Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт тротуарів міста за об’єктами: вул.Першотравнева в м.Нікополь, Дніпропетровської області від УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-10-24-003048-b
План UA-P-2019-10-24-003683-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.11.2019 12:32
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 11.11.2019 11:11
Закінчення аукціону 11.11.2019 11:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2019 18:00 до 09.11.2019 13:05
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2019 18:00
до 30.10.2019 13:05
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2019 18:00
до 05.11.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.11.2019 11:11
до 11.11.2019 11:44
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2019 11:44
до 12.11.2019 13:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2019 11:44
до 23.11.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2019 13:02
до 25.11.2019 12:32
Період уточнень
з 24.10.2019 18:00 до 30.10.2019 13:05
Період оскарження
з 24.10.2019 18:00 до 05.11.2019 00:00
Період аукціону
з 11.11.2019 11:11 до 11.11.2019 11:44
Період кваліфікації
з 11.11.2019 11:44 до 12.11.2019 13:02
Період кваліфікації
з 11.11.2019 11:44 до 12.11.2019 13:02
Основні параметри
Поточний ремонт тротуарів міста за об’єктами: вул.Першотравнева в м.Нікополь, Дніпропетровської області
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт тротуарів міста за об’єктами: вул.Першотравнева в м.Нікополь, Дніпропетровської області (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
613
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Першотравнева
Дата постачання по
31.12.2019 18:04
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
Проект договору
24.10.2019 18:00
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зінченко Всеволод Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Myakotin Stanislav
Електронна пошта
Телефон
+380566251106
Факс
+380566250253
Замовник
ЄДРПОУ
26136719
Назва (англійською мовою)
Department of landscaping, infrastructure and utilities
Повна назва
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Department of landscaping, infrastructure and utilities
Поштовий індекс
53200
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Нікополь
Адреса
вул. Електрометалургів, 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Ляшенко
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМФОРТ-ДНІПРО"
Пропозиція:
1 188 777.97 грн.
Учасник:
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"
Пропозиція:
999 400 грн.
Учасник:
ТОВ "БРУКСТОН"
Пропозиція:
993 472 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.11.2019 11:44 по 23.11.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.11.2019 13:02
-
12.11.2019 13:01
Повідомлення про рішення
11.11.2019 11:44
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-10-24-003048-b-c1
Підписаний і діє
Номер
745/19
993 472 грн.
993 472 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.11.2019
Строк дії договору з
25.11.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
613 (метри квадратні)
Поточний ремонт тротуарів міста за об’єктами: вул.Першотравнева в м.Нікополь, Дніпропетровської області (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Номенклатура
Поточний ремонт тротуарів міста за об’єктами: вул.Першотравнева в м.Нікополь, Дніпропетровської області (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Кількість
613
Одиниця виміру
м.кв
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.11.2019 12:32
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-11-28-000240
Дата створення проекту
28.11.2019 16:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.12.2019 15:31
Дата публікації висновку про результати
18.12.2019 15:08
Дата завершення усунення порушень
03.01.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
27.12.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
03.12.2019 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2019-10-24-003048-b 24.10.2019 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 26136719) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1) Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2019 00:00
Документи рішення
04.12.2019 15:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), відповідність тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації, правильності заповнення форм документів, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.11.2019 №460/19 щодо визначення переможця процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Брукстон», повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019, договір від 25.11.2019 № 745/19, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25.11.2019. Моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про проведення закупівлі. Крім того моніторингом установлено відсутність в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір від 12.11.2019 інформації щодо джерела фінансування закупівлі, що є порушенням пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490 (далі - Наказ № 490). Моніторингом установлено, що на порушення пункту 12 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у пункті 6 розділу 1 тендерної документації Замовником не зазначена інформація про мову (мови) якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Аналізом інформації, викладеної в електронній системі закупівлі встановлено, що переможцем відкритих торгів обрано ТОВ «Брукстон». Моніторингом встановлено не відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Брукстон» вимогам тендерної документації, а саме: пункту 4 Додатку № 3 до тендерної документації в частині відсутності довідки, складеної в довільній формі, яка містить відомості про підприємство - а) реквізити (адреса-юридична та фактична, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити); б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів); пункту 9 Додатку № 3 до тендерної документації в частині відсутності копії паспорту представника учасника, що уповноважений на підпис тендерної пропозиції. Крім того, моніторингом установлено, що на момент розкриття тендерних пропозицій (11.11.2019) в тендерній пропозиції ТОВ «Брукстон» відсутня пояснювальна записка на поточний ремонт тротуарів, що не відповідає пункту 4 розділу 3 тендерної документації. Також моніторингом установлено невідповідність даних Локального кошторису № 2-1-1, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Брукстон», технічному завданню на поточний ремонт тротуарів міста за об’єктом вул. Першотравнева, встановленому Додатком 4 до тендерної документації (далі - Додаток 4). Так в локальному кошторисі установлення бетонних поребриків на бетонну основу передбачено у кількості 550 м, проте в Додатку 4 визначено у кількості 409 шт; в локальному кошторисі камені бортові тротуарні БР 50-20-6 передбачено 550 м, а в Додатку 4 – 409 шт; установлення боллардів нерухомих світловідбиваючих зазначено в локальному кошторисі у кількості 409 стовпів, у Додатку 4 – 210 шт; в локальному кошторисі значиться боллард у кількості 409 шт, а в Додатку 4 – 210 штук. Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Проте Замовник, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив пропозицію Учасника, визнав його переможцем та уклав з ним договір про надання послуг з поточного ремонту тротуарів міста за об’єктами: вул. Першотравнева в м. Нікополь Дніпропетровської області від 25.11.2019 № 745/19 на суму 993 472,00 гривень. Відповідно до частини четвертої статті 36 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Моніторингом установлено невідповідність умов договору від 25.11.2019 № 745/19 умовам проекту договору, що є Додатком № 6 до тендерної документації та відповідно пропозиції ТОВ «Брукстон», а саме: - в частині наявності пунктів 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, які відсутні в проекті договору; - в договорі відсутня частина вимог пункту 4.2 (щодо надання рахунку за надані у попередньому місяці послуги), яка міститься в проекті договору; - пунктом 5.1 договору передбачено строк виконання до 31.12.2019, проте в проекті договору визначено, що строк надання послуг визначається датою їх початку та закінчується не пізніше ніж 31.12.2019; - пунктом 6.3.5 договору визначено, що Виконавець зобов’язаний (забезпечити безперервний та безпечний рух автотранспорту під час надання послуги, передбаченої пунктом 1.1. цього Договору), проте в проекті договору зазначений пункт відсутній; - пунктом 6.4.5 договору визначено, що Виконавець має право залучати до надання послуг сили субпідрядних організацій, проте в проекті договору зазначений пункт відсутній; - пунктом 7.6 договору передбачено, що у разі залучення Виконавцем до надання послуги за цим договором сили субпідрядних організацій, відповідальність за їх дії, а також відшкодування шкоди, завданої такими діями несе виключно Виконавець, проте в проекті договору зазначений пункт відсутній. Отже Замовником на порушення частини 4 статті 36 Закону укладено договір з Учасником від 25.11.2019 № 745/19, умови якого відрізняються від змісту проекту договору, що є Додатком 6 до тендерної документації, та відповідно від тендерної пропозиції ТОВ «Брукстон». Статтею 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Аналізом питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень не встановлено. Аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини 2 статті 22 Закону. Аналізом відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Аналізом укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норми пункту 2 Наказу № 490, в тому числі в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи на оголошення про проведення закупівлі.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.12.2019 00:00
Дата публікації
18.12.2019 15:08
Документи висновку
18.12.2019 15:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно Вашого звернення, можемо роз'яснити, що на момент приняття рішення переможця, підрядник вже неодноразово виконував роботи за нашими договорами, тому було прийнято рішення визначити саме його пропозицію переможною, так як він запропонував найнижчу вартість виконання, що являється головним пріорітетом державних закупівель. Опираючись на вказане вище було прийняте саме це рішення. Підрядна організація підгрузила недостаючі документи одразу після Вашого проханя. Усі участники тендерного комітету були направлені на додаткові курси підвищення кваліфікації у сфері державних закупівель.
Дата публікації
24.12.2019 10:05
Документи інформації про усунення порушення
24.12.2019 10:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2019 13:05
Замовник:
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380566251106
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.11.2019 13:05
Замовник:
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380566251106
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності