Показати схожі тендери

Закупівля Придбання машини вакуумної на базі МАЗ від Новобузька міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-10-22-000940-a
План UA-P-2019-10-22-001968-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 13.12.2019 22:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.11.2019 13:38
Закінчення аукціону 29.11.2019 13:59
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2019 23:29 до 28.11.2019 23:34
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2019 23:29
до 18.11.2019 23:34
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2019 23:29
до 24.11.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.11.2019 13:38
до 29.11.2019 13:59
Завершено
Період кваліфікації
з 29.11.2019 13:59
до 05.12.2019 13:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.11.2019 13:59
до 16.12.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 05.12.2019 13:59
-
Період уточнень
з 22.10.2019 23:29 до 18.11.2019 23:34
Період оскарження
з 22.10.2019 23:29 до 24.11.2019 00:00
Період аукціону
з 29.11.2019 13:38 до 29.11.2019 13:59
Період кваліфікації
з 29.11.2019 13:59 до 05.12.2019 13:59
Період кваліфікації
з 29.11.2019 13:59 до 05.12.2019 13:59
Основні параметри
Придбання машини вакуумної на базі МАЗ
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання машини вакуумної на базі МАЗ (Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих громад)
Код ДК 021:2015
34144500-3 - Сміттєвози та асенізаційні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55601, Україна, Миколаївська область, Новий Буг, площа Свободи, 42
Дата постачання по
31.12.2019 23:34
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
20.11.2019 10:22
-
Проект договору
-
Тендерна документація
Скасування
13.12.2019 22:29
Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт.
13.12.2019 22:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вакар Роман Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380502158898
Факс
+380515191801
Замовник
ЄДРПОУ
04056598
Повна назва
Новобузька міська рада
Поштовий індекс
55601
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Новий Буг
Адреса
площа Свободи, 42
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС"
Пропозиція:
1 150 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки"
Пропозиція:
1 140 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 29.11.2019 13:59 по 16.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
05.12.2019 13:59
-
05.12.2019 13:52
Повідомлення про рішення
29.11.2019 14:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-10-22-000940-a-a1
Очікує підписання
1 140 000 грн.
1 140 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Придбання машини вакуумної на базі МАЗ (Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих громад)
Номенклатура
Придбання машини вакуумної на базі МАЗ (Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих громад)
Кількість
1
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-11-29-000380
Дата створення проекту
29.11.2019 15:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.11.2019 15:55
Дата публікації висновку про результати
16.12.2019 18:18
Дата завершення усунення порушень
01.01.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
21.12.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 707-54-45
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Миколаївська
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.11.2019 № 228 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-22-000940-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 жовтня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.11.2019 00:00
Документи рішення
29.11.2019 15:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Новобузької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 22.10.2019 № 86); тендерна пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» (код ЄДРПОУ 36085246); протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.12.2019 № 97; повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі Україні від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у формі річного плану закупівель, оприлюдненої в електронній системі закупівель за ІD: UA-P-2019-10-22-001968-a, не зазначив код згідно з КЕКВ. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону при внесенні змін до тендерної документації не розмістив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до її початкової редакції, а також не відобразив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено, що Замовник на порушення вимог частини першої статті 23 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення не надав відповідь на нього, а саме: звернення про надання роз’яснення оприлюднено 24 жовтня 2019 року, роз’яснення Замовник надав 20 листопада 2019 року. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на те, що 13.12.2019, під час проведення моніторингу, Замовником відмінено торги з причини скорочення видатків на здійснення закупівлі, зобов’язуємо в подальшому дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Дата висновку
16.12.2019 00:00
Дата публікації
16.12.2019 18:18
Документи висновку
16.12.2019 18:18
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Торги відмінено (Рышення засідання тендерного комітету Новобузької міської ради ПРОТОКОЛ № 98) у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі, зобов’язуємося в подальшому не допускати вищезазначеного порушення та дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації
19.12.2019 12:06
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2019 23:34
Замовник:
Новобузька міська рада
Контактний телефон:
+380502158898
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2019 23:34
Замовник:
Новобузька міська рада
Контактний телефон:
+380502158898
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності