Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 14.11.2019 10:25до 21.11.2019 10:25
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2019 10:20
до 14.11.2019 10:25
Період уточнень
з
07.11.2019 10:20
до
14.11.2019 10:25
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Основні параметри
стелажі
ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
стелажі
Код ДК 021:2015
39150000-8 -
Меблі та приспособи різні
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Дата постачання по
27.12.2019 10:25
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар проводяться після його поставки та монтажу стелажів протягом 5 робочих днів шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця за умови своєчасного надходження коштів на поточний рахунок Замовника
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
стелажі
Звернення:
За тендером : стелажі
Тема:
теххарактеристики
Зміст:
Доброго дня! Чи можлива подача з металевими полицями? Та разміри 1850х1200х300? Дякую.
Дата оприлюднення звернення:
08.11.2019 11:54
У зв’язку з надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: стелажі
(ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні) Пенсійний фонд України інформує.
Запропонований товар має відповідати вимогам до предмету закупівлі, наведеним у
додатку № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
11.11.2019 16:29
Звернення:
За тендером : стелажі
Тема:
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Зміст:
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата оприлюднення звернення:
08.11.2019 12:26
У зв’язку з надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: стелажі (ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні) Пенсійний фонд України інформує.
Фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на загальних підставах. Критерії вибору переможця зазначені у пункті 8 розділу «Інша інформація» Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
11.11.2019 16:30
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.