Закупівля Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування: місцевий бюджет) від Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 21.10.2019 17:04до 21.11.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2019 17:04
до 11.11.2019 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2019 17:04
до 17.11.2019 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 21.11.2019 00:03
-
Період уточнень
з
21.10.2019 17:04
до
11.11.2019 00:00
Період оскарження
з
21.10.2019 17:04
до
17.11.2019 00:00
Період кваліфікації
з
21.11.2019 00:03
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Основні параметри
Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування: місцевий бюджет)
Catering services for students in general secondary education (Funding source: local budget)
Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування: місцевий бюджет)
Catering services for students in general secondary education (Funding source: local budget)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування учнів закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування: місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Catering services for students in general secondary education (Funding source: local budget)
Код ДК 021:2015
55320000-9 -
Послуги офіціантів
Кількість
1 013 480
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані відповідно до умов цього Договору послуги здійснюються Замовником згідно з актами наданих послуг, підготовлених Учасником, з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів про фактично надані послуги. Замовник та Учасник підписують акти про фактично надані послуги кожні 10 календарних днів. За підсумками місяця Замовник та Учасник підписують акт прийняття послуг, у якому уточнюється обсяг фактично наданих послуг. На підставі підписаного акту відбуваються остаточні розрахунки за кожний місяць. Порядок підписання таких актів визначається чинним законодавством України.