Показати схожі тендери

Закупівля ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг) від Служба автомобільних доріг у Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-10-23-000395-c
План UA-P-2019-10-23-000174-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.04.2020 12:50
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.03.2020 11:04
Закінчення аукціону 30.03.2020 11:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
339 778 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
679 556 грн. (0,2 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.10.2019 10:53 до 03.02.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2019 10:53
до 24.01.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2019 10:53
до 30.01.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 03.02.2020 10:04
до 03.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.03.2020 11:04
до 30.03.2020 11:44
Завершено
Період кваліфікації
з 30.03.2020 11:44
до 03.04.2020 13:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.03.2020 11:44
до 14.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2020 13:43
до 22.04.2020 12:50
Період уточнень
з 23.10.2019 10:53 до 24.01.2020 10:00
Період оскарження
з 23.10.2019 10:53 до 30.01.2020 00:00
Період аукціону
з 30.03.2020 11:04 до 30.03.2020 11:44
Період кваліфікації
з 03.02.2020 10:04 до 03.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 30.03.2020 11:44 до 03.04.2020 13:43
Період кваліфікації
з 30.03.2020 11:44 до 03.04.2020 13:43
Основні параметри
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 698 890
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг) ( Джерело фінансування - державний бюджет )
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair) ( Purchasing financing source - state budget )
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
UA-ROAD
H-12 Суми - Полтава з обходом м. Сум
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 0+200 - км 16+100 та км 16+580 – км 19+000
Дата постачання по
31.12.2021 04:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Документи закупівлі
-
24.01.2020 11:03
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Овчаренко Сергій Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Ovcharenko Serhii Mykhailovych
Електронна пошта
Телефон
380542700479
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
24014538
Назва (англійською мовою)
Motor Roads Service in Sumy Oblast
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Сумській області
Повна назва (англійською мовою)
Motor Roads Service in Sumy Oblast
Поштовий індекс
40002
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
Роменська,79/2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
336 400 200 грн.
Учасник:
ТОВ "ШБУ-77"
Пропозиція:
336 278 286.6 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
299 980 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
275 000 000 грн.
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"
Пропозиція:
274 999 999 грн.
Учасник:
ТОВ Миколаївбудцентр
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" : [email protected]
336 400 200 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
299 980 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ТОВ Миколаївбудцентр : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
Відповідно до пп. 5.1.3. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, окрім іншого, позитивний (-і) відгук (-ки) замовника послуг/робіт (балансоутримувача об’єкту будівництва або ремонту) за аналогічним (ми) договором (-ами) або декларації /сертифікати/ інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують готовність об’єкту до експлуатації, виданих на об’єкт(и), який(і) за основними показниками є не меншим, ніж об’єкт предмета закупівлі – 18 км 320 м. На підтвердження кваліфікаційної вимоги «документальне підтвердження виконання аналогічних договорів» ТОВ «Миколаївбудцентр» надав: Відгуки від замовника/балансоутримувача об’єкту ремонту: 1. надані Учаснику як виконавцю на умовах субпідряду : - автодорога Т-15-08 верхній шар а/б 62,352+68,325 тис. кв.м (САД в Миколаївській області) Разом 130,677 тис. кв. м. 2. надані іншому підприємству, який Учасником зазначається як генпідрядник, а Учасник визначається ним як субпідрядник: - автодорога Н-03 верхній шар а/б 24,15 тис. кв.м (САД в Чернівецькій області) - автодорога Н-03 верхній шар а/б 17,294 тис. кв.м (САД в Чернівецькій області). Разом 41,444 тис.кв.м. У відгуку Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 21.08.2019 № 1753/03-17 не зрозуміло, до якого договору (генпідряду або субпідряду) відноситься інформація про виконані за окремими видами обсяги робіт. У зв’язку з цим та на підставі ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою підтвердження інформації, наданої Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Замовником направлено запит за № 10/189 від 14.02.2020 до Служби автомобільних доріг у Миколаївській області. Цим листом Замовник просив уточнити обсяги робіт, виконані ТОВ «Миколаївбудцентр» в якості субпідрядника по відгуку від 21.08.2019 № 1753/03-17. Втім, листом від 19.02.2020р. за номером 499/03-17 Службою автомобільних доріг у Миколаївській області повідомлено Замовника, що зазначений вище відгук не видавався та не зареєстрований в журналі реєстрації кореспонденції. Таким чином, учасником торгів ТОВ «Миколаївбудцентр» надано недостовірну інформацію для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Крім того, тендерною документацією встановлено, що для учасників, які виконували роботи у якості субпідрядника, та які не мають можливості отримати позитивний відгук від замовника/балансоутримувача, документальним підтвердженням кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» є позитивний відгук від Замовника/ Балансоутримувача Генпідряднику та відгук Генерального підрядника Субпідряднику з зазначенням номеру та дати договору, предмета договору, ціни договору, року виконання робіт та обсягів виконаних робіт по аналогічному договору (-ам), а також - загальний журнал робіт по об’єкту ( зазначеному у відгуку ), що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або ДБН А.3.1-5:2016 (сканована копія), або - копії Додатків Б,В,Г СОУ 42.1-37641918-128:2014 (по об’єкту зазначеному у відгуку) . Разом з тим, Учасник надав документи, в яких (у Повідомленні про закінчення робіт з поточного середнього ремонту та в Акті прийняття робіт з поточного ремонту) не зазначені залучені на об’єкті субпідрядники. Проте, відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014 у разі залучення субпідрядника відомості про нього повинні відображатися в зазначених документах. У зв’язку з тим, що в Повідомленні про закінчення робіт з поточного середнього ремонту та в Акті прийняття робіт з поточного ремонту відомості про субпідрядника - ТОВ «Миколаївбудцентр» не зазначені, вказані документи не підтверджують наявність досвіду Учасника по цим об’єктам. Таким чином, Учасник документально не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічних договорів за обсягами верхнього шару 160,776 тис.кв.м., що встановлено технічною частиною тендерної документації. Таким чином, учасником торгів ТОВ «Миколаївбудцентр» надано недостовірну інформацію для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, і, як наслідок, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». З урахуванням викладеного, керуючись п.3 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Миколаївбудцентр», оскільки наявні підстави, зазначені у ч.7 ст.28 Закону. УХВАЛИЛИ: 1. Відхилити пропозицію ТОВ «Миколаївбудцентр» відповідно до п.3 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки наявні підстави, зазначені у ч.7 ст.28 Закону.
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
336 278 286.6 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:05
Витяг з ЄДР
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" : [email protected]
274 999 999 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "Автомагістраль-Південь" : [email protected]
275 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
03.02.2020 10:06
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.03.2020 11:44 по 14.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.04.2020 13:40
-
documentType.award.awardNotice
30.03.2020 11:44
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-10-23-000395-c-b1
Підписаний і діє
Номер
2ПС-ДД/2281
274 999 999 грн.
229 166 665.83 грн.
З ПДВ
Підписано
21.04.2020
Строк дії договору з
21.04.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг) ( Джерело фінансування - державний бюджет )
Номенклатура
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг) ( Джерело фінансування - державний бюджет )
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-ROAD
H-12 Суми - Полтава з обходом м. Сум
Документи договору
22.04.2020 12:49
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-17-000049
Дата створення проекту
17.09.2020 14:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.09.2020 19:38
Дата публікації висновку про результати
13.10.2020 18:54
Дата завершення усунення порушень
29.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
09.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 577-68-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2020 №190 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.09.2020 № 190 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 35 UA-2019-10-23-000395-c 23.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.09.2020 00:00
Документи рішення
17.09.2020 19:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року) (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушення під час тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів (з публікацією англійською мовою), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.10.2019 № 23.10 (із змінами від 24.01.2020 № 24.01), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), Консорціума «МІКСТРАНСБУД», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.12.2019 № 18112-р/пк-пз, від 23.03.2020 № 5501-р/пк-пз, від 23.03.2020 № 5513-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 02.04.2020 № 02.04 ВП-8, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2020, договір про надання послуг від 21.04.2020 №2ПС-ДД/2281. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація містить посилання на тип та марку (щебенево-піщана суміш оброблена цементом М20, суміш крупнозерниста тип А, суміш тип ЩМА-20, асфальтобетон тип Г), однак не містить вираз «або еквівалент». Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» не відповідають вимогам тендерної документації, в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, підпунктом 5.1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, встановлено, що під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником за 2 (два) роки (протягом 2015–2019 років) робіт за договором (-ами) з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі). Порте, надана у складі тендерних пропозицій учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка від 31.01.2020 №Т-141 містить інформацію щодо досвіду виконання кожного з аналогічних договорів за період «2017 рік – по теперішній час», «2018 рік – по теперішній час», «2019 рік – по теперішній час», тобто виконання по яким тривало в 2020 році, що не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Також, згідно підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасники для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення надання послуг/виконання робіт, згідно Додатку 3 до тендерної документації. При цьому, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 5 до тендерної документації, передбачено виконання робіт із влаштування освітлення на пішоходах. Однак встановлено, що надані у складі тендерних пропозицій Консорціума «МІКСТРАНСБУД» довідка від 22.11.2019 № 21/20, ТОВ «Автомагістраль-Південь» довідка від 31.01.2020 № 0131/2-С1, ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» довідка від 22.11.2019 № 2431-Т, ТОВ «ШБУ-77» довідка від 18.11.2019 № 1959 та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» довідка від 22.11.2019 № 9431 не містять інформацію про наявність в учасників електриків. Отже, учасниками Консорціум «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» не забезпечено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Крім того, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що видом забезпечення тендерної пропозиції є безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія. Так, учасниками Консорціум «МІКСТРАНСБУД» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 2678-19/Т1 (із змінами від 16.01.2020 №1) в якій зазначено вимоги тендерної документації від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 09.01.2020 №09.01) та ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 016-001-45742-2019 (із змінами від 16.01.2020 №1) в якій зазначено вимоги тендерної документації від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 09.01.2020 №09.01). Однак моніторингом встановлено, що рішення тендерного комітету Замовника щодо редакції вищезазначеної тендерної документації скасовано та змінено рішенням від 24.01.2020 №24.01. За таких умов, банківські гарантії Консорціума «МІКСТРАНСБУД» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» не враховують вимоги тендерної документації, наведені в останній редакції, у відповідності до якої учасники повинні надати свої пропозиції. Також, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи Учасника, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції. Однак, на тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» накладено ЕЦП, який не можливо ідентифікувати, що не відповідає вимогам пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації. Відповідно до вимог пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону, визначив переможцем торгів Консорціум «МІКСТРАНСБУД» та оприлюднив договір з ним договір про надання послуг від 21.04.2020 № 2ПС-ДД/2281 на суму 274 999 999,00 гривень. Слід зазначити, що відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту третього частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушення під час тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.10.2020 00:00
Дата публікації
13.10.2020 18:54
Документи висновку
13.10.2020 18:54
-
Оскарження в суді
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Дата публікації
28.10.2020 15:47
Документи оскарження в суді
28.10.2020 15:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-10-23-000395-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація (далі - ТД) містить посилання на тип та марку (щебенево-піщана суміш оброблена цементом М20, суміш крупнозерниста тип А, суміш тип ЩМА-20, асфальтобетон тип Г), однак не містить вираз «або еквівалент» Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону» Заперечення Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону). Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «щебенево-піщана суміш оброблена цементом М20, суміш крупнозерниста тип А, суміш тип ЩМА-20, асфальтобетон тип Г» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка містить інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів за період з 2017 року по теперішній час, виконання по яким тривало в 2020 році, що не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Визначене Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив його до аукціону». Заперечення Слід зазначити, що у Висновку викладено «обґрунтування порушення» лише щодо пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77». Підпунктом 5.1.3. пункту 5 розділу 3 ТД визначалося, що «під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником за 2 (два) роки (протягом 2015–2019 років) робіт за договором(-ами) з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі)». Тобто, зміст даного пункту свідчить про те, що необхідний обсяг виконуваних робіт має бути наявним за будь-які 2 роки протягом періоду 2015–2019 років. Однак, Північно-Східний офіс Держаудитслужби дійшов до помилкового висновку про те, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка від 31.01.2020 № Т-141 не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД, з тих підстав, що вона містить інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів, виконання по яким тривало в 2020 році. Натомість, з поданих учасником ТОВ «ШБУ-77» документів (довідка від 31.01.2020 №Т-141, листи-відгуки від 03.02.2020 № 126/08-07, № 127/08-07, № 128/08-07, № 129/08-07) встановлено, що протягом дворічного періоду (з 2018 по 2019 роки, будівельний сезон 2020 року на момент оформлення довідки та видачі відгуків ще не розпочався) ТОВ «ШБУ-77» отримало досвід виконання аналогічного договору в обсягах: - за позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття – влаштування основи дорожнього одягу з оптимальної щебенево-піщаної суміші оброблена цементом 560 386 м2, (при необхідному 166 352 м2); - за позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» влаштування тонкошарових покриттів – влаштування верхнього шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші тип ЩМА 353 080 м2, (при необхідному 160 776 м2). За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вказаний у Висновку Учасник – ТОВ «ШБУ-77» підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надані у складі тендерних пропозицій довідки Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не містять інформацію про наявність в учасників електриків, в той час Технічне завдання передбачало виконання робіт із влаштування освітлення на пішоходах, і це свідчить про невідповідність вимогам підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД. Визначено Висновком порушення «В порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону, визначив переможцем торгів Консорціум «МІКСТРАНСБУД». Заперечення Пунктом 5.1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення надання послуг/виконання робіт, згідно Додатку 3 до ТД. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення виконання робіт (Додаток 3), яка визначена як документальне підтвердження відповідного кваліфікаційного критерія, не містить конкретного вичерпного переліку професій, по яких необхідно надати інформацію. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують наявність в учасників працівників з кваліфікацією електрика, у ТД не передбачено. Тому, підстави вважати надані довідки Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не відповідними умовам ТД відсутні. САД у Сумській області звертає увагу, що відповідно до ст 838 Цивільного кодексу України Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Тобто, на спеціалізовані роботи, пов’язані з підключенням до інженерних мереж, що знаходяться на балансі постачальників послуг (газ, ел.енергія, зв'язок тощо) як правило, залучаються на умовах субпідряду спеціалізовані установи, які мають відповідні допуски та вузькопрофільних фахівців. Можливість залучення субпідрядників передбачена проектом Договору надання послуг, викладеному у Додатку 6 ТД. За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищевказані учасники підтвердили відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. 4. В інформації про результати моніторингу зазначено, що учасниками Консорціум «МІКСТРАНСБУД» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 2678-19/Т1 (із змінами від 16.01.2020 №1) в якій зазначено вимоги тендерної документації від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 09.01.2020 №09.01) та ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 016-001-45742-2019 (із змінами від 16.01.2020 №1), в якій зазначено вимоги тендерної документації від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 09.01.2020 №09.01). На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таких, що не відповідають умовам тендерної документації». Заперечення Згідно з частиною 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД. Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення у гарантії щодо дати затвердження ТД не передбачено. Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в нової редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД. При цьому, положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 23.10.2019 № 23.10, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 21.01.2020 № 21.01 та від 24.01.2020 № 24.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 1 698 890,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії. У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантія» - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. З викладеного випливає, що банківська гарантія від 22.11.2019 № 2678-19/Т1 (зі зміною № 1 від 16.01.2020), надана Консорціум «МІКСТРАНСБУД», та банківська гарантія від 22.11.2019 № 016-001-45742-2019 (зі зімною № 1 від 16.01.2020), надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідають вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містять усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначають безвідкличні та безумовні зобов’язання банків-гарантів сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 1 698 890,00 грн. у випадку настання однієї з підстав, передбачених частиною 3 статті 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер публічної закупівлі № UA-2019-10-23-000395-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також зауважимо, що банківська гарантія та зміна № 1 до неї містять посилання на ті редакції ТД, що були діючими на момент їх складення (видання). Слід також зазначити, що Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до тендерної документації, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано. Таким чином, при наданні банківських гарантій учасниками процедури закупівлі Консорціум «МІКСТРАНСБУД» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області. Тому, оформлення банківських гарантій учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь» відповідає умовам ТД, а підстави для відхилення їх тендерних пропозицій були відсутніми. 5. В інформації про результати моніторингу зазначено, що На тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» накладено ЕЦП, який не можливо ідентифікувати, що не відповідає вимогам пункту 1.1. розділу 3 ТД. На підставі цього у Висновку визначено порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР». Заперечення Відповідно до пункту 1.1. розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи Учасника, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції. На момент розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі членами тендерного комітету проведено перевірки ЕЦП ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» шляхом завантаження його на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) та встановлено, що тендерну пропозицію до даної процедури закупівлі підписано уповноваженою особою – Директором товариства Тесельським Петром Івановичем. На даний час, при підготовці цих заперечень на Висновок, виявлено, що при завантаженні ЕЦП на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) з’являється повідомлення «Виникла помилка при перевірці файлів. Виникла помилка при спробі отримати статус сертифікату за протоколом OCSP(81), однак технічні несправності та/чи особливості роботи електронного сервісу не можуть ставитися у вину Учасника та САД у Сумській області, як Замовника, та свідчити про порушення ним вимог Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозицій учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Дата публікації
21.10.2020 16:03
Документи інформації про усунення порушення
21.10.2020 16:03
-
21.10.2020 18:38
-
Повідомлення
Відповідь
Повідомлення про оскарження результатів проведення моніторингу
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Висновку
28.10.2020 15:19
Замовник
Документи повідомлення
28.10.2020 15:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
339 778 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2020 10:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Сумській області
Контактний телефон:
380542700479
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
339 778 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2020 10:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Сумській області
Контактний телефон:
380542700479
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності