Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-10-21-001952-b
План UA-P-2019-10-21-003037-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.01.2020 15:53
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 17.12.2019 13:00
Закінчення аукціону 17.12.2019 14:03
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
40 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
202 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.10.2019 14:05 до 22.11.2019 14:00
Завершено
Період уточнень
з 21.10.2019 14:05
до 12.11.2019 14:00
Завершено
Період оскарження
з 21.10.2019 14:05
до 18.11.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 22.11.2019 14:00
до 17.12.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 17.12.2019 13:00
до 17.12.2019 14:03
Завершено
Період кваліфікації
з 17.12.2019 14:03
до 19.12.2019 08:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.12.2019 14:03
до 30.12.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.12.2019 08:59
до 03.01.2020 15:53
Період уточнень
з 21.10.2019 14:05 до 12.11.2019 14:00
Період оскарження
з 21.10.2019 14:05 до 18.11.2019 00:00
Період аукціону
з 17.12.2019 13:00 до 17.12.2019 14:03
Період кваліфікації
з 22.11.2019 14:00 до 17.12.2019 00:00
Період кваліфікації
з 17.12.2019 14:03 до 19.12.2019 08:59
Період кваліфікації
з 17.12.2019 14:03 до 19.12.2019 08:59
Основні параметри
Електрична енергія
electrical energy
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
electrical energy
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
17 000 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука,11
Дата постачання з
01.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування: Власні кошти підприємства та фінансування з місцевого бюджету. Умови оплати: - до 10 числа поточного місяця — 30% вартості договірного обсягу споживання електричної енергії; - до 20 числа поточного місяця — 30% вартості договірного обсягу споживання електричної енергії; - до останнього числа поточного місяця — 40% вартості договірного обсягу споживання електричної енергії; - не пізніше 5-го числа місяця, наступного за розрахунковим - остаточний розрахунок згідно даних фактичного споживання електричної енергії за розрахунковий місяць
Документи закупівлі
-
21.10.2019 14:10
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гайдайчук Світлана Олегівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Svetlana Haidaichuk
Електронна пошта
Телефон
380979104325
Факс
041233-40-32
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03328310
Назва (англійською мовою)
Municipal Company "Zhytomyr Tramway-Trolleybus Office" of Zhytomyr City Hall
Повна назва
Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Company "Zhytomyr Tramway-Trolleybus Office" of Zhytomyr City Hall
Поштовий індекс
10025
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул. Вітрука, буд. 11
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
35 088 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
Пропозиція:
30 702 000 грн.
Учасник:
ТОВ АС
Пропозиція:
30 601 999 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ"
Пропозиція:
30 600 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"
Пропозиція:
28 560 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
Пропозиція:
28 559 999 грн.
Учасник:
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
Пропозиція:
28 559 998 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ"
Пропозиція:
24 650 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Енерго Збут Транс"
Пропозиція:
24 649 999 грн.
Учасник:
ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС" : [email protected]
28 560 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:01
Витяг з ЄДР
ТОВ АС : [email protected]
30 601 999 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:01
Витяг з ЄДР
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" : [email protected]
28 559 999 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "Енерго Збут Транс" : [email protected]
24 649 999 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:02
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" : [email protected]
24 650 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:03
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" : [email protected]
35 088 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:03
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ : [email protected]
30 702 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
За результатами розгляду наданих Учасниками документів, тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція Учасника торгів ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, а саме: Учасник не надав копію відповідного дозволу або ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, що передбачено чинним законодавством. З урахуванням зазначеного, тендерну пропозицію Учасника торгів ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" відхилено згідно підпункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" : [email protected]
28 559 998 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:04
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ" : [email protected]
30 600 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
22.11.2019 14:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.12.2019 14:03 по 30.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.12.2019 08:59
-
19.12.2019 08:58
documentType.award.awardNotice
17.12.2019 14:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-10-21-001952-b-a1
Підписаний і діє
Номер
4
24 649 999 грн.
20 541 665.83 грн.
З ПДВ
Підписано
03.01.2020
Строк дії договору з
01.02.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
17 000 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
17 000 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.01.2020 15:52
-
03.01.2020 15:51
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-22-000007
Дата створення проекту
22.09.2020 09:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2020 16:17
Дата публікації висновку про результати
16.10.2020 19:34
Дата завершення усунення порушень
31.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
21.09.2020 № 187 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2020 № 187 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2019-10-21-001952-b 21.10.2019 Комунальне підприємство «Житомирське трамвайне-тролейбусне управління» Житомирської міської ради (код за ЄДРПОУ 03328310) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.09.2020 00:00
Документи рішення
22.09.2020 16:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року (далі - Закон), надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради (далі – КП ЖТТУ, Замовник) (у тому числі UA-P-2019-10-21-003037-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 11.11.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.12.2019, протокол розкриття тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.12.2019, протокол № 59 від 18 грудня 2019 року засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду пропозицій на закупівлю товару «Електрична енергія electrical energy» (09310000-5 Електрична енергія) (далі – Протокол № 59), тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС", ТОВ АС, ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ", учасника – переможця ТОВ "Енерго Збут Транс", повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2019, Договір про постачання електричної енергії споживачу від 03.01.2020 №4, додаткові угоди до договору від 27.01.2020 № 1, від 28.01.2020 № 2, від 29.01.2020 № 3, від 14.02.2020 № 4, від 26.02.2020 № 5, від 16.03.2020 № 6, від 24.03.2020 № 7, від 03.04.2020 № 8, від 30.07.2020 № 9, від 30.07.2020, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника з документами, надане через електронну систему закупівель 30.07.2020 (далі – Пояснення). За результатом моніторингу установлено, що в тендерній документації Замовника в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Замовником не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що пропозиція учасника ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" Замовником відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Аналізом тендерної документації та поданої тендерних пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та відхилена Замовником правомірно. Моніторингом питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що відповідно до пункту 9 оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою UA-2019-10-21-001952-b, оприлюдненому в електронній системі закупівель, та пункту 4.4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено з 01 січня 2020. У ході проведення моніторингу встановлено, що у пунктах 3.1 та 13.1 Договору від 03.01.2020 № 4 (далі - Договору), укладеному за результатами проведеної процедури, строк поставки товару визначено «з 01 лютого 2020 року». Додатковою угодою від 27.01.2020 № 1 до пунктів 3.1 та 13.1 Договору внесено зміни щодо строку поставки електричної енергії, який після внесення змін визначено з 01 січня 2020 року. Частиною першою статті 36 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. З урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим. Отже, при внесенні змін до Договору шляхом укладення додаткової угоди від 27.01.2020 за № 1 Замовником порушено норми, визначені частиною першою статті 36 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник посилаючись до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону вносив зміни до істотних умов договору від 03.01.2020 № 4 (далі – Договір) шляхом збільшення ціни за одиницю товару – ціну електричної енергії за 1 кВт год до 2,09 грн з урахуванням ПДВ (на дату підписання Договору становила 1,45 грн з урахуванням ПДВ). Замовник на запит Східного офісу Держаудитслужби надав Пояснення щодо підстав збільшення ціни електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ і, разом з якими надав лист Торгово-промислової палати України від 10.02.2020 № 367/08.0-7.3, виданий ТОВ «Енерго Збут Транс» (Постачальник за Договором), в якому зафіксовано середньозважені ціни купівлі-продажу електричної енергії на ринку «на добу наперед» (далі – РДН) на 01 січня 2020 року та 01 лютого 2020 року за даними результатів торгів, оприлюднених ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті https://www.oree.com.ua/, на ринку «на добу наперед». Отже, лист Торгово-промислової палати України від 10.02.2020 № 367/08.0-7.3 не є підтвердженням коливання фактичної ціни електричної енергії РДН з урахуванням податку на додану вартість, яка визначалась у додаткових угодах до Договору від 29.01.2020 № 3, від 14.02.2020 № 4, від 16.03.2020 № 6, від 03.04.2020 № 8, від 30.07.2020 № 9. За даними ДП «Оператор ринку», який забезпечує відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» на своєму вебсайті https://www.oree.com.ua/, оприлюднено результати торгів на ринку «на добу наперед» та на внутрішньодобовому ринку, та зокрема, середньозважену ціну за МВт.год купівлі-продажу електричної енергії РДН за кожний місяць та на відповідні дати. Відповідно, у лютому середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії РДН за місяць становила 1271,42 грн/МВт.год, у березні – 1391,23 грн/МВт.год, у квітні – 1265,04 грн/МВт.год, у травні - 1248,11 грн/МВт.год, у червні - 1263,03 грн/МВт.год, у липні - 1243,15 грн/МВт.год, у серпні - 1325,28 грн/МВт.год та за 20 днів вересня 1504,44 грн/МВт.год. На дату укладання Договору та станом на дати укладання додаткових угод до нього: 03.01.2020 – 1386,18 грн/МВт.год, 29.01.2020 – 1289,82 грн/МВт.год, 14.02.2020 – 1067,87 грн/МВт.год, 16.03.2020 – 1359,05 грн/МВт.год, 03.04.2020 – 1698,04 грн/МВт.год, 30.07.2020 – 1261,51 грн/МВт.год, Отже, за результатами торгів, оприлюднених на вебсайті https://www.oree.com.ua/, середньозважена ціна купівлі - продажу електричної енргії РДН на дату укладання Договору у січні 2020 року була найвищою за середньозважені ціни купівлі-продажу електричної енергії РДН, які склались у лютому та у березні. Водночас Замовник протягом лютого-липня поточного року вносив зміни до Договору (яким визначено планову ціну електричної енергії за 1 кВт год у розмірі 1,45 грн з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричної енергії) шляхом укладання додаткових угод, збільшивши планову ціну електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ, зокрема у січні 2020 року до розміру 1,50 грн, у лютому 2020 року до розміру 1,65 грн за 1 кВт год, у березні 2020 до розміру 1,81 грн, у квітні 2020 до розміру 1,99 грн, у серпні 2020 до розміру 2,09 грн. З огляду на те, що середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії РДН, у лютому, березні та у липні 2020 року зменшилась порівняно із січнем поточного року, Замовник безпідставно вніс зміни до істотних умов Договору якими змінив ціну за одиницю товару, збільшуючи планову та фактичну ціну електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ (додаткові угоди від 29.01.2020 № 3, від 14.02.2020 № 4, від 16.03.2020 № 6, від 30.07.2020 № 9) до Договору, чим порушив вимоги пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. Такі дії можуть призвести до недоотримання Замовником активів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення встановлено порушення вимог частини першої та пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення- порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель, (зокрема зменшення ціни за 1 кВт год електроенергії до рівня, визначеного сторонами на дату підписання Договору, повернення перерахованих коштів за предмет закупівлі з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.10.2020 00:00
Дата публікації
16.10.2020 19:34
Документи висновку
16.10.2020 19:34
-
Оскарження в суді
Зареєстровано Житомирським окружним адміністративним судом 30.10.2020р.
Дата публікації
02.11.2020 11:16
Документи оскарження в суді
-
02.11.2020 11:21
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія electrical energy» (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-21-001952-b) очікуваною вартістю 40 400 000,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань: 1. Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Просимо пояснити, чому пунктами 3.1 та 13.1 Договору про постачання електричної енергії споживачу від 03.01.2020 № 4, укладеному за результатами проведення процедури закупівлі UA-2019-10-21-001952-b з переможцем процедури закупівлі - ТОВ "Енерго Збут Транс", строк поставки електричної енергії визначено з 01 лютого 2020 року, при тому що вимогами Додатку № 1 до тендерної документації та п.4.4 «строк поставки товарів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника строк поставки товарів визначено з 01 січня 2020 року? 2. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Просимо пояснити, чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону? Крім цього, просимо надати інформацію та документи, на підставі яких внесено зміни до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 03.01.2020 № 4 щодо зміни планової ціни електричної енергії за 1 кВт год. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
06.10.2020 15:47
Орган перевірки
10.10.2020 00:00
Документи повідомлення
06.10.2020 15:48
-
Відповідь
Пояснення згідно запита
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень від 06-10-2020 повідомляємо наступне: 1. Між Комунальним підприємством “Житомирське трамвайно-тролейбусне управління” та ТОВ “Енерго Транс Збут” була укладена додаткова угода №1 від 27.01.2020 року до Договору про постачання електричної енергії(далі-Договір) №4 від 03.01.2020 року, для усунення друкарської помилки допущеної в тексті Договору та приведення тексту Договору у відповідність чинному Законодавству України. Згідно даної додаткової угоди вносяться зміни до п.3.1. Розділу 3 Договору і відповідно до даних змін, Постачальник зобов'язується поставити Споживачу електричну енергію в строк з 01.01.2020 по 31.12.2020 року. Також даною Додатковою угодою вносяться зміни до п.13.1. Розділу 13 відповідно до яких Договір діє, в частині постачання електричної енергії з 01.01.2020 року до 31.12.2020 року. Копія Додаткової угоди додається. 2. В Тендерній документації дійсно, помилково не вказано кінцевий термін подання тендерних пропозицій, проте дана інформація відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі” вказана в оголошенні до закупівлі, що оприлюднено на електронному майданчику в момент оголошення самої закупівлі. 3.У відповідь на Ваш запит надаємо документи на підставі яких була змінена ціна за одиницю Товару а саме: Лист від Постачальника №201 від 11.02.2020року; Довідка з Торгово-промислової палати №367/08.0.7.3 від 10.02.2020 з чітким відсотком зміни ціни в бік зростання; Голова тендерного комітету - Затолюк В.Б.
Рішеня
09.10.2020 10:53
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
У відповідь на висновок
Обґрунтування правомірності укладання додаткових угод При укладанні додаткових угод до Договору до Договору постачання електричної енергії споживачу від 03.01.2020 № 4 (надалі –Договір) уповноважені особи Комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради уважно вивчали документи, що надавалися Постачальником за Договором – ТОВ «Енерго Збут Транс», та проводили власний аналіз даних, отриманих з офіційних відкритих джерел. 1. Додаткова угода № 3 від 29.01.2020 року щодо зміни ціни електричної енергії була підписана у зв’язку із зростанням тарифу на передачу згідно Постанови НКРЕКП №2668 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2020 рік з 01 січня 2020 року. У відповіді на запитання до процедури, яка була опублікована Комунальним підприємством «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради 28 жовтня 2019 року на офіційному майданчику, зазначено, що до тарифу включено вартість електричної енергії та тариф на послуги з передачі електричної енергії згідно Постанови НКРЕКП № 1781 від 30.08.2019р. Додаткова угода № 9 від 30.07.2020 року щодо збільшення ціни електричної енергії була підписана у зв’язку із зростанням тарифу на передачу згідно Постанови НКРЕКП від 11.07.2020 року №1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року №2668». 2. Додаткові угоди № 4 від 14.02.2020 року, № 6 від 16.03.2020 року, № 8 від 03.04.2020 року біли підписані у зв’язку із документально підтвердженим фактом коливання ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед» у об’єднаної енергетичної системи України (далі- РДН ОЕС). Відповідно, реквізити довідок Торгово-промислової палати України: №367/08.0-7.3 від 10.02.2020р., №725/08.0-7.3 від 16.03.2020р., №904/08.0-7.3 від 02.04.2020р. були опубліковані Комунальним підприємством «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради на офіційному майданчику, проте Відділ контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби у висновку про результати моніторингу закупівлі безпідставно та неправомірно зазначає, що «лист Торгово-промислової палати України від 10.02.2020 № 367/08.0-7.3 не є підтвердженням коливання фактичної ціни електричної енергії РДН з урахуванням податку на додану вартість, яка визначалась у додаткових угодах до Договору від 29.01.2020 № 3, від 14.02.2020 № 4, від 16.03.2020 № 6, від 03.04.2020 № 8, від 30.07.2020 № 9». Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку України вих. № 3304-04_33869-06 від 14.08.2019, сторони можуть використовувати інформацію з вебсайту ДП «Оператор ринку» (за посиланням https://www.oree.com.ua) для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку. При цьому, відповідно до цих роз’яснень перелік органів, установ та організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни електричної енергії на ринку та перелік підтверджуючих документів не є вичерпним. Замовник активно використовує ресурс офіційного сайту ДП «Оператор ринку» (для прослідковування тенденції зміни цін на ринку та для здійснення контролю коливання цін), проте є сумнівним зміна ціни за товар у договорі, що укладається на вимогу Закону «Про публічні закупівлі», з підстав, що ґрунтуються на фотофіксації з такого сайту, оскільки нормативно-правовими актами України це ніде не підтверджено. Після отримання звернень від ТОВ «Енерго Збут Транс» та відповідних довідок Торгово-промислової палати, перед підписанням Додаткових угод уповноваженими особами Комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради кожного разу було проаналізовано відсоток коливання цін на ринку РДН ОЕС на період з моменту укладання Договору до моменту звернення замовником із пропозицією щодо внесення змін до Договору, та, в подальшому – з моменту внесення останніх змін до Договору у зв’язку із коливанням РДН ОЕС, до моменту звернення замовником із пропозицією щодо внесення змін до Договору. Інформація щодо коливання ціни на ринку «на добу наперед» об'єднаної енергетичної системи України додається. Таким чином, в порушення ч.7 статті 7-1 Закону № 922-VIII у висновку про результати моніторингу закупівлі Відділ контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби не навів детального опису порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі, а виклав суперечливі та не обгрунтовані висновки щодо порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю.
Висновку
22.10.2020 09:56
Замовник
Документи повідомлення
22.10.2020 09:57
-
22.10.2020 09:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
40 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2019 14:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
380979104325
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
40 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2019 14:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
380979104325
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності