Показати схожі тендери

Закупівля «Запасні частини до колійної техніки (для техніки «Plasser&Theurer»)» від ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-10-28-002107-b
План UA-P-2019-10-28-005446-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.11.2019 14:41
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.11.2019 14:35
Закінчення аукціону 13.11.2019 14:56
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 130 271.35 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2019 16:09 до 12.11.2019 18:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2019 16:09
до 02.11.2019 18:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2019 16:09
до 08.11.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.11.2019 14:35
до 13.11.2019 14:56
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2019 14:56
до 18.11.2019 16:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2019 14:56
до 29.11.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2019 16:47
до 29.11.2019 14:41
Період уточнень
з 28.10.2019 16:09 до 02.11.2019 18:00
Період оскарження
з 28.10.2019 16:09 до 08.11.2019 00:00
Період аукціону
з 13.11.2019 14:35 до 13.11.2019 14:56
Період кваліфікації
з 13.11.2019 14:56 до 18.11.2019 16:47
Період кваліфікації
з 13.11.2019 14:56 до 18.11.2019 16:47
Основні параметри
«Запасні частини до колійної техніки (для техніки «Plasser&Theurer»)»
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
78 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Запасні частини до колійної техніки (для техніки «Plasser&Theurer»)»
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
96
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
28.11.2019 00:00
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
28.10.2019 16:10
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
-
Електронна пошта
Телефон
+380444069838,+380444069837
Замовник
ЄДРПОУ
40123454
Повна назва
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Качалова, 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
"METALHIMCARGO” Ltd.
Пропозиція:
3 128 995.22 грн.
Учасник:
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 125 257.5 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.11.2019 14:56 по 29.11.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.11.2019 16:47
-
Звіт про оцінку
13.11.2019 14:56
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-10-28-002107-b-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦРЕКМ/В-19237
3 125 257.5 грн.
2 604 381.25 грн.
З ПДВ
Підписано
29.11.2019
Строк дії договору з
29.11.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
96 (штуки)
«Запасні частини до колійної техніки (для техніки «Plasser&Theurer»)»
Номенклатура
«Запасні частини до колійної техніки (для техніки «Plasser&Theurer»)»
Кількість
96
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
29.11.2019 14:40
-
29.11.2019 14:39
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-10-000031
Дата створення проекту
10.12.2020 13:07
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.12.2020 13:42
Дата публікації висновку про результати
23.12.2020 13:28
Дата завершення усунення порушень
13.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
05.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-76
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 459 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 459 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 20 UA-2019-10-28-002107-b 28.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.12.2020 00:00
Документи рішення
10.12.2020 13:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 28.10.2019 № 571/19-ТК, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БРАДОС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2019 № 679/19-ТК щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА» на відповідність вимогам тендерної документації та Закону, визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 18.11.2019, укладений договір про закупівлю від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднене в електронній системі закупівель 18.12.2019, додаткову угоду від 18.12.2019 № 1 до договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 щодо продовження строку дії договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 до 31.03.2020 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, звіт про виконання договору про закупівлю від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 оприлюднений в електронний системі закупівель 16.12.2020. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Замовником укладено з ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА» договір поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 на суму 3 125 257,50 грн з ПДВ, відповідно до пункту 12.7 розділу 12 якого зазначено, що термін дії даного договору встановлюється з моменту його підписання до 31.12.2019 року, а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА та в частині оплати – до повного виконання. Замовником укладено додаткову угоду від 18.12.2019 № 1 до договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 щодо продовження строку дії договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 до 31.03.2020, а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА та в частині оплати – до повного виконання, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, на суму 89 629,62 грн з ПДВ. Загальна вартість договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 з урахуванням додаткової угоди від 18.12.2019 № 1 становить 3 214 887,12 грн з ПДВ. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі 14.12.2020 Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику надано запит про надання пояснень щодо здійснення Замовником розрахунків у повному обсязі за договором поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 з урахуванням додаткової угоди від 18.12.2019 № 1 до договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237. На що 17.12.2020 Замовником через електронну систему закупівель надано відповідь від 17.12.2020 № 6/5703, згідно з якою станом на 01.12.2020 отримано товар на суму 3 214 887,12 грн з ПДВ, за який сплачено коштів у сумі 3 214 887,12 грн з ПДВ, та заборгованість відсутня. Також, Замовником 16.12.2020 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237. Отже, відповідно до відповіді Замовника договір поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 виконаний станом на 01.12.2020 як з боку Постачальника в частині поставки товару так і з боку Замовника в частині оплати за поставлений товар. Водночас встановлено, що відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України EDATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) 06.04.2020 Замовником здійснено остаточну оплату за договором поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 з урахуванням додаткової угоди від 18.12.2019 № 1 у сумі 89 629,62 грн з ПДВ, що свідчить про повне виконання зобов’язань з боку Замовника в частині оплати за поставлений товар 06.04.2020. При цьому, відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Таким чином, враховуючи термін дії договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 з урахуванням додаткової угоди від 18.12.2019 № 1 до 31.03.2020 та остаточну оплату за поставлений товар з боку Замовника 06.04.2020 кінцевим терміном оприлюднення звіту про виконання договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 протягом трьох днів з дня виконання договору є 09.04.2020. Отже, Замовником оприлюднено 16.12.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 протягом трьох днів з дня виконання договору з порушенням строків оприлюднення інформації про закупівлі, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
23.12.2020 00:00
Дата публікації
23.12.2020 13:28
Документи висновку
23.12.2020 13:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Добрий день. Замовником розглянуті зауваження, викладені у висновку, проведений відповідний аналіз, розбір з відповідальними фахівцями закупівлі UA-2019-10-28-002107-b. Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.
Дата публікації
02.02.2021 14:05
Документи інформації про усунення порушення
02.02.2021 14:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до колійних машин виробництва фірми «Plasser&Theurer») (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-28-002107-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання: Відповідно до пункту 12.7 розділу 12 договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 зазначено, що термін дії даного договору встановлюється з моменту його підписання до 31.12.2019 року, а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА та в частині оплати – до повного виконання. Замовником укладено Додаткову угоду від 18.12.2019 № 1 до договору поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, та продовжено дію договору від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 до 31.03.2020 року, а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА та в частині оплати – до повного виконання. У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 29.11.2019 № ЦРЕКМ/В-19237 з урахуванням Додаткової угоди від 18.12.2019 № 1? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
14.12.2020 14:13
Орган перевірки
18.12.2020 00:00
Документи повідомлення
14.12.2020 14:14
-
Відповідь
Надання відповіді
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання у прикріпленому файлі.
Рішеня
17.12.2020 13:54
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 130 271.35 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2019 18:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069838,+380444069837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 130 271.35 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2019 18:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069838,+380444069837
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності