Показати схожі тендери

Закупівля Сир твердий, сир кисломолочний (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету) від КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси.

Тип закупівлі Укладання рамкової угоди
Тендер UA-2019-10-22-001272-b
План UA-P-2019-10-22-002142-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 19.12.2019 12:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 890 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 671 грн. (0,30 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2019 11:33 до 22.11.2019 11:38
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2019 11:33
до 12.11.2019 11:38
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2019 11:33
до 18.11.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 27.11.2019 18:27
до 04.12.2019 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2019 16:16
до 16.12.2019 00:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2019 10:27
до 16.12.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 16.12.2019 00:00
-
Період уточнень
з 22.10.2019 11:33 до 12.11.2019 11:38
Період оскарження
з 22.10.2019 11:33 до 18.11.2019 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2019 18:27 до 04.12.2019 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2019 16:16 до 16.12.2019 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2019 16:16 до 16.12.2019 00:00
Основні параметри
Сир твердий, сир кисломолочний (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Hard cheese, sour milk cheese (funding source: local budget funds)
закупівля на 2020-2023 роки
товари
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду
4
Строк, на який укладається рамкова угода
4
роки
0
місяців
0
днів
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 3
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
17 890 400 грн.
сир твердий, сир кисломолочний
Назва предмета закупівлі
сир твердий, сир кисломолочний
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Hard cheese, sour milk cheese
Очікувана вартість
17 890 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53671,0
0,30 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
536 712
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2019 15:49
Закінчення аукціону
04.12.2019 16:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
сир твердий, сир кисломолочний
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Hard cheese, sour milk cheese
Код ДК 021:2015
15540000-5 - Сирні продукти
Кількість
153 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеса
Дата постачання по
31.12.2023 11:38
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Пропозиція:
17 628 300 грн.
Учасник:
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Пропозиція:
17 717 700 грн.
Учасник:
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
17 729 400 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2019 15:49
Документи закупівлі
22.10.2019 11:53
-
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
19.12.2019 12:29
Відмінити процедуру закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лисак Тетяна Олегівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lisak Tetyana Oleh
Електронна пошта
Телефон
+380487628249
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
40702912
Назва (англійською мовою)
MI Center of financing and economic activity of establishments and establishments of the system of formation of Malinovskogo of district of m. Odesa
Повна назва
КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Повна назва (англійською мовою)
MI Center of financing and economic activity of establishments and establishments of the system of formation of Malinovskogo of district of m. Odesa
Поштовий індекс
65078
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Генерала Петрова, будинок 22
Прекваліфікація
Лот № 1 сир твердий, сир кисломолочний
ТОВ Лекка : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи прекваліфікації
27.11.2019 18:28
Витяг з ЄДР
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
27.11.2019 18:28
Витяг з ЄДР
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
27.11.2019 18:29
Витяг з ЄДР
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
27.11.2019 18:29
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Лот № 1 сир твердий, сир кисломолочний
Період вимог/скарг з 05.12.2019 10:27 по 16.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
05.12.2019 10:24
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
04.12.2019 16:16
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.12.2019 10:27 по 16.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
05.12.2019 10:25
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
04.12.2019 16:17
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.12.2019 10:27 по 16.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
05.12.2019 10:25
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
04.12.2019 16:17
Витяг з ЄДР
Рамкова угода
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
UA-2019-10-22-001272-b-b1
Неукладена рамкова угода з інших причин
Підписано
01.01.0001 00:00
Договори рамкової угоди
ID постачальника
39785646
Назва постачальника
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
32521649
Назва постачальника
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
ID постачальника
39917620
Назва постачальника
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Стан
Рамкову угоду можна укласти з учасником
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-12-12-000010
Дата створення проекту
12.12.2019 14:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.12.2019 16:30
Дата публікації висновку про результати
21.12.2019 15:39
Дата завершення усунення порушень
07.01.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
04.01.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.12.2019 Одеса № 437 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 437 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 59. UA-2019-10-22-001272-b 22.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.12.2019 00:00
Документи рішення
12.12.2019 16:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 22.10.2019 № 168, тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 05.12.2019 № 239, повідомлення про намір укладення договору від 05.12.2019. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 05.12.2019 № 239 тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» відповідають кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 05.12.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. 1) Замовником, відповідно до умов пункту 3 Додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати копії документів які підтверджують, що учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії зазначених документів на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3), як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. 2) Замовником, відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено наступні вимоги: всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ) (можливість надання копій не передбачена вимогами документації саме для конкретно визначених документів), як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. 3) Замовником, відповідно до умов пункту 1 додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. 4) Замовником, відповідно до умов пункту 7 додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати Довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та надати копії документів, які підтверджують проведення Учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками. Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. Замовником, відповідно до умов Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги: учасниками надається Довідка про виконання аналогічного договору, укладеного учасником на протязі 2016-2019 років та виконаного учасником у повному обсязі, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), складена і заповнена за формою, наведеною нижче. Підтверджується, зокрема, оригіналом накладної (их) та/або акт(и) приймання –передачі та / або акт(и) звіряння за цим договором. Учасником ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 17.05.2018 № РН-0048908, від 26.06.2018 № РН-0064365 на загальну суму за Договором від 16.04.2018 № 16П – 2726,40 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1376 та додаткової угоди від 24.07.2018 № 2 про внесення змін до Договору № 16П про закупівлю товарів від 16.04.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 853719,54 грн, тим самим не підтверджено повне виконання аналогічного договору, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД у цій частині. Крім того, Замовником, відповідно до умов пункту 9 додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати Декларації виробника або інші документи, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до Технічних вимог, зокрема, сир твердий 45-50% повинен відповідати ДСТУ 6003:2008, ДСТУ 4421:2005. Учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» та ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» у складі тендерних пропозицій не надано документів, підтверджуючих відповідність сиру твердого 45-50% ДСТУ 4421:2005, як наслідок, тендерні пропозиції учасників не відповідають умовам ТД в цій частині. Згідно з вимогами пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» та ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Слід зазначити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 19.12.2019 відмінено зазначену процедуру закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
21.12.2019 00:00
Дата публікації
21.12.2019 15:39
Документи висновку
21.12.2019 15:39
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-22-001272-b, дата оприлюднення 22.10.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме: - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)? - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)? - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації? - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації? - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 17.05.2018 № РН-0048908, від 26.06.2018 № РН-0064365 на загальну суму за Договором від 16.04.2018 № 16П – 2726,40 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1376 та додаткової угоди від 24.07.2018 № 2 про внесення змін до Договору № 16П про закупівлю товарів від 16.04.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 853719,54 грн, тим самим не підтверджено повне виконання аналогічного договору? - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасників вимогам частини 9 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» та ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» у складі тендерних пропозицій не надано Декларації виробника або інші документи, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до Технічних вимог (не підтверджено відповідність сиру твердого 45-50% ДСТУ 4421:2005)? З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
16.12.2019 16:52
Орган перевірки
20.12.2019 00:00
Документи повідомлення
16.12.2019 16:53
-
Відповідь
Пояснення
У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відмінити торги. Враховуючи викладене, торги будуть відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Рішеня
19.12.2019 12:26
Замовник
Документи повідомлення
19.12.2019 12:28
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
17 890 400 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2019 11:38
Замовник:
КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Контактний телефон:
+380487628249
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
17 890 400 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2019 11:38
Замовник:
КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Контактний телефон:
+380487628249
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності