Звернення:
За тендером : Вогнегасне просочення жорсткої та м’якої декорації
Тема:
Сертифікати відповідності
Зміст:
В п.9 Додатку №2 Замовником зазначається вимога щодо необхідності надання учасниками сертифікатів відповідності на просочувальні суміші ДСА 1, ДСА 2 та ФСГ 1.
Слід зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, та значно звужує коло потенційних Учасників даної процедури закупівлі, оскільки просочування може здійснюватися і іншими сумішами, які також мають сертифікати відповідності, а по своїм характеристикам є навіть кращими. Окрім того, вимогам прописана таким чином, що потенційні Учасники, котрі мають можливість здійснити просочення іншими сумішами, та мають відповідні сертифікати на такі, а також планують взяти участь у процедурі закупівлі, позбавляються такої можливості, оскільки Замовником не прописано можливість надання послуг з використанням інших сумішей.
Ватро наголосити, що Документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника
Відповідно до п.4.1. Документації предметом закупівлі є вогнегасне просочення жорсткої та м’якої декорації, а не закупівля конкретної просочувальної суміші. Саме тому, залишається незрозумілим вибір Замовника щодо посилання саме на конкретні суміші.
Звертаємося до вас з вимогою усунення дискримінаційної вимоги та внесення зміни в п.9 Додатку №2, що передбачатимуть можливість подання учасниками сертифікатів відповідності також на інші суміші, якими можуть бути надані послуги з вогнегасного просочення жорсткої та м’якої декорації.
Дата оприлюднення звернення:
11.11.2019 10:53
Доброго дня! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
12.11.2019 15:34