Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова) від Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об"єднання Ковельської міської ради Волинської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-10-11-003240-b
План UA-P-2019-10-11-005087-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.12.2019 12:09
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 12.12.2019 11:12
Закінчення аукціону 12.12.2019 11:33
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
23 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
115 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.10.2019 16:28 до 28.11.2019 18:00
Завершено
Період уточнень
з 11.10.2019 16:28
до 18.11.2019 18:00
Завершено
Період оскарження
з 11.10.2019 16:28
до 24.11.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 28.11.2019 18:02
до 05.12.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 12.12.2019 11:12
до 12.12.2019 11:33
Завершено
Період кваліфікації
з 12.12.2019 11:33
до 12.12.2019 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2019 11:33
до 23.12.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.12.2019 15:34
до 23.12.2019 12:09
Період уточнень
з 11.10.2019 16:28 до 18.11.2019 18:00
Період оскарження
з 11.10.2019 16:28 до 24.11.2019 00:00
Період аукціону
з 12.12.2019 11:12 до 12.12.2019 11:33
Період кваліфікації
з 28.11.2019 18:02 до 05.12.2019 00:00
Період кваліфікації
з 12.12.2019 11:33 до 12.12.2019 15:34
Період кваліфікації
з 12.12.2019 11:33 до 12.12.2019 15:34
Основні параметри
ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова)
CPV Code: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (GMDN Code: 37623 – Stationary angiographic x-ray system, digital)
ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова)
CPV Code: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (GMDN Code: 37623 – Stationary angiographic x-ray system, digital)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
690 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні кошти)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
GMDN Code: 37623 – Stationary angiographic x-ray system, digital (Purchasing Financing Source: Budget funds)
Код ДК 021:2015
33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
GMDN
37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Олени Пчілки, буд. 4
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати зазначено в проекті договору про закупівлю The terms of payment are specified in the draft purchase contract
Документи закупівлі
-
21.11.2019 15:53
-
Тендерна документація
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Шахова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tetiana Shakhova
Електронна пошта
Телефон
+380958419632
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
01982940
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomertsiine pidpryiemstvo Kovelske miskraionne terytorialne medychne obiednannia Kovelskoi miskoi rady Volynskoi oblasti
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomertsiine pidpryiemstvo Kovelske miskraionne terytorialne medychne obiednannia Kovelskoi miskoi rady Volynskoi oblasti
Поштовий індекс
45000
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Ковель
Адреса
вул.Олени Пчілки, 4
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
Пропозиція:
22 580 000 грн.
Учасник:
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП
Пропозиція:
21 970 000 грн.
Учасник:
ТОВ "АФС Медицинтехнік"
Пропозиція:
Учасник:
Приватне підприємство "БУДАГРО"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП : [email protected]
21 970 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.11.2019 18:02
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" : [email protected]
22 580 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.11.2019 18:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "АФС Медицинтехнік" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації; Не надав забезпечення тендерної пропозиції якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
1. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції 2. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні документи, подання яких передбачено умовами тендерної документації, зокрема: – пунктом 3.2.8 розділу 3 (копія документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованою електронною печаткою банку-гаранта та кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта); – підпунктом (а) пункту 5.3.4 розділу 5 (електронний документ у довільній формі з інформацією про вартість активів учасника за даними річної фінансової звітності за попередній рік)
Документи прекваліфікації
28.11.2019 18:03
Витяг з ЄДР
Приватне підприємство "БУДАГРО" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації; Не надав забезпечення тендерної пропозиції якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
1. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції 2. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні документи, подання яких передбачено умовами тендерної документації, зокрема: – підпунктом (b) пункту 3.1.11 розділу 3 (не поданий документ з унікальним номером (кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг), за яким можна отримати доступ до чинної редакції статуту (іншого установчого документа) на веб-порталі за адресою в мережі Інтернет https://usr.mіnjust.gоv.uа/uа/frееsеаrch); – пунктом 3.2.8 розділу 3 (не подана копія документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованою електронною печаткою банку-гаранта та кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта); – пунктом 3.5.2 розділу 3 та Додатком 1 (не подано жодного документа, які підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям); – підпунктом (а) пункту 5.3.4 розділу 5 (не поданий електронний документ з інформацією про вартість активів учасника за даними річної фінансової звітності за попередній рік); – підпунктами (b) – (e) пункту 5.3.4 розділу 5 (не подано жодного документа, передбаченого цими підпунктами); – підпунктом (b) пункту 3.3.1 Додатку 2 (не подана копія технічної документації на товар) ; – підпунктами (c) і (d) пункту 4.2.1 Додатку 2 (не подані копія документів про відповідність товару технічним регламентам згідно із Законом України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” та копія гарантійного листа виробника (або офіційного представника виробника на території України)); – пунктами 6.2.1 та 8.2.2 Додатку 2 (не подано жодного документа, передбаченого цими пунктами).
Документи прекваліфікації
28.11.2019 18:03
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.12.2019 11:33 по 23.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.12.2019 15:34
-
12.12.2019 15:31
-
12.12.2019 11:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-10-11-003240-b-b1
Підписаний і діє
Номер
33-Т
21 970 000 грн.
20 532 710.28 грн.
З ПДВ
Підписано
23.12.2019
Строк дії договору з
23.12.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні кошти)
Номенклатура
НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні кошти)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
GMDN
37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова
Документи договору
23.12.2019 12:08
-
23.12.2019 12:04
-
23.12.2019 12:04
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-17-000020
Дата створення проекту
17.01.2020 14:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.01.2020 14:31
Дата публікації висновку про результати
22.01.2020 15:48
Дата завершення усунення порушень
06.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
08.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 458-63-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Волинська
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.01.2020 № 03-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.01.2020 № 03-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-11-003240-b від 11.10.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.01.2020 00:00
Документи рішення
17.01.2020 14:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до договору) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток до річного плану) закупівель на 2019 рік комунального некомерційного підприємства Ковельського міськрайонного територіального медичного об'єднання Ковельської міської ради Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішеннями тендерного комітету Замовника від 21.11.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медсервісгруп» (далі – ТОВ «Медсервісгруп»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медгарант», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АФС Медицинтехнік», тендерну пропозицію приватного підприємства «Будагро», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця від 12.12.2019 № 215, повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2019, договір купівлі – продажу від 23.12.2019 № 33-Т (далі – Договір), повідомлення від 26.12.2019 про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 26.12.2019 № 1 до Договору. В ході проведення моніторингу встановлено, що 21.11.2019 року рішенням тендерного комітету Замовника внесено зміни до тендерної документації. Однак, в порушення вимог норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Крім того, під час проведення моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медсервісгруп» вимогам тендерної документації. В складі тендерної пропозиції надано інформаційний лист від 05.11.2019 № 301, в якому зазначено, що з чинною редакцією статуту ТОВ «Медсервісгруп» можливо ознайомитись на веб-порталі за адресою в мережі Інтернет https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за реєстраційним номером 1_074_049911_16, код: 92732477418. Однак на сайті Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом: 92732477418 зазначено інформацію, відповідно до якої: 18.06.2019 було відмовлено у державній реєстрації змін до установчих документів юридичної особи ТОВ «Медсервісгруп» на підставі пункту 4 частини першої статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприєців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV, а саме не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку. Відповідно до інформації, зазначеної в інформаційному листі від 05.11.2019 № 301, який надано ТОВ «Медсервісгруп» в складі тендерної пропозиції неможливо отримати доступ до чинної редакції статуту даного учасника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Медсервісгруп» не відповідає умовам пунктів 3.1.11 та 3.1.14 розділу 3 Тендерної документації Замовника. При цьому Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Медсервісгруп», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, допустив до аукціону, визначив переможцем та уклав з ним договір купівлі – продажу від 23.12.2019 № 33-Т.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог Тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до договору) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
22.01.2020 00:00
Дата публікації
22.01.2020 15:48
Документи висновку
22.01.2020 15:48
-
Оскарження в суді
Адміністративний позов про зобов'язання вчинити дії та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі від 03.02.2020 року в інтересах Ковельського МТМО
Дата публікації
03.02.2020 17:58
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 22 січня 2020 року
Дата публікації
28.01.2020 18:52
Документи інформації про усунення порушення
28.01.2020 18:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2019 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Контактний телефон:
+380958419632
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2019 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Контактний телефон:
+380958419632
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності