Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” відхилено тендерну пропозицію ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (через її невідповідності, що викладені у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 22 листопада 2019 року)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-10-08-000875-c 08.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу:
22 листопада 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерна документація та тендерна пропозиція ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», пояснення ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) від 19.11.2019.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником 08 жовтня 2019 року оприлюднено оголошення на закупівлю мультимедійного обладнання.
За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» його визначено переможцем процедури закупівлі та 08.11.2019 на порталі електронних закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Так, аналізом тендерної пропозиції ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» (далі – Учасник) встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме:
- підпунктом 1.1, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)» Замовником передбачено «наявність української сертифікації» щодо Мультимедійної дошки NewLine Truboard R5- 800L (або еквівалент).
Проте, Учасником на підтвердження цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано надано декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої сплив 28.12.2018.
З приводу зазначеної невідповідності 15.11.2019 Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель надано запит на пояснення Замовнику.
У наданій відповіді на пояснення, оприлюдненій в електронній системі закупівель від 19.11.2019, Замовником наголошується відсутність про відсутність вказаної вимоги в тендерній документації.
Слід зазначити, що керуючись частиною 1 статті 1 Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація – це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Цією ж нормою вказаного Закону передбачено, що орган з оцінки відповідності – це орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування. Документом про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тобто, Учасником надано у складі тендерної пропозиції декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої закінчився 28.12.2018, що не підтверджує сертифікацію на території України.
Отже, Замовником на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про визначення його переможцем.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30. За результатами моніторингу порушень законодавства щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та заповнення форм документів, визначених Уповноваженим органом з питань публічних закупівель, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
На виконання вимог пункту 3 констатуючої частини ІІ висновку Південного офісу Держаудитслужби від 22 листопада 2019 (UA-M-2019-11-13-000036 ? 3ca3fce59b144059a4ccfe97eab9dd16), повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо усунення встановленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документ (протокол засідання тендерного комітету від 26.11.2019 р №б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"), що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
На підставі вищевикладених фактів, просимо Південний офіс Держаудитслужби підтвердити факт усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом оприлюднення відповідного підтвердження в електронній системі закупівель, згідно ч. 9 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання ), яка проводиться ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-08-000875-c, дата оприлюднення 08.10.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)», тоді як учасником ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність Інтерактивної дошки з аксесуарами серії ТМ «NewLine» від 29.12.2017 № UA.D.363.01-17, термін дії якої сплив 28.12.2018. Крім того, на вказаній декларації відсутній підпис посадової особи виробника або його уповноваженого представника відповідно до додатку 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 «Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання»?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 6 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація "ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)», тоді як учасником ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію декларації про відповідність телевізору моделі LE32CT5030AK, 32DH3000 торгівельної марки ERGO від 22.05.2019, виготовленої з копії документа, яка не завірена печаткою учасника (пункт 4 розділу IV додатку 2 до тендерної документації)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідно до п. 35 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), учасник процедури закупівлі (далі - Учасник) - це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію, а відповідно до п. 15 ч.1 ст.1 Закону, переможець процедури закупівлі — це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір,
А отже, ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на момент розгляду його пропозиції мав статус саме учасника процедури закупівлі, тобто всі документи, що подані ним у складі його тендерної пропозиції, розглядалися Замовником як документи, що подані Учасником, а не переможцем процедури закупівлі.
Згідно вимог ч. 1 ст. 25 Закону та умов пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги “ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-10-08-000875-c ? 4879e2f4013f41129e6c8ed95216b261] затвердженої рішенням тендерного комітету від «08» жовтня 2019 року, протокол №б/н від 08.10.2019 (надалі - тендерна документація або ТД), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією / документами, що підтверджують відповідність товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає документи / інформацію, що встановлені замовником та вимагаються у Додатку № 1 до тендерної документації);
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації);
- формою “Тендерна пропозиція”;
- проектом договору та листом-згодою, що додається до нього;
- формою “Лист-згода” (згідно вимог Додатку №5 до тендерної документації);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору;
- іншими документами, визначеними в цій тендерній документації та додатках до неї.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
3) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, пояснюємо, що жодна з умов, яка визначена у тендерній документації та додатках до неї не передбачає надання Учасником у складі його тендерної пропозиції “декларації про відповідність” на Інтерактивну дошку з аксесуарами серії ТМ «NewLine» чи телевізору моделі LE32CT5030AK, 32DH3000 торгівельної марки ERGO або будь якого іншого Товару, який передбачений технічною специфікацією Додатку №1 до тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" у складі своєї тендерної пропозиції надав усі документи та інформацію, які були визначені у тендерній документації та додатках до неї, та надані ним документи та інформація відповідає усім вимогам та умовам ТД.
Оскільки, умовами ТД не передбачено надання Учасником у складі його тендерної пропозиції “декларації про відповідність” Товару, - наявність чи відсутність такої декларації не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Окрім цього, також, слід зауважити, що згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено умову, про те, що у разі якщо учасником в тендерній пропозиції допущено формальні (несуттєві) помилки, то вони не призведуть до відхилення його пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема не завірення окремої сторінки (сторінок) будь-якого документу підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі. Разом з тим, Співробітнику Державної аудиторської служби України, який вимагає надання пояснень від Замовника, також, слід прийняти до уваги те, що починаючи з дня набуття чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», ним запроваджуються наступні положення:
- із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
- незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання;
- виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;
- виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
Також, слід враховувати те, що тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" разом з документами до неї завірена цифровий підписом директора даного Учасника, що є цілком достатнім та не потребує обов'язкового завіряння печаткою кожної сторінки будь-якого документа, що міститься у її складі.
Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовником 08.11.2019 проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону, причому, слід зауважити, що під час розгляду наданих документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" було враховано п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та ч. 3 ст. 22 Закону, де зазначено, що допущення формальних (несуттєвих), технічних помилок учасником не призводить до відхилення його пропозиції.
Враховуючи усе вищевикладене, за результатами даного розгляду (відповідний протокол розгляду пропозиції даного Учасника оприлюднено 08.11.2019 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-08-000875-c ), тендерним комітетом встановлено, що:
- тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" відповідає умовам тендерної документації;
- учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим замовником, згідно ст. 16 Закону;
- відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Мультимедійне обладнання
Звернення:
За тендером : Мультимедійне обладнання
Тема:
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Зміст:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата оприлюднення звернення:
09.10.2019 11:05
1) Відповідно до умов п. 1 Додатку №1 до тендерної документації, - технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за наведені у цьому додатку показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо), причому згідно його п. 3 зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Окрім цього, слід звернути увагу на те, що згідно п. 9.3 Додатку №1 до тендерної документації, якщо запропонований учасником процедури закупівлі товар є аналогічним за параметрами (технічними, якісними, кількісні та іншими характеристиками предмета закупівлі) та / або відрізняється від тих, що вимагаються замовником у цьому додатку до тендерної документації, то в такому разі учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю цих параметрів з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації. У наданій таблиці, учасник процедури закупівлі, обов'язково зазначає повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), що має містити характеристики, які відповідають вимогам зазначеним у технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
Примітки: у разі відсутності у наданій учасником процедури закупівлі порівняльній таблиці усієї необхідної вищезазначеної інформації, що вимагається, то даний документ буде розцінено, як такий, що не відповідає умовам тендерної документації та у такому разі тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі буде відхилена.
2). Відповідно до умов п. 9 Додатку №1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі, повинен обов’язково подати, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару документи згідно даного переліку, зокрема інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов'язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника.
3). Згідно умов п. 5 тендерної документації, - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
За результатами оцінки даного електронного аукціону електронною системою закупівель визначається найбільш економічно вигідна остаточна пропозиція учасника та ставиться на розгляд Замовнику.
Згідно умов розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. У Додатку № 3 до тендерної документації ціна без ПДВ зазначається лише учасниками, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.
А отже, система оподаткування не впливає на оцінку, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Замовник не має технічної можливості впливати на таку автоматичну оцінку та порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ чи з ПДВ. Після завершення аукціону всі пропозиції, які відображаються у протоколі розкритті, вважаються остаточними.
Дата оприлюднення відповіді:
09.10.2019 17:29
На даному тендері відміни не були знайдені.
Мультимедійне обладнання
Тендер:
UA-2019-10-08-000875-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-10-08-000875-c.a1
Дата:
15.11.2019 12:14
Стан:
дано відповідь
СКАРГА
Шановний тендерний комітет!
Ми, ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”, використовуючи своє право на оскарження рішення тендерного комітету, вимагаємо дискваліфікувати Учасника ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" за невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з Додатком 2 тендерної документації
ІІ Перелік документів для переможця процедури закупівлі:
Переможець торгів на підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, повинен надати таку інформацію:
Документ (довідка), що підтверджує відсутність підстав, визначених п.5 ч.1 ст.17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи не погашеної в установленому порядку судимості за злочини, учинений з корисливих мотивів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом.
Документ (довідка) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), яка є дійсною станом на дату її подання.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч. 1 статті 17 Закону.
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Згідно з Протоколу РТП_(В2В СОЛЮШНЗ)_08-11-2019.pdf
Учасника ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" визанано переможцем.
Проте ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" не виконав вимогу щодо надання документів для переможця процедури закупівлі через електронну систему закупівель та не завантажив у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів для переможця процедури закупівлі.
Вимагаємо тендерний комітет відмінити рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ".
В іншому випадку будемо звертатися до органу оскарження АМКУ!
Автор:
41602230, ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
41600, Україна, Сумська область, Конотоп, Успенсько-Троїцька 37а
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що відповідно до вимог ч. 3 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги “ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-10-08-000875-c ? 4879e2f4013f41129e6c8ed95216b261] (далі - тендерна документація), - переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті, окрім тих, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовником, 8 листопада 2019 року, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" та протягом одного дня оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а також надіслано його копію переможцю.
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на виконання вимог абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації, надав замовнику у передбачені строки всі необхідні документи (детальніше слід дивитись файли від 08 листопада 2019: public_doc.p7s, Dovidka_19305360540020213418.pdf.p7s, Dovidka_19305360540020213418.pdf
та Dovidka_DPS.pdf за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-08-000875-c)
Тендерним комітетом, за результатами розгляду даних документів, підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” не виявлено.
Рішення оприлюднено 08.11.2019 р. та переможець торгів ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" цього ж дня 08.11.2019 р. завантажив усі необхідні довідки на веб-портал.
А отже, у тендерного комітету відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ".
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-10-08-000875-c.b2
Дата:
15.11.2019 17:06
Стан:
дано відповідь
Оскарження
Шановний тендерний комітет!
Вимагаємо переглянути Ваше рішенні щодо визнання переможцем Учасника ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ".
Згідно з Додатком 1 тендерної документації
п. 9 Перелік документів, які обов’язково повинен надати учасник процедури закупівлі, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару:
9.1. Інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом та печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановлені цим додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов’язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника.
Учасник ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" надав документ - 2. Технічні характеристики.pdf, в якій зазначив Ноутбук LENOVO330-15, не вказавши артикул ноутбуку.
Яким чином Замовник перевірив технічні характеристики ноутбуку на відповідність технічним вимогам?
Ноутбук LENOVO330-15 має безліч модифікацій з різними технічними характеристиками.
Учасник ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" не вказав артикул ноутбук для перевірки технічних характеристик.
Згідно з Додатком 1 тендерної документації
п. 9 Перелік документів, які обов’язково повинен надати учасник процедури закупівлі, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару:
п. 9.3. Якщо запропонований учасником процедури закупівлі товар є аналогічним за параметрами (технічними, якісними, кількісні та іншими характеристиками предмету закупівлі) та/або відрізняється від тих, що вимагаються замовником у цьому додатку до тендерної документації, то в такому разі учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю цих параметрів з відомостями щодо їх відповідності (або невідповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації. У наданій таблиці учасник процедури закупівлі обов’язково зазначає повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), що має містити характеристики, які відповідають вимогам зазначеним у технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
Примітки: у разі відсутності у наданій учасником процедури закупівлі порівняльній таблиці усієї необхідної вищезазначеної інформацією, що вимагається, то даний документ може бути розцінено як такий, що не відповідає умовам тендерної документації та у такому разі тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі може бути відхилена.
Учасник ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" надав документ - 2.1. Порівняльна таблиця.pdf, в якій зазначив Ноутбук LENOVO330-15, проте не вказав артикул ноутбуку. Неможливо перевірити чи підходить даний ноутбук вимогам Замовника.
Автор:
41602230, ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
41600, Україна, Сумська область, Конотоп, Успенсько-Троїцька 37а
На вимогу №UA-2019-10-08-000875-c.b2, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" надано документи (детальніше слід дивитись файли - “2. Технічні характеристики.pdf” та 2.1. Порівняльна таблиця.pdf” від 21 жовтня 2019 18:12) в яких Учасник зазначає найменування, марку та модель Товару, а також його технічні характеристики, які є повністю ідентичними до характеристик визначених п. 1.3). Ноутбук LENOVO 330-15IKB (81DC00R4RA) FullHD технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, чим Учасник підтвердив відповідність Товару даним технічним вимогам.
Щодо приміток до п. 9.3 Додатку №1 тендерної документації, а саме “Примітки: у разі відсутності у наданій учасником процедури закупівлі порівняльній таблиці усієї необхідної вищезазначеної інформації, що вимагається, то даний документ може бути розцінено, як такий, що не відповідає умовам тендерної документації та у такому разі тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі може бути відхилена”, слід зазначити, що дана умова тендерної документації дає Замовнику таку можливість, за якої Замовник може розцінити не зазначення деякої інформації Учасником як невідповідність умовам ТД виходячи з конкретних обставин, а може і не розцінити як невідповідність, оскільки даний пункт умов дає Замовнику таке право, але не встановлює його обов'язок.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник не скористався таким правом, оскільки наявних у складі тендерної пропозиції документів, інформації у т. ч. і тих, що були надані на уточнюючий запит Замовника (лист-запит №1808 від 05.11.2019) на підтвердження достовірності та відповідності зазначеної інформації Учасником, є цілком достатнім та допущення ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" технічної помилки щодо не зазначення у порівняльній таблиці артикулу ноутбуку, є формальною (несуттєвою) помилкою, так як не впливає на зміст його тендерної пропозиції, оскільки у документі (детальніше слід дивитись файл 2.1. Порівняльна таблиця.pdf” від 21 жовтня 2019 18:12) Учасник зазначає найменування, марку та модель Товару, а також його технічні характеристики, які є повністю ідентичними до характеристик визначених п. 1.3). Ноутбук LENOVO 330-15IKB (81DC00R4RA) FullHD технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, чим підтверджує відповідність Товару даним технічним вимогам. Причому, слід зауважити, що тендерним комітетом під час розгляду наданих документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" було враховано п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та ч. 3 ст. 22 Закону, де зазначено, що допущення формальних (несуттєвих), технічних помилок учасником не призводить до відхилення його пропозиції.
Окрім цього, на виконання п. 4 рішення тендерного комітету від «05» листопада 2019 року (протокол №б/н від 05.11.2019, детальніше слід дивитись файл “Протокол (рішення щодо подовження термінів розгляду прпозиції).pdf”, що розміщений за посиланням - https://public.docs.openprocurement.org/get/93b7bf6b4eac4aa8b3ffc3e8beab0b91?KeyID=52462340&Signature=Bu%252BlmeMNg4PrDo8R7aPevVrZ4GRKOkgTwYeBAHyW5b%2FP8b%252B4gtVP4TolhfWFYxLUDQZ%2FE1L%252BOHWkzcWglBXQDw%253D%253D та / або https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-08-000875-c) та на підставі ч. 7 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, ч. 2 ст. 700 Цивільного кодексу України, п. 9.6 Додатку №1 до тендерної документації, п. 10 гарантійного листа ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" (8. Гарантійний лист_умови постачання.pdf від 21 жовтня 2019 18:12), відділ освіти Татарбунарської районної державної адміністрації, звернувся до учасника процедури закупівлі ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" з вимогою (лист-запит №1808 від 05.11.2019), задля підтвердження достовірності та відповідності зазначеної інформації Учасником у файлах - “2. Технічні характеристики.pdf” та 2.1. Порівняльна таблиця.pdf” від 21 жовтня 2019 18:12, надати уточнюючу інформацію про артикул запропонованого ним товару “Ноутбук LENOVO 330-15”, що зазначений у п.1.3 порівняльної таблиці (2.1. Порівняльна таблиця pdf. від 21 жовтня 2019 18:12) та надати примірника цього Товару в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог (перевірки властивостей товару, відповідності технічним, якісним характеристикам) технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації. На дану вимогу ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" надало інформацію про артикул запропонованого ним товару “Ноутбук LENOVO 330-15 330-15IKB (81DC00R4RA)” та було надано примірник цього Товару в якості тестового зразка, чим ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" підтвердив виконання всіх вимог (перевірки властивостей товару, відповідності технічним, якісним характеристикам) технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, що було враховано тендерним комітетом під час розгляду даної тендерної пропозиції (протокол №б/н від 08.11.2019, детальніше слід дивитись файл “Протокол-РТП_(В2В СОЛЮШНЗ)_08-11-2019.pdf”, що розміщений за посиланням - https://public.docs.openprocurement.org/get/875b99426bc44dffa03073a0d461769d?KeyID=52462340&Signature=qUTXlTYp3KSufZcijsb4agbiaECz4TwwZDbrxllDhtVT7ixYmUDJrWDNhDNVHWiz7Hx6AYwimqkYIxsHEbJXCg%253D%253D та / або https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-08-000875-c).
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000
грн.
Період подання пропозицій
до
24.10.2019 09:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ