Закупівля Колодка гальмівна для моторвагонного рухомого складу від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 16.10.2019 13:12до 10.01.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2019 13:12
до 31.12.2019 17:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2019 13:12
до 06.01.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.01.2020 12:01
до 13.01.2020 12:22
Завершено
Період кваліфікації
з 13.01.2020 12:22
до 15.01.2020 15:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.01.2020 12:22
до 26.01.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.01.2020 15:51
до 29.01.2020 09:14
Період уточнень
з
16.10.2019 13:12
до
31.12.2019 17:00
Період оскарження
з
16.10.2019 13:12
до
06.01.2020 00:00
Період аукціону
з
13.01.2020 12:01
до
13.01.2020 12:22
Період кваліфікації
з
13.01.2020 12:22
до
15.01.2020 15:51
Період кваліфікації
з
13.01.2020 12:22
до
15.01.2020 15:51
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Колодка гальмівна для моторвагонного рухомого складу
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Колодка гальмівна чавунна для моторвагонного рухомого складу тип Ф
Код ДК 021:2015
34630000-2 -
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
7 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Дата постачання по
30.06.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника.
Протоколом розгляду тендерної пропозиції № 33 від 14.01.2020р. встановлено, що тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Трейд Текнолоджі Груп" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених статтею 16, вимогам встановлених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Члени тендерного комітету вирішили: пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Трейд Текнолоджі Груп" визнати переможцем відкритих торгів на закупівлю наступного: Колодка гальмівна для моторвагонного рухомого складу.
Колодка гальмівна для моторвагонного рухомого складу
Тендер:
UA-2019-10-16-001771-b
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.b13
Дата:
25.10.2019 16:49
Стан:
Порушення усунуто
Дискримінаційні умови для потенційних учасників торгів
Тендерною документацією передбачена закупівля чавунної колодки (про що зазначено в технічній документації), що в свою чергу є дискримінацією виробників більш сучасних гальмівних колодок, виготовлених з іншого матеріалу та іншою технологією. На сьогоднішній день на ринку існують альтернативні варіанти колодок – не чавунні, але повністю аналогічні за своїм функціональним призначенням. Тому просимо зобов'язати Замовника торгів внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Автор:
35046274, ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
09108, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Леваневського, 95
Згідно рішення АМКУ, в тендерну документацію внесено зміни.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Колодка гальмівна для моторвагонного рухомого складу
Тендер:
UA-2019-10-16-001771-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.b1
Дата:
21.10.2019 11:39
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
1) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
П. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Нагадуємо, що відповідно додатку №4, а саме - П. 1. Предмет ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, п.п. 1.1. Постачальник зобов’язується у 2019 році поставити Покупцеві Товар, ..…., а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар.
Викладене в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства, видалити взагалі.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримає нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ.
Автор:
36500140, ТОВ "КЛЗ"
Україна, 09630, Київська область
Рокитнянський район, с. Бирюки, вул. Садова, б. 75
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.c2
Дата:
21.10.2019 11:42
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
2) П. П. 4.2. викласти в наступній редакції: усі платіжні документи за договором оформлюються та надаються з дотриманням законодавства.
3) П.п.5.2.2. видалити зовсім, так як він протирічить багатьом П.П. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а саме: - п.п. 5.2.1., п.п. 5.2.3., п.п. 5.3., п.п. 5.4., п.п. 5.5., п.п. 5.6., п.п. 5.7., 6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, п.п. 6.1., п.п. 6.1.1., п.п. 6.1.2. (якщо вищевказане узагальнити і конкретизувати, то ПОКУПЕЦЬ відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті продукції, як була поставлена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнята ПОКУПЦЕМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і яку він експлуатує, і з якої отримує прибуток).
До вище викладеного повідомляємо: - ПОСТАЧАЛЬНИК не наділений повноваженнями перевірки справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, це компетенція зовсім інших органів…!!!
Автор:
36500140, ТОВ "КЛЗ"
Україна, 09630, Київська область
Рокитнянський район, с. Бирюки, вул. Садова, б. 75
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.a3
Дата:
21.10.2019 11:43
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
4) З переліку перерахованих документів п. п. 5.6. видалити наступне:
- договір або завірену копію договору про проведення інспекторського контролю.
В розділі Тендерної документації IV. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця, в п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції торгів із зазначенням питомої ваги критерію, чітко вказано, з чого складається та що включає Ціна пропозиції. Ні в одному з пунктів переліку не йдеться про затрати на інспекторський контроль.
До речі, у всіх Ваших ТД на закупівлю вищевказаної продукції ясно і зрозуміло написано з чого складається ціна пропозиції і там нічого не йдеться про таку складову як інспекторський контроль. Про вищевикладене ми неодноразово повідомляли Вас своїми листами.
Вкотре нагадуємо, що інспекторський контроль проводиться на комерційній основі і якщо дану «Послугу» буде оплачувати Постачальник (Виробник), вартість поставленої по Договору продукції виросте щонайменше на 10-15%.
Тому не потрібно нав’язувати потенційним учасникам торгів дану послугу, тим більше що в складі ціни пропозиції вона не передбачена.
Автор:
36500140, ТОВ "КЛЗ"
Україна, 09630, Київська область
Рокитнянський район, с. Бирюки, вул. Садова, б. 75
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.a4
Дата:
21.10.2019 11:45
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
5) З П. 6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, видалити п.п. 6.3.3., так як в момент поставки на адресу Покупця надається весь комплект документів, вказаний у розділі 5. ПОСТАВКА ТОВАРІВ, п.п. 5.6.
П.п. 6.4.3. викласти в новій редакції: У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ПОКУПЦЕМ та достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк. При цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
Автор:
36500140, ТОВ "КЛЗ"
Україна, 09630, Київська область
Рокитнянський район, с. Бирюки, вул. Садова, б. 75
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.b5
Дата:
21.10.2019 11:50
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
6) П. 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
п.п. 7.6. викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то Покупець може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що Постачальник повинен виконати всі умови Договору.
7) П.п. 7.9. видалити взагалі, так як Постачальник сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. Покупець при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли Покупець отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 7.6. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність Покупця, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Автор:
36500140, ТОВ "КЛЗ"
Україна, 09630, Київська область
Рокитнянський район, с. Бирюки, вул. Садова, б. 75
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.b6
Дата:
21.10.2019 11:53
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
8) - Додаток №6 Тендерної документації П. 2., п.п. 2.7. Учасник повинен надати документи… - викласти в наступній редакції:
- для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вказаного договору;
або
в) акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця»;
або
г) копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Автор:
36500140, ТОВ "КЛЗ"
Україна, 09630, Київська область
Рокитнянський район, с. Бирюки, вул. Садова, б. 75
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.c7
Дата:
21.10.2019 14:15
Стан:
Порушення усунуто
Дискримінаційні умови для потенційних учасників торгів
Тендерною документацією передбачена закупівля чавунної колодки (про що зазначено в технічній документації), що в свою чергу є дискримінацією виробників більш сучасних гальмівних колодок, виготовлених з іншого матеріалу та іншою технологією. На сьогоднішній день на ринку існують альтернативні варіанти колодок – не чавунні, але повністю аналогічні за своїм функціональним призначенням. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме предметом закупівлі визначити «Колодка гальмівна для електропотягів (моторвагонного рухомого складу)».
Автор:
35046274, ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
09108, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Леваневського, 95
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що учасник має право надати еквівалент товару, усі показники якого мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеного в технічній специфікації до тендерної документації.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.a8
Дата:
21.10.2019 14:17
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Дискримінаційні умови для потенційних учасників торгів
В технічній специфікації зазначено масу колодки (14-14,4 кг). Просимо внести зміну в тендерну документацію та вилучити дану вимогу. Адже зазначеним ГОСТом 28186-89 «Колодки тормозные для моторвагонного подвижного состава. Технические условия» маса колодки не регламентується, а ГОСТ 1205-73 «Колодки чугунные тормозные для вагонов и тендеров железных дорог широкой колеи. Конструкция и основные размеры» на сьогодні недіючий. Даним пунктом створюються дискримінаційні умови, що унеможливлюють участь інших виробників гальмівних колодок.
Автор:
35046274, ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
09108, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Леваневського, 95
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.a9
Дата:
21.10.2019 16:29
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Проект договору
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю колодки гальмівної типу Ф, вважаємо за необхідне зазначити, що Замовник в п 4.1 Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» штучно зменшує термін реєстрації податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних. Чинним Податковим Кодексом України чітко визначено порядок та терміни реєстрації податкових накладних. Вчасне виконання порядку реєстрації є пріоритетом постачальника для запобігання накладання штрафних санкції з боку ДПС. Зазначені вимоги п 4.1 Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» завідомо ставлять в нерівні умови платників та неплатників податку на додану вартість, що є проявом кричущої дискримінації.
Враховуючи зазначене, з метою створення конкурентних умов для всіх потенційних учасників просимо тендерний комітет п. 4.1 Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» викласти в наступній редакції:
«4.1. Покупець здійснює оплату у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання сторонами цього договору акту приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної.»
Автор:
42811480, ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
03061, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, проспект Відрадний, буд. 95 літ. Г
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.c10
Дата:
21.10.2019 16:30
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Збільшення бюджету
Наша компанія є багаторічним постачальником колодки гальмівної для потреб АТ «Укрзалізниця» та має намір прийняти участь в торгах на закупівлю колодки гальмівної типу Ф, але бюджет закупівлі не дає нам такої можливості. Вартість закупівлі розраховано з ціни колодки, в собівартості якої не враховано витрат постачальника на виконання заходів з інспекторського контролю, проведення яких є обов’язковим відповідно до вимого п.2.7 Додатку 6 тендерної документації.
Для своєчасного забезпечення регіональної філії « Львівська залізниця» колодкою гальмівної типу Ф просимо переглянути бюджет закупівлі у бік збільшення не менш як на 12% або виключити з Додатку 6 тендерної документації вимоги щодо обов’язкового виконання інспекторського контролю, або передбачити його проведення на безоплатній основі для постачальника (за рахунок замовника).
Автор:
42811480, ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
03061, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, проспект Відрадний, буд. 95 літ. Г
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.a11
Дата:
21.10.2019 16:32
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Дискримінаційні вимоги Додаток 6
Для запобігання зриву постачання гостронеобхідних ТМЦ для потреб залізниці, а саме колодки гальмівної типу «Ф», просимо скасувати дискримінаційну вимогу п 2.3. Додатку 6 щодо необхідності маркування креслеників штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 2019 р», оскільки на ринку присутні постачальники та виробники зазначеної продукції, які мають повний комплект документації, погоджений у встановленому АТ «Укрзалізниця» порядку та містять інші відмітки філії «НДКТІ» про узгодження на креслениках. Крім того, всі наявні погодження з боку філії АТ «Укрзалізниця» є чинними на сьогоднішній день. В разі незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право на оскарження дії замовника в Антимонопольному комітеті України.
Автор:
42811480, ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
03061, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, проспект Відрадний, буд. 95 літ. Г
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-10-16-001771-b.a12
Дата:
21.10.2019 16:33
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Проект договору
Звертаємо увагу тендерного комітету, що відповідно до розділу 7 Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» Замовник ставить постачальника в нерівні умови при укладанні договору та порушує вимоги ст.627 ЦК України щодо розумності та справедливості. Вважаємо, що відповідальність сторін згідно з проектом договору є неспіврозмірною, а саме пункти 7.2., 7.5., 7.6., 7.7., 7.8., 7.9. проекту договору.
Просимо усунути зазначене шляхом урівноваження відповідальності сторін.
Автор:
42811480, ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
03061, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, проспект Відрадний, буд. 95 літ. Г
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 845 500
грн.
Період подання пропозицій
до
10.01.2020 17:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"