Закупівля ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) від Служба автомобільних доріг у Сумській області.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 23.10.2019 09:59до 04.02.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.10.2019 09:59
до 25.01.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 23.10.2019 09:59
до 31.01.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 04.02.2020 10:01
до 04.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.03.2020 11:42
до 30.03.2020 12:15
Завершено
Період кваліфікації
з 30.03.2020 12:15
до 27.04.2020 15:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.03.2020 12:15
до 08.05.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.04.2020 15:26
до 18.05.2020 15:20
Період уточнень
з
23.10.2019 09:59
до
25.01.2020 10:00
Період оскарження
з
23.10.2019 09:59
до
31.01.2020 00:00
Період аукціону
з
30.03.2020 11:42
до
30.03.2020 12:15
Період кваліфікації
з
04.02.2020 10:01
до
04.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з
30.03.2020 12:15
до
27.04.2020 15:26
Період кваліфікації
з
30.03.2020 12:15
до
27.04.2020 15:26
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road P-65 checkpoint "Mykolaivka"-Semenivka-Novgorod-Siversky-Gluhiv-checkpoint "Katerynivka" ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road P-65 checkpoint "Mykolaivka"-Semenivka-Novgorod-Siversky-Gluhiv-checkpoint "Katerynivka" ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
939 965
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) ( Джерело фінансування - державний бюджет )
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road P-65 checkpoint "Mykolaivka"-Semenivka-Novgorod-Siversky-Gluhiv-checkpoint "Katerynivka" ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works) ( Purchasing financing source - state budget )
Код ДК 021:2015
45233142-6 -
Ремонт доріг
UA-ROAD
P-65
Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” - Семенівка - Новгород-Сіверський - Глухів - контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)
Дата постачання по
31.12.2021 02:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Аванс
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань.
За умовами п.5.1.1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, окрім іншого, інформацію про наявність власних або залучених потужностей виробництва асфальтобетону, місце їх розташування (або мобільні) та транспортну схему на перевезення асфальтобетонної суміші на об’єкт ремонту згідно Додатку 2.
У разі закупівлі асфальтобетонної суміші учасник повинен надати лист – згоду постачальника (-ів ) та виробника (-ів ) щодо постачання асфальтобетонних сумішей у повному обсязі по предмету закупівлі. У разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки.
Учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» надано довідку від 24.01.2020 №6 про АБЗ (який залучається за договором поставки) з транспортною схемою на перевезення асфальтобетонної суміші на об’єкт ремонту з Конотопського району с.Заводське вул.Заводська 1. Та при цьому ТОВ «Миколаївбудцентр» надано довідку від 22.01.2020 №10, лист-згоду постачальника від 21.01.2020 №4, гарантійний лист постачальника від 21.01.2020 №3 та лист-згоду власника земельної ділянки від 17.01.2020 №1 про постачання асфальтобетонних сумішей по предмету закупівлі з використанням залучених потужностей виробництва асфальтобетону з місця їх розташування по вул.Погрібняка 4а міста Зіньків Полтавської області. Тобто, до довідки від 24.01.2020 №6 не надано лист-згоду постачальника, а до документів від 22.01.2020 №10, від 21.01.2020 №4 та від 21.01.2020 №3 не надана довідка про наявність АБЗ та транспортна схема.
Зазначене не відповідає розрахунку на перевезення асфальтобенної суміші згідно наданої учасником транспортної схеми та довідки про наявність АБЗ.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «Миколаївбудцентр» не підтвердив кваліфікаційну вимогу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Окрім зазначеного, відповідно до п.п. 5.1.3. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, окрім іншого, позитивний (-і) відгук (-ки) замовника послуг/робіт (балансоутримувача об’єкту будівництва або ремонту) за аналогічним (ми) договором (-ами) або декларації /сертифікати/ інші документи, які засвідчують відповідність закінченого будівництвом/ремонтом об’єкта проектній документації або підтверджують готовність об’єкту до експлуатації, виданих на об’єкт(и), який(і) за основними показниками є не меншим, ніж об’єкт предмета закупівлі – 15 км 407 м.
У складі пропозиції ТОВ «Миколаївбудцентр» надано відгук Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 21.08.2019 № 1753/03-17. Разом з тим, у відгуку не зрозуміло, до якого договору (генпідряду або субпідряду) відноситься інформація про виконані за окремими видами обсяги робіт.
У зв’язку з цим та на підставі ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою підтвердження інформації, наданої Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Замовником направлено запит за № 10/189 від 14.02.2020 до Служби автомобільних доріг у Миколаївській області. Цим листом Замовник просив уточнити обсяги робіт, виконаних ТОВ «Миколаївбудцентр» в якості субпідрядника по відгуку від 21.08.2019 №1753/03-17.
Однак, листом від 19.02.2020р. № 499/03-17 Службою автомобільних доріг у Миколаївській області повідомлено Замовника, що зазначений вище відгук не видавався та не зареєстрований в журналі реєстрації кореспонденції. Таким чином, учасником торгів ТОВ «Миколаївбудцентр» надано недостовірну інформацію для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, і, як наслідок, не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
З урахуванням викладеного, керуючись абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 30 та п.3 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Миколаївбудцентр», оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначеним Замовником у тендерній документації, та наявні підстави, зазначені у ч.7 ст.28 Закону.
УХВАЛИЛИ:
Відхилити пропозицію ТОВ «Миколаївбудцентр» на підставі абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 30 та п.3 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та наявні підстави, зазначені у ч.7 ст.28 Закону.
Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) з підстав з відмови від підписання та укладання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації абз. 1 п. 2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно ст. 10 та ч. 2 ст. 30 Закону.
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) ( Джерело фінансування - державний бюджет )
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-ROAD
P-65
Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” - Семенівка - Новгород-Сіверський - Глухів - контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 № 190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
13. UA-2019-10-23-000183-c 23.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року) (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів (з публікацією англійською мовою), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 27.01.2020 №27.01), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь» або Учасник-переможець), тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «МІКСТРАНСБУД» (далі – Учасник), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2020 №23.04, протокол визначення переможця від 27.04.2020№27.04/1 ВП, повідомлення про намір укласти договір від 27.04.2020, договір від 17.05.2020 №17/05/02, рішення АМК.
Крім того, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація містить посилання на тип (суміші крупнощільні тип А, суміші тип ЩМА-20), однак не містить вираз «або еквівалент». Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатом моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» умовам тендерної документації.
Учасником-переможцем ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано Зміни №1 до Банківської гарантії від 22.11.2019 від №016-001-45740-2019 (далі - банківська гарантія), виданої Акціонерним банком «Південний».
Слід зазначити, що дана банківська гарантія надана на вимогу тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 09.01.2020 №09.01, як забезпечення тендерної пропозиції учасника на закупівлю послуг: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка» - Семенівка - Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт «Катеринівка» (окремими ділянками), (ДК 021:2015:45233142-6-Ремонт доріг)
Однак моніторингом встановлено, що редакція тендерної документації від 09.01.2020 скасована рішеннями тендерного комітету від 16.01.2020 №16.01, від 22.01.2020 №22.01 та 27.01.2020 №27.01.
За таких умов, банківська гарантія не враховує вимоги тендерної документації, наведені в останній редакції, у відповідності до якої учасники повинні надати свої Пропозиції.
Враховуючи викладене, банківська гарантія не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, у зв’язку з чим пропозиція учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установлені статтею 17 Закону, а саме: підпунктом 2.1 пункту 2 розділу «Інша інформація» тендерної документації для підтвердження транспортних витрат при перевезенні грутну на 25 км учасникам слід надати документи, які підтверджують вартість перевезення матеріалів на об’єкт ремонту (договір на перевезення, акти виконаних робіт, комерційні пропозиції, калькуляції, розрахунок тощо).
Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» в порушення вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу «Інша інформація» тендерної документації не надано вищевказаних документів.
На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації, та уклав договір від 17.05.2020 №17/05/02 на загальну суму 165 000 000,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-10-23-000183-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення.
1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що
тендерна документація (далі - ТД) містить посилання на тип (суміші крупнощільні тип А, суміщі тип ЩМА-20), однак не містить вираз «або еквівалент».
Визначено Висновком порушення
«Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону»
Заперечення
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011.
П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону).
Стосовно застосування виразу «або еквівалент»:
Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «суміші крупнощільні тип А, суміщі тип ЩМА-20» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника.
2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що
Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надана банківська гарантія № 016-001-45740-2019 зі зміною № 1, що не відповідає вимогам ТД, у зв’язку тим, що вона містять посилання не на останню редакцію ТД.
На підставі цього Висновком визначено порушення
«На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону».
Заперечення
Згідно з частиною 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4).
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД.
Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення у гарантії щодо дати затвердження ТД не передбачено.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в нової редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД.
При цьому, положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 23.10.2019 № 23.10, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 22.01.2020 № 22.01 та від 27.01.2020 № 27.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 939 965,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії.
У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантією» являється спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія.
З викладеного випливає, що банківська гарантія від 22.11.2019 № 016-001-45740-2019 зі зміною № 1 від 16.01.2020 року, надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідає вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містять усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначають безвідкличні та безумовні зобов’язання банку-гаранта сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 939 965,00 грн., у випадку настання однієї з підстав, передбачених частиною 3 статті 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер і назву публічної закупівлі № UA-2019-10-23-000183-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також зауважимо, що банківська гарантія та зміна № 1 до неї містять посилання на ті редакції ТД, що були діючими на момент їх складення (видання).
Окрім того, Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до ТД, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано.
Таким чином, при наданні банківської гарантії учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області, а тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції були відсутніми.
3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що
тендерна пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установленим статтею 17 Закону, а саме: підпунктом 2.1 пункту 2 розділу «Інша інформація» ТД для підтвердження транспортних витрат при перевезенні грунту на 25 км учасникам слід надати документи, які підтверджують вартість перевезення матеріалів на об’єкт ремонту (договір на перевезення, акти виконаних робіт, комерційні пропозиції, калькуляції, розрахунок тощо). Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» в порушення вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу «Інша інформація» ТД не надано вищевказаних документів.
Визначено Висновком порушення
«В порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації, та уклав договір від 17.05.2020 №17/05/02».
Заперечення
Згідно з ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац другий пункту 1), і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4).
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом не передбачено підтвердження транспортних витрат при перевезенні ґрунту на 25 км учасникам.
Вимога щодо підтвердження вартості транспортних витрат при перевезенні ґрунту на 25 км відповідно підпункту 2.1 пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД стосується переможця процедури закупівлі. Зазначене підтвердження відноситься до Вимоги до розрахунку договірної ціни, яку переможець повинен розмістити в електронному вигляді через електронну систему закупівель до укладання договору. Вказана вимога не стосується учасників процедури закупівлі на стадії підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Слід значити, що учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» до укладання Договору надано підтвердження вартості перевезення грунту на 25 км, яке підкріплено у складі розрахунку договірної ціни через електронну систему разом з іншими вимогами до розрахунку договірної ціни. Тобто, пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» відповідає ТД.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка» - Семенівка – Новгород – Сіверський – Глухів – Контрольно - пропускний пункт «Катеринівка» (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-10-23-000183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо документальне підтвердження наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт, а саме:
Просимо надати копії документів, які підтверджують право власності на випробувальну лабораторію ТОВ «Автомагістраль-південь», розміщеною за адресою: вул.Заводська,20, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області, для виконання вимог пп.п.5.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
22.09.2020 16:28
Орган перевірки
26.09.2020 00:00
Відповідь
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Відповідь на запит про надання документів
Відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, крім іншого, «документальне підтвердження наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт.
Слід відмітити, що відповідно до ДСТУ 3412-96. Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до випробувальних лабораторій та порядок їх акредитації, встановлено, що
5.1.1 Випробувальна лабораторія повинна мати юридичний статус, організаційну структуру, адміністративну підпорядкованість, фінансовий стан та систему оплати праці співробітників, що забезпечують необхідну впевненість у тому, що вона визнається об'єктивною та незалежною від розробників, виробників та споживачів з усіх питань оцінювання показників, що підтверджуються під час сертифікації конкретної продукції.
5.2 Технічна компетентність складається з : 5.2.1 Організація та управління. 5.2.2 Персонал лабораторії. 5.2.3 Приміщення та навколишнє середовище. 5.2.4 Випробувальне обладнання та засоби вимірювальної техніки та інше.
Тобто, лабораторія не є об’єктом, на який видається документ про право власності, а є юридичною особою, або структурним підрозділом у складі юридичної особи. Право на здійснення випробувань з метою сертифікації надається випробувальним лабораторіям, що акредитовані на технічну компетентність та незалежність в Системі. (п.4.2 ДСТУ 3412-96.)
Тому, замовником в ТД встановлено, що Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), тощо. При цьому Учасник надає копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації), або інший документ.
Свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію) або інший документ має відповідати виду робіт, пов’язаних з предметом закупівлі.
Залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором або листом-підтвердженням (про готовність лабораторії виконати роботи Учаснику) разом із свідоцтвом (рішенням) лабораторії про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації) або іншим документом, що має відповідати виду робіт, пов’язаних з предметом закупівлі».
Виходячи з положень ТД, замовником встановлена вимога щодо наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують право власності на випробувальну лабораторію, в ТД не передбачено. На виконання вимог ТД учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: скан-копію свідоцтва про відповідність системи вимірювань випробувальної лабораторії ТОВ «Автомагістраль-Південь» (розміщеної за адресою: вул. Заводська, 20, м.Новомосковськ Дніпропетровської області) вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком до свідоцтва, в якому зазначено сферу об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво.
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)
Тендер:
UA-2019-10-23-000183-c
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На прекваліфікацію:
UA-2019-10-23-000183-c.a2
Дата:
03.03.2020 20:29
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Скарга Р-65
Скарга
Автор:
34252469, ТОВ "Автомагістраль-Південь"
65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21
Скаржник не погоджується з кількісними вимогами щодо обсягів виконання конкретних видів робіт в рамках аналогічного договору, а також з вимогою щодо того, що аналогічний договір має бути виконаним на дорогах загального користування лише державного значення (детальніше у доданій скарзі).
Автор:
42751872, ТОВ ГРАНІТ-001
67570, Україна, Одеська область, Лиманський район смт Чорноморське, вул. Гвардійська, буд. 43, кв. 52
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)
Звернення:
За тендером : ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)
Тема:
У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме: документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму
Зміст:
Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Дата оприлюднення звернення:
23.01.2020 08:33
Ваше питання розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині інформації щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
Дата оприлюднення відповіді:
25.01.2020 16:03
Звернення:
За тендером : ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)
Тема:
В тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником робіт за договором (-ами) з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі). У таблиці додатку 4 вказано: за позицією 6.3.2 « Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття.
Зміст:
Чи відноситься до цього виконання робіт з влаштування верхнього, вирівнюючого та нижнього шарів дорожнього покриття, як рахувати обсяги цих робіт: у квадратних метрах або у протяжності ділянок доріг, на яких виконувалися ремонтні роботи?
Дата оприлюднення звернення:
23.01.2020 11:27
По п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття»» відповідно до технічної частини (додаток №5) слід розуміти роботи за позицією «Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття», що відображено у табл. Додатку №4
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
27.01.2020 13:39
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.