Звернення:
За тендером : придбання двох сталевих котлів для спалювання вугілля та деревини з автоматикою для ДНЗ №3 "Чебурашка"
Тема:
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Зміст:
Шановний Замовник!
Окрім, що Тендерна документація надана з порушенням абз.1 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме: оприлюднення тендерної документації пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, надана, після 3!!! Звернень; вона також містить інші порушення, дискримінаційні вимоги та неточності:
1. Додаток 1 ТД містить вимогу про надання Довідки в довільній формі, що має бути завірена підписом учасника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі використання), з відомостями щодо наявності можливості залучення спеціалізованої техніки, обладнання тощо необхідного для здійснення транспортування, проведення вантажно-розвантажувальних робіт та інших операцій, пов’язаних з доставкою товару до визначеного Замовником місця поставки.
Питання: чи буде вважатися виконаною дана вимога, якщо довідка буде містити наступну інформацію: «У нашого підприємства наявна можливість залучення спеціалізованої техніки, обладнання тощо необхідного для здійснення транспортування, проведення вантажно-розвантажувальних робіт та інших операцій, пов’язаних з доставкою товару до визначеного Замовником місця поставки»?
2. Додаток 3 ТД містить таблицю, яка вміщує в собі великий перелік товару. Звертаємо увагу шановного Замовника, що предметом закупівлі є придбання двох сталевих котлів для спалювання вугілля та деревини з автоматикою. Котли та автоматика до них містяться у п.47, 48, 49, 51 цієї таблиці. Інщі товари не можуть виступати предметом закупівлі, адже іх не можна віднести а ні до котлів, а ні до автоматики. Також, всі інші товари зі списку не можуть закуповуватися за кодом ДК цієї закупівлі.
Вимагаєм: 1) виключити з технічної специфікації Додатку 3 ТД товари, які не мають відношення до предмету закупівлі. 2) надати більш розширені характеристики котлів АЛЬТЕП КТ-2Е- 75, 95 кВт (а не АЛТЕП).
3. Підпункт 3.2 Проекту договору Додатку 4 ТД встановлює, що в ціну Товару включаються витрати на транспортування, вантажно-розвантажувальні роботи, сплата податків і зборів (обов’язкових платежів), ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ, А ТАКОЖ ІНШІ ВИТРАТИ.
Питання: що мається на увазі під «іншими витратами»?
Пусконалагоджувальні роботи – з самої назви стає зрозумілим що це РОБОТИ!!! Вид предмету закупівлі цієї процедури є закупівля ТОВАРУ! Вимагаємо виключити вимогу про включення в ціну Товару пусконалагоджувальних РОБІТ.
4. Згідно інформації зазначеної на сайті уповноваженого органу, оплата здійснюється після виконання РОБІТ!, а згідно пп.4.1. Проекту договору Розрахунки за Товар, що передається на умовах даного Договору здійснюються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі Товару Учасником.
Просимо пояснити дану розбіжність.
5. Форма тендерної пропозиції Додатку 6 ТД містить вимогу, що ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, УСТАНОВКУ, МОНТАЖ, НАЛАДКУ, інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
Повторно звертаємо увагу шановного Замовника, що предметом закупівлі є закупівля ТОВАРУ. Вимагаємо виключити дану вимогу, а монтаж, установку та наладку рекомендуємо закупляти окремою процедурою.
6. Пункт 2 Додатку 7 ТД містить вимогу про надання учасниками Оригіналу (копії) статуту (для юридичних осіб) або завірені копії першої-другої сторінок статуту Учасника та сторінки статуту, на якій МІСТИТЬСЯ ПУНКТ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО ДАЄ ПРАВО УЧАСНИКУ ПОДАВАТИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ПО ПРЕДМЕТУ закупівлі (для юридичних осіб, в разі наявності).
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які в своїх Статутах не зазначали види діяльності, адже відповідно до вимог чинного законодавства, Статут не повинен містити перелік видів діяльності. Вимагаємо виключити дану вимогу.
7. Пункт 5 Додатку 7 ТД містить вимогу про надання оригіналу (копії) ВИТЯГУ з реєстру платників податку на додану вартість для Учасника, який є платником податку на додану вартість. Дана вимога є дискримінаційною по відношеню до учасників, які мають Свідоцтво платника ПДВ, а не витяг. Вимагаємо внести зміни в дану вимогу.
Дата оприлюднення звернення:
25.10.2019 17:10