Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.10.2019 № 319/19 зі змінами, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» та товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (далі – ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 17.12.2019 № 404/18, від 11.01.2020 № 6/20 та від 11.01.2020 № 7/20, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.01.2020 № 143П-Т120 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 23.01.2020 № 1.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання Договору» тендерної документації основні умови договору про закупівлю повинні відповідати примірній формі договору на постачання електричної енергії споживачу , визначеній у Додатку 5 Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312) з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України та Постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Проект договору про закупівлю наведений у Додатку 2 до тендерної документації. Проект договору може коригуватися під час його підписання з урахуванням викладеного вище.
ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору, який повністю відповідає Додатку 2 до тендерної документації.
Однак, положення пунктів 2.2, 2.3, 5.10, 5.11, 5.13 Договору, який укладений між Замовником та ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» не відповідає пунктам проєкту договору, наданого у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівель.
Зміст зазначених пунктів також не відображений в інших пунктах Договору.
Також Додаток 1 до Договору «Заява-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу» не відповідає додатку 1 до проєкту договору в частині відсутності інформації про наявність пільг/субсидій.
Крім того, адреси та перелік точок комерційного обліку за об'єктами електропостачання Замовника (додаток 1 до «Заява-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу») не відповідає переліку об'єктів електроспоживання (додаток 1 проєкту договору у складі тендерної пропозиції), а саме:
Адреса об’єктів, відповідно до Додатку 1 проєкту Адреса об'єктів, згідно Додатку 1 до Заяви-приєднання до Договору
договору у складі тендерної пропозиції
м. Київ, Дарницький район, вул. Малоземельна. Насосна станція «Осокорки» Відсутня
В переліку об'єктів не передбачено м. Київ, Дарницький район, вул. Осокорська, б/н
м. Київ, Дніпровський район, вул. М. Черемшини, зона відпочинку «Райдуга» Відсутня
В переліку об'єктів не передбачено м. Київ, Дніпровський район, вул. Райдужна, б/н
м. Київ, Дніпровський район, вул. Ю. Шумського,18, зона відпочинку «Тельбин» Відсутня
Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
У разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону, договір про закупівлю є нікчемним відповідно до пункту першого частини першої статті 37 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.