Закупівля Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Волинська, 15 Солом"янського району м. Києва від Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 13.11.2019 18:00до 15.11.2019 18:00
Завершено
Період уточнень
з 08.11.2019 12:39
до 13.11.2019 18:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.11.2019 18:04
до 21.11.2019 17:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.11.2019 18:04
до 25.11.2019 17:03
wait
Підписання договору
з 21.11.2019 17:03
-
Період уточнень
з
08.11.2019 12:39
до
13.11.2019 18:00
Період кваліфікації
з
15.11.2019 18:04
до
21.11.2019 17:03
Період кваліфікації
з
15.11.2019 18:04
до
21.11.2019 17:03
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Основні параметри
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Волинська, 15 Солом'янського району м. Києва
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Волинська, 15 Солом'янського району м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)].
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Волинська, 15 Солом'янського району м. Києва
(Джерело фінансування: бюджет міста Києва)
Код ДК 021:2015
45300000-0 -
Будівельно-монтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03151, Україна, місто Київ, Київ, вул. Волинська, 15 Солом'янського району
Дата постачання по
20.12.2019 22:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, та згідно Акту відшкодування витрат по експертизі кошторисної частини проектної документації, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника.
ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 21/38, ЛІТЕРА А
Класифікація суб'єктів господарювання
Суб'єкт середнього підприємництва
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Волинська, 15 Солом'янського району м. Києва
Тендер:
UA-2019-11-08-000418-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-11-08-000418-a.a1
Дата:
13.11.2019 13:38
Стан:
Відмовлено в задоволенні
ВИМОГА про відміну процедури допорогової закупівлі
До: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИРЕКЦІЯ З КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ»
Код за ЄДРПОУ 37932233
тел. + 38 044 2357105
електронна адреса: [email protected]
01601, Україна, Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Заявник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІНДЕРБУМ»
код ЄДРПОУ: 37210662,
телефон: +380443608590,
e-mail: [email protected]
03151, м. Київ, вул. Волинська,буд.60, офіс 262
Ідентифікатор UA-2019-11-08-000418-a
817fe3c9272940249660693b556294f9
ВИМОГА
про відміну процедури допорогової закупівлі
Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДИРЕКЦІЯ З КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» проводиться допорогова закупівля з Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Волинська, 15 Солом'янського району м. Києва (ідентифікатор UA-2019-11-08-000418-a ).
Маючи намір взяти участь у закупівлі, одночасно повідомляємо про виявлення грубих порушень законодавства щодо публічних закупівель, з урахуванням викладеного нижче:
1. Закупівля здійснюється за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи. Водночас, як вбачається з Технічного завдання, що є частиною тендерної документації, здійснюється закупівля спортивно-ігрового комплексу (гойдалки, каруселі, пісочниці, хатинки, спортивні та ігрові конструкції, урни, лавки та ін.). При цьому загальна сукупна вартість елементів спортивно-ігрового комплексу значно перевищує вартість їх доставки та монтажу на об'єкті. Відтак закупівля повинна здійснюватися за іншим кодом, а саме ДК 021:2015 – 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор.
Нормативно це ствердження випливає із наступного:
Предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (п. 18 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі»). На виконання цієї норми Закону, Міністерство економічного розвитку і торгівлі своїм Наказом від 17.03.2016 №454 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за №448/28578) затвердило відповідний Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок №454).
Відповідно до п. 5 Порядку №454: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Таким чином, визначення предмету закупівлі було визначено неправомірно, всупереч законодавства України.
2. Відповідно до розділу III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку №454:
«Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника».
Відповідно до п. 1.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, цей стандарт має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджується за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій. При цьому стандартом визначено різні документи щодо визначення вартості (локальний кошторис, локальний кошторисний розрахунок, об’єктний кошторис, об’єктний кошторисний розрахунок та інші), а також різні види визначення договірної ціни (динамічна договірна ціна / тверда договірна ціна).
Таким чином, визначення вартості предмета закупівлі робіт має здійснюватися на підставі відповідних документів, які визначають кошторисну вартість робіт.
Водночас, вартість предмету закупівлі визначено за відсутності відповідних документів, які визначають кошторисну вартість робіт. Це підтверджується тим, що:
- тендерна документація не містить кошторисної документації;
- обов'язок з подання кошторисної документації покладено на самих учасників торгів (пп. 24 п. 4 Оголошення про проведення торгів).
Викладене вище свідчить, що вартість предмету закупівлі визначено з грубити порушеннями законодавства про публічні закупівлі (зокрема, п. 18 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі», розділу III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку №454, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), без визначення реальної кошторисної вартості робіт, які закуповуються.
3. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Вартість предмету закупівлі за оголошеною процедурою допорогової закупівлі не перевищує 1,5 млн. грн.
Водночас, Замовником одночасно здійснюється закупівля 47 (Сорока семи) об'єктів (ідентифікатори закупівель: UA-2019-11-08-000654-a, UA-2019-11-08-000637-a, UA-2019-11-08-000615-a, UA-2019-11-08-000418-a, UA-2019-11-11-002993-b, UA-2019-11-11-002957-b, UA-2019-11-11-002924-b, UA-2019-11-11-002900-b, UA-2019-11-08-001410-a, UA-2019-11-11-003110-b, UA-2019-11-11-003100-b, UA-2019-11-11-003086-b, UA-2019-11-11-003076-b, UA-2019-11-11-003057-b, UA-2019-11-08-001393-a, UA-2019-11-08-001383-a, UA-2019-11-08-001376-a, UA-2019-11-08-001060-c, UA-2019-11-08-001050-c, UA-2019-11-08-001041-c, UA-2019-11-08-001033-c, UA-2019-11-08-001021-c, UA-2019-11-08-001008-c, UA-2019-11-08-001005-c, UA-2019-11-08-000982-c, UA-2019-11-08-000969-c, UA-2019-11-08-000962-c, UA-2019-11-08-001320-a, UA-2019-11-08-001309-a, UA-2019-11-08-001297-a, UA-2019-11-08-001287-a, UA-2019-11-08-001278-a, UA-2019-11-08-001270-a, UA-2019-11-08-001233-a, UA-2019-11-08-001172-a, UA-2019-11-08-001148-a, UA-2019-11-08-001135-a, UA-2019-11-08-001116-a, UA-2019-11-08-001087-a, UA-2019-11-08-001065-a, UA-2019-11-08-001048-a, UA-2019-11-08-001018-a, UA-2019-11-08-000994-a, UA-2019-11-08-000971-a, UA-2019-11-08-000949-a, UA-2019-11-08-000929-a, UA-2019-11-08-000886-a) за одним і тим самим ідентифікатором (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), на загальну суму 16 164 706,80 грн. (Шістнадцять мільйонів сто шістдесят чотири гривні сімсот шість гривень 80 копійок), що значно перевищує як 1,5 млн. грн., так і 5 млн. грн.
Таким чином, Замовником було фактично поділено один предмет закупівлі на сорок сім предметів закупівлі, з метою застосування процедури допорогової закупівлі та уникнення застосування процедури відкритих торгів.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
З урахуванням викладеного вище, Замовником було грубо порушено законодавство щодо публічних закупівель, а саме поділено один предмет закупівлі на сорок сім з метою уникнення процедури застосування відкритих торгів.
Описані вище три грубих порушення законодавства про публічні закупівлі не можуть бути усунуті у жодний спосіб, окрім скасування процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, є підставою для відміни торгів Замовником.
Беручи до уваги наведене вище, вимагаємо прийняття рішення про скасування допорогової закупівлі з Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Волинська, 15 Солом'янського району м. Києва (ідентифікатор UA-2019-11-08-000418-a ).
Директор
ТОВ «Кіндербум»
В.С.Надкерничний
Вимогу Учасника не виявлено
Торги не відбулися
Очікувана вартість
351 414.66
грн.
Період подання пропозицій
до
15.11.2019 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"