Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про проведення закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Новобузької міської ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22.10.2019 № 87); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні вантажівки» (код в ЄДРПОУ 36085246); протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.12.2019 № 99; повідомлення про намір укласти договір.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2019 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі річного плану, оприлюдненій в електронній системі закупівель за ID: UA-P-2019-10-22-002100-c, не зазначив код згідно з КЕКВ.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону після внесення змін до тендерної документації не оприлюднив нову редакцію тендерної документації. Крім того, в електронній системі закупівель в окремому документі Замовник не оприлюднив перелік змін, що вносились до тендерної документації.
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено, що Замовник на порушення вимог частини першої статті 23 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення не надав відповідь на нього, а саме: звернення про надання роз’яснення оприлюднено 24 жовтня 2019 року, відповідь Замовник надав 20 листопада 2019 року.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на те, що 13.12.2019, під час проведення моніторингу закупівлі, Замовником відмінено торги у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі, зобов’язуємо в подальшому не допускати вищезазначеного порушення та дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Дата висновку
16.12.2019 00:00
Дата публікації
16.12.2019 18:19