Відповідно до додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив 3 кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Однин із критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та визначено спосіб підтвердження:
Кваліфікаційні критерії, встановлені відповідно до
ст. 16 Закону Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та надаються у складі пропозиції
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічними вважаються договори, які підтверджують наявність у Учасника досвіду надання послуг стосовно реалізації інформаційних, комунікаційних, роз’яснювальних кампаній для закордонної аудиторії держав-членів ЄС та/або НАТО, які одночасно включають такий інструментарій:
1. розробку комунікаційної програми (стратегії, плану);
2.виготовлення інформаційної аудіовізуальної продукції та розміщення в Інтернеті, а саме таргетоване розміщення для іноземних держав у соціальних мережах Facebook, Instagram, Twitter, YouTube та інших).
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками), який (які) було (и) укладено в 2015-2019 роках та копію(ії) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання договору (ів) у повному обсязі.
Слід зазначити, що Замовник не вказував кількість держав-членів ЄС та/або НАТО для яких проводилися інформаційні, комунікаційні, роз’яснювальні кампаній, щоб це не призвело до дискримінаційних учасників.
Важливо було, щоб договір включав 2 інструментарію реалізації:
1. розробку комунікаційної програми (стратегії, плану);
2.виготовлення інформаційної аудіовізуальної продукції та розміщення в Інтернеті, а саме таргетоване розміщення для іноземних держав у соціальних мережах Facebook, Instagram, Twitter, YouTube та інших).
Таким чином, ТОВ «ВІП медіа» вимагає скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «МедіаХаб», трактуючи тендерну вимогу Замовника на власний розсуд.
Оскільки така вимога учасника торгів полягає у викривленні змісту тендерної документації Замовника та зумовлює встановлення дискримінаційного критерію по відношенню до інших учасників торгів, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», немає жодних законних підстав для її задоволення.