Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання (Послуги з прибирання) від Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-10-22-001154-b
План UA-P-2019-09-18-001240-c link
Статус Прекваліфікація
Остання зміна 17.01.2020 21:38
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.01.2020 12:34
Очікувана вартість:
4 977 052.08 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
49 770 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2019 11:23 до 22.11.2019 14:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2019 11:23
до 12.11.2019 14:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2019 11:23
до 18.11.2019 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 22.11.2019 14:02
-
Поточний період
Період аукціону
з 16.01.2020 12:34
-
Період уточнень
з 22.10.2019 11:23 до 12.11.2019 14:00
Період оскарження
з 22.10.2019 11:23 до 18.11.2019 00:00
Період аукціону
з 16.01.2020 12:34
Період кваліфікації
з 22.11.2019 14:02
Основні параметри
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Cleaning services (Cleaning services)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-09-18-001240-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з прибирання». Джерело фінансування: кошти Товариства.
According to the technical requirements and qualitative characteristics of the subject of "Cleaning services" This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-09-18-001240-c. Financing source of procurement - Company funds.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Cleaning services (Cleaning services)
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Код ДК
Не визначено
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
щомісячно шляхом оплати фактично наданих послуг не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг та пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорока Інна Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Soroka Inna Volodimirivna
Електронна пошта
Телефон
+380444063318
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ісько Катерина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Isko Kateryna Vasylivna
Електронна пошта
Телефон
(044) 406-30-03
Факс
(044) 406-30-30
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00156127
Назва (англійською мовою)
Joint Stock Company "Ukrtransgaz" Branch "Production Technical Repair Division "Ukrgazenergoservice"
Повна назва
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Повна назва (англійською мовою)
Joint Stock Company "Ukrtransgaz" Branch "Production Technical Repair Division "Ukrgazenergoservice"
Поштовий індекс
08151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Боярка
Адреса
вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області,
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "Територія чистоти к"
Пропозиція:
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ СЕНТАМ
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
Учасник:
ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
Пропозиція:
Учасник:
ПП "ТЕХНО-КЛІН"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕПЛАЙН"
Пропозиція:
Учасник:
ФОП "КОРНІЄНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
Учасник:
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:03
Витяг з ЄДР
ТОВ "Територія чистоти к" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
2. Учасник ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К" (код 39146437): 2.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 2.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 2.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 2.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К" (код 39146437) міститься, зокрема, статут (файл "Статут ТОВ Територія чистоти К.pdf"), який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К" (код 39146437) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:03
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
3. Учасник ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" (код 41788608): 3.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 3.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 3.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 3.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" (код 41788608) міститься, зокрема, статут (файл " 11.Статут ориг+копия.pdf"), затверджений рішенням учасника від 02.03.2018р. № 2, який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" (код 41788608) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:04
Витяг з ЄДР
ТОВ СЕНТАМ : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
4. Учасник ТОВ "СЕНТАМ" (код 37888745): 4.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 4.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 4.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 4.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕНТАМ» (код 37888745) міститься, зокрема, статут (файл "10_Копія Статуту.pdf"), затверджений рішенням учасника від 24.09.2018 № 02/2018, який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕНТАМ" (код 37888745) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:04
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
5. Учасник ТОВ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" (код 41612233): 5.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 5.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 5.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 5.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" (код 41612233) міститься, зокрема, статут (файл "Статут_ТОВ_ПРОЕКТ_ЛАЙТ_КОНСАЛТИНГ.pdf"), затверджений рішенням учасника від 22.07.2019р. №22/07/2019, який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" (код 41612233) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:05
Витяг з ЄДР
ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
6. Учасник ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" (ІПН 2854405280): 6.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 6.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, але не відповідає вимогам тендерної документації замовника: 6.2.1. наданий (завантажений) документ з відомостями про досвід виконання аналогічних договорів (файл «Довідка аналогічного досвіду.jpg») не підтверджує запитувану Замовником інформацію в частині пунктів: №1 не містить ЄДРПОУ наведеного Замовника ТОВ «СК ГАЛАНТ», п.п.№2,3,4 не містять ЄДРПОУ та адрес наведених Замовників (Філія Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» України, Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради, ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування»), що свідчить про невиконання умов Замовника в цій частині. Дане документальне підтвердження вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п.1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 6.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" (ІПН 2854405280) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:05
Витяг з ЄДР
ПП "ТЕХНО-КЛІН" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
7. Учасник ПП "ТЕХНО-КЛІН" (код 42639759): 7.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 7.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 7.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 7.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - наказ про призначення керівника. У складі тендерної пропозиції ПП "ТЕХНО-КЛІН" (код 42639759), станом на 14:00 22.11.2019р., після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-22-001154-b, відсутній даний документ, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині; 7.3.2. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ПП "ТЕХНО-КЛІН" (код 42639759) міститься, зокрема, статут (файл "Статут, опис.pdf"), затверджений рішенням учасника від 20.11.2018р. №1, який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ПП "ТЕХНО-КЛІН" (код 42639759) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:06
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕПЛАЙН" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
8. Учасник ТОВ "СТЕПЛАЙН" (код 36399212): 8.1. щодо відповідності технічним вимогам – не підтверджено: на виконання п.п.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, зокрема: - Інформацією, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі (за формою, яка наведена у Додатку І до тендерної документації). У складі тендерної пропозиції ТОВ "СТЕПЛАЙН" (код 36399212), станом на 14:00 22.11.2019р., після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-22-001154-b, відсутній даний документ, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині; 8.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, але не відповідає вимогам тендерної документації замовника: 8.2.1. наданий (завантажений) документ з відомостями про досвід виконання аналогічних договорів російською мовою (файл «Договора.docx») не підтверджує запитувану Замовником інформацію в частині ЄДРПОУ та адрес наведених Замовників, що свідчить про невиконання умов Замовника в цій частині. Дане документальне підтвердження вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п. 1.1. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 8.2.2. надані (завантажені) файли з відомостями щодо підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів (файли «Договор АВК.rar», «Договор Днепросталь.rar», «Договор ДТЕК.rar», «Договор Интерпайп Втормет.rar», «Договор Кроперс груп.rar», «Договор НТЗ.rar», «Договор укртелеком.rar») не відповідають в частині умов п.п.1.2. - договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), оскільки учасником завантажено перший аркуш договору та аркуш з реквізитами сторін (жоден договір не містить всі додатки і всі сторінки). Дане документальне підтвердження вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п.1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 8.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 8.3.1. на виконання п.п.3.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити, зокрема: - Відомості про керівника та особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці). У складі тендерної пропозиції ТОВ "СТЕПЛАЙН" (код 36399212), станом на 14:00 22.11.2019р., після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-22-001154-b, відсутній даний документ, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині; 8.3.2. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ "СТЕПЛАЙН" (код 36399212), станом на 14:00 22.11.2019р., після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-22-001154-b, відсутній даний документ, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині; 8.4. щодо Опитувальника Учасника – не виконана умова, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ "СТЕПЛАЙН" (код 36399212), станом на 14:00 22.11.2019р., після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-22-001154-b, відсутній даний документ, що не відповідає умовам тендерної документації в частині п.п.6 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТЕПЛАЙН" (код 36399212) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:06
Витяг з ЄДР
ФОП "КОРНІЄНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
9. Учасник ФОП "КОРНІЄНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (ІПН 28407103759): 9.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 9.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, але не відповідає вимогам тендерної документації замовника: 9.2.1. наданий (завантажений) документ з відомостями про досвід виконання аналогічних договорів російською мовою (файл «Аналог.договір.PDF») не підтверджує запитувану Замовником інформацію в частині ЄДРПОУ наведеного Замовника, що свідчить про невиконання умов Замовника в цій частині. Дане документальне підтвердження вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п.1.1. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 9.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Наявні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: під час розгляду тендерної пропозиція Учасника ФОП "КОРНІЄНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (ІПН 28407103759) встановлено, що згідно відомостей офіційного порталу Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner), ФОП "КОРНІЄНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (ІПН 28407103759), станом на 17.12.2019, має податковий борг. Згідно ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника, у разі якщо учасник має заборгованість із сплати податків та зборів (обов’язкових платежів). При цьому у Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник поданням своєї пропозиції підтверджує відсутність підстав у замовника щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону. Результат розгляду тендерної пропозиції ФОП "КОРНІЄНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (ІПН 28407103759) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:06
Витяг з ЄДР
ПП "Клінінг-Про" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:07
Витяг з ЄДР
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
11. Учасник ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" (код 41947764): 11.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 11.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 11.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 11.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" (код 41947764) міститься, зокрема, статут (файл "Статут ПП.pdf"), затверджений рішенням учасника від 19.02.2018р., який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" (код 41947764) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:07
Витяг з ЄДР
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:08
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:08
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-19-000075
Дата створення проекту
19.03.2020 18:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.03.2020 12:37
Дата публікації висновку про результати
01.04.2020 17:34
Дата завершення усунення порушень
16.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 673-95-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2020 № 44 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2019-10-22-001154-b 22.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.03.2020 00:00
Документи рішення
20.03.2020 12:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету протоколом від 16.10.2019 № 19-25-1267з (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2020 №№ 737-р/пк-пз, 764-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-сайті Уповноваженого органу, Замовником відхилено пропозиції ТОВ «Територія чистоти к», ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «Стадник Юлія Олексіївна», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «СТЕПЛАЙН», ФОП «Корнієнко Віктор Олександрович», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» та допущено до аукціону пропозиції ТОВ «ІДЕАЛБУД МОНТАЖ», ТОВ «Клінінг-Про», ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» та ТОВ «КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018». Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Крім того, за результатами розгляду тендерних пропозицій до проведення автоматичної оцінки складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-сайті Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня його затвердження та інформацію про відхилення тендерних пропозицій учасників протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
31.03.2020 00:00
Дата публікації
01.04.2020 17:34
Документи висновку
01.04.2020 17:34
-
Оскарження в суді
Позивач не погоджується з Висновком Відповідача, вважає його неправомірним та безпідставним, таким, що, порушує права та законні інтереси Позивача, оскільки даний Висновок не ґрунтується на нормах чинного законодавства України та на інформації і документах, оприлюднених Позивачем в електронній системі закупівель по даній процедурі закупівлі.
Дата публікації
15.04.2020 10:41
Документи оскарження в суді
-
15.04.2020 10:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо аргументованих заперечень до висновку Щодо висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі процедури «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-001154-b), Замовник, АТ «Укртрансгаз» в особі філії ВРТП «Укргазенергосервіс» (далі – Замовник), керуючись абзацом 2 частини 8 статті 7 з приміткою 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), надає наступні аргументовані заперечення до висновку, оприлюдненого в електронній системі закупівель 01 квітня 2020 року, які наведені нижче: У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Північного офісу Держаудитслужби України зазначено, зокрема (останнє речення): «За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-сайті Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня його затвердження та інформацію про відхилення тендерних пропозицій учасників протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.». В заключній частині інформації висновку зазначено: порушення виявлено, зокрема «Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.». Замовник заперечує вищезазначений висновок Північного офісу Держаудитслужби України та не погоджується з його резулятивною частиною з огляду на таке: За результатами розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-001154-b) тендерним комітетом Замовника сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій (від 17.12.2019 №3201/19/25/1267-р) за формою, встановленою Наказом Уповноваженим органом від 22.03.2016р. №490, інформація з якого була зазначена при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до ст.10 Закону, щодо кожного з учасника торгів. Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, про що є наступне документальне підтвердження: 1) сформований системою автоматично, після завершення розгляду всіх учасників, форма протоколу розгляду тендерних пропозицій (скан-копія додається); 2) лист торгівельного майданчика ТОВ «Смарттендер» від 03.04.2020р. №259 (скан-копія додається); 3) оновлене оголошення про проведення відкритих торгів, в частині зміненої (нової) дати та часу проведення аукціону 24.12.2019р. о 14:16, сформоване центральною базою даних після оприлюднення інформації щодо розгляду всіх тендерних пропозицій (скан-копія додається). Звертаємо увагу, що починаючи з 5 вересня 2019 року у електронній системі закупівель на етапі пре-кваліфікації здійснено доопрацювання та вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників торгів, що підтверджується посиланням на сайт ДП «ПРОЗОРРО» (https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-zmini-v-funkcionali-dlya-prekvalifikaciyi) та листом ДП “ПРОЗОРРО” від 30.08.2019р. №206/2476/04 (скан-копія додається). Тобто, з незалежних від Замовника підстав, завантажити/розмістити скановану копію протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого тендерним комітетом, в електронній системі закупівель, неможливо. Дані доопрацювання в електронній системі закупівель стосуються процедур закупівель, які мають етап пре-кваліфікації (відкриті торги з публікацією англійською мовою, рамкові угоди, закупівлі енергозбереження та конкурентний діалог), де зникає можливість завантажувати документи та необхідність накладати ЕЦП/КЕП на рішення по кожному учаснику, що розглядаються на етапі пре-кваліфікації. Протокол розгляду формується системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників. Такого механізму при публікації рішення щодо розгляду тендерних пропозицій всіх учасників процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, на етапі пре-кваліфікації, притримувався Замовник та, при оприлюдненні на торгівельному майданчику в кабінеті замовника, відповідно скористався (обрав) в системі одну з двох доступних опцій: допустити до аукціону (другого етапу) або ж відхилити пропозицію (у випадку невідповідності пропозиції). Тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Територія чистоти к», ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «Стадник Юлія Олексіївна», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «СТЕПЛАЙН», ФОП «Корнієнко Віктор Олександрович», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» - відхилено, а пропозиції ТОВ «ІДЕАЛБУД МОНТАЖ», ТОВ «Клінінг-Про», ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», ТОВ «КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018» допущено до участі в аукціоні. Після завершення розгляду всіх тендерних пропозицій процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2019-10-22-001154-b) системою автоматично сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій та в сформованому центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідно, змінено дату та час електронного аукціону (скан-копії додаються). Тобто, після розгляду тендерних пропозицій та формування системою центральної бази даних протоколу розгляду, стадія процедури закупівлі «Пре-кваліфікація», переходить на наступну стадію «Пре-кваліфікація (період оскарження)». На стадії торгів «Пре-кваліфікація (період оскарження)» учасниками, тендерні пропозиції яких були відхилені та недопущені до участі в аукціоні, зокрема ТОВ «Дан Девелопмент» та ПП «Єврохім Одеса», були подані протягом п’яти днів з дати оприлюднення рішення Замовника скарги, які були задоволені Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 14.01.2020р. №737, №764). Наявність задоволених Колегією АМКУ скарг (розміщених в центральній базі даних 17.01.2020р. об 18:01 та об 21:38), повертає в зворотну сторону алгоритм сформованого протоколу розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі на його анулювання, а стадію закупівлі - на «Пре-кваліфікацію». Тобто, з незалежних від Замовника підстав, таким чином реалізовано механізм технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО», що при наявності задоволеної скарги, відбувається анулювання протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників (скан-копія додається), що додатково підтверджується листом авторизованого електронного торгівельного майданчика на якому Замовник здійснює розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель (лист ТОВ «Смарттендер» від 03.04.2020р. №259, скан-копія додається). По результатам розміщення в електронній системі закупівель розглянутих Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 14.01.2020р. №737, 764), тендерний комітет Замовника ухвалив рішення (протокол від 21.01.2020р. №3201/19/25/1267о) щодо оскарження ухвалених Колегією рішень до суду, у встановлений законом строк. Крім того, інформуємо, що в Окружному адміністративному суді міста Києва, за позовом Замовника, розглядаються справи від 25.02.2020р. №640/3618/20 та від 19.02.2020р. № 640/3545/20 щодо оскарження рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 14.01.2020р. №737, 764) (http://www.reyestr.court.gov.ua/), скан-копії додаються. Таким чином, на сьогодні, в Замовника відсутні підстави та можливість здійснення повторного розгляду та оцінки тендерних пропозицій до результатів розгляду справ в Окружному адміністративному суді міста Києва, в чому відсутні порушення в діях Замовника. Вважаємо, що Замовником наведено достатньо аргументовані заперечення та їх документальне підтвердження до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації
08.04.2020 15:53
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
10.04.2020 18:25
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
10.04.2020 18:26
-
Повідомлення
Відповідь
Щодо роз’яснення змісту висновку моніторингу та його зобов’язань
Рішення про початок моніторингу предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-001154-b) прийнято керівником/начальником Північного офісу Держаудитслужби О. Карабоновим наказом №44 затвердженим від 19.03.2020 (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20 12:37:50). Ризики, що спрацювали - RISK2-14_1. Дата закінчення моніторингу закупівлі: 31 березня 2020 року. Висновок про результати даного моніторингу закупівлі опубліковано в електронній системі закупівель 01 квітня 2020, з інформацією про виявлення наступного порушення: «Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.». Щодо даного висновку моніторингу Замовник АТ «Укртрансгаз» в особі філії ВРТП «Укргазенергосервіс» (далі – Замовник) вважає необхідним надати наступні пояснення по суті, які наведені нижче: Замовник не погоджується з висновком по питанню порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, вважає його, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне: Відповідно до ч.5 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч.4 ст.10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-001154-b) Замовником складено протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Наказом Уповноваженим органом від 22.03.2016р. №490 (від 17.12.2019 №3201/19/25/1267-р, скан-копія якого додається), та оприлюднено інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до ст.10 Закону (підтверджується листом торгівельного майданчику ТОВ «Смарттендер» від 03.04.2020р. №259, скан-копія додається). Щодо оприлюднення протоколу розгляду слід зазначити, що оскільки з 5 вересня 2019 року у електронній системі закупівель на етапі пре-кваліфікації здійснено доопрацювання та вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників, що підтверджується посилання на сайт ДП «ПРОЗОРРО» (https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-zmini-v-funkcionali-dlya-prekvalifikaciyi) та листом від 30.08.2019р. №206/2476/04 ДП “ПРОЗОРРО” (скан-копія додається). Тобто, з незалежних від Замовника підстав, завантажити/розмістити скановану копію протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого тендерним комітетом, в електронній системі закупівель, неможливо. Дані доопрацювання в електронній системі закупівель стосуються процедур закупівель, які мають етап пре-кваліфікації (відкриті торги з публікацією англійською мовою, рамкові угоди, закупівлі енергозбереження та конкурентний діалог), де зникає можливість завантажувати документи та необхідність накладати ЕЦП/КЕП на рішення по кожному учаснику, що розглядаються на етапі пре-кваліфікації. Протокол розгляду формується системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників. Такого механізму при публікації рішення щодо розгляду тендерних пропозицій всіх учасників процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, на етапі пре-кваліфікації, притримувався Замовник та, при оприлюдненні в кабінеті замовника на торгівельному майданчику, відповідно скористався (обрав) в системі одну з двох доступних опцій: допустити до аукціону (другого етапу) або ж відхилити пропозицію (у випадку невідповідності пропозиції). Тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Територія чистоти к», ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «Стадник Юлія Олексіївна», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «СТЕПЛАЙН», ФОП «Корнієнко Віктор Олександрович», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» - відхилено, а пропозиції ТОВ «ІДЕАЛБУД МОНТАЖ», ТОВ «Клінінг-Про», ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» та ТОВ «КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018» допущено до участі в аукціоні (скан-копія сформованого центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» протоколу розгляду тендерних пропозицій, яка містить інформацію щодо розгляду відносно кожного учасника процедури закупівлі, додається). Після завершення розгляду всіх тендерних пропозицій процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2019-10-22-001154-b) системою автоматично сформовано протокол розгляду та в сформованому центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідно, змінено дату та час електронного аукціону (скан-копія додається). Тобто, стадія процедури закупівлі «1.1. Пре-кваліфікація», після розгляду тендерних пропозицій та формування системою центральної бази даних протоколу розгляду, переходить на наступну стадію «1.2. Пре-кваліфікація (період оскарження)». На стадії торгів «1.2. Пре-кваліфікація (період оскарження)» учасниками, тендерні пропозиції яких були відхилені та недопущені до участі в аукціоні, зокрема ТОВ «Дан Девелопмент» та ПП «Єврохім Одеса», були подані скарги на рішення Замовника, які, за результатами ухвалення, були задоволені Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 14.01.2020р. №737, №764). По результатам розміщення в електронній системі закупівель розглянутих Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 14.01.2020р. №737, 764), тендерний комітет Замовника ухвалив рішення (протокол від 21.01.2020р. №3201/19/25/1267о, додається) щодо оскарження ухвалених Колегією рішень до суду, у встановлений законом строк. Крім того, інформація щодо оскарження Замовником рішень до суді підтверджується Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.02.2020р. №640/3618/20 та від 19.02.2020р. № 640/3545/20 (http://www.reyestr.court.gov.ua/). Наявність задоволених Колегією АМКУ скарг (розміщених в центральній базі даних 17.01.2020р. об 18:01 та об 21:38), повертає в зворотню сторону алгоритм формування протоколу розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі на його анулювання, а стадію закупівлі - на «1.1. Пре-кваліфікацію». Тобто, з незалежних від Замовника підстав, так реалізовано механізм технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО», що при наявності задоволеної скарги відбувається анулювання протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників (скан-копія додається), що підтверджується листом авторизованого електронного торгівельного майданчика на якому Замовник здійснює розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель (лист ТОВ «Смарттендер» від 03.04.2020р. №259, скан-копія додається). При проведенні процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівельс UA-2019-10-22-001154-b) Замовник керується відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Керуючись абзацом 1 частини 8 статті 7 Закону з приміткою 1 «Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель», звертаємось до органу фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку моніторингу та його зобов’язань, відповідно до наведених Замовником вище документальних підстав щодо проведення процедури закупівлі.
Висновку
06.04.2020 10:40
Замовник
Прекваліфікація
Очікувана вартість
4 977 052.08 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2019 14:00
Замовник:
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
+380444063318
Статус
Прекваліфікація
Очікувана вартість
4 977 052.08 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2019 14:00
Замовник:
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
+380444063318
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності