Показати схожі тендери

Закупівля Мультимедійне обладнання від ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-10-08-000875-c
План UA-P-2019-10-08-006839-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.12.2019 15:48
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.10.2019 13:32
Закінчення аукціону 25.10.2019 14:05
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2019 20:24 до 24.10.2019 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2019 20:24
до 14.10.2019 09:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2019 20:24
до 20.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.10.2019 13:32
до 25.10.2019 14:05
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2019 14:05
до 09.12.2019 18:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.10.2019 14:05
до 20.12.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2019 18:41
до 21.12.2019 15:48
Період уточнень
з 08.10.2019 20:24 до 14.10.2019 09:00
Період оскарження
з 08.10.2019 20:24 до 20.10.2019 00:00
Період аукціону
з 25.10.2019 13:32 до 25.10.2019 14:05
Період кваліфікації
з 25.10.2019 14:05 до 09.12.2019 18:41
Період кваліфікації
з 25.10.2019 14:05 до 09.12.2019 18:41
Основні параметри
Мультимедійне обладнання
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мультимедійне обладнання (Джерело фінансування закупівлі — кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, навчальні заклади
Дата постачання по
30.11.2019 20:29
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації)
Документи закупівлі
-
08.10.2019 20:28
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лазарєва Лариса Іллівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380484431732
Факс
+380484431732
Замовник
ЄДРПОУ
02145300
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
68100
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Татарбунарський район
Адреса
місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БІ-ПРО"
Пропозиція:
579 810 грн.
Учасник:
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
Пропозиція:
501 780 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
Пропозиція:
501 770 грн.
Учасник:
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
Пропозиція:
451 596 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.10.2019 14:05 по 05.11.2019 17:33
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.10.2019 23:48
-
Повідомлення про рішення
25.10.2019 14:06
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.11.2019 17:33 по 19.11.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
08.11.2019 15:20
-
Повідомлення про рішення
05.11.2019 17:33
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 26.11.2019 18:01 по 07.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” відхилено тендерну пропозицію ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (через її невідповідності, що викладені у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 22 листопада 2019 року)
Документи кваліфікації
26.11.2019 18:08
-
Повідомлення про рішення
26.11.2019 18:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.11.2019 18:08 по 20.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
09.12.2019 18:41
-
Повідомлення про рішення
26.11.2019 18:08
Витяг з ЄДР
26.11.2019 18:08
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2019-10-08-000875-c-b3
Підписаний і діє
Номер
665
501 770 грн.
501 770 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.12.2019
Строк дії договору з
21.12.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 (Назва)
Мультимедійне обладнання (Джерело фінансування закупівлі — кошти місцевого бюджету)
Номенклатура
Мультимедійне обладнання (Джерело фінансування закупівлі — кошти місцевого бюджету)
Кількість
6
Одиниця виміру
найменувань
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
21.12.2019 15:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-11-13-000036
Дата створення проекту
13.11.2019 17:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.11.2019 09:51
Дата публікації висновку про результати
22.11.2019 15:33
Дата завершення усунення порушень
07.12.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
06.12.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.11.2019 Одеса № 398 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.11.2019 № 398 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5. UA-2019-10-08-000875-c 08.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.11.2019 00:00
Документи рішення
14.11.2019 09:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерна документація та тендерна пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», пояснення ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) від 19.11.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником 08 жовтня 2019 року оприлюднено оголошення на закупівлю мультимедійного обладнання. За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» його визначено переможцем процедури закупівлі та 08.11.2019 на порталі електронних закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Так, аналізом тендерної пропозиції ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» (далі – Учасник) встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: - підпунктом 1.1, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)» Замовником передбачено «наявність української сертифікації» щодо Мультимедійної дошки NewLine Truboard R5- 800L (або еквівалент). Проте, Учасником на підтвердження цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано надано декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої сплив 28.12.2018. З приводу зазначеної невідповідності 15.11.2019 Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель надано запит на пояснення Замовнику. У наданій відповіді на пояснення, оприлюдненій в електронній системі закупівель від 19.11.2019, Замовником наголошується відсутність про відсутність вказаної вимоги в тендерній документації. Слід зазначити, що керуючись частиною 1 статті 1 Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація – це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Цією ж нормою вказаного Закону передбачено, що орган з оцінки відповідності – це орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування. Документом про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тобто, Учасником надано у складі тендерної пропозиції декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої закінчився 28.12.2018, що не підтверджує сертифікацію на території України. Отже, Замовником на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про визначення його переможцем.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30. За результатами моніторингу порушень законодавства щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та заповнення форм документів, визначених Уповноваженим органом з питань публічних закупівель, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
22.11.2019 00:00
Дата публікації
22.11.2019 15:33
Документи висновку
22.11.2019 15:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог пункту 3 констатуючої частини ІІ висновку Південного офісу Держаудитслужби від 22 листопада 2019 (UA-M-2019-11-13-000036 ? 3ca3fce59b144059a4ccfe97eab9dd16), повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо усунення встановленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документ (протокол засідання тендерного комітету від 26.11.2019 р №б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"), що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. На підставі вищевикладених фактів, просимо Південний офіс Держаудитслужби підтвердити факт усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом оприлюднення відповідного підтвердження в електронній системі закупівель, згідно ч. 9 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації
26.11.2019 18:24
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
29.11.2019 09:20
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
29.11.2019 09:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання ), яка проводиться ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-08-000875-c, дата оприлюднення 08.10.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме: - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)», тоді як учасником ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої сплив 28.12.2018. Крім того, на вказаній декларації відсутній підпис посадової особи виробника або його уповноваженого представника відповідно до додатку 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 «Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання»? - яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 6 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація "ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)», тоді як учасником ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію декларації про відповідність телевізору моделі LE32CT5030AK, 32DH3000 торгівельної марки ERGO від 22.05.2019, виготовленої з копії документа, яка не завірена печаткою учасника (пункт 4 розділу IV додатку 2 до тендерної документації)? З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
15.11.2019 16:14
Орган перевірки
21.11.2019 00:00
Документи повідомлення
15.11.2019 16:15
-
Відповідь
Пояснення:
Відповідно до п. 35 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), учасник процедури закупівлі (далі - Учасник) - це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію, а відповідно до п. 15 ч.1 ст.1 Закону, переможець процедури закупівлі — це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, А отже, ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на момент розгляду його пропозиції мав статус саме учасника процедури закупівлі, тобто всі документи, що подані ним у складі його тендерної пропозиції, розглядалися Замовником як документи, що подані Учасником, а не переможцем процедури закупівлі. Згідно вимог ч. 1 ст. 25 Закону та умов пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги “ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-10-08-000875-c ? 4879e2f4013f41129e6c8ed95216b261] затвердженої рішенням тендерного комітету від «08» жовтня 2019 року, протокол №б/н від 08.10.2019 (надалі - тендерна документація або ТД), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією / документами, що підтверджують відповідність товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає документи / інформацію, що встановлені замовником та вимагаються у Додатку № 1 до тендерної документації); - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації); - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації); - формою “Тендерна пропозиція”; - проектом договору та листом-згодою, що додається до нього; - формою “Лист-згода” (згідно вимог Додатку №5 до тендерної документації); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору; - іншими документами, визначеними в цій тендерній документації та додатках до неї. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 3) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, пояснюємо, що жодна з умов, яка визначена у тендерній документації та додатках до неї не передбачає надання Учасником у складі його тендерної пропозиції “декларації про відповідність” на Інтерактивну дошку з аксесуарами серії ТМ «NewLine» чи телевізору моделі LE32CT5030AK, 32DH3000 торгівельної марки ERGO або будь якого іншого Товару, який передбачений технічною специфікацією Додатку №1 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" у складі своєї тендерної пропозиції надав усі документи та інформацію, які були визначені у тендерній документації та додатках до неї, та надані ним документи та інформація відповідає усім вимогам та умовам ТД. Оскільки, умовами ТД не передбачено надання Учасником у складі його тендерної пропозиції “декларації про відповідність” Товару, - наявність чи відсутність такої декларації не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Окрім цього, також, слід зауважити, що згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено умову, про те, що у разі якщо учасником в тендерній пропозиції допущено формальні (несуттєві) помилки, то вони не призведуть до відхилення його пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема не завірення окремої сторінки (сторінок) будь-якого документу підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі. Разом з тим, Співробітнику Державної аудиторської служби України, який вимагає надання пояснень від Замовника, також, слід прийняти до уваги те, що починаючи з дня набуття чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», ним запроваджуються наступні положення: - із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання); - незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання; - виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки; - виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування; Також, слід враховувати те, що тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" разом з документами до неї завірена цифровий підписом директора даного Учасника, що є цілком достатнім та не потребує обов'язкового завіряння печаткою кожної сторінки будь-якого документа, що міститься у її складі. Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовником 08.11.2019 проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону, причому, слід зауважити, що під час розгляду наданих документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" було враховано п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та ч. 3 ст. 22 Закону, де зазначено, що допущення формальних (несуттєвих), технічних помилок учасником не призводить до відхилення його пропозиції. Враховуючи усе вищевикладене, за результатами даного розгляду (відповідний протокол розгляду пропозиції даного Учасника оприлюднено 08.11.2019 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-08-000875-c ), тендерним комітетом встановлено, що: - тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" відповідає умовам тендерної документації; - учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим замовником, згідно ст. 16 Закону; - відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.
Рішеня
19.11.2019 20:16
Замовник
Документи повідомлення
19.11.2019 20:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2019 09:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380484431732
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2019 09:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380484431732
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності