Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до договору) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток до річного плану) закупівель на 2019 рік комунального некомерційного підприємства Ковельського міськрайонного територіального медичного об'єднання Ковельської міської ради Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішеннями тендерного комітету Замовника від 21.11.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медсервісгруп» (далі – ТОВ «Медсервісгруп»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медгарант», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АФС Медицинтехнік», тендерну пропозицію приватного підприємства «Будагро», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця
від 12.12.2019 № 215, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2019, договір купівлі – продажу від 23.12.2019 № 33-Т (далі – Договір), повідомлення від 26.12.2019 про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 26.12.2019
№ 1 до Договору.
В ході проведення моніторингу встановлено, що 21.11.2019 року рішенням тендерного комітету Замовника внесено зміни до тендерної документації. Однак, в порушення вимог норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних.
Крім того, під час проведення моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медсервісгруп» вимогам тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції надано інформаційний лист від 05.11.2019 № 301, в якому зазначено, що з чинною редакцією статуту ТОВ «Медсервісгруп» можливо ознайомитись на веб-порталі за адресою в мережі Інтернет https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за реєстраційним номером 1_074_049911_16, код: 92732477418. Однак на сайті Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом: 92732477418 зазначено інформацію, відповідно до якої: 18.06.2019 було відмовлено у державній реєстрації змін до установчих документів юридичної особи ТОВ «Медсервісгруп» на підставі пункту 4 частини першої статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприєців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV, а саме не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку.
Відповідно до інформації, зазначеної в інформаційному листі від 05.11.2019 № 301, який надано ТОВ «Медсервісгруп» в складі тендерної пропозиції неможливо отримати доступ до чинної редакції статуту даного учасника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Медсервісгруп» не відповідає умовам пунктів 3.1.11 та 3.1.14 розділу 3 Тендерної документації Замовника.
При цьому Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Медсервісгруп», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, допустив до аукціону, визначив переможцем та уклав з ним договір купівлі – продажу від 23.12.2019 № 33-Т.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог Тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до договору) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.