (6.7 Па), абсолютного тиску (1 шт.), термостат-циркулятор з діапазоном не вужче -20...+150°С, роздільна здатність та точність не гірше 0,1°C, потужність нагрівача не менше 2 кВт, потужність охолодження при 0С не менше 170 Вт, комп’ютер із специфікацією, принтер сумісний з пікнометром і з компьютером (1 шт.))
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-08-000019
Дата створення проекту
08.01.2020 17:12
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
09.01.2020 08:43
Дата публікації висновку про результати
11.01.2020 13:58
Дата завершення усунення порушень
25.01.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
31.01.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.01.2020 № 3
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.01.2020 № 3
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-08-003458-b 08.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ДОНАУ ЛАБ Україна»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 02.12.2019 та від 10.12.2019; повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2019 року.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій (вказано лише «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій година кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначена електронною системою та зазначена на сайті Уповноваженого органу»).
Замовник за результатами проведеної процедури визначив переможцем ТОВ «ДОНАУ ЛАБ Україна» та прийняв рішення про намір укласти з ним договір, яке оприлюднив в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» 10.12.2019 року.
Згідно з вимогами частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом 2-х днів з дня його укладення; інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом 1-го дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що станом на 08.01.2020 в ІТС «ProZorro» щодо процедури закупівлі за ID UA-2019-11-08-003458-b не міститься інформації про укладення чи неукладення договору закупівлі. Враховуючи вимоги ст. 32 Закону, договір мав бути укладений не пізніше, ніж 30.12.2019 року. Однак, Замовником на порушення частини 2 статті 32 та частини 1 статті 10 Закону не укладено та не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом договір про закупівлю. Також, замовником станом на 08.01.2020 не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу будь якого іншого рішення, зокрема, про визначення переможцем наступного учасника, відхилення. Лише 09.01.2020 Замовником оприлюднено інформацію про відміну торгів
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відповідно до оприлюдненої 09.01.2020 Замовником інформації (в тому числі протоколу засідання тендерного комітету від 09.01.2020) торги за процедурою закупівлі відмінено.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Пікнометри ДК 021:2015 38425600-6
Тендер:
UA-2019-11-08-003458-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
reasonType.unsuccessful
Відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг визнати торги такими, які не відбулися.