Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 17.10.2019 18:00до 24.10.2019 18:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2019 11:16
до 17.10.2019 18:00
Завершено
Період аукціону
з 25.10.2019 11:27
до 25.10.2019 11:54
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2019 11:54
до 29.10.2019 17:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.10.2019 11:54
до 31.10.2019 17:49
Завершено
Підписання договору
з 29.10.2019 17:49
до 20.11.2019 12:07
Період уточнень
з
09.10.2019 11:16
до
17.10.2019 18:00
Період аукціону
з
25.10.2019 11:27
до
25.10.2019 11:54
Період кваліфікації
з
25.10.2019 11:54
до
29.10.2019 17:49
Період кваліфікації
з
25.10.2019 11:54
до
29.10.2019 17:49
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Система відеоконференцзв’язку
обсяг закупівлі (лот 1) - Відповідно до Додатку №2 до документації (технічне завдання).
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система відеоконференцзв’язку
Код ДК 021:2015
32427000-2 -
Мережеві системи
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
01001, Україна, Київ, м. Київ, вул. Госпітальна, 12г
Дата постачання по
31.08.2020 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
- Постачальник надсилає оригінал рахунку-фактури на оплату 100% вартості Примірників ЛПЗ на адресу Покупця засобами поштового або кур’єрського зв’язку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання цього Договору.
- Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 100% вартості Примірників ЛПЗ протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання рахунку-фактури, отриманого від Постачальника.
- Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати передання Примірників ЛПЗ та поставки Обладнання Покупцю, на підставі отриманого від Постачальника оригіналу рахунку-фактури.
- Покупець здійснює оплату решти суми у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг на підставі отриманого від Постачальника рахунку-фактури.
- Постачальник протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами цього Договору зобов’язаний надіслати на адресу Покупця оригінал рахунку-фактури на оплату вартості Обладнання засобами поштового або кур’єрського зв’язку.
- Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 80% (вісімдесят відсотків) від вартості Обладнання протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання відповідного оригіналу рахунку-фактури Постачальника.
- Покупець здійснює оплату решти 20% (двадцяти відсотків) від вартості Обладнання протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання - передачі Обладнання у власність на підставі отриманого від Постачальника оригіналу рахунку-фактури.